Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi, mindent elsöpörve

Az nagyon lényeges, hogy átéld, a "kézbevevés" nem csak alapja, hanem meghatározója is "mély" kapcsolatunknak. A lángot, a "gyulladást", már felfedezted, érzed, és érzel, de most akarod átélni igazán. Megnyugtat, a végtelen mennyei nyugalom, mikor gyengéden átölellek, és finoman csókollak minden részedre kiterjedően, a fejedtől lefelé, teljesen feltérképezve áhított tested. Kellemes a reakciód, tényleg átadod magad. Engem begyújt illatod, és mire öledhez érek, már útban vagyunk mindketten a "csúcshoz". Szétnyitom ajkaid nyelvemmel, először csak a széleit, de utána egyre mélyebben csókolok be, a klitoriszod számomra a csemege. Hamar megtelt vérrel, és már csak harapdálom, mert TE "jössz", és el is mégy, de engem se hagysz ki, őrültem követeled kőkemény tagomat, hogy még bedörzsölöd a fejével, de TE igazán a forrón spriccelő hatalmas adag gecim akartad, hogy megáztassam bejáratod.

Ügyesen, mielőtt kifogyna, kérsz 1-2 lövellést a szádba is, hogy átéld az extázist. De TE ennyibe nem hagyod, de lankadni se. Ki nem engeded a szádból, keményen tartva, örömmel felfedezve mekkora is valójában. Olyan, mint egy nagy tölcsérü fagyit fognál fönt, egy hámozott őszibarackkal, tejszín ízzel. Hihetetlen gyengéd vagy, ahogy ajkaddal, kezeddel ingerled szépen. Érdekes, minden pózt kipróbálunk, és megtaláljuk örömünket, de ez csak " bemelegítés". A gecim ízét imádod, én meg a TE ízed a mély csókjaimon keresztül. Szinte megrészegülsz, de csak nyeled, és nyeled. Most már fürdetlek. Locsolom BELÉD, ömlesztem RÁD, az arcodba, melleid közé, és mikor a szép ívű fenekedről átspriccel a hátadra, akkor már nincs kontroll. El, és felszabadultál, egyszerre sikoltasz és zokogsz, miközben hullanak a cseppek, a " szökőkutam" kifogyhatatlan. Az az érzésed, mintha egy selyem korbáccsal csapkodnálak. Úszol a nedvemben, de TE egyre többet kérsz, én is. Óriási a tartalékom, különben is, már nagyon régóta készültem erre az alkalomra, de mára minden beért.

Együtt van a testi-lelki-érzelmi, ezt TE tudod, és érzed, ez a TE "útmutatód", és "Az", én vagyok!!! Én is éreztem, az első pillantástól: vagy TÉGED, vagy senkit!!!! Az, IGAZI, TE vagy számomra, mert csak RÁD gyulladok, TÉGED akarlak, kívánlak, imádlak!!! Már az " előjáték" is igazolta, BENNED megtaláltam az életerőt, az útvezetőt, a BOLDOGSÁGOT!!! TE meg egyből fölfedezted, hogy a mélyre lövellő gecim: SZÁMODRA akaraterőm, érzéseim, vágyaim, és a LELKEM igaz őszinte tiszta szerelmi mixje, és az mód ahogy átadom NEKED, mikor magamévá teszlek /"BELÉD költözök"/, hogy átéljük az olvadást, a " MÉLYSÉGET" ott a mélyedben, erősítik, és örökre meghatározzák érzéseidet. Az életcélod, az én vagyok. NEKED, csak én kellek, és az enyém!!!

Egyre mohóbb vagy, ajkad már érzi "közeledtét", és jön, ömlik, fröcsköl, összehasonlíthatatlan erejével, mennyiségével újra a szádba. Igaz, mindent elkövetsz, hogy megmentsd az utolsó cseppig, de így is jut a görcsösen szorító kezedre. Te vagy, maga a meglepetés, a tiszta vágyak NŐJE, mikor érzelmesen kéred a folytatást, most már 2 oldalról. Igen, én közben alád kerültem, ez a póz enged igazán benyalni, becsókolni. Már habzol, szinte égsz belül, miközben számtalanszor eljuttatlak a csúcsra, míg végre ott is osztozunk újra. Most kissé vadabb vagy, de ügyesebb, mert 1 csepp se ment kárba. Ahogy a TE csókjaid "kicsalták" adagom tartalmát, arra nincs példa. DRÁGA vagy, és CSODÁLATOS!!! Együtt osztozunk az örömben, gyönyörben, boldogságban. De nem sokáig, mert szinte máris akarjuk folytatni. Megy is, hiszen a SZERELMÜNK az energia forrása. Mikor végre beléd hatolok, akkor érzed meg ki is vagyok igazán. Finoman bevezetem jó nagy fejét, és egyre mélyebbre.

Ahogy TE belül átöleled, tükröződik, hogy TE erre vártál-vágytál egész életedben rám, és az enyémre. Már nincs lehetőség megállítani ezt a hosszú kéjes állapotot, érzed, hogy útban vagyok. TÉGED az ájulás kerülget, szíved gyorsan ver, hullámzó tested, a belsőd követeli a gecim. Beléd is robban, TE átéled a klinikai halált, ott a felhők fölött, távol a földtől. A kőkemény lüktetésem átráz, komába süllyeszt a megnyúlt hatalmas merev tagom. Most érzed, hogy" kitölt" minden helyet, és birtokolja, uralja a belsőd. Téged, a gyönyör mégis visszahoz az "alagútba", újra látod a fényt, és TE ebben az önkívületben csak követeled egyre jobban a tartalmát, kipréseled, kifejed, felszívod a drága gecimet, eggyé válunk az olvadásban, örökre egymáshoz kötődve, lelkileg. Mi már, lehet túl vagyunk életünk felén mire ezt meg, és átéltük, de azt tudjuk, az élet már sohasem lesz ugyanaz ettől a pillanattól fogva, mint amilyen előtte volt. Mi, felfedeztük " AZT", és most már élni se tudnánk anélkül, hogy többet ne találkozzunk. Ölelve szerelmi pózban szenderegünk el édes mély álomba, a teljes " súlytalanságban", és együtt álmodjuk ÁLMUNK (TE+ÉN).
Hasonló történetek
29919
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
24266
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
Nagyon egyedi.

Ez az egyetlen igazi értéke.



Ha tehetségesebb lenne a stílus, és mondjuk elmenne egészen a már-már vers érzetig, akkor valószínúleg jobbra értékelném.



Így viszont csak egy jó ötlet, de sajnos valahogy én úgy érzem, erötlen megvalósítással.



A sokszor szereplö g_eci szerintem kellett a hangulati hatáshoz.

Mert ízig-vérig HÍM iromány.



Más kérdés, hogy nem tudtam összeszámolni, hányszor sikerült az illetönek locsolásszerú mennyiséget kiadnia magából záros határidön belül.



Egyértelmúnek túnik a beépített fecskendö jelenléte.

Csak nem tudom, mennyi lehet egy ilyen implantátum ára...

tanárúr ·
Tisztelt Publikum! Fogjuk fel úgy, hogy ez egy árvízi történet akar lenni, bár annak is kicsit túlzó, írásnak meg túláradó, szerelmi történetnek túl egyszerú, így aztán marad a privát áradás...

Kappa ·
Kicsit unalmas, hogy egy csomó sztoriban megjelenik: "minden pózt kipróbálunk".



Mennyi az a minden?

3?

5?

30?



Tegyük fel, mind a 30at. Mindegyiket 2 pecig gyakorolták, a pózok között 0mp alatt váltottak. Akkor elöjáték nélkül 60 perc aktív szeretkezést bírt ki az író. Gratulálok!

Nö ismeröseim meg szeretnének ismerni!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: