Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mert van, amit nem felejtek el

Elpöckölöm a mentolos cigim csikkjét a szemetes irányába. Nem talált. Üveges tekintettel bámulok tovább magam elé.
Mikor végre rájövök, hogy indulnom kellene már hallom is, hogy lassan pezsegni kezd az épület mögöttem.
Még három perc. Vagy annyi sem.
Elindulok a betonozott focipályán keresztül a suli felé. Két elsős ront ki a megfakult és agyoncsiszolt lengőajtón. Egy fiú és egy lány.... egy fiú... egy lány...

- Hogyne! - nevettem fel, miközben kirontottunk a frissen felszerelt, lakkszagot árasztó lengőajtón. Ő mellettem lépkedett, de most nem szólt semmit. Ránéztem és láttam, hogy a fejét csóválva mosolyog. Hátramentünk. Csak elszívtunk egy cigit. Mentolos. Az örök szerelem. Én valahogy gyorsabban elszívtam, mint ő. Amíg vártam rá, egy - a téglák közé szorult - kavicsot piszkáltam a lábammal.
- Jársz még azzal a fiúval? - kérdezte ő. Nem esett jól a kérdés, de jókislány módjára - ami sajna sosem voltam - válaszoltam:
- Persze. És veled meg azzal a lánnyal mi van? - érdeklődtem "mindenféle érzelemtől menetesen".
- Megvagyunk.
- Örülök - hazudtam mosolyogva, miközben a kavics megunva az egyre hevesebb és ingerültebb piszkálást megadta magát és koppanva a földre esett.

Csípni kezd a szemem, szorít a torkom... Rájövök, hogy a két elsős már rég eltűnt, és már csak egy percem maradt. Összeszedem magam és belépek a sötét, hűvös alagsorba. Az első lépcsőfordulónál szembejön velem. Semmi másra nem tudok gondolni, minthogy vajon tudja-e, hogy mennyire szeretem?
Hasonló történetek
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29920
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Lock ·
a fogalmazásod hihetetlen jó, és még csak 15 éves vagy?! :heart_eyes: Olvasgattam a naplódat, és egy ideje már nem írtál, bár bevallom most kezdtem el olvasni :hushed: , de igyekszem bepótolni a lemaradásomat.
Hosszabb történeteket is szoktál írni? Szivesen olvasnék tőled terjedelmesebb írásokat is!!! :smiley:

Debreceni Hedvig ·
Köszönöm :) Az igazság az, hogy már máshol blogolok. Regényeket is írok. Ha érdekel, vedd fel velem a kapcsolatot, ott az e-mail címem. Örülnék, ha hozzárétő fülekre találnának az irásaim... :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: