Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mert barátok vagyunk 2. rész

Én csak feküdtem, és még mindig teljesen le voltam taglózva. Nem is igazan tudom, hogy mi járt akkor a fejemben. Meglepődtem és zavarban voltam a történtek miatt. Az, hogy ezzel a lánnyal történt ez meg, még jobban összezavart. Feküdtem, és gondolkoztam, hogy vajon most mi lesz. Kezdtem egy kissé kínosnak érezni, hogy ott fekszem meztelenül az ágyán. Hogy miért? Nem tudom, nem volt kényelmes az érzés. Lehet, hogy egyfajta bűntudat okozta ezt. Felültem és elkezdtem keresni a boxer alsómat, amikor visszajött a szobába. Nem volt rajta semmi, csak egy pohár víz volt a kezében.
- Gondoltam te is megszomjaztál. Ne haragudj, de nincs itthon semmi más üdítőm. - Tényleg jól esett a hideg víz, 3-4 nagy korttyal el is tüntettem a pohár tartalmát.

Ő eközben ismét leült az ágyra törökülésben, és várta hogy lenyeljem az utolsó kortyot is.
- Szeretném ha beszélnénk erről a dologról, mert nem szeretnék félreértést kettőnk között.
- Persze, természetesen... - Gondoltam, most volt akkor vége a dolognak, jön a "hú ez jó volt, de nem is úgy gondoltam, és legyünk továbbra is barátok" szöveg. De ismét meglepetést okozott nekem. Ez egy ilyen nap volt úgy látszik.
- Ismersz, én egy szókimondó típus vagyok -kezdett bele- Ha valami nyomja a begyed, jobb ha elmondod, nekem ez a véleményem. És most én pontosan ezt szeretném tenni. Tudod ez az egész valahogy nagyon váratlanul jött, és nem is egészen tudom, hogy hogyan alakulhattak így a dolgok, de akkor valahogy úgy éreztem, hogy teljesen helyes, sőt az egyetlen helyes dolog amit csinálhatok. Egyáltalán nem bántam meg ami történt, csak attól tartok, hogy téged nem bántottalak-e meg vele, és nem szeretném, ha ettől megváltozna rólam a véleményed. Nagyot sóhajtva elhallgatott, és engem nézve várta a válaszom. Látszott rajta, hogy megkönnyebbült attól hogy ezt elmondhatta. Nem tudtam először mit felelni. Csak feküdtem a hátamon, szemben vele, és cikáztak a gondolataim.

Eltelhetett 2-3 perc is, amíg összeszedtem magam annyira, hogy válaszolni tudtam neki.
- Tudod engem is nagyon meglepett a dolog, de semmiképpen nem bántam meg. Mert... mert, én nem tudok ezekről a dolgokról nyíltan beszélni. Elhallgattam, olyan zavarban voltam, annyira megalázónak éreztem a helyzetet. Elmosolyodott, odamászott az ágy végébe, leült mellém, és a nyakamat átkarolva magához húzta a fejem, majd nevetve azt mondta:
- Érdekes, hogy te, az erős FÉRFI jössz zavarba, én meg simán el tudom neked mondani hogy miről mit gondolok? Ha szexről van szó, ti mindig elszégyellitek magatokat. Kicsit jobban megszorította a karjait, így a nyakamat átölelve a fejemet szinte teljesen ráhúzta a melleire. Kuncogott egy kicsit, amitől természetesen a mellei meg-megrázkódtak. Gyönyörű volt! Zavaromat szinte egy pillanat alatt feledve, a karjait lefejtve a nyakamról a mellbimbójához hajoltam, és elkezdtem szívni, nagyon gyengéden megharapdálva. Eltolta a fejem, és egy jó méterrel hátrébb tolta magát.
- Most mit csinálsz? - Ha az előbb zavarban voltam, akkor ez a mostani állapot leírhatatlan volt ahhoz képest.

Elvörösödtem. Nem tudtam mi van. Nem értettem a helyzetet. Ő csak ült velem szemben, teljesen komolyan és kérdőn nézett rám, de nem szólt többet.
- Én csak, én csak... - hápogtam mint egy kacsa, nem tudtam megszólalni. És ekkor kitört belőle a röhögés. Direkt írtam röhögést, mert ez már az egyszerű nevetésen jóval túl volt. Én is elnevettem magam, mert végre leesett, hogy csak vicc volt, nem haragszik, csak egy vicc volt ez a komolykodás. Elkaptam a karját és oldalra húzva az ágyra rántottam. Ott birkózni kezdtünk. Addig-addig erősködött, míg teljesen gúzsban tartva a kezeit rajta feküdtem, szinte mozdulni sem bírt. Megcsókoltam és Ő visszacsókolt. Érzékien, mégis vadul. Éreztem, hogy ez nem egy egyszerű puszi, ez egy vad, szexualitásra felhívó csók. Kiengedtem a szorításból, erre átölelt, átforgatott a hátamra és rám feküdt. A mellei összenyomódtak kettőnk között, a mellbimbói szinte már szúrtak. Éreztem, hogy gyorsabban veszi a levegőt a normálisnál, tudtam, hogy már Ő is akarja érezni a másikat, nem csak én. Ahogy a hátamon feküdtem, Ő meg rajtam, elkezdtem simogatni a hátát, végig a nyakától kezdve egészen a fenekéig. Csak finoman cirógatva, szinte csak az ujjaim hegyével érintve a bőrét. Megrázkódott, és széttárta a lábait. Mondanom sem kell, hogy a következő simogatásnál, amikor a kezem a fenekéhez ért, egy kicsit lejjebb ment, az azt követőnél meg még lejjebb. Aztán elérve azt a gátvonalat, ahol a puncija a fenekével találkozik már nem tért vissza a kezem a hátához. Csak ott lent simogattam, bár ez egyre kényelmetlenebbé vált, mivel Ő rajtam feküdt, és az én kezem sem végtelen hosszú.

Megemeltem hát, és magamról legördítve a hátára döntöttem. Egyből szétnyitotta a lábait és csukott szemmel kicsit kidüllesztette a mellkasát. Hogy nehogy sokáig nélkülöznie kelljen, gyorsan visszatettem a kezem, és először csak egy újjal elkezdtem a külső részeket simogatni. Persze se én se Ő nem bírta túl sokáig ezt a cirógatást, a csípője megmozdult egy párszor. Ekkor a középső ujjamat egy picit, talán csak egy fél centinyit beljebb nyomtam, és így simogatgattam tovább. Szinte azonnal éreztem, hogy nedves lett, és ismét kettőt-hármat mozdított a csípőjén. Több se kellett, nagyon lassan a középső ujjam belenyomtam teljesen. Amennyire csak tudtam, de éreztem, hogy még messze nincs vége ennek az alagútnak.
- Ne csak egyet, az egy kicsit kevés lesz.
- Parancs, értettem! -mosolyodtam el. Az ujjamat kihúzva és a mutatóujjam mellé téve egyből visszadugtam neki. Ezt már nagyon élvezte. Először szépen lassan elkezdtem mozgatni benne, körbe-körbe, aprókat körözve bent az üregben. Majd ahogy a csípője elkezdte a kezem mozgását követni, már Ő vette át a tempó diktálását. Egyre gyorsított, én meg a körözés mellett már egy kicsit ki és be húzogattam az ujjaimat, fokozva ezzel a hatást.
- Kérlek, még egyet! - Kicsit meglepett a kérése, szerintem ez a két ujj pont elég volt az Ő méretéhez. De nem lett igazam. Kihúztam az ujjaimat, és most már minden mindegy alapon a kisujjamat a mutatóujjammal összezárva, egyfajta gúlát alkotva a kezemből nagyon-nagyon finoman elkezdtem visszadugni az ujjaimat.

Egyszerre a négyet. Így mar nagyon szűk volt, úgy gondoltam ez már nem fog menni, és elkezdtem visszahúzni a kezem.
- Ne, ez így jó, csak lassan, és meglátod menni fog. - Hát Ő tudja, gondoltam, és folytattam a nagyon lassú behatolást, amíg Ő a csípőjével körözött. Persze megint igaza lett, és gyanítom nem ez volt neki az első hasonló élménye. A kezemen aprókat húzva-tolva, egyre beljebb csúszott a kézfejem. Újra a melléhez hajoltam, és kicsit erősebben mint az előbb, újra elkezdtem harapdálni a mellbimbóit felváltva. Addig folytattuk ezt a játékot amíg a felső ujjperceim is szinte már benne voltak. De ennél már tényleg nem ment beljebb a kezem. 3-4 centiket ki-be húzgálva a kézfejemet folyamatosan próbáltam neki minél nagyobb gyönyört szerezni. Ő hozzám sem ért ekkor. Egyszerűen csak feküdt ott, vonaglott a kezem ütemére és látszott, éreztem, hogy nem kell sok neki, és el fog jutni a csúcsra. Miközben a melleit harapdáltam, felemelte az egyik kezét és az éppen szabadon hagyott mellbimbójába csípett. Majd még egyszer, utána ujjai között tartva egy kicsit húzta, morzsolgatta. Ez megint újdonság volt nekem. Én elégítek éppen ki valakit, és közben Ő besegít saját kezével a dologba. Jól nézett ki. Kissé felemelkedtem, hogy gyönyörködhessek ebben a képben, maikor a másik kezével a másik mellbimbóját csípte az ujjai közé, és azt is húzgálni, csipkedni kezdte. Az extázis csak másodperceket váratott magára. Kezemen szinte folyt a nedve, és 3-4 aprót sikkantva elélvezett.

Teljesen kész voltam. Az élmény ami ért feledhetetlennek tűnt, szinte nem is érdekelt hogy Ő hozzám sem ért ez alatt. Lassan megfogta a még mindig a puncijában lévő kezemet és nagyon óvatosan kihúzta magából. A szoba levegője a nedves ujjaimon szinte hidegnek tűnt. Ekkor gondoltam csak rá, hogy mennyire forró volt bent. Biztos nagyon kidörzsölhettem szegénykét. Szemeit kinyitva, mosolyogva rám nézett és csak ennyit mondott: "Köszönöm" Furcsa volt, valahogy nem odaillő ez a mondat, de mégis nagyon jól esett.
- Nem dörzsölt a kezem nagyon?
- Nem, egyáltalán nem. Nagyon jó volt. Rég éreztem ilyet. - Elhallgatott, és fejét oldalra fordítva ránézett meredező szerszámomra.
- Szegénykéről meg teljesen elfeledkeztünk. - Oldalra fordulva felkönyökölt és kezével finoman, mint a lágy szellő végigsimította a farkam.
- Hoztam valamit, szeretném ha ezt használnánk. Ugye nem baj?

Lenyúlt az ágy mellé, és felvette azt amiről nem láttam hogy micsoda mikor behozta. Természetesen egy gumi volt. A tasak tetejét letépve kivette, majd mindkét kezével a farkamra húzta és végig görgette rajta.
- Dőlj le a hátadra. - Persze, mit is tehettem volna. Azonnal elterültem az ágyon, és néztem ahogy ez a gyönyörű nő fölém mászik, majd óvatosan nagyon lassan ráül a farkamra...

Folytatása következik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Ismét egy 19 éves sztori :disappointed_relieved: :cry: :sob:
BURGONYA ·
IGEN PAVLOV, CSODÁLKOZTAM IS A DÁTUMON, MONDJUK NEM VOLT ISMERŐS, DE A STíLUSBÓL KI LEHET TALÁLNI, HOGY NEM MAI CSIRKE.

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: