Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi is az élet értelme számomra?

Az élet számomra a legszentebb dolog, amit Isten adott és el és ahogy adta úgy el is veheti.
Most azt gondoljátok ugye, hogy megint egy Istenről szóló történetet fogtok hallani, de el kell, hogy keserítselek benneteket. Most arról fogok írni, hogy számomra mit jelent az élet, milyen dolgok történtek velem életem során, a főbb pillanatok, botlások és örömök.

Nem kezdem olyan régről, nem akarlak untatni benneteket, kezdjük az első nőnél az életemben. Úgy 11 éves lehettem, amikor megtetszett egy lány, tudjátok a gyerekkori szerelem, ami igazából nem is az de mondjuk annak. Szóval, ahogy visszaemlékezem nagyon tetszett a lány, és én is neki, jó barátok voltunk, aztán ő elment egy másik suliba, és így megszakadt minden kapcsolat. Én vártam, hogy egyszer visszajön, de nem jött vissza, életem első csalódása nőben.

Telt múlt az idő egyre nagyobb lettem, és elérkeztem abba a korszakba, mikor minden gyerek irigyli a másikat, és csúfolja, mert esetleg más. Én ez átéltem nem mondanám, hogy olyan rossz időszak volt, de most hogy visszagondolok eddigi életemben még nem ért annyi megalázás. És ekkor felteszi magában az ember érdemes élni? Mire jó az élet, ha annyi gonddal jár. Most már átlátom de gyerekfejjel nagyon nehéz. Eljött a hatodik osztály, és én ott álltam bátran és erősen semmitől se félve, de egy nap egy furcsa dolog miatt el kellett hagytam az iskolát, most írom saját döntésem volt. És pont abba a suliba mentem, amelyikbe az a lány járt, akit nagyon szerettem, de most már idősebb volt. De ugyanolyan szép, és én hülye fejemmel bepróbálkoztam nála. Sajnos azelőtt nem volt csajom, és nagyon nem tudtam mit kell mondani, és hát beégtem mit ne mondjak. Szóval nem sikerült és furcsa mód nem is volt olyan rossz. Rájöttem valamire a sors keze mindenkit irányit, van aki ezt észreveszi, valaki nem, én se egyből vettem észre, csak rá két évre.

És most ezzel az ugrással üdvözöllek benneteket a mostani életemben. Most 16 vagyok, sok barátnőm volt, fiatalabb, idősebb, sokat buliztam, ittam, és egyszer nem is tudom miért arra gondoltam, hogy ezek valóban igazi barátaim, a lányok engem szeretnek, a belsőmet vagy csak a külsőmet. És sajnos rá kellett jöjjek, hogy akit eddig a barátomnak hittem az hátbatámad, és akit a nőmnek hittem, nem szeret igazán. Az igaz barátokat ellöktem magamtól, a hozzám kedves lányokat kinevettem. Most ott tartok, hogy van egy lány, aki nem a világ legjobb nője, nem is az enyém, de jól megvagyunk, és nagyon rendes hozzám, szóval egy kapcsolat van kialakulóba. Ezzel csak azt próbáltam elmondani nektek, hogy az élet tévedések örömök és bánatok sokaságából áll. De ezek közül választhatsz, ha akarsz. Ha nem, akkor barátom nagyon tudlak sajnálni téged.
Hasonló történetek
3840
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
katica ·
Értelmetlen és zavaros. A címbeli kérdésre választ sem adtál e rövid kis "műben".

Angyallányka ·
De az élet nem csak a nökröl szol, mert ebben a kis történetben mindig csak az játszik föszerepet, h a lányok hogy bántak veled é ste hogy velük...és ha mondjuk a szüleiddl történne vmi vagy olyan emberrel akit szeretsz, lehet,h már te sem látnád olyan pozitivan az életet és a csalodáokat!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: