Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi hárman ...és egy kis pezsgő

Kora reggel van….

Szerelmem várom a felkelő nap első fényeiben.
Akkor jön, amikor lehetősége van és ez a reggeli óra éppen ilyen.

Nem sietős és nem kapkodós… tudjuk ezt, és ezért vagyok már vágyakozón türelmetlen…

Végre kattan a zár és legnagyobb meglepetésemre nincs egyedül!!!
Az elmúlt napokban beszélgetéseink során többször izgattuk egymás fantáziáját, hogy mi lenne, ha hármasban…
És most elhozta a legjobb barátnőjét, akit én alig ismerek… idáig azt hittem ő sem tud rólunk…

Bezárom az ajtót, és nyíltan szájon csókolom a Szerelmem….
Bemutat a lánynak... nem habozva csókot adok neki is.

A csókok hatása csillogó szemekkel párosul, és bizsergéssel telve leültetem a két lányt.
Valami olyan brutális vágy lobban bennünk, h beleremegnek a falak is….

Pezsgőért indulok, és mire visszatérek, már nagyon közel ülnek egymáshoz….
Kinyitom az italt, poharainkat kézben tartva szótlanul koccintunk és egy összebújós közös csókot adunk egymásnak…

Mindenki mindenkinek… szinte egyszerre…

Megkérnek, hogy üljek le és figyeljem, amit tesznek… nem sokat volt még ilyen csodában részem…
Egymás felé fordulnak és a pezsgős ajkaikkal csókolózásba kezdenek...

Lenyalják egymás szájáról a maradék italt és lassan, de határozottan vetkőztetik egymást.
Ahogy a kezeik siklanak egymás testén, bennem egyre inkább zsibbad az értelem...
Gyönyörűek!
A szerelmem veszi át a kezdeményezést, és egy finom nyakharapással ledönti a kanapéra a lányt.

Meztelen testét simogatva, csókolgatva nyelvével puncija felé indul!
A lány a lábát a vállára teszi, és megfeszülve élvezi az első érintést…
Kezeivel melleit masszírozza, és vágyakozón néz az akkor már kezemben ágaskodó farkamra…

Most ő következik... Csajom elterül és Ő felhúzott lábait, csókolja végig.
Majd fogai közé veszi a csiklóját, és az általam oly imádott ízt lenyalja róla!
Kezdek türelmetlen lenni.
Lüktet mindenem és odaülök melléjük!

De még nem engednek magukhoz!
Halk sikolyok és kéjes nyögdécselések töltik meg a lakást.
Szinte mindent megtesznek egymással ahhoz, hogy minél közelebb kerüljenek az orgazmushoz…

Aztán hozzám fordulnak… elém térdelve veszik egymás után a kezükbe majd szájukba frissen borotvált farkam!

Elképesztően szopnak… Páromról tudom, hogy csodára képes és ezt bizonyítja is….ám a lány sem ügyetlen és olyan mértékben szívja, hogy kedvet kapok ahhoz, hogy rögtön megbasszam őket….

Elterülünk a földön és természetesen nyelvem Édesem csiklójára teszem, és ha már ott járok beszippantom a számba…
A lány a melleit érinti nyelvével és fogai között a mellbimbójával néz ránk….

Ujjammal segítve kezdem elnyalni a csajom orgazmus ország kapujába, de azért arra vigyázok, h ezt elodázzuk…

Pózt váltva a lány Szerelmem feje fölé ül és hagyja, hogy gyors nyelvcsapásokkal simogassák punciját!
Közben kezem a lány testén kalandozva melleivel játszik.

Hegyes bimbói pont a számba illenek…
Farkam pedig éppen tövig lököm kedvesem forró puncijába!
Felsikolt… nedvesen csúszós első tolásom akkorát ránt rajta, hogy a lány lecsúszik….

Ha már lent van, hagyom, hogy farkamtól megfeszített csiklóját megnyalja!

A már amúgy is pattanásig hajtott párom akkorát élvez ettől az érintéstől, hogy sikolya sokáig zeng a szobában!

Ernyedésre kevés idő jut….eldöntöm a lányt és kedvesemnek nyelves csókot adva helyezem farkam az új helyre!
Fölé fekszik és fenekét elém tolja, hogy kefélés közben nyelvemmel nyalni tudjam….

Ők addig szenvedélyesen csókolóznak és harapdálják egymást…

Elképesztő érzés ez!
Felfoghatatlan, hogy miként forrhat így össze 3 ember…

A levegő remeg a szenvedélytől…

Farkam ismét szerelmem testében van, és a lány kielégítve mellettünk fekszik....kezével hol a sistergő puncikat érinti, hol nedvesíti a farkamat!

Teste megfeszül, ahogy saját érintése nyomán de párom csókjával kísérve újra teleélvezi a szobát…

Csajom égető tekintettel követeli az újabb orgazmust…
Ezért kérem, térdeljen fel, hogy hátulról is belemélyesszem magam!

Nedvesítésben újra segítséget kapunk és így csúszik be a kéjbe a farok!

Megmarkolom a fenekét és hagyjuk, hogy alánk másszon a lány, hogy jó közelről érezhesse a testek lüktetését!
Hol a punciban, hol egy szájban a farkam….ez a mennyország - gondolom.....

A lány szétvetett lábai között kedvesem feje van és nyalja orgazmus határra....
Nagyon jól csinálja….nézni is olyan izgató, hogy lüktet az amúgy is szorongatott farkam!

A két lány szinte egyszerre élvez el, és én sem bírom tovább magamban tartani a vágyak kéjes tartalmát
Teleélvezem a párom testét és egymásra dőlve, lihegve fürkésszük egymást...

Kortyolunk még a pezsgőből és a fürdőszobában közeli jó barátként tisztítjuk meg testünket az izzadtságtól…

Azt hiszem soha meg nem ismételhető reggel volt ez…..

Egy ismerős dallam csendül….
dúdolni kezdem, és hirtelen távolodni kezd a szoba….

Kezemben az ébresztőre állított telefonnal, remegő testtel ülök az ágy szélén….álmodtam???
Ábrándozok az álomvilág és a valóság vékony mezsgyéjéről…de nem sokáig, hisz készülődnöm kell….

…..ma reggelre várom a Szerelmem, aki sejtelmes volt előző este a telefonban…
Hozzászólások
További hozzászólások »
gifh90 ·
Nem rossz, de nem lehet követni... Hogy hol, mikor, ki, kivel, hogyan... tökre összekuszáltad az egészet... A vége viszont tetszett és elég egyedi is volt:wink:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: