Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Melengető napsugár

Egy augusztusi hajnalon a nap sugarai megtörve a félhomályt kellemesen melengetik bőrömet. Érzem bőröd illatát, az erős biztonságot nyújtó kezeid mely fogva tartja testemet! A nap sugaraival együtt kel a vágy!
Óvatosan kibújok ölelő karjaid alól és egy kicsivel odébb csúszok! Az ujjaim a testemet kényeztetik, bejárva minden négyzetcentiméterét! Lassan óvatosan simogatva a szentélyt, mely nem rég még a vad szenvedély színhelye volt: S érintésemre érzékenyen reagálva jelzi :
" Én is fent vagyok! " .

A puncim a simogatás hatására egyre nedvesebb, s gyöngyözik mint a virágon a harmatcseppek!
- Jó reggelt kedvesem! - súgod a fülembe!
S érzem amint a kezed a combjaim közé csúsztatva megérinti az izzó vágy szentélyét!
Én közelebb bújok hozzád, s érzem, amint a fenekemhez ér immár igencsak szépen ágaskodó péniszed!
Kezemmel hátranyúlok és lágyan végigsimítom!
- Nem! Nem! Fejezd csak be, amit elkezdtél kedvesem! S bármennyire is szeretném , de nem leszel bennem!

A szemedben látom a szenvedélyt s érzem talán van még egy esély! Lassan az ágy vége felé kúszok , kezemmel lehúzva rólad a takarót!
- Mire készülsz Drágám? - kérdezed.
- Megpróbállak jobb belátásra téríteni kedvesem! Megfogod látni , pár perc és könyörögni fogsz ezért! - majd a gyöngyöző puncimhoz vezetem kezedet!
Lassan ébred a vágy , amint nyelvem a már jól ismert utat bejárva izgatja, kínozza testedet! Az ujjaim a mellbimbóidon, majd a hasadon időznek el egy keveset! Miután egyre lejjebb és lejjebb érve elérik az égnek meredő, már gyöngyöző testedet! A nyelvemmel masszírozom le-fel, körbe- körbe. A lélegzeted egyre gyorsul, szólni nem tudsz csak egy halk nyöszörgés hagyja el ajkadat!
- Mit szeretnél Drágám? - kérdezem, miközben az ujjammal el nem engedem!
- Téged kedvesem! Most!

A testem ott legbelül perzsel és éget. A vágy elemészt szinte úszok a szenvedély nedűjében, ujjaiddal a legérzékenyebb pontomat kényezteted! Eljött a pillanat! Érzed itt a vége! Fölém hajolsz és egy szenvedélyes mozdulattal, már belém is hatolsz! Amint testünk összeforr, együtt mozgunk! Te egyre szenvedélyesebben mozogsz, szinte a méhemig hatolsz! A vágy szinte elemészti testemet, belenézek a végtelenségnek tűnő kék szemedbe! Látom s érzem mindjárt itt a vége! S ebben a pillanatban a kellemesen meleg nedű kilövel belőled és megtölti a szomjazó puncimat!
Lassan óvatosan kihúzva belőlem, mellém gördülsz és átölelve, még az imént átélt kéjtől remegő testem:
együtt alszunk el!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Ez még a kezdeti években íródott . Semmi baj nincs vele .

Livica ·
Engem zavart, hogy mindenhol felkiáltójelet használsz, ott is, ahol nem fontos, elég lenne a pont.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: