Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megérte?

Reggel megint álló farokkal ébredtem. Amíg főztem a kávét, kicsit mérgelődtem is magamban, sajgó- majd szétrobbanó heréim nem engedték elfeledni kielégületlenségem.
Persze nem ismeretlen dolog ez - este összebújunk, beszélgetünk kicsit, simogatás, puszik, aztán egyszer csak elalszik mellettem. Hozzábújok, de nem tudok elaludni - vágyam nem enged. Kénytelen vagyok hanyatt feküdni, aztán némi forgolódás után mégiscsak alvás. Aztán jön a reggeli morcos kávéfőzés.
A fürdés valahogy lenyugtat. Felöltözök és el dolgozni. Délelőtt van egy kis időm, valahogy rögtön a lányokat nézem a neten. Megszületik az elhatározás, nem bírok magammal: szex kell.

Felhívok egy lányt - egy óra múlva már az ajtó előtt állok, csengetek. Ajtót nyit, szexi ruhában van - kicsit bújik is az ajtó mögé. Puszival fogad, mint egy régi ismerőst, beinvitál a szobába. Üdítővel kínál, amíg iszom általánosságokról esik szó - időjárás, ilyesmi.
Kérdem tőle, használhatom-e a fürdőszobáját, persze igen a válasz. Kapok törülközőt és bevetem magam a zuhany alá. A zuhany alatt mindig van idő gondolkodni, de most igyekszem - nem igen érek rá azon töprengeni, hogy mit is keresek itt.
Mikor végeztem a fürdővel, nem bíbelődök a törülköző magam köré csavarásával, inkább pucéran vágok át a lakáson a hálóba. Már alsóneműben fogad az ágy szélén ülve. Na gondoltam ne lacafacázzunk, essünk neki a dolgoknak. Elé álltam és tulajdonképpen a szájába adtam a farkam. Kicsit meglepődött:
- Csak így essünk neki?
- Miért ne? - válaszoltam.

Igazából még nem voltam felizgulva, ernyedt tagomat teljesen a szájába vette, és a nyelvével masszírozgatta. Ez megtette hatását, elkezdtem keményedni, addig-addig, míg már nem fértem el a szájában. Sikerét konstatálva áttért a heréim kényeztetésére. Nyalogatta, masszírozta és a szájába beszívta őket, felváltva, hol az egyiket, hol a másikat. Ezt egyszerűen imádom. Most már igazán beindultam, úgy feszült a farkam, hogy már szinte fájt.
Látta rajtam az izgalmat, visszatért a farkamhoz. Szájába vette és elkezdte ütemesen szopogatni. Én egyre jobban belejöttem a dologba. Megfogtam a fejét és próbáltam minél erősebben rászorítani a farkamra. Éreztem, ahogy egyre keményebben és mélyebben ostromoltam a torkát. Közben a heréimet masszírozta, amik tocsogtak a nyálában.

Egy idő után jelezte, hogy ne nyomjam erősebben, így elengedtem a fejét - részint, hogy pihenhessen, részint nem akartam a szájába élvezni. A nyelvével simogatta a makkomat körbe-körbe, időnként be-be kapva azt. Egy kis idő után újra szopni kezdett, most már magától próbálva minél többet eltüntetni a szájában. Most már az élvezés határán voltam - hát kivettem a szájából és megkerestem az asztalon a gumit. Ő addig síkosítót kent a puncijára - ez elég kiábrándító volt, de hát nem kényeztettem az tény.

Ő elém térdelt és megmutatta gyönyörű fenekét. Én minden teketóriázás nélkül belé toltam a farkam. Ez a kedvenc pózom. Szépen lassan mozogtam benne, jó hosszú lökésekkel, minden alkalommal majdnem kijöttem belőle, majd tövig betoltam és a fenekénél fogva szorítottam magamra. Szeretem így lassan csinálni, ahogy minden lökésre egy kicsit nő a feszültség. Egy idő után el kezdett nyögdécselni, majd dobálni magát. Már nem támaszkodott a kezeire, hanem úgy térdelt, hogy a feje az ágyon volt - még mélyebb behatolást engedve nekem. Ezt már nem bírtam tovább és egy pár gyorsabb lökés után egy nagyot élveztem. Sokáig rángatóztam benne, aztán a fenekére támaszkodva pihentem egy kicsit, mielőtt kihúztam volna belőle. Azt hiszem élvezte a végét, de biztos nem élvezett el - ettől egy kicsit hiányérzetem támadt.

Mikor kijöttem belőle és leültem - valami csodálatos látvány tárult elém, ahogy ott térdelt, a fenekét kitolva, csodaszép - teljesen kinyílt puncival. Néztem egy pár másodpercig, amíg meg nem mozdult.
Szó nélkül újra elballagtam a fürdőbe zuhanyozni. Most már ráérősebben zuhanyoztam. Nagyot élveztem, de nem érkeztem magam kielégülve. Még a bűntudat is elővett, hogy megcsaltam a feleségemet. Közben igyekeztem alaposan megmosakodni, mintha az megvédene bármilyen fertőzéstől is. Mire megzuhanyoztam, teljesen kiábrándultam az előbbi eseményből. Ugyan volt egy orgazmusom, de teljesen kielégületlen maradtam. Öltözködés közben csak azzal voltam elfoglalva, hogy nehogy rajtam vagy a ruhámon bármilyen árulkodó jel maradjon.

Mikor kész voltam az öltözködéssel, átadtam neki a kialkudott árat. Gyorsan átnéztem megvan-e mindenem, elköszöntem, és már ballagtam is lefelé a lépcsőházban. Lépcsőzés közben azon rágódtam, hogy vajon megérte-e. Eszembe jutott milyen a szeretett nővel szeretkezni és össze sem hasonlító azzal, ami most történt.
Hogy miért jöttem, azt hiszem a hormonok hajtottak - elvették a józan eszem. Milyen is volt? Kiábrándító - nem adtam semmit, de nem is kaptam semmit. Csak tárgyként használtam, amit ő csak üzleti érdekből eltűrt. Hogy esetleg élvezheti? Csak illúzió.
Biztosan nem érte meg - megfogadtam magamban, hogy soha többé.
Amíg ballagtam a kocsihoz, rájöttem, hogy a feszítő vágy sem szűnt meg. Ezután még vagy egy hétig figyelgettem, hogy vannak-e rajtam kiütések, vagy foltok, vagy bármi, ami arra utalna, hogy elkaptam valami kórságot.
A sokadik alkalom volt, de azt hiszem az utolsó.
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Egy barátom mesélt hasonlót...Aztán ő is hónapokig izgult. :flushed: Tanulságos történet.Köszi!

Izomember ·
Ha nem irtad volna az utolsó bekezdést akkor azt mondanám,hogy borzalom,de mivel leirtad a tanulságot ezért a végén mégis egy kicsit elfogadhatóbban szavaztam. Először szeretnék beszélni az utolsó bekezdés elötti írásokról.

A sztori jó. De a fogalmazás és az összes többi tényezőt azt nagyon elrontottad barátom. Szerettem volna többet megtudni hősünkről és jobb lett volna ha egy kicsit összetettebben,egybefüggőbben irtad volna le a történetet. Most leírom a pozitív részeket.

Az utolsó bekezdés tanulságai nagyon tetszettek. Tényleg igazi tanulságok és nem valami agyatlan zöldség amit elég sok fogalmazásban láttam. Ehhez gratulálok.

Sok szerencsét a továbbiakban. Ha irsz egy következő fogalmazást akkor azt tanácsolom,hogy legyen egy kicsit egybefüggőbb és irj több dolgot a szexen kívül. Ha ezeket megcsinálod akkor szerintem egy nagyon ütős kis történetet tudsz majd csinálni,amit mindenki díjazni fog. Szurkolok neked!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: