Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mert barátok vagyunk 1. rész

Tulajdonképpen a történet lehetne akár szokványos is. Velem egyszer esett meg ilyen, de biztos vagyok benne, hogy nem egyedüli az eset. Egy kicsit hosszú lesz, de csak így lehet minden mozzanatát visszaadni a történetnek.

Nagyon jó közösség alakult ki a szakközépiskolában az osztályunkban. Fiúk, lányok vegyesen. Sajnos az iskola szakmai volta miatt, jóval kevesebb volt a lány, mint a fiú. De ez a sztori szempontjából lényegtelen. Egy pár sráccal és 2 lánnyal is nagyon jó kapcsolatot tartunk a mai napig, holott a sulinak már hosszú évek óta vége. Sajnos. Össze-össze járunk, bulizgatunk, vagy csak egyszerűen beszélgetünk.

Az ominózus eset az egyik lány és köztem esett meg. Elmentem hozzá, mert új szekrényt vett, és megkért segítsek összeszerelni. Egy szombati napra esett a választásunk, aznap nem dolgozott se Ő se én, így nem volt akadálya a munkának. Haladtunk is rendesen, egészen addig a pillanatig, amíg a már összeszerelt szekrényt a helyére kellett tenni. Ekkor követtem el azt a hibát, hogy nem térdből emeltem, ahogy azt kell, hanem lehajoltam, és derékból. Mondanom sem kell, természetesen meghúztam a derekam. Szinte fel sem tudtam egyenesedni, így annyira volt csak erőm, hogy az ágyára üljek. Mivel a fájdalom csak nagy nehezen akart múlni, felajánlotta, hogy megmasszírozza a derekam. Ebben nem volt semmi gáz, már többször megmasszíroztattuk magunkat a lányokkal az iskolai táborok idején. Persze hogy nem történt semmi. Akkor...

Kaptam az alkalmon, tehát és az ágyon nagy kínok között végigterülve (aki húzta már meg a derekát tudja hogy kiegyenesedni ilyenkor olyan, mintha kést vágnának a gerincébe), elnyúltam mint egy zsák. Ő ráült a fenekemre, és gyengéden elkezdte a derekamat masszírozni. Hogy érthető legyen a történet többi része be kell hogy mutassam egy kicsit a lányt. Nem nevezhető egy kifejezett szexbombának, egy kicsit talán nagyobb a feneke az általánosan elfogadott "ideális" méretnél, és a dereka sem egy darázsderék. Viszont a mellei meglehetősen nagyok. Az a "kéttenyérnyi típus". (Ha volt már ilyen a kezeid között, pontosan tudod, hogy miről beszélek). Közepesen hosszú barna haja van, és aranyos arca.

Tehát masszírozta a derekam, finoman, nehogy nagyon megnyomja esetleg pont ott, ahol a legjobban fáj, amikor a kezei egy kicsit felcsúsztak a hátamon. Mit mindjak. Nagyon jó érzés volt. Ez már nem az a tipikus masszírozás, inkább nevezném simogatásnak, de még nem a finom kis cirógatás fajta, az csak később jött. Tehát felcsúsztatta a kezét a hátamon, és most már a vállaimtól a derekamig folyamatosan simogatta-masszírozta a hátamat. Nem mondhatom, hogy hidegen hagyott, és bár mindig is csak barátként tekintettem eddig rá, most megmozdult bennem valami. Nem is tudom pontosan már, hogy történt, de valahogy úgy helyezkedtem, mozdultam meg, hogy ebből Ő levonta a következtetést: a dolog tetszik nekem. De hogy ne maradjon kétségek közül, meg is kérdezte a dolgot: - Ennyire tetszik ahogy csinálom? Ha ezt normálisan kérdezi, talán nem is történik semmi, de nem, ezt úgy, szexisen, cicásan, egyszóval érzékien tette. Még mindig nem tudtam, hogy mi lesz ebből, de persze egyből válaszoltam: - Igen, nagyon is kellemes, sőt...

Mit érdekelt már ekkor engem a derekam. A hangja úgy feldobott, hogy lassan nagyon kényelmetlenné kezdett válni a hason fekvés, kiváltképp, hogy a fenekemen ült, és hát mit mondjak, meglehetősen "nyomtam" már az ágyat. Gondoltam, akkor most kiderítjük mi is van igazából. Megkértem, hogy egy pillanatra szálljon le rólam, mert kezd nagyon nyomni. Leült közvetlen a derekam mellé, én meg megfordultam. A pólóm természetesen még mindig nyakig feltűrve. Rátettem a kezem a combjára, és ezt mondtam: - Ha hiszed, ha nem, de ennyire jól masszírozás még nem esett mint ez. Elmosolyodott, és mellettem ülve, elkezdte a mellkasomat simogatni. Nyeltem egy nagyot, és elkezdett az én kezem is mozogni a combján. Nem szólt semmit, meg se rezzent, és természetesen a kezem sem fogta meg, vagy nem szólt hogy hagyjam abba. Még messze volt az este, világos volt a szobában, és ahogy ott ült, háta mögött az ablak, a fehér pólója szinte teljesen átlátszóvá vált a háttérfényben. Egyszerűn nem tudtam levenni róla szemem. Nagy mellei voltak. Csak néztem, néztem, és nagyon élveztem, ahogy simogatja a mellkasom. Egyszer csak kihúzta magát, és az eddigi görnyedt tartásból ahogy kiegyenesedett, a mellei szinte szétfeszítették a pólóját. Felpillantottam rá, és megdöbbentem. Azt nézte, ahogy a melleit bámulom.

Elvörösödtem, nem nagyon tudtam mit kezdeni a helyzettel. Elnevette magát és megkérdezte: - Akarsz valamit mondani?
- Ha elmondanám, hogy mit akarok, akkor te is elvörösödnél azt hiszem - válaszoltam. Elgondolkodott egy pillanatra, majd azt válaszolta:
- Nem hiszem, hogy zavarba tudnál hozni. - És a keze ekkor a hasamhoz csúszott, és már nem simogatott, már csak a körmeivel cirógatott.
- Tudod – kezdtem – lehet, hogy most nagyon megharagszol rám, de én ekkora melleket még soha nem láttam élőben, már ha tudod mire gondolok, és hát egy kicsit elbambultam rajtuk. - Viccesnek szántam a mondatot, amit úgy értelmezhet, ahogy akar. Hát Ő értelmezte. Fogta magát és egyszerűen kibújt a pólójából. Köpni-nyelni nem tudtam a meglepetéstől, és ledermedtem. Ő meglepődött az én reakciómon, és félve megkérdezte:
- Félre értettem valamit? Azt hiszem azt mondtad... hogy azt akartad... -és elhallgatott.

Mit tehettem. Férfiból vagyok én is. Félve ugyan egy kissé, de rátettem az egyik kezem a mellére. Sütött a bőre. A mellbimbója kemény volt, és egy nagyon enyhe kis remegés futott végig rajta ahogy megsimogattam. Ránéztem, és felültem. Megcsókoltam. Annyira hihetetlen volt az egész, hogy Ő, meg én, így egy ágyon, félmeztelenül csókolózunk. Ekkor már nem nagyon tudtam gondolkozni. Nem a barátot, hanem a vérbeli nőt láttam benne, nagyon izgató volt. Remegett a belsőm, és csak azt tudtam: kívánom őt. Megfogta a pólóm, és levette rólam, és most Ő csókolt meg. A kezünk elkezdett járni. Én őt simogattam, Ő meg engem. Persze én ahogy simogattam a kezeim mindig visszatévedtek a melleire. Egyszer csak mindkét kezemmel belecsíptem egy ici-picit a mellbimbóiba. Egy mélyről jövő sóhaj volt az eredmény, így tudtam, kifejezetten jó esett neki.

Most egy kissé erősebben megcsípve a mellbimbóit éreztem, hogy megmozdul, az egész teste egy kicsit megremegett. Hátra döntöttem, az ágyon (persze hagyta magát), és a számmal a mellbimbóját kezdtem szívogatni, a nyelvemmel pedig időnként körbe-körbe nyalogattam. Lecsukott szemmel, a hátán fekve élvezte, ahogy így izgatom. Ekkor már nem volt megállás, bal kezemet a mellére lassan a hasához csúsztatva kipattintottam a nadrággombját. Egy pillanatra megint megrándult, de aztán nem tett semmit, így hát a kezemmel a zipzárját megtalálva lehúztam azt. Felültem, és végignéztem rajta, miközben mindkét kezemmel megfogtam a nadrágja derekát. Ekkor kinyitotta a szemét, huncutul rám nézett, és megemelte a derekát.

Egyértelmű volt a helyzet, így megfogtam a nadrágot, és levettem róla. Egy kis csipkés kék bugyi volt rajta, ami még takar azért, de egy kissé már sejteti, hogy mi is van alatta. Sehol semmi szőrzet, így biztos voltam benne, hogy ha nem is teljesen, de valamennyire borotválja magát. Lehajoltam, és elkezdtem puszilgatni a melleit, majd szép lassan "elindultam lefelé". Elértem a bugyiját, amikor hirtelen felült, és megkért, hogy egy pillanatra legyek türelemmel, neki ki kell mennie a WC-re.
- Addig te helyezd magad kényelmesebb viseletbe... -és ismét az a szexis mosoly.Felállt, kiment a szobából, én meg azzal a lendülettel ledobtam magamról a nadrágomat, a zoknimat, és egy szár boxerben ültem az ágyon. Meglehetősen kényelmetlen volt így mert úgy felizgatott, hogy a farkam majd átszúrta a boxert. Gyorsan magam elé rántottam egy párnát az ágy sarkából és vártam. Alig telt el 1-2 perc, és visszajött. Hozott valamit, de letette az ágy mellé így nem láthattam mi az. Csak a bugyi volt rajta, és ez ha lehet még jobban felizgatott.

Visszaült az ágyra, és lassan elvette a párnát előlem. És ekkor rátette a kezét a farkamra. Azt hittem ebben a pillanatban elmegyek, de szerencsére nem csinált semmit, csak otthagyta a kezét. Hátradöntöttem az ágyon, és folytattam ott ahol abbahagytam, tehát a bugyi felső vonalánál, majd hirtelen az egyik lábát oldalra döntve a combja közvetlen tövét a bugyija vonalánál kezdtem el puszilgatni. Semmi ellenállást nem éreztetett. Ekkor a bugyiját félrehúzva megcsókoltam azt a csodálatos, teljesen leborotvált gyönyördombot, ami elém tárult. Éreztem a friss tisztálkodó szer illatát, tehát azért ment ki, hogy egy kicsit "rendbe" szedje magát. Még szerencse, hogy én reggel tusoltam, villant át rajtam, de ekkor már minden mindegy volt. A szeméremajkait a nyelvemmel izgattam, és nyaltam és nagyon gyengéden szívogattam felváltva. Éreztem a teste rezdüléseiből, hogy mi tetszik neki a legjobban a nyelvmunkámból, így csak azt csináltam.

Az egész nem tarthatott tovább 3-4 percnél, ekkor összeszorította a combjait, közöttük a fejemmel, és elélvezett. Nem tartott túl sokáig, gondoltam, de ha azt hittem, hogy ezzel vége, hát nagyot tévedtem. Talán egy fél percig voltunk csak így, és meg kell jegyezzem, szerencsére engedett a combja szorításán, mert lehet hogy meg is fulladtam volna, amikor hirtelen kinyitotta a lábait, és a kezével a vállam alá nyúlt, egy kicsit megemelte, éreztette, hogy forduljak a hátamra. Persze megfordultam, Ő meg előremászva a farkamhoz kúszott, és minden előjáték nélkül egyszerűen bekapta. Úgy meglepődtem, hogy meg se tudta volna szólalni. Egyszerűen csak fogta, és tövig bekapta. Éreztem, ahogy a makkom a szájpadlását, vagy lehet, hogy már a torkát érinti, de hirtelen elfelejtettem minden külsőséget, ahogy a forró szája körülölelte az egész farkam. Ekkor szép lassan kicsúsztatta majdnem egészen a szájából, majd a tövét a kezével gyengéden megfogva ezt ismételgette. Ki-be, ki-be a farkam teljes hosszában.

Amikor már majdnem kiért a szájából, akkor a nyelvével a makkomat a szájában körbe-körbe nyalta. Az érzés leírhatatlan. Ilyet én azelőtt, de azóta sem éltem még át. Mivel már eleve csúcs közelben voltam, nem kellett sokat játszania velem. Talán 15-20 húzás után éreztem, hogy már csak pillanatok kérdése, és el fogok menni. Meg akartam szólalni, hogy ha akarja kivehesse a szájából a farkam, de ekkor már késő volt. Mint egy tűzhányó! Úgy éreztem, hogy csak spriccelek-spriccelek bele folyamatosan a szájába. Nem lepődött meg, nem változott semmit, csak a mozgása gyorsult fel, csak ki-be, ki-be. Amikor már elfogott az a bizonyos bizsergő, zsibbadó érzés, gyengéden megfogtam a nyakát. Ő kivette a farkam a szájából, felállt és kiment a szobából. Gondolom a fürdőbe, vagy a WC-be indult.

Folytatása következik hamarosan....
Hozzászólások
További hozzászólások »
69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

Anna69 ·

Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: