Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megcsalatva - Vágyaim ébredése 3. rész

Sok megoldás közül választhattam, de valami különlegeset akartam. Egyik nap, egy nyugodt délutánon is épp ezen morfondíroztam, amikor kigyulladt a fény, rájöttem a megoldásra egy szempillantás alatt. Ehhez persze az is kellett, hogy a férjem aznap bejelentette, következő hét végén meglátogatja az unokatestvérét, aki az egyik közeli nagyvárosban élt. Az unokatestvére nyílt ellenszenvvel volt irántam, így én sosem kísértem el ilyenkor a férjemet, amit ő meg is értett. Viszont ezek az alkalmak általában egész naposak voltak. Most már csak a fiúkat kellett elcsábítanom aznapra, ami nem ígérkezett túl nehéz feladatnak. Ati nem jelentett gondot, vele, amikor csak lehetett lefeküdtem. Megbeszéltem vele a jövő hét szombat délelőtt háromnegyed tizenegyet. Laci azért volt nehezebb eset, mert egyrészt annyira nem ismertem, és a múltkor én voltam, aki azt mondta, egy alkalom és nem több. Telefonon megbeszéltünk egy randevút a városunk gyönyörű parkjában. Nem volt feltűnő, hogy ott beszélgettünk, hiszen véletlenül is összefuthattunk pár percre.

Elmondtam miről is lenne szó, ő és a vejem (látásból ismerték egymást), a szokásos diszkréció, ha ő is akarja. Nagyon örült az ajánlatnak, mert ahogy mondta, azóta sokszor gondolt rám, legszívesebben ő kért volna meg egy második alkalomra, de a múltkor nagyon határozottan közöltem, hogy csak egy alkalom, nem több. Bár sosem volt még úgy nővel, hogy másik férfi is jelen lett volna, nem idegenkedett túlságosan, inkább kíváncsi volt milyen is lesz. Megbeszéltük a jövő hét szombat délelőttöt. Akkor a férjem már úgy sem lesz otthon, mert korán el szokott indulni, hogy ne az utazással menjen el az idő, amit az unokatestvérével tölthet, a két feleség pedig olyankor főz és nem feltűnő, ha pár órára lelépnek a srácok otthonról. Mindkét fiúval közöltem, a bejárati ajtó nyitva lesz, jöjjenek be nyugodtan. Lacival tíz órára beszéltem meg a randevút...

Eljött a szombat, férjem már korán elindult. Én rendbe szedtem a lakást is és magamat is, könnyű reggeli és vártam a tíz órát. Laci pontos volt. Nyílt az ajtó, mosolyogva lépett be. Leültettem a nappaliban, beszélgettünk jó negyed órát, hogy minden a terveim szerint alakuljon. Csodálkozott, hogy Ati még nem jött. Mondtam, biztosan késik, ne foglalkozzon vele. Azután átmentünk a hálóba, és finom csókok közepette megszabadítottuk egymást a ruháinktól. Jeleztem, ma én irányítok. Kezelésbe vettem a farkát, jó alaposan körbenyalva a heréit és a farkát is, miközben kezeimmel is segítettem, hogy megfelelő merevségű legyen. Egy kicsit túl buzgó is voltam, mert egyszer csak megszólalt, hogy ha nem hagyom abba, ő nyomban beleélvez a számba. Ez nem is lett volna rossz, de nem ez volt a tervem. Így feltérdeltem terpeszbe a feje fölé és lassan leeresztettem a csípőmet, annyira, hogy a puncim hozzáérjen a szájához, hogy kényelmesen tudjon nyalni. Tudta mi a dolga. Nagyon alaposan kitett magáért, alig tudtam tartani magam, mert a gyönyörtől elgyengültek az izmaim.

Rásandítottam az órára, 10.44-et mutatott. Leszálltam Laci feje fölül, és lovagló ülésben finoman magamba csúsztattam meredező férfiasságát, amit mindketten halk sóhajjal nyugtáztunk. Elkezdtem lovagolni rajta, először lassan, majd egyre gyorsuló tempóban. Egyszer csak éreztem, hogy két kéz hátulról megfogja a derekamat és olyan szorosan tartott, hogy nem tudtam mozdulni. Kéjtől mámoros, fátyolos tekintettel hátra néztem és láttam, sikerült a tervem. Ati ott térdelt meredező szerszámmal mögöttem anyaszült meztelenül. Pontosan érkezett ő is és láthatta, mi történik, szemlélhetett bennünket aktus közben. Neki nem mondtam el előzetesen, hogy gruppenre készüljön, tudtam, úgy is be fog gerjedni a látványtól. Ezért is rendeltem oda háromnegyed órával később...

Visszafordultam és vártam mit fog tenni. Éreztem, hogy egyik tenyerét hozzá dörzsöli a fenekemhez, jó nyálas volt, csupa nedves lettem hátul is. Feltérdelt, majd határozott, de szelíd mozdulattal tövig nyomta a farkát a fenekembe. Ezután elkezdtünk mozogni, felvéve egymás ritmusát. Bennem két dugattyú mozgott, ki-be, előre hátra. Mi Lacival már a csúcs körül jártunk ezt megelőzően is, de ez a hármas perverz helyzet megtette a magáét. Nekem hatalmas orgazmusom lett, felváltva rándult össze a puncim és a fenekem, felváltva fejve ezzel a két fiút. Atinak épp elég volt ennyi, mert éreztem, hogy kitölti a fenekem a forró láva, de közben Lacinak is meg volt és a puncimat telepumpálta az ondójával. Hatalmasat élveztünk mindhárman, ez nyilvánvaló volt a nyögésekből, sóhajokból. Jóleső fáradtsággal dőltünk le az ágyra. Én középen, a két fiú mellettem. Cirógatták a testem, a melleimet, a nyakamat, arcomat, combjaimat. Nagyon jól esett.

Kis idő múlva mondtam, hogy menjünk el, zuhanyozzunk le hárman. Bevonultunk a fürdőbe, én középen Ati előttem, Laci mögöttem. Tusfürdővel alaposan bekentük magunkat. Ati a melleimet és a puncimat mosta, belém is nyúlt jó mélyen. Laci a fenekemre ügyelt, én pedig természetesen mindkettőjük farkát alaposan megmostam. Nagyon izgató volt. Amikor végeztünk, megtörölköztünk, szintén úgy hogy egymást szárítgattuk a fürdő lepedőkkel. Se szó, se beszéd letérdeltem közéjük, két kezemmel megmarkoltam a pillanatnyilag élettelennek tűnő férfiasságukat és megpróbáltam életet masszírozni beléjük. Pár perc múlva már hetykén ágaskodott mindkettőjüké. Először Lacit szoptam le jó alaposan, miközben a kezemmel azért Atin is dolgoztam, majd fordítva. Egyszer csak felhúztak, Laci a kád szélére ült, ölébe ültetett, felhúzta széttárva a combjaimat és tartott jó erősen. Így Ati le tudott elénk térdelni, szabadon hozzáfért a puncimhoz és elkezdte nyalni-falni. Teljesen elaléltam ettől a helyzettől és attól, hogy ilyen jól veszik a lapot.

Már-már elmentem másodjára is, de még idejében parancsolni tudtam magamnak. Le akartam szállni, de Laci erősen tartott, nem tudtam szabadulni határozott szorításából. A két srác összekacsintott és Ati folytatta a nyalást. Ettől a nem várt helyzettől elment az önkontrollom. Visszahanyatlottam Laci mellkasára, vállára és elengedtem magam. Akkorát élveztem másodjára is, hogy hosszú másodpercekbe telt, mire össze tudtam szedni magam. Kicsit kábultan, kóvályogva odamentem a polchoz, leemeltem egy teli flakon baba olajat és mosolyogva rájuk néztem, majd elindultam vissza a szobába. Vigyorogva követtek, mert tudták mi következik. Odabent jó sok olajat öntöttem a tenyerembe, és először Ati, majd Laci farkát kentem be csucsogósra, ettől persze fel is állt nekik azonnal. Ati finoman hanyatt döntött és alaposan bekent a nyakamtól a combomig, különös figyelmet és alaposságot fordítva a melleimre és a puncimra. Ezután Laci négykézláb állított és a hátamat, majd a fenekemet kente be jó alaposan. A fenekemet nem csak kente, hanem a vágat kezdetéhez odalocsolt egy csomót a flakonból, úgy hogy végigfolyt a fenekem nyílásán, végig a vágaton, becsorgott a puncimba, majd lecsöpögött a lepedőre is. Jóllehet az imént élveztem el a fürdőben, de ez a kencefice szinten tartotta a gerjedelmemet.

Hanyatt feküdtem és egymás után fölém térdeltek és a melleim közé csúsztatták a farkukat. Én szorosan összenyomtam telt kebleimet, hogy még jobban élvezhessék a dolgot. Nagyon jól csúszkált a farkuk a sok olajtól a melleim között. De egyik sem akart így elmenni. Ati hanyatt feküdt, én tudtam a dolgom, felnyársaltam magam a farkára és vártam hogy Laci mikor hatol belém hátulról. Nem kellett sokat várnom. Viszont újszerű volt, hogy az olajtól szinte alig éreztem őket. Annyira könnyen siklottak bennem, hogy sokszor úgy tűnt, mintha kihúzták volna belőlem a farkukat. Mivel nekik a második, nekem a harmadik beteljesülés volt várható, ezért elég lassan jött mindhármunknak. Egyszer csak éreztem, Laci nem bírja tovább. Felhördült, teste összerándult és belém engedte aznapi második adagját. Direkt összeszorítottam a fenekem, hogy még jobb érzés legyen neki. Pár másodperc múlva kihúzta a fenekemből a farkát és elkezdett simogatni. Én Atira koncentráltam, most a hüvelyemet szorítva össze jó erősen. Meg is lett az eredménye, éreztem, hogy összerándul és a puncim ismét tele lett meleg ondóval. Nekem nem sikerült eljutnom a csúcsra, de végig közel voltam hozzá. Azért örültem, hogy nekik ilyen gyönyört tudtam szerezni.

De ezek megint készültek valamire, mert nem hagytak békén. Egyik a melleimet simogatta, másik a csiklómat. Azután, nem is tudom honnan, előkerült két óvszer. Felhúzták és először Laci térdelt felhúzott lábaim közé és dolgozta meg a puncimat, majd Attila. Végül, mikor már látták rajtam, hogy teljesen oda vagyok, Ati oldalt fordított, fenekembe nyomta a farkát, átfordított magán, a hasára fektetett, így a puncim is szabaddá vált Laci számára, aki oda is térdelt, belényomta a puncimba a farkát és elkezdtek rajtam dolgozni. Természetesen mindenhonnan folyt belőlem az előző menetben belém lövellt ondó, de ez most láthatóan senkit sem zavart, engem a legkevésbé. Olyan izgató volt, amit ők ketten kiagyaltak minden előzetes megbeszélés nélkül, csak a pillantásaikkal kommunikálva egymással, hogy fantasztikus. Azonos rugóra járt az agyuk. Nem hittem volna, hogy a délelőtti harmadik gyönyöröm is ilyen élvezetes lesz, de az volt. Mikor éreztem, hogy jön, teljesen ellazultam, így még erős ebben hullámzott végig rajtam a beteljesülés. Nagyon, nagyon jó volt. Persze nekik most nem volt meg, de nem is akarták, csak engem szerettek volna kiszolgálni. Teljesen kimerültem, de ők is. Kicsit pihegtünk még egymás mellett, majd beszélgettünk pár percet.

Azután elmentünk tusolni, most már külön-külön. Ők felöltöztek, és mivel dél már elmúlt, így hazasiettek ebédelni. Én lehúztam a csupa foltos, olajos ágyneműt, betettem a szennyesbe és újat húztam fel. Gondoltam ebédelek majd, összeütök valami gyorsat és finomat, csak előtte kicsit ledőlök az ágyra, és végig gondolom, mi is történt. Mikor kinyitottam a szemem, már késő délutánra járt. Jól elaludtam. Férjem még nem volt otthon, ezért villámgyorsan készítettem egy kis finom harapni valót. Így mire hazajött, terített asztal várta. Jóllehet ő ebédelt, de teljesen meghatódott, hogy vacsorával vártam haza. Ő is jó ízűt evett én viszont szinte faltam az ételt, mert annyira éhes voltam a kimerítő nap után.

Aznap este a férjem is igényt tartott hitvesi kötelességeimre, ami egy kicsit nehezen ment, de azért uralkodtam magamon. A végén vele is volt orgazmusom, aznap negyedjére, de nem is volt gondom az alvással. Éjszaka forgolódás közben azért éreztem, hogy sajog a puncim és a fenekem, de nem bántam. Sőt álmomban még extrémebb körülmények között szeretkeztem sok-sok férfival. Később, jó néhány hét múlva ez az álmom valóra vált, de arról majd máskor mesélek nektek.
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·
Kedves Játékostársak!



Számomra, és sok év után, a mi szitunkhoz annyi a mondanivalója a törimnek, hogy ha valakinek elmeséled, hogy tegnap sajtos makaróni volt vacsorára, és az sikítva elszalad, attól még nem biztos, hogy idegzsenge. Számára a sajt, vagy a makaróni az, ami az emlékek miatt mást, vagy többet jelent, mint az átlagnak.

Jó, jó! Az én "bajom" nincs a Nick-em mellé írva, de csak Játékos, (hogy mennyire passzol ide a neve) volt, aki ráérzett arra, hogy van itt valami a mélyben!

Pdig ö nem is csaj!

Pussz neked Játékos!

Hárpia ·
Szerintem (is) játszunk mást!

Részemröl lezártam ezt a "szomorú játékot",

ugorgyunk!

alias ·
[link http://www.tortenetek.hu/showuser.php?user=26170&page=about]Jó olvasást.[/link]

alias

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: