Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megcsalatva - Vágyaim ébredése 4. rész

Legutóbb ott hagytam abba, hogy négy orgazmus után, álmomban nagyon jót szeretkeztem több férfival is egyszerre. Másnapra szinte el is felejtettem az álmomat. Azután néhány nap múlva az egyik német műholdas csatornán láttam egy kis bejátszást, ahol egy nő meg a férje interneten kerestek szex partnereket a feleségnek. A megbeszélt találkákra eldugott helyen került sor, és míg a feleséget körberajongták a kiválasztott férfiak, addig a férj fotózta őket. Ekkor jutott eszembe az álmom, ami valami nagyon hasonló szituáció volt. El is kezdtem fantáziálni erről, de sokáig csak képzelgés maradt a dologból. Tudtam, hogy ha meg is lehet valósítani, természetesen csak a vejem jöhet szóba, aki ebben hathatós segítséget adhat, más nem. Még Laci sem. Röviden el is mondom miért nem...

Miután hármasban voltunk, többször hívott, keresett, hogy ismételjük meg, ha nem is hárman, hát vele. Mindig nemet mondtam. Közöltem, hogy az első alkalom, amikor lefeküdtem vele, bosszú volt a férjemen. A másodiknál ugyan nem kötöttem ki, hogy nem lesz több, de én nem akartam rendszeresíteni a dolgot, jó volt Attilával meg a férjemmel felváltva, nem kellett más. Addig-addig nyúzott, míg majdnem beadtam a derekam. Meghívtam egy magányos délutánomon, hogy tegyünk pontot az ügy végére. Nem határoztam el, hogy visszautasítom, de azt sem, hogy mindenképp lefekszem vele. Gondoltam majd adja a helyzet. Megkínáltam egy kis borral, magamnak is töltöttem. Beszélgettünk, fűzött folyamatosan. Túl sok bort nem ittam, de amit igen, attól pisilnem kellett. Kimentem, hogy könnyítsek magamon. Mikor visszatértem, láttam, mindkettőnk poharában újra volt bor, kb. félig. Laci elköszönt, mondta, megértette, hogy nem akarok vele többet lefeküdni. Nem mondtam neki, hogy már éppen be akartam hívni a hálóba, hiszen, ha eldöntötte maga, akkor így lesz a legjobb. Búcsúzóul koccintottunk és fenékig ürítettük a poharunkat.

Kicsit kesernyés íze volt, de azt hittem én kezdek becsípni és a szájízem rossz a sok bortól. Laci adott két puszit, elköszönt és kiment, nem kísértem ki, tudta a járást. Elmosogattam a poharakat, de közben valami fura szédülés kerített hatalmába. Először csak azt hittem megszédültem, de rohamosan rosszabbodott a helyzet. Odabotorkáltam az asztalhoz, lerogytam a székre, próbáltam mély levegőt venni. Ahogy fordítottam a fejem a kép másodpercnyi késéssel követte a fejem forgását. Így nem kapcsoltam azonnal, hogy nyílt az ajtó és Laci lépett be rajta. Szólni akartam neki, hogy rosszul vagyok, feltápászkodtam, kinyújtottam felé a kezem, de a lábaim nem bírták tovább és összecsuklottam. Épp a karjaiba. Azután minden sötét lett. Alig emlékszem valamire, ami ezt követően történhetett. Csak halvány képek, emlék foszlányok, felvillanások vannak. Arról, hogy hanyatt fekszem felhúzott lábakkal, meztelenül és Laci felettem van és mozog. Azután megint sikerült egy pillanatra kinyitnom ólom nehéz szemhéjamat, de akkor már az oldalamon feküdtem, Laci a hátam mögött ténykedett. Az egészből semmit sem éreztem. Majd arra eszméltem egy pillanatra, hogy félig térdelek, fejem az ágyon, Laci pedig a fenekemet dugja, ezt ha nagyon halványan is de éreztem. Azután hosszú ideig semmi...

Lassan tértem magamhoz, zúgott a fejem, hányingerem volt. Lassan felfogtam, hogy az ágyon fekszem anyaszült meztelenül. Az arcomat valami ragacsos borította. Először azt hittem vér, de csak ondó volt. Lenyúltam, és éreztem, hogy a puncimból is és a fenekemből is valami hideg ragadós nedv szivárog. A szám íze borzalmas volt. Megerőszakolt... és nem is sejtette, hogy csak egy lépés választotta el attól, hogy igent mondjak. Összeszedtem minden erőmet, térden csúszva kimentem a fürdőbe és lezuhanyoztam, de közben is el-elbóbiskoltam a kádban üldögélve. Maradék erőmmel lehúztam a foltos lepedőt az ágyról, újat tettem, felhúztam egy pólót és lefeküdtem. Délutántól másnap délig aludtam. Egyszer ébredtem meg vagy tíz másodpercre, akkor már a férjem is ott feküdt mellettem és este volt. Mondtam, hogy nagyon beteg vagyok, gyomorrontásom volt és holnap nem megyek dolgozni. Ez, amennyire lehet, megnyugtatta.

Másnap délben valamivel jobb állapotban ébredtem, de azért még zúgott a fejem. Ittam egy jó erős kávét és végig gondoltam mi is történt. Tudtam, nem szólhatok senkinek, mert önmagam tartottam sakkban saját magamat azzal, amit korábban tettem. Nem esett rosszul, csak furcsa volt az egész. Így még nem jártam soha. Ha kívülről látom az egészet, még talán fel is izgulok rajta, de így csak szédültem, ennyi maradt belőle. Azóta, bár kényszerűségből találkozunk a baráti összejöveteleken Lacival, nem szólunk egymáshoz. Hát ezért számíthattam csak Attilára a jövőben. Persze akkor nem sok ingerem volt ilyesmivel foglalkozni. Annál inkább néhány hét múlva... Persze meg kellett osztanom valakivel ezt az "élményt". Atit nem akartam terhelni vele kezdetben, de éreztem, valakinek mégis csak el kell mondanom. Senki másnak nem tudtam, csak neki. Figyelmesen meghallgatott, ahogy az ölébe hajtva fejem, összekuporodva elmondtam a történetet. Tudtuk, semmit sem tehetünk, hiszen mit csinálhatna Ati is? Verje meg? Ugyan. Egyébként is az én hibám. Ha annak idején nem fekszem le Lacival, akkor nem történik most ez. De az összes többi jó sem.

Szerencsére nincs semmi tetoválásom, anyajegyem vagy egyéb jellegzetességem az intim tájaimon. Így nem tud bemártani Laci soha, még ha akarna sem. Ha meg igen, az könnyen letagadható, hiszen nincs semmi kézzel fogható bizonyítéka. Megbeszéltük jó alaposan a témát Attilával, így sikerült annyira kibeszélnem magamból, hogy már nem foglalkoztam vele. Viszont egyre közelebb kerültem érzelmileg a vejemhez. A férjemmel is jó volt a kapcsolatom, de a perverzitás, a közös élmények és a vigasz, amit legutóbb nyújtott, egyre inkább oda vezetett, hogy ő lett a bizalmasom. Belé szerettem? Lehet. Persze sok mindent nem várhattam, hiszen nem akartuk felborítani az életünket, másokéról (lányom, férjem) nem is beszélve. Egyre több dolgot csak vele beszéltem meg, ő segített. Ő mutatta meg ezt az internetes címet is. Azt is tudja, hogy megírtam az élményeinket, de nem zavarja. Igaz nem is olvasta. Jobb neki élőben. De nem akarok most ebbe nagyon belemerülni, hiszen nem tartozik szorosan ide.

Mikor már a szexre is jól eső érzéssel tudtam gondolni, akkor felvetettem az ötletem a csoportos szeretkezésről. Ati nem mondta, hogy nem jó ötlet, de azért figyelmeztetett, hogy vad idegen férfiakkal nem biztos, hogy olyan lenne, mint olyanokkal, akiket jól ismerek. Ezért nem is vetettük rá a témára magunkat kezdetben. Azonban ahogy egyre jobban magamra találtam, kezdtem többet és többet képzelődni, beszélni róla. Végül elhatároztuk, hogy megcsináljuk úgy, ahogyan a tv-ben láttam. Mivel Ati is internetet használ a munkájában és én is, ezért nem volt nehéz hozzákezdeni. Különböző helyeken leírtuk mit szeretnénk és megadtunk néhány e-mail címet, amire a jelentkezéseket vártuk. Jöttek is szép számmal. Azt eldöntöttük, hogy valahol messzebb a városunktól, a szabadban lesz a randevú. Leveleztünk a leendő partnerekkel. Megadtunk egy kártyás mobilszámot is. Aki felhívta, azzal a saját költségén beszéltünk, a hangból is megpróbálva következtetni a tulajdonosa jellemére. Fényképet nem kértünk, életkort sem, hiszen majdnem mindegy volt. Viszont olyanokat választottunk, akik az ország másik végében éltek. Ez egyrészt inkongnitónak sem volt rossz, másrészt, aki így is el akart jönni, az szinte biztos komolyan gondolta.

Az egyik főút melletti erdős részt választottuk, ahol az adott kilométerkőnél egy bekötőút is volt, el sem lehetett téveszteni. Sok tisztás is volt, nem csak fák. Ezt a helyet szúrtuk ki Atival. Megadtuk hát a helyszínt, az időpontot (csak hétvége, és pénteken szóltunk, mikor biztos volt a kellemes idő másnapra), és a játékszabályokat még egyszer tisztáztuk: óvszer kötelező, durvaság nem lehet, mert Ati azonnal közbelép. Mivel vélhetően nem ismerték egymást, hiszen az ország legkülönbözőbb pontjairól hívtuk őket, így a szövetkezés is ki volt zárva, elméletileg. Öt férfit választottunk, az eddigi beszélgetések alapján szelíd jelleműnek tűntek. De a szelídség mögött ők is perverzek voltak, ez egyértelmű volt, ezért nem ártott az óvatosság.

Eljött a nagy nap, mi jóval a megadott időpont előtt ott voltunk. Előkészültünk, az ízesített óvszerekkel, meg az álarcokkal. Az enyém teljesen eltakarta az arcomat, szememet, a többi hagyományos volt. Nekem azért kellett, hogy ne lássak senkit, nehogy ott menjen el a kedvem, ha esetleg nem szimpatikus arcot, testet látok, és hogy engem se ismerhessenek fel még véletlenül sem. Ők meg, ha akarták, feltehették. Ati pedig figyelt, vigyázott rám. Képek, videó nem készültek, mert nem ez volt a cél. Én a kocsiban vártam, egy kicsit távolabb. Ati eligazította még őket utoljára, visszajött, én felvettem az álarcot. A vejem a tisztás közepén levő pokróchoz vezetett, mert nem láttam semmit. Négykézláb álltam, anyaszült meztelenül, mellettem az olajos flakon. És elkezdődött.

Amit most írok azt egyrészt ugye én tapasztaltam, másrészt Ati mesélte el, hogy ő mit látott. Lassan előjöttek a fák közül, és körém gyűltek, mit a vadak, óvatosan. Korábban elmondtuk, hogy aki azt szeretné, hogy leszopjam gumin keresztül, az elején jöjjön, mert csak tiszta gumival vagyok hajlandó erre. Miután bárhol is belém tették a farkukat már nem. Abban is megegyeztünk korábban, hogy tartani fogják a száj, punci, fenék sorrendet. Szerencsére ezt mindannyian be is tartották egész idő alatt. Éreztem, hogy egyikük elém állt. Én feltérdeltem, és kis segítséggel megtaláltam az óvszeres, merev hímvesszőt. (Kezdés előtt kézi munkával önmaguk hozták ilyen állapotba és húzták fel rá a gumit.) Miközben szoptam az ismeretlen farkat, éreztem, hogy többen elkezdtek alaposan bekenni olajjal mindenütt. Aki a puncimnál kent ki is használta az alkalmat és meg is ujjazott gyorsan. Ugyanez történt a popómmal is.

Kezdtem felengedni és lassan beindulni. A melleimet is bekenték jó alaposan. Egyikük lefeküdt, oda húztak fölé és beleültem az ismeretlen farokba. Az olaj miatt könnyen csusszant belém a termetes dákó. Közben a fenekemet is kezelésbe vette egyikük, úgyhogy pillanatok alatt teli volt mindkét lyukam merev hímvesszőkkel, melyek gőzerővel dolgoztak. Közben újabb kuncsaft érkezett a számhoz is, akit megpróbáltam alaposan kielégíteni, annak ellenére, hogy bennem is dolgoztak. Minden nyílásom foglalt volt tehát. Azután elhúzódott előlem az, akit a számmal kényeztettem és többé nem jött senki. Viszont felváltva használták mindkét lyukamat. Néha éreztem, hogy elélvez valamelyikük. Egy idő után csökkent is az intenzitás, a roham, ahogy egymás után elégültek ki. A végén úgy éreztem már csak ketten maradtak, de azok jó hosszan bírták bennem. Ekkor már tudtam saját magamra is koncentrálni. Hamarosan robbant is az orgazmusom. Nyers és erős volt, érzelmektől mentes. Illetve ez így nem igaz, mert elképzeltem Atit, ahogy néz, és ettől tudtam beindulni igazán.

Ahogy elélveztem, bedobtam a popó és hüvely összeszorítós trükköt, ami be is vált, mert hamarosan mindkét hím megadta magát és hangos nyögések közepette elélvezett. Egyedül maradtam. Egyszer csak Ati odajött, kézen fogott, rám terített egy lepedőt és visszakísért a kocsihoz. A férfiak felöltöztek, és egymás után elhajtottak a helyszínről. Én is felöltöztem. Hazafelé a kocsiban megbeszéltük a történteket. Bár újszerű volt és orgazmusom is lett, de nem akartam ilyet többet. Mert nagyon személytelennek éreztem. Igaza volt Atinak, hiszen pont erre figyelmeztetett korábban. De legalább kipróbáltam. Többet nem csináltunk hasonlót.

Atival nagyon jól megvagyunk azóta is. Érzem, hogy egyre fontosabbá válik az életemben. Sokszor azon kapom magam, hogy pityergek, pedig nem akarok. Eszembe jut, hogy még két-három évem van, hogy hirtelen megöregedjek, és elveszítsem a testemnek azt a kívánatos jellegét, rugalmasságát, mint amilyen most. Vajon kívánni fog akkor is ez a harmincas évei elején járó fiú? Ha eddig kívánt, így ötvenegynéhány évesen is, akkor talán igen. Most, hogy leírtam az élményeimet, a férjem hűtlenségét követő bosszúval kezdve, Ati első becserkészésén át, a két fiúval való közös szeretkezésünkig és ez a mostani rész is... gondolatban újra átéltem mindent. Kicsit sajnálom, hogy elmúlt. De nagyon jó volt. A férjem szeret, én is őt. Nagyon örülök, hogy itt a vejem is, aki ki tudja elégíteni azon vágyaimat, amit a férjemmel nem tudok. Most, hogy gépelem ezeket a sorokat megint csak elpityeregtem magam. Nem jó megöregedni.

Közben megérkezett a vejem, itt áll mögöttem és elolvasta ezt a szomorkásra sikeredett néhány befejező mondatot. Áthajol a vállam felett, most egy csókot nyomott a nyakamba, jobb kezét becsúsztatta a pólóm alá és elkezdte masszírozni a mellemet. Merevek a mellbimbóim, szinte átszúrják az anyagot. Bal kezével meg a bugyimba matat... .így nem lehet írni, mert mindig rossz billentyűt ütök le... .Ujjai már a puncimban vannak... Abba kell hagynom, mert nagyon megkívántam. Lehet, hogy nem is olyan szomorkás a jövő!? Mennem kell... az élet szép... sziasztok...
Hasonló történetek
15346
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
18039
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
qwe ·
Nekiduráltam magam, és a múltkor ugyan nem sikerült, de most végigrágtam magam a négy részen.



Lefejtve a sallangot, maradt a váz, amiröl néhány dolog eszembe jutott.



Ez nem pusztán kovimuvi, ahogy tanárúr anno besorolta.

Azokban a filmekben ugyanis nincs bújtatott/nyílt nemi eröszak, de itt van.



Vajon szabad-e egy történettel esetleg olyan vágyakat kelteni, ami nagyon rosszul sülhet el, ha az idelátogató olvasó kicsit labilisabb?



Tudom, a krimik sem indukálnak gyilkosságokat, de a nemi eröszak, pláne ha még ilyen altatós, gyógyszeres ötletekkel tarkítják, vajon nem könnyebben valóra váltható?



Egyszóval van-e felelössége egy mellesleg.hu-ra írónak vagy sem?



Vagy csak én látom most borúsabban ezt a dolgot?

DREAMER ·
hihi

Tisztelem a véleményed! /a sajátom fenntartásával/

alias ·
[link http://www.tortenetek.hu/showuser.php?user=26170&page=about]Jó olvasást.[/link]

alias

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: