Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mindig is kellettél...

Sötét szombat délután volt, kint úgy zuhogott az eső, mintha dézsából öntötték volna. Eközben Zoé takarított otthonos panel lakásában. Mivel senki társaságára nem számított, így egy rongyos pólót, és egy rövid nadrágot viselt. Szokás szerint meggyújtott egy kellemes illatú füstölőt, és a vöröses sötétítőn át besugárzó fény, és a gyertyák, romantikus hangulatot keltettek nappalijában. Miután végzett a dolgával, elő vette kedvenc romantikus regényét, kitűrte apró kezeivel vörös haját, az arcából, majd olvasni kezdett...A könyv eszébe juttatta vele, hogy milyen régen találkozott férfiakkal, hisz mióta Josh elhagyta, neki nem volt senkije..
A fura csendet hirtelen megszakította a csengő hangja, Zoé el sem tudta képzelni ki lehet az, így rohant a kukucskálóhoz, és látta, hogy barátnője az, Kelly. Gyorsan kinyitotta az ajtót, és üdvözölte.
- Mit keresel te itt, ilyen időben? - nézte a lány hófehér arcát, az elkenődött fekete sminkkel..
- Bocsánat, hogy zavarlak, de minden olyan szörnyű, és szükségem volt a társaságodra.
- Mi történt édesem? - terített rá, egy régi, de meleg plédet
- Martin kidobott... - eközben végig gördült arcán pár könnycsepp...
- Miért? Hisz annyira szerettétek egymást...
- Mert nem tudta elfogadni, hogy....
- Mit?
- Nem szeretném, hogy te is tudd...gyűlölnél...
- Tudod mit? Főzök egy finom teát, addig tedd magad rendbe, öltözz át, és majd elmeséled. Bármi is az nekem elmondhatod..ez nem változtathat a barátságunkon..
Azzal feltette forrni a vizet, és előkeresett mindent, amik szükségesek voltak, az ő csodatévő teájához.
Lassan el is készült, majd hangosan kiabált Kellynek, hogy jöjjön már. Kelly hamarosan helyet is foglalt az ebédlő asztalán, de csak úgy, hogy minél távolabb legyen Zoétól..
- Szóval miért és kéne téged gyűlölnöm?
- Mert...mert.. - A lány hangja remegett, szemeiből újra dőltek a könny cseppek..
- Mondjad, kérlek...nincs olyan dolog, ami miatt utálnálak.. - hisz gyönyörű vagy, és csodálatos, gondolta magában...
- Nem lehetne, hogy leírjam?...úgy könnyebb lenne..
- Rendben..
Elővett egy jegyzettömböt, és egy tollat, majd Kellynek nyújtotta.
- Köszönöm..
Zoé gondolkozott, hogy mi lehet az, amit egy pasi nem tud feldolgozni, majd ki is verte ezt a fejéből, mikor a földet nézve megpillantotta, azokat földet alig súroló csodás lábakat, majd fölemelte fejét, és mikor arra a gyönyörű arcra pillantott, amit szinte elfedett a hosszú, hullámos barna haj. Majd hirtelen inkább betekintett a nappaliba, mielőtt Kelly észre vette volna, hogy bámulja.
- khm.. - hallatszott, majd nyújtotta Kelly a papírt, amit szinte tele írt..
Zoé hangosan felolvasta a szöveget...
- Szóval, tudom, hogy utálni fogsz...Megértem. Lassan egy éve, augusztus 10.-én találkoztam egy lánnyal. Elvarázsolt a mosolya, kisugárzása..Mintha szerelmes lettem volna, ha vele voltam hevesebben dobogott a szívem, szinte dadogtam. De nem értettem önmagam..úgy érzem biszexuális vagyok, és a mai napig kell nekem az a lány...Ennyi?
- Igen...- majd az arca elpirosodott...
- De ki volt az a lány?
- Gondolkodj...
Ekkor eszébe jutott, hogy ők tavaly nyár végén ismerkedtek meg, bár lehetetlennek tartotta az egészet...
- Sajnálom... nem tudom...
- Még mindig szakad ez a fránya eső, hogy az istenbe jutok én haza?
- Nem kell haza menned, nálam maradhatsz, majd nézünk valami érdekes filmet. - mosolygott a lányra.
- Nagyon jó lenne, ha ma veled maradhatnék - majd egy puszit nyomott Zoé arcára...
- De ha megbocsájtasz, én most elmegyek fürdeni...
Kelly eközben azon gondolkodott, hogy hogyan csábíthatná el Zoét, aki mindig is egy romantikus tünemény volt...Majd felsóhajtott, és rájött, hogy lehetetlen dologra vágyik.
Lassan kinyílt a fürdőszoba ajtaja, Zoé, akkor húzta össze fürdő köntösét, mintha direkt kínozni akarta volna Kellyt.
- Menj, fürödj le te is gyorsan, kikészítettem neked is egy köntöst..
Zoé újból feltett egy füstölőt, tele rakta a nappalit gyertyákkal, megágyazott a nappaliban lévőn kanapén, és elővett a hűtőszekrényből, egy minőségi pezsgőt.
Amint Kelly kilépett a fürdőszobából tátva maradt a szája, nem értette az egész helyzetet, majd Zoé hirtelen elindult felé, és kezében pár dvd-vel megkérdezte mit szeretne nézni...
- Nekem mindegy, amit te szeretnél...
Majd Zoé kiválasztott véletlenszerűen egyet, és berakta a lejátszóba.
- Hmm, ugye azért majd elárulod ki volt a te titkos szerelmed? - Nézett Kelly vágytól égő szemeibe.
- Nem csak volt, még mindig az...és nem árulhatom el...
- Akkor mocskos módszerhez kell folyamodnom...leitatlak..
Elővette a lány kedvenc pezsgőjét, és 2 poharat, majd sietett vissza az ágyba...
- Nos, mennyit kéne innod, hogy eláruld végre?
- Rengeteget...
- Biztos? - Majd az olyan közel hajol hozzá, hogy ajkaikat már csak pár centiméter választotta el..
- Most mért csinálod ezt velem?
- Mit? - mosolyodott el Zoé, majd játszani kezdett Kelly hajával...
- Ezt az egészet...
- Te csikis vagy nem?
- Most tereled a szót? Igen, az vagyok.. - válaszolta kicsit dühösen...
Zoé elkezdte csiklandozni Kellyt, majd a fülébe súgta kihívó hangon, hogy akkor is elfogja mondani neki..Hirtelen változott a pozíció, és más Kelly kínozta Zoét, mikor a lány felkiáltott...
- HAGYD ABBA!
- Miért?
- Mert nem jó..hmm, inkább ölelj meg...
Kelly követte az utasítást, Zoé pedig kitűrte a lány arcából azokat a csodás barna tincseket, hogy mélyen bele nézhessen tenger kék szemeibe.
- Zoé, kérlek..Ne kínozz!
- Mivel kínozlak édesem?
- Például ezzel..
- Szóval nem élvezed?
- Te részeg vagy!
- Nem vagyok részeg, és válaszolj szerelmem...
Kelly meghökkent arcot vágott, de élvezte az egész helyzetet. Nem tudott megszólalni, de éreztetni akarta Zoéval, hogy vágyik rá, így hát magához húzta, és simogatni kezdte az arcát, majd karjait...Ajkaik lassan össze fonódtak, érzelmes lassú csókozásba kezdtek, majd Zoé megszorította Kelly csuklóját, aki érezte, hogy a lány is annyira vágyik rá, mint amennyire ő... Egyre hevesebben csókolóztak, nyelveik szinte csatáztak, de a csók még is finom maradt. Zoé gyengéden kikötötte Kelly köntösét, és simogatni kezdte oldalát, combjait, majd rá tért formás melleire.  Kelly halkan felnyögött.
- Tönkre teszel életem szerelem.. mért?
- Mert imádlak...
Zoé, folytatta volna, de Kelly nem hagyta. Kezei felderítő útra indultak szerelme köntöse alatt.
... Folytatás igény szerint ;)
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sinara ·
Az alapötlet elmegy. Tucattermék, de azért van benne fantázia. A kidolgozásán bőven van még javítani, a megfogalmazás és a helyesírás ügyében pedig csatlakoznék az előttem szólókhoz... Pocsék.

Kanyar ·
Nyugottan folytazsd az írást tovább!

Nekünk tetszik!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: