Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meghökkentő mesék - Reggeli jótett

Tommy ezen a reggelen fáradtan ébredt. A tegnapi éjszakába nyúló tévénézés megtette hatását: a reggel pocsék volt számára. Unottan tápászkodott ki a konyhába, félig csukott szemmel készítette el szokásos vajas-felvágottas kalácsát. Anyja már elindult munkába a korai kezdés miatt, apja ezen a héten üzleti úton volt. Fáradt rágcsálással nyomta magába a mostani, hatalmasnak, végtelennek tűnő falatokat. A reggeli végeztével, mivel hogy sürgette az indulás, próbálta hamar összekapkodni magát, hogy le ne késse a buszjáratot, mely az iskolához szállítja őt. A megállóban bambult maga elé, a beérkező busz egyre erősödő robaja keltette fel valamennyire figyelmét. Sokadmagával együtt felszállt a járműre, és ügyes testcsellel ülőhelyet lelt magának a sofőr mögötti széksorban. A busz lassan, nehézkesen elindult.

Tommyn, most, hogy megállapodott, a meglévő fáradság elhatalmasodott. Nézte az utasokat, a beszélgető sofőrt, az iskolába induló pajtásait. Nem sokkal később a soron következő megállónál a busz lassított, megállt, és néhány utas, köztük egy 6-7 éves forma kislány szállt fel édesanyjával a buszra, nagy léptekkel, mosolygósan, mint aki először lát ilyen hatalmas járművet, az a sok ember egy helyen teljesen elkábította a lányt. Életében talán ez volt a legnagyobb élménye. Tommy elmosolyodott a lány naivságán, gyámoltalanságán. Édesanyja megváltotta a jegyüket, mire busz komótosan elindult a megállóból. -Milyen helyes-, gondolta Tommy, ekkor vette csak észre az utasok halálfélelemmel teli rémült tekintetét.

Nem hitt a szemének. Minden ember halálos némasággal, és hihetetlenül vérfagyasztó csöndben nézett egyetlen pont felé. Tommy a pillanat törtrésze alatt leizzadt, és a halálsápadt arcok láttán ő is kényszeredetten az emberek által figyelt irány felé fordította tekintetét. De akkorra a hatalmas kamion a busz oldalához ért, és iszonyú erővel robbantotta be annak oldalát. Tommy bal oldalába borzasztó fájdalom nyilallt. A kamion egy pillanat alatt kettészelte a buszt. Az emberi testek cafatokban robbantak széjjel. Tommy egy pillanat erejéig még látta a kisleány mosolygós arcát, melyről már soha nem tűnt el az angyali vidámság. A busz ülései élénk vörös vérrel teltek meg. A tömeg egyetlen nagy halálsikolyt hallatott. Tommy szeme előtt megjelent a sötétség és nagy néma csend. Ekkor hirtelen a jobb oldalán valami dübbentést érzett. Az erős ütés egyre gyengült, és valami kedves lágy érintésbe ment át.

-Tommy!..hahó..Tommy...- Az érintés egy utasé Tommyék kertszomszédjáé volt. -Tommy ..itt kellene leszállnod nem? Tommy felkapta a fejét. Néhány utas erre ránézett, kissé vihogtak. Úristen, ez őrület! futott át Tommy agyán. Pillanatok alatt összeszedte magát, felállt, és a leszállásjelzőhöz oldalazott, majd jelzett. A busz sofőrje, látva a jelzést, lassítani kezdett, majd leállt a megállóba. A nagy tömeg mozgolódni kezdett, többen elidultak az ajtó felé, Tommyval az élen. Végre. Kiszállt a buszból. Szinte alig találta helyét, fejében kavarogtak az események, a történtek hatására. Szidta magát kialvatlansága miatt. Utat vágott magának az utca emberei között, kik a felszállásra várakoztak. Ügyetlenségében majd fellökött egy hölgyet. Sietve továbbindult. Jólneveltségének köszönhetően úgy érezte, hogy ez így nem helyes, és visszafordult, hogy elnézést kérjen. De addigra a hölgy már felszállt. Egy erőtlen "Bocsánat" azért még elhagyta a száját. A hangfoszlányok a csodával határos módon még eljutottak a hölgyhöz, aki a záródó busz ajtó mögül megbocsátóan bólintott egyet. Többet nem is tudott tenni, mert húzták befelé, a busz belsejébe.

Tommy szíve megnyugodott, hogy jót tett, hála neveltetésének. Elfordultában szeme sarkában még látta, hogy a hölgy el-eltűnik, mivel kezét egy másik, nálánál apróbb kéz szorítja. Az apró kéz tulajdonosa egy 6-7 éves forma kislány, egy mosolygós, kedves, naiv kis leányka. Sietett a buszba, élete talán legnagyobb élményének belsejébe. Tommy lépett egyet. Aztán még egyet. Megállt. Felnézett maga elé. És csak nézett. Hátrafordulni már nem mert. Az utca embereit látta, akik mind egyetlen pontra néztek, rémült, halálraváltott arccal.
Hasonló történetek
3629
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4422
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
wind-storm ·
Na a történet kimondottan jó. A fogalmazás egy kicsit hogy is mondjam. Annyira szép és tökéletes akart lenni, hogy egy kicsit ilyen barokkos túlzások vannak benne, a szavak terén. De amúgy nagyon ötletes.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: