Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meleg vagyok 2.rész

A Patrickal való szex közben észre se vettem, hogy mennyi az idő. Pedig már negyed 8. Gyorsan felkaptam gönceimet, táskámat, cipőmet, kabátomat, sapkámat, és már szaladtam is az iskolába. Éppen odaértem, hogy átöltözzek az unifornisunkba, amely nem állt másból, mint egy fekete öltöny, csak annyi különbséggel, hogy bal oldalon iskolánk címere volt kitűzve.
Felrohantam az osztályba, még nem volt bent a tanár. Az osztály falai sárgák voltak. A padsorok hármas oszlopokban voltak rendezve. Elöl középen egy zöld tábla, tőle balra egy mágnes tábla, a táblától jobbra az ajtó és a mosdó. Hátul pedig ott éktelenkedett a szekrény, ajtó nélkül.
Hol voltál Vector? – kérdezte a padtársam, aki egyben a legjobb barátom is.
- Patrickal. Tudod Jason azzal a Patrickal.
- Ne már, tudod milyen veszélyes vele.
- Tudom, de nem tehetek mást, olyan cuki, amikor belémnyomja, és amikor belém élvez, huh az tömör gyönyör.
- Hagytad, hogy beléd élvezzen?! Teljesen meghibbantál?!
- Igen lehet, de akkor is szeretem.
A nap többi részében nem is beszéltünk egymással, nyilván azért, mert éreztetni akarta velem, hogy ostobaságot művelek.
Torna óra, az utolsó óra, annak is a végén járunk, a visszaöltözésnél. Nem tudom miért, de ma nem én voltam az utolsó. Örültem is neki, így legalább nem kellett Jason mérges pillantásait elviselnem. Felmentem üres osztályunkba.
Tíz perccel később benyit Patrick. Rémült arca volt.
- Mi történt? – kérdeztem.
- Semmi csak el kellet menekülnöm, jött az igazgatónő mert valami hülye gyerek petárdát dobott az iroda elé.
- Jól vagy, nem esett bajod??? Hogy lehettek ilyen hülyék.
- Ne már jót szórakoztunk. És ez a szórakozásnak ér véget.
Közeledett hozzám, pontosabban az arcomhoz. Összeért a szánk, nyelveztünk. Ő ráült a padra, lehúztam a felsőjét, elkezdtem csókolgatni a nyakát, utána számba vettem mellbimbóit, lejjebb mentem, belenyalta köldökébe.
Mire péniszéhez értem mereven állt. Kigomboltam a farmerját, majd azzal a mozdulattal, mint reggel leszoptam.
Felvettük a kutyapózt. Most nagyon jó volt, először lassan és finom döfésekkel kényeztetett, nagyon jó volt.
- Keményebben! Kérlek – mondtam.
Már kezdte is a reggel erőszakos döféseket, mikor élvezni készült, kihúztam magamból a farkát. Számba vettem szoptam, és vertem neki 5 vagy 10 perc után elélvezett, ráélvezett az arcomra. Ekkor benyit a tanár.
- Hát itt meg mi folyik?
- Semmi csak...
- Csak buzulnak.
- Na és most mi lesz, árulkodni fog, vagy mi? – kérdezte Patrick.
Nem sokkal izgalmasabb dolgot találtam ki.


Folytatás következik...
Előző részek
Hozzászólások
demabako ·
Sokáig az előítéletek miatt a melegek vonzalmát elítéltem. Mintha a nemi szerveknek nem lenne mindegy, hogy férfi, vagy női száj érinti, kényezteti a farkat, vagy pinát. Az aperitif a kulináris élvezeteknél jó dolog, így csak dicsérni tudom az írások szerzőit, akik írásos aperitifet adnak.
Egy írásomat fogom közölni rövidesen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: