Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese(?) a netes szerelemről

Volt egyszer egy fiú meg egy lány...
Eleinte ők még csak a neten keresztül ismerték egymást, ám egyszer végre elérkezett az idő, és találkoztak, végre személyesen is, egy szervezett találkozó keretében... A fiú szívében egyből lángok gyúltak, s ha addig nem tette volna eléggé, hát akkor aztán igazán elkezdett vonzódni hozzá, nemcsak hogy testileg, de ahogy jobban megismerte személyesen, egyre inkább lelkileg is. Beszélgettek, és a fiú nem bírt magával, egyre közeledett a lányhoz, megölelte, és ilyenek. Vágyott arra, hogy megérinthesse, hogy a közelében lehessen. Egy ilyen odabújás keretében, közel került ajkaihoz, s nem bírván türtőztetni magát, megcsókolta.
Rettegett, hogy merev visszautasítást fog kapni, de nem kapott, és ez boldogsággal töltötte el a szívét. A találkozó végeztével elkísérte a lányt a hazaúton, na de nem végig, csupán egy részén. Addigra már tényleg nem bírt magával, és hosszan ölelgette. Míg végül a búcsú pillanatában egy röpke csók elcsattant, és a fiú ennek a csóknak a gyönyörű emlékével indult útnak hazafelé.

Még aznap este sikerült beszélni vele, neten keresztül, s a fiú rákérdezett arra, hogy hogyan értékelheti a megtörtént dolgokat... Magában iszonyatosan rettegett az elutasítástól, de kellemesen csalódhatott, hisz a lány nem utasította el, hanem azt mondta, kicsit gondolkodnia kell, és majd egy következő találkozó alkalmával megbeszélik. A fiú epekedve várta a találkozót, addig is minden nap beszélt a lánnyal, és amiket a lány mondott, bíztatólag hatottak a fiúra. S következett a várva várt nap, és a találkozó. Délután találkoztak, és hosszas sétára indultak a szigetre. A sétának egy pad lett a vége, ahol megpihentek, és ott beszélgettek tovább, míg végül elcsattantak az első csókok, és a fiú tudta: Végre boldog lehet, mert megtalálta azt, akit igazán szerethet, és akiben nem fog csalódni. És így is lett...

Azóta a fiú igyekszik minden alkalmat megragadni, hogy a lánnyal lehessen, akit szeret, s a lány sem ellenkezik. Ez természetesen mindennél jobban boldogítja a fiút, és tényleg boldognak érzi magát. A fiút teljesen szerelmes, és igyekszik ezt minden lehetséges módon kimutatni, de sajnos gyakorlatlan még, és emiatt aztán nem sok mód jut eszébe, viszont van egy, amivel szeretné, de tudja, hogy türelmesnek kell lennie, és az is, habár néha már tényleg nem bír magával, annyira kívánja a lányt. Magában már rengetegszer elképzelte:

Fekszenek egymás mellett az ágyban, fejük egymás felé fordítva. A fiú nem tud betelni a látvánnyal, imád belenézni kedvese gyönyörű szemeibe. Keze a lány oldalán van, s nem nyugszik, simogatja a lányt, majd arca közelebb kerül a lányéhoz, és lassan, megcsókolja. Hosszan, vadul csókolják egymást, épp csak lélegzetvételnyi szünetet tartanak, de még az se mindig. Csókolják egymást, szenvedélyesen, vadul. A fiú keze feljebb indul, és húzza magával a lány fölsőjét is, majd benyúl alá, és melltartón át megfogja a lány melleit. Majd tovább halad felfelé, és húzza le a lányról a fölsőjét, hogy az már ne legyen akadály.

Elszakad a lány ajkaitól, és lehúzza róla végleg a fölsőt, majd egy kis csókot ad újra a lány ajkaira, de most nem tér vissza a csókhoz, hanem a lány nyakát csókolja, és halad lejjebb. Közben simogatja a lányt, ahol csak éri. Igyekszik a lányt megszabadítani a melltartójától is, de amíg nem sikerül, addig is félrehúzza azt, és úgy csókolja a lány melleit-mellbimbóit. Vadul köröz a mellbimbója körül nyelvével, és masszírozza közben a melleit, majd keze elszakad onnan, és legyúl, megmarkolja a lány fenekét, combját, és finoman, de mégis vágytelin megszorítja azt, majd visszatér a lány melleihez, és most már végre siker koronázza igyekezetét: megszabadítja a lányt a melltartójától. Boldogan veti rá magát újra a lány mellbimbóira, majd onnan elszakadva az ajkaira, s kezével mindeközben tovább kalandozik lentebb.

Próbálja kikapcsolni a lány övét, ám azzal nem boldogul, de a lány nem gonosz, és segít neki. A gombnak és a cipzárnak a fiú már egyedül vág neki, és örömmel konstatálja: sikeresen. Lassan lehúzza a lányról a farmerét, és ahogy húzza le, szájával követi annak útját végig a lány combján, s finom csókokkal halmozza el azt. Miután lehúzta a lányról a nadrágot, ugyanúgy, finom csókokkal indul vissza a lány combján, egészen a bugyijáig, amelyhez nem ér, de a vonalát követve újabb és
újabb csókokat ad, majd végigcsókolva a lány felsőtestét, visszatér a lány ajkaihoz, és újra hosszú csókban forrnak össze.

Visszafekszik a lány mellé, és szembefordul vele, majd a lány is vele. A fiú a lány oldalán pihenteti kezét, de nem sokáig, mert hamarosan újra akcióba lendül, és elkezdi lehúzni a lányról a bugyit is. Miután sikerült levennie a lányról, újra útnak indul lefelé, és csókokkal halmozza el kedvesét, mígnem oda ér a legintimebb részhez. Előbb csak kellemes illatát szívja be, majd hirtelen belenyal, és mint egy szomjas ember, lefetyelni kezd... előbb lassan, majd egyre gyorsuló tempóban. Igyekszik teljesen elkényeztetni a szerelmét, és közben egyik kezével felnyúl, és a lány melleit masszírozza. Minden lehetséges módot megragad arra, hogy kedvesét a csúcsra juttassa, és úgy látszik, sikerül neki, mert hamarosan meghallja, ahogy kedvese egyre mélyebben kezdi venni a levegőt, és megérzi, ahogy kedvese érte nyúl, és belemarkol a hajába, de nem hagyja abba, csinálja amíg nem érzi hogy kedvese tényleg a csúcsra jutott, és testét át nem járta az élvezet.

Majd miután végre eljuttatta a lány a csúcsra, visszafekszik mellé. Ekkor a lány odafordul hozzá, és hosszan megcsókolja, majd kezét a hasára teszi, és simogatja kicsit, odabújik hozzá, majd lejjebb indul, és megfogja a fiú már amúgy sem lankadt hímtagját. Már egyetlen érintése is elég volt ahhoz, hogy a fiú ágyékát elöntse a vér, és így teljesen megmerevedjen. Ennek ellenére a lány nem hagyja abba az említett testrész simogatását, kényeztetését, de nem is csinálja túl sokáig, hanem lassan, magára húzza a fiút, s az lassan - már az érintéstől is földöntúli gyönyöröket érezve - belé hatol. Ebben a pózban maradnak egy kicsit, nem mozdulnak, csak élvezik egymás közelségét. Majd a fiú lassan elkezd mozogni, és a lány is mozdul vele.

Együtt mozognak, egy ritmusban, mintha már régóta összeszokott páros lennének, pedig ez még csak az első alkalom, de érzik egymást, ösztönösen. Lassan mozognak, elnyújtván az élvezetet, majd hirtelen ritmust váltanak, felgyorsulnak. Simogatják, ölelik, csókolják egymást. A fiú úgy érzi, soha nem akar elszakadni a lánytól, és ez egy boldog gondolat számára. Mozognak, hol lassan, hol gyorsan, és minden
mozdulattal közelebb kerülnek a csúcshoz. Érzik egymást, nem csak a mozdulatokban, de lelkiekben is, összeforrnak, egy(b)esülnek. A másik testének minden rezdülésére figyelmesek, és együtt, egyszerre jutnak el a csúcsra, ahol a gyönyör mindkettejük testét átjárja, s miután elcsitult, egymás karjaiba fonódnak, és ebben a szoros ölelésben pihennek meg.

A fiú újfent végiggondolja ezt, amit már oly sokszor, és érzi magában, hogy ha ez megtörténik, akkor csodás lesz, és sokáig fog visszagondolni rá, boldogan, és természetesen teljesül egy vágya: Szerelemmel szeretkezni, amelyhez nincs más hasonlóan gyönyörű. ÉS a fiú, végül összegzi magában: Szerelmes, jobban, mint bármikor addig, és azt akarja, hogy ez sose múljon el, maradjon mindig olyan boldog, mint amikor a lánnyal van.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Piros Pille ·
Bájosan ártatlan. Vagy mondhatom úgyis, gyerekes.
Mz. ·
Na Pille már megint ezen lovagol.:)
Nos nem volt erőm végig olvasni, de amúgy szerintem sejtitek véleményem a netes kapcsolatokról.
Majd talán holnapo, vagy a jövőhéten képes leszek rá, s akkor mondok véleményt.
Volt már nektek olyan, hogy egy hét a francnak se akart véget érni?
>>-- :rage: -->

hunorka ·
Szép csak tényleg egy kicsit rövid...
Nekem nagyon tetszik mivel úgy tűnik, hogy én is az interneten találtam meg a szerelmet nem is oly rég. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: