Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megdugtam a nővéremet

Amikor anyu és apu elmentek pár napra megünnepelni a házassági évfordulójukat, egyedül maradtunk otthon a nővéremmel. Nem volt semmi gond, mindenki tette a dolgát, a másikat nem zavarva. Egészen aznap estig. Leültem a kanapéra, és néztem a tévét, de egyáltalán nem érdekelt, amit mutattak. Hirtelen erős vágyat éreztem a szexre. Megfordult a fejemben egy pillanatra, hogy megdugom a nővéremet, de inkább visszafogtam magam. A maszturbálásnál maradtam.
Már épp húztam volna le a gatyámat, amikor bejött a nővérem (Szilvi).
Nem bírtam ellenállni. Olyan szexi volt egy szál melltartóban, meg egy rövidgatyában! Összeszedtem minden bátorságom, odamentem hozzá, és szenvedélyesen megcsókoltam. Nem ellenkezett. Sőt!
Visszacsókolt, megnyalta az orrom, és azt suttogta:
- Szexelni akarsz?
Nem várta meg a választ, kicsatolta a melltartóját, és a hajamba túrt.
- Tiéd a testem, baby - mondta izgatóan és sejtelmesen. A farkam felállt, úgy karoltam át a derekát, és felültettem a konyhapultra.
Ölelkezni kezdtünk, és a szám egyre lejjebb haladt. Csókoltam a száját, majd a nyakát harapdáltam, le a válláig. Ott megálltam, egy szexi mosolyt küldtem felé, és leemeltem a konyhapultról.
- Menjünk szobára, csajszi! - buzdítottam, és a karjaimban vittem a szobáig. Letettem az ágyra, és folytattam, ahol abbahagytam. Újra nyalogattam a nyakát, a vállát, majd rátértem a nagy, csábító melleire. A számba vettem a mellbimbóját, és szívogatni kezdtem. Ő izgatottan nyögdécselt. Élvezte, főleg amikor a másikkal is megcsináltam. Majd a szám elindult lefelé, végigcsókoltam a hasát, és a hasa aljánál megálltam.
Hirtelen átvette az irányítást. Fölült, és az ágyra terített. Ölelkezésben törtünk ki, közben ő a kezével megszabadított a nadrágomtól, és a boxeremtől is. Ő is szívogatta az én mellbimbómat, majd egyből a farkamra tért. Adott egy csókot a farkam fölötti területre, Lehajtotta a vesszőről a bőrt, és szopni kezdett. Meglepett, hogy majdnem az egészet a szájába vette, szopta a farkamat, és a golyóimat is, néha tövig bevette. Arcát belepte a szőrzetem.
Isteni érzés volt, ahogyan szopott. Éreztem, hogy nemsokára elélvezek. Időben abbahagyta, a spermám pedig kilövellt. Végigfolyt az arcán, a mellkasán, de még a hajára is jutott. De nem bánta. Lenyalta az arcáról, és zihálva azt mondta:
- Jó voltál, öcskös. Én most elmegyek zuhanyozni.
Kisétált a szobából, én pedig boldog voltam, hogy végülis sikerült eljutni legalább a szopásig. Ezen gondolkodtam egy jó darabig, egészen addig, amíg vissza nem tért egy csomag óvszerrel. Odajött hozzám, és hosszan megcsókolt.
- Szeretnéd, hogy meg is dugjalak? - kérdeztem sejtelmesen.
- Nyomd föl tövig, édes! - mondta, és kibontotta a csomagot.
Felhúzta a farkamra, és felmászott az ágyra. Én kerültem fölül, úgy ölelkeztünk megint, és két csók között mondtam:
- Fordulj... meg... baby...
Megfordult, én pedig az ujjaimmal simogatni kezdtem a punciját. Aztán széthúztam, hogy odaférjek, és felnyomtam a kicsit vékony, de hosszú farkamat. Felnyögött.
Kihúztam majdnem teljesen, majd vissza. Be-vissza -be-vissza, egyre gyorsabban.
- Ez... fááááj... - mondta Szilvi.
- Mindjárt jobb lesz - mondtam. Kicsit nekem is fájt.
Tényleg jobb lett, hamarosan mindketten nyögdécselve élveztük a szexet.
Éreztem, hogy elélvezek. Kihúztam a nővéremből, hátha.
Lerántottam a gumit, elterültem az ágyon, és mindkettőnket beterítette a sperma. Lihegve odamásztam Szilvihez, és lenyalogattam róla. Ő is ezt tette velem.
Adtunk egymásnak agy végső csókot, és a szextől fáradtan terültünk szét az ágyon. Végül is, sikerült megbasznom a nővéremet…

Hozzászólások
További hozzászólások »
Tulipán ·
:grinning:

keepcalmandkeepcalm2 ·
Nekem tetszett. :) élveztem ;)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: