Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Metaxa

Köszönöm az eddigi hozzászólásokat! Íme a folytatás:

Az ajtóban álltunk és látszólag mindketten zavartan nézegettünk magunk köré, mintha biztosak akarnánk lenni abban, hogy nem hagytunk „bűnjelet”. Már a nyitott ajtóban álltam, mikor megéreztem ujjainak hegyét, amint lágyan végigsimították hátamat.
– Ha gondolod, hívj majd. – mosolygott. Visszanéztem, és csak bólintani tudtam. Az ajtó bezáródott. Tudtam, hogy mikor hazaérek senki sem lesz otthon. Munkánk miatt férjemmel szinte soha sem tudtuk egy időpontra egyeztetni a szabadságunkat. Így volt ez most is. Férjem már reggel hóna alá vette a gyerekeket és elutazott tóparti hétvégi telkünkre, terv szerint én két nap múlva követem őket és szűk egy hetet töltünk együtt. Hazaérve haraptam pár falatot és felhívtam családomat és megadtam a szükséges instrukciókat, hogy „túléljék” a nélkülem eltöltendő két napot. Aznap éjszaka meztelenül aludtam, amit talán főiskolás korom óta nem tettem.

Másnap reggel még mindig hatása alatt voltam az előző nap történteknek, mely kolléga és egyben barátnőmnek is feltűnt. Dórát az egyik legjobb barátomnak tartottam, annak ellenére, hogy kb. fél éve ismertem. Tudtam róla, hogy kedveli az éjszakai életet és egyszer-kétszer előfordult, hogy bedagadt szemekkel jött be dolgozni. Nem volt nehéz észrevenni, hogy valahol máshol jár az eszem. Igazából – utólag belegondolva – az zavart, hogy nem éreztem lelkiismeret furdalást a történtek után. Szerencsére a péntek rövid munkanap, így nem kellett hosszú ideig kitérnem kérdésáradata elöl. Délután korán értem haza és neki láttam rendbe szedni az üres lakást. Miután végeztem letusoltam és valami erőtől vezérelve a konyhaszekrényünk tetejére felzsúfolt italállomány vettem szemügyre. Férjem értékesítőként dolgozva partnereitől rengeteg „repi piát” kapott. Kiválasztottam egy üveg Metaxát, fürdőköpenyt vettem magamra és leültem a szoba közepére néhány díszpárna tetejére és úgy határoztam, hogy az ital társaságában átgondolom a tegnapi napot. Az első pohár rettenetes volt…

…nem tudom mennyi idő telt el, mikor éles visításra eszméltem. Félretettem az üveget, mely még félig volt és elindultam az ajtó felé. A kaputelefon visított – már régen meg kellett volna javítani. Az ajtóban Dóra tűnt fel. Meglepődtem, de ellentmondást nem tűrve szinte átgázolt rajtam és már cipőit rúgta le a szobaajtó előtt. Amikor beléptem utána a szobába, akkor vettem észre a kezében lévő Martinis üveget. Törökülésbe letelepedett a már általam előmelegített párnák közé.
- Nos, most nem menekülhetsz, mesélned kell. – Valahogy jólesett elmondanom valakinek a történteket. A maradék Metaxának köszönhetően – ezt már utólag ő mesélte – kéjesen artikuláltam mesélés közben. A történet végén, hogy fejük tisztuljon kirontottunk a konyhába és készítettünk néhány sonkás szendvicset. 11 óra lehetett, mikor kissé kijózanodva búcsúzkodni kezdett. Már az ajtóban játunk mikor széles mosollyal visszafordult és felkiáltott.
– És a Martini, legalább egy pohárral!! – Fogta könyörgőre.

A konyhában álltunk a két pohárral. Magasra emelte italát – Hát ez nem semmi… - és belekortyolt, de közben egymás szemébe néztünk, és mindketten röhögni kezdtünk. A szájában lévő ital végigömlött állán és valamivel combja fölött világoskék szoknyaruháján landolt. Automatikusan indultam a fürdő felé és egy nedves szivaccsal tértem vissza. Ő eközben már kibujt ruhájából és a konyhaasztalra terítve méregette a foltot, kezéből le nem téve italát. Háttal állt nekem. Fehér, rövid ujjú testhez simuló bordás pólót viselt. Testszínű nylon harisnyája alatt fehér, sportos – bikini alsóra emlékeztető – bugyit viselt. Közelebb léptem a szivaccsal. Néhány centire a háta mögött álltam és valami a hatalmába kerített (valószínűleg még a Metaxa utóhatása). A szivacsot letéve, kezemet köpenyembe töröltem. Egyre erőteljesebben zihálva két középső ujjammal végigsimítottam nyaka vonalát tarkójától a válláig, ameddig a pólója engedte. Rövid, majdnem tüskére vágott haja rendkívül kecsesen emelte ki hosszú nyaka íveit.

Az érintéstől megrezzent, de nem ugrott félre. Ujjaim hegyével lapockája mentén lefelé haladva elértem derekát, majd csípőjét. Csípőjénél előre toltam tenyerem és pólója alatt hasfalát simogattam. Ekkor engedte el magát. Testéből eltűnt a feszültség, hátát melleimnek támasztotta. Amint mellbimbóimhoz dőlt felszisszentem a feszülés okozta szúrástól. Fejét hátrahajtva vállamra dőlt. Szabadon engedve kezeimet pólója alatt melleit kerestem, amint ujjhegyem a melltartón keresztül kitapintotta a mellbimbókat mély sóhaj hagyta el torkát. Markomba véve lágyan masszírozni kezdtem melleit, közben éreztem, hogy kezei háta mögött köpenyem madzagját bogozzák. Kezével végigsuhant csípőmön és finoman fenekembe markolt és ágyékomat magához húzta. Ezalatt kiszabadítottam melleit melltartójából, tapintása bársonyos volt és kellemesen rugalmas. Szeméremdombomat próbáltam minél erősebben fenekéhez dörzsölni. Hallottam, ahogy a szőrszálak sercegnek harisnyáján. Pólója alatt hóna alányúlva – ezzel kissé előre döntve felső testét – levettem a ruhadarabot. Rátenyerelt az asztalra. Előre nyúltam és melleit vettem ismét a kezembe, ráhajoltam hátára, hozzádörzsöltem mellbimbóimat és két lapockája között ajkaimat finoman gerincére tapasztottam és nyelvemmel csiklandozva csigolyáit lefelé indultam.


Mögé térdeltem. Arcomat hozzáérintettem fenekéhez, combjaihoz kívül-belül. Imádtam, ahogy a harisnya kissé érdes megerősített felső része arcomat simogatja. Finoman lehúztam harisnyáját bokájáig. Ekkor felém fordult. Köpenyem grabancánál fogva felállított és ezzel a mozdulattal lecsúsztatta vállamról a köntöst. Arcomat két keze közé fogta, hosszasan a szemembe nézett, majd lágyan szájon csókolt. Felütetett az asztalra, térdemnél fogva szétnyitotta combjaimat. Letérdelt, ujjaival beletúrt nemi szőrzetembe, ajkait megnedvesítette és lágyan csókolgatni kezdete szeméremajkaimat, majd nyelvével kívül-belül benedvesítette, melyre már nem sok szükség volt, hiszen erőteljesen élveztem. Nyelve hegye először csak ritkán, végül teljes terjedelmében csiklómat vette kezelésbe. Éreztem, ahogy nyelvcsapásaitól duzzadt szervem jobbra-balra csúszik. Kissé előrébb húzott az asztal szélére. Sejtettem mi jön és szívem majd ki ugrott a helyéről. Nyelvét teljes terjedelmében hüvelyembe dugta és finom nyelvcsapásokkal belűről masszírozta. Egyik kezemmel magam mögött támaszkodva, másik kezemmel fejét ágyékomhoz szorítva közeledtem a csúcs felé, mely hatalmas, mély sóhajtással következett be. Hanyatt feküdtem az asztalon és combomat keresztbe fonva élveztem a gyönyört.

Mikor eszméltem láttam, hogy harisnyáját húzogatja lábaira. Mellé léptem és szótlanul megfogtam kezeit, tenyeremet becsúsztattam combjai közé. Bugyija teljesen át volt nedvesedve. Hátát a falhoz támasztottam. Félrehúztam nedves fehérneműjét mutató és középső ujjamat forró alagútjába mélyesztettem, hüvelykujjammal csiklóját ingereltem. Arcunk olyan közel volt, hogy orrunk hegye szinte összeért, éreztem tüzes leheletét. A végső stádiumba megragadta tarkómat és vadul számba csókolt, combjait kezembe kulcsolta. A feltörő élvezettől nagyot sóhajtott. Számban éreztem bódító, alkoholos leheletét. Egy darabig egymás mellett ültünk a konyhafalnak támaszkodva. – Most már értelek. - Törte meg a csendet és jóízűen nevetni kezdtünk. Azon az éjszakán nálam aludt.

Folyt. köv...
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

standby ·
stompival értek egyet,nem voltam elájulva,bár a
fogalmazás és a szóhasználat kétségkívül jó.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: