Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megint Te

Megyek… Még nem tudom hova… Előre, az orrom után… Forgalmas este van a 6-os úton. Esik az eső. Inkább zuhog, mintha dézsából öntenék. Már húsz perce megyek egyenesen, de még mindig nem tudom hova. A gondolataim már máshol járnak. Már semmi sem számít és senki se. Azaz valaki mégis… Te…

Már megint Te jársz a fejemben… azaz még mindig. Folyton Rád gondolok, megállás nélkül. Mindenről Te jutsz az eszembe, minden szóról, minden képről, minden illatról, minden hangról, minden érzésről… Minden Hozzád köt… Gondolataimba merülve felidézem azokat az emlékeket, amik összekötnek minket. Csodás emlékek ezek, tele boldogsággal és szeretettel. Aztán előjönnek a kevésbé szépek… A kétely, a várakozás… Majd a düh… Ez az érzés teljesen elhomályosítja csodás emléked… Nem, nem akarom, hogy ez eszembe jusson. Túlságosan fáj…

Az eső egyre jobban szakad. Gyorsabbra kapcsolom az ablaktörlőt. Már azt sem tudom mennyi az idő, és hogy merre járhatok. Nem látom tisztán az utat az eső miatt… Nem is az utat látom, hanem Téged. Látlak magam előtt, ahogy rám mosolyogsz… Érzem, ahogy megfogod a kezem, magadhoz húzol és megölelsz… Ahogy simogatsz… Ahogy megcsikizel… Útálom, ha csikiznek, mégis Tőled ezt is elviselem. Te mindig figyelsz rám és ez jó érzés.

Össze-vissza kavarognak bennem az érzések. Szemem sarkában lassan összegyűlő könnycseppek jelzik, hogy már nem bírom sokáig sírás nélkül. Nézem az utat, ami a sötétségbe visz, de homályos a kép. Már a felezővonalat sem látom. Csak remélem, hogy ott van, ahol én gondolom. Rád gondolok, és megerednek a könnyeim. Egyre szaporábban hullik le egy-egy csepp az arcomról. Nem lehetek ilyen gyenge! Már magam sem tudom, mit érzek igazán… Azaz tudom, mit érzek. Pontosan tudom, mit érzek! De nem tudom, hogy mit szabad éreznem. Talán ezt nem szabadna… De mégis muszáj… Mert Te jelentesz számomra mindent… A reményt, a jövőt, az egész világot… És tudom, nem hiába várok…

Már látom a fényt… Magam előtt a jövőben… Látom, ahogy közeledik felém, egyre gyorsabban és elkerülhetetlenül… És érzem minden jobb lesz… De nem… Ez nem az a fény… Ez valami más… Egy fülsiketítően hangos kürtszó hirtelen visszarángat a valóságba. Megint az úton vagyok az autóban, és egy kamionnal nézek farkas szemet. De csak alig egy másodpercre, mert elvakít lámpa fénye és félrerántom a kormányt. A kürt elhallgat. Egy erős ütközés. Még éreztem, ahogy az arcom a légzsákba fúródik…

Nem tudom pontosan mi történt, de sejtem. Majdnem frontálisan ütköztem egy kamionnal, aztán végül valahol egy árokban vagy egy fánál köthettem ki. Az orvosi jelentés szerint elég súlyosak a sérüléseim, bár semmit se mondanak. Anyám és a húgom az ágyam mellett zokognak. Nem látom őket, de hallom és érzem, hogy itt vannak velem. De valaki hiányzik… Te… A neved suttogom, hátha felel rá valaki… De nem… Te most valahol máshol vagy… Valaki mással… Újra beszélni próbálok… Talán valaki idehív majd, és itt leszel velem és minden rendben lesz. De csak a testvérem válaszol… „Ő nincs itt… próbáltuk elérni, de hiába. Nem veszi fel a telefont.”

Talán már el is felejtettél… Ezeket a szavakat hallva, mélyen magamban megint sírok. Próbálom felidézni drága emléked… Igen… Látlak Téged… Valahol messze, távol tőlem… És hívogatóan felém intesz… De mindez csak a képzelet. Bánt, hogy nem vagy itt, és hogy nem beszélhetek Veled még egyszer… utoljára… Sajnálom, hogy nem tudtam elmondani Neked, mennyire fontos vagy számomra, hogy mennyire tisztellek, becsüllek, szeretlek, és hogy felnézek Rád. Te jelented nekem a világmindenséget. Ha Te nem vagy hát én miért legyek? Ismét érzem, ahogy fogod a kezem, megölelsz, és a fülembe súgod: „Kérlek, várj még. Csak egy kis időt kérek. Várj… Rám.”

De elegem van már a várakozásból! Most már tennem kell valamit! Te vagy az életem, és ha kell, én meghalok érted… Igen, már tudom, mit teszek… Meghalok… Érted… Értünk… A szerelmedért… Meg kell halnom, hogy enyém legyél…
Hasonló történetek
4425
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4662
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
DarkMerla ·
Szia Hypatia!!

Anyáás ez nagyon jo lett!!!Gratulálok hozzá...Engem picit felkavart ott a kamionosnál ,mert a család barátja nem régen lett öngyilkos körübelül ugyanigy ahogy leirod csak ö nem ránotta el a kormányt a kamion elöl... :smirk:Akkor olvastam ezt elöször mikor eléggé magamba voltam fordulva...öszintén...én nem birtam végig olvasni...most szántam magamat rá h elolvassam....nem bántam meg! :wink:
De Gratulálni szeretnék iszonyat jo!!!!!Nemhiába Hypathita iiiirta:P:P:P :heart_eyes: :grinning:

Hypathia ·
sziasztok!
van 3. rész is!
címe: Út a Pokolba
köszi ha elolvassátok

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: