Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meglepetések varázsa..

A bejárati ajtó kinyíló zaja hallatszott a fülemben, s felfigyeltem a hangra.
Megjöttél.
Az újságot az asztalra tettem, s feléd lépdeltem.
Mosolyogva köszöntünk egymásnak egy rövidke: Szia, szaladt ki az ajkaink közül.
Odaértem hozzád, még rajtad volt a kabát. Fagyosak már a napok.
Éreztem ezt az arcodon is, mikor az enyém simult hozzá, átfutott rajtam a borzongás.
Arcom melegsége melegített fel, s csókom forrósága. Ott álltunk ölelkezve, s a füledbe súgtam: már vártalak! Megfordultál, s a kabátod húztam le rólad, majd a fogasra aggattam.
Ballagtam a konyha felé. Közben megkérdeztem kérsz-e egy teát? Igennel feleltél, s közben a cipődtől szabadítottad meg fáradt lábaid.

Miközben a vizet forraltam, te a kanapéra heveredtél, s kicsit elnyújtóztál.
A filtert a teáscsészébe tettem, majd a lobogó vízzel dagasztottam meg a finompapírba zárt aromákat. Feléd vittem a teát, óvatosan nehogy kilötyögjön, s eléd tettem az asztalra.
Parancsoljon hölgyem! Mondtam erőteljesen. Rám néztél, s ajkadat csókra tártad, így köszönted meg kedvességem. Melléd huppantam, a napodról kezdtem érdeklődni.
Felváltva beszélgettünk az átélt eseményekről, s a felszabaduló érzésekről.
A tea is lassan fogyott el, s az utolsó kortyok már hidegek voltak.
Szeretek veled beszélgetni, hisz minden szavad fontos számomra.
A fejed a vállamra döntötted, s a kezeddel a kezemet fogtad át.
Homlokodra adtam, egy parányi csókot. Feléd néztem, hangom azt mondta: meglepetésem van számodra. Huncutul kuncogtál, s kíváncsian kérdezted, hogy mivel is akarlak meglepni.
Szorosan fogtam meg a kezedet, a hálószoba felé haladtam veled.

Odaérve megállítottalak, s kértelek, csukd be a szemed. Behunytad, de ki is nyitottad mikor az ajtó résnyire kitárult. Ne less! Szóltam kedvesen. Összeszorítottad a szemhéjad, s beléptem veled az ajtón. Beérve, háromlépésnyire az ajtótól álltunk meg. Az ággyal szemben állítottalak meg, aztán a hátad mögé léptem, s a nyakadba csókoltam majd halkan súgtam: Nyisd ki a szemed! Kinyitottad, a látvány, pedig meleg érzésekkel töltött fel.
Az éjjeli szekrényeken vörös gyertya lángjai táncoltak.
Két oldalt, fehér gyertyák álltak, az állványon, amik finom Jázmin illatot árasztottak magukból. Az üvegasztalra is tettem egyet, az üvegtálba, fényét neked szórva.
Megfordultál, s kicsit meghatódva karoltál át, egész szorosan.
Van még valami, mondtam csendesen.
Nem lesz ez sok? Kérdezted tőlem, de nem válaszoltam.
A kezemmel húztam le a pilláidat, egész finoman.

Levetkőztettelek, a ruháid lassan a földre érve csaptak halk zajt.
Egy pillanatra elmerengtem meztelenségeden, de megcsókoltalak érzéki ajkaimmal.
A gyertya lángjai csendben égtek tovább, meghittségük simogatóan hatott a szobára.
Elővettem a neked szánt ajándékot, amit nem láttál, de érezted amint hozzád ér, és selymesen simogat a combodon.
Puha, cirógató talán egy ruha kérdezted magadban.
Tovább simogattalak vele.
A hasadhoz értettem, majd a melleidhez simítottam.
Kezeden húztam lassan végig egészen fel a nyakadig, ott helyeztem el a ruhadarabot, megpusziltam a szemhéjad, s kinyitottad.

Egy szép selyemsálat láttál, vörös benne finom aranyszálak kanyarodtak végig.
Tetszett neked, láttam az arcodon, nem is tudtál szólni a meglepetések varázsától.
A kezembe vettem a selymes sálat, majd a szemedre tettem, átkötöttem vele fejedet.
Nem túl szorosan, de épp annyira, hogy ne láss semmit, csak érezd, amit adok neked.
Ajkam az ajkadra szorult, szenvedéllyel telve csókoltalak.
Simogatni akartál, de a kezeid a combodhoz fogtam.
Ajkammal érintettem az állad, aztán körbe az arcodat.
Leértem nyakadhoz, s a nyelvemet is lassan érintettem a bőrödhöz.

Egy pillanatra megremegtél, éreztem rajtad, s lejjebb haladtam a vállaidra. Apró csókokat adva, kezedet a combodhoz szorítva. Végig haladtam kezeden a hajlatodig, utána tértem át mellkasodra. Melleid között csókolgattalak, lahajoltam egészen a vénuszdombodig. Nyelvemmel tértem vissza melleidhez, meredező bimbóidat számmal fogtam át, alig-alig érintve nyelvem bársonyosságával. Sóhajaid egyre mélyültek, láttam a mellkasodon.
Letérdeltem, combjaidat kényeztettem. Szerettél volna látni, de csak éreztél.
Váratlanul leptelek meg csókjaimmal, hol a hasadon, hol pedig ajkadon.
Néha a combod közét érintettem nyelvemmel, de elvettem, aztán újból visszatértem.
Hevesen csókoltam be a szeméremajkaid közé, érzékeny pontod után kutatva, puha számmal érintettem meg, de abbahagytam.

Lehúztalak a földre, kezeiddel támaszkodtál meg a puha szőnyegen. Eldöntöttelek a földön, s melléd feküdtem. Én is levetkőztem, érezted amint a levegőt kavartam a gyors mozdulatokkal, csak sejthetted mit is teszek. Hozzád simultam, s tovább cirógattalak. Egy ujjal haladtam rajtad végig az ajkadtól egészen a combodig. Kívántál, én, pedig csak simogattalak, melletted feküdve, mozdulataid nézve. Arcodat a nyakamhoz tetted, s csókokkal árasztottál el.
Az ujjam a szeméremajkakhoz ért, s ujjbegyemmel cirógattam hosszan, nyugodtan.
Becsúsztattam egész finoman, nyögdécselve adtad tudtomra, hogy jólesik minden érintésem.
Lassan mozgattam ki, s be az ujjamat, de abbahagytam.
Combjaidat érintettem, de ismét visszatértem.

Két ujjammal hatoltam újra beléd, s éreztem a tested hevét. Hüvelykujjamat csiklódhoz érintettem, dörzsölni kezdtem. Jobbra, majd balra halkan zihálva. Ujjaimmal tovább kényeztettelek, egész lassan mozgattam, előre hátra. Egyre jobban éreztem a forróságod, minden sóhajod. Eljutattalak az örömbe, a gyönyörbe, de nem volt elég.
A másikat is adni akartam.
Ezért hát rád nehezedtem, s férfiasságommal benned merültem el.
A sál még a szemeden volt, szeretted volna már levenni, s reám nézni. Nem hagytam, s csak mozogtam benned, érezve a lüktetéseid, amit az előbbi gyönyör váltott ki.

Megfeszültem, nagyon kívántalak már.
Mozgattam a csípőm, előre, s hátra, majd jobbra, balra, apró köröket leírva.
Aztán ismét előre hátra, hevességgel telve, az ösztönöket érezve.
Éreztem amint eljutsz a másik orgazmus felé, s ekkor vettem le a kendőt.
Szemedbe néztem, s könnyezni kezdtél, arcomba meredtél.
Minden porcikánk megfeszült, erőteljesen jöttek ki a hangok belőlünk, egyszerre mozgott a testünk. Teljesen megfeszültem, veled együtt élveztem el, mindenem neked adva.
Elfeküdtem rajtad, a füledhez hajoltam, s még aprókat ficánkoltam benned.
Átöleltél erőtlenül, s egyszerre mondtuk ki, a szót a két embernek valót.


velvet soap
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Alakul...a második részében már nem daraboltad szét annyira a mondatokat,gondolatokat. :wink:
velvet_soap ·
Igyekszem kedves mandula! :)
Darabolós gyilkos mivoltomat, pedig egyre jobban titkolom :innocent:

Camino ·
Ez a történeted is tetszik! Árad belőle a meghittség és a szerelem! :) Volt egy pár mondat, amit nagyon jól megfogalmaztál, nekem főleg az utolsó tetszik nagyon-nagyon! Viszont akadtak olyan mondatok is, amik nekem túl-túl-túl, de hát ízlések és pofonok ugye bár. :) És nem volt annyi szétdördelés, mint az előző történeteknél. Egyre jobban írsz! Szerintem!
velvet_soap ·
Köszönöm!
Árad, s nem apad, amig az életem el nem szalad.
A túl-túl-túl, szerintem túl-túl-túl jó, na majd legközelebb teszek bele virgácsot. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: