Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mély behatolás

Ez a történet egy magányosnak induló nyári estén történt. Reggel szakítottam a barátommal, mert ő megcsalt engem egy másik lánnyal! Sajnos ez van, de ez a történet elindítója!

Tehát, miután szakítottunk én nagyon kiborultam! Szinte egész este sírtam, mikor kb. 10 órakor csöngetnek. Nem akartam látni senkit, de egy kis elmélkedés után kinyitottam az ajtót. Kinyitom és ki áll az ajtóm előtt? Igen, az ex barátom! Egy hatalmas csokrot nyújtott át nekem és én beengedtem! Leraktam a rózsát és ő csak nézett a gyönyörű szemeivel, de olyan mélyen, hogy szinte zavaró volt! Akkor folyamatosan közeledni kezdett, még nem már teljesen közel volt hozzám!

Én teljesen megbénulva álltam és hagytam magam! Ekkor ő érzékien megcsókolt miközben a keze valahol a melltartóban kalandozott! Ekkor felkapott és bevitt a hálószobába, ahol lefektetett az ágyra. Szépen a nyakamtól lefelé csókolt, még el nem érkezett a gyengepontomhoz! :) Először csak úgy ruhán keresztül simogatta, majd levetkőztetett! Végignyalta a combomat, még nem elért oda! Széthúzta és nyalta!! Én csak úgy vonaglottam az ágyon, mikor még a csiklómat is szívogatta..:) Ekkor fölnézett és mosolyogott!

Ugyebár most én vettem kezelésbe! Az övé addigra szinte teljesen kemény volt! Ekkor bevettem a számba és játszadoztam vele! Láttam rajta, hogy nagyon élvezi és ezen én is jobban felizgultam! Mikor már mind a ketten a "starthoz" készen álltunk ő rám feküdt és behatolt! Először finoman lassan mozogtunk, majd gyorsított és gyorsított! Ennyire mélyen még nem éreztem magamban senkit! Én csak sikoltoztam és a testemet hatalmas gyönyör járta át! Azt kívántam, hogy sohase érjen véget! Ekkor valami melegséget éreztem, és már átléptük a gyönyör kapuját! Nagyon jó volt! Ezután még pár percig csókolóztunk, majd lepedőbe csavart testtel egy jó kávé mellett megbeszéltünk mindent!

Ez 6 hónapja történt, Ő, azóta a férjem! Nagyon sok párnak kívánok ilyen kibékülést, mely egy életre szól!
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Andreas6 ·
Megnyitottam! Sajnos, el is olvastam! Miért nem az áprilisban jelent meg?! Borzalom!!!!!!!!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: