Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megcsalatva - Vágyaim ébredése 1. rész

Sziasztok. Nézegetem egy ideje itt mások történeteit. Megérlelődött bennem, hogy megosztom veletek a sajátomat. (Igaz, hogy az enyémhez hasonló élmények leírása csak egy szűkebb réteget érdekelhetnek, de nem baj.) Bevezetőként talán annyit írnék, hogy 52 éves férjes asszony vagyok, van egy felnőtt lányom. Első házasságom hamar tönkrement, nem sokkal a lányom születése után elváltam, most pedig már több mint húsz éve élek második párommal. De tizenkét évvel ezelőtt történt valami, ami megváltoztatta az életem. Nem rögtön, de alaposan.

Tizenkét évvel ezelőtt megcsalt a mostani párom. Nem ragoznám sokat, de mérhetetlenül elkeseredett voltam, csalódott és szomorú. Pár hónapig elköltözött ahhoz a másik nőhöz, de azután visszajött, mert észbe kapott, ahogy akkor mondta. Én nem tudtam nemet mondani neki, mert szerettem, és mert magányos voltam. De sosem tudtam elfelejteni, amit tett. Mindig ott motoszkált bennem, hogy vissza fogom neki adni. Persze ez butaság, hiszen magamat teszem ki egy újabb krízisnek, de nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy „visszacsalom” a férjem. Nem tartom magam különösen szépnek, jóllehet erre a környezetem folyamatosan rácáfol, mert a férfiak sokat bókolnak, még ismeretlenül is. Nem túl magas a termetem, szerintem alul-felül kerek vagyok, elég jó fenekem van és viszonylag telt melleim. Zöld szemem és vállig érő sötétbarna hajam van. A körülöttem élők tekintetében, pedig sokszor felismerem a vágyat, ahogy rám néznek. Évek alatt érett meg az elhatározás, hogy megteszem, ami már régóta motoszkált bennem, a gondolataimban. Tavaly eljött az alkalom.

Férjem egy fiatal kollégájáról van szó. Többször összejöttünk a kollégáival, azok feleségeivel szórakozni. Bográcsos, szalonnasütés, szolid kocsmázás, ilyesmi. Nem volt nehéz ilyenkor észrevennem a vágyakozó férfi tekinteteket. De közülük kiváltképp egy ragadta meg a fantáziámat. Nevezzük őt most Lacinak. Kétértelmű megjegyzései és meleg mosolya, nem hagytak kétséget a felől, hogy partner lehet terveimhez. Még akkor sem, ha felesége és kisgyereke van. Mielőtt megbélyegezne valaki, gyorsan elmondom, hogy nem csábítottam el. Egy napon megérett az elhatározásom. Véletlenül összefutottunk városunk főutcáján Lacival és meghívott egy italra. Ott és akkor egy pohár bor mellett, kertelés nélkül elmondtam neki, látom, hogy vágyakozik rám, én is vonzónak tartom őt, de csupán egy éjszakás kalandot akarok vele, mert törlesztenem kell férjemnek, az ő kollégájának. Elmondtam, hogy nem veszem rossz néven, ha nemet mond, hiszen felesége és gyermeke van. Azt is leszögeztem, akármilyen jó is lesz együtt, ha igent mond, nem lesz második vagy harmadik alkalom.

Nem sokat gondolkozott, igent mondott. Már csak a helyet és az időt kellett egyeztetnünk. Férjem szeret kirándulni, és sokszor elmennek a barátaival horgászni a közeli tavakhoz egy-egy hétvégére. Most is egy ilyen alkalom jött kapóra. Laci természetesen kimentette magát, ő ezúttal nem tartott velük. Nem tudtam milyen lesz. Felkészültem arra is, hogy semleges, sőt akár kellemetlen is, hiszen ha nem tudok ráhangolódni érzelmileg, akkor a srácnak lesz egy jó napja, nekem meg csak az elégtétel marad, amiért nem is haragudtam volna. Viszont olyan gyengédséget és hozzáértést kaptam, amit azóta más nem tudott nyújtani (pontosabban valaki még igen, de nem akarok előre szaladni ennyire). És mást is kaptam, Lacitól, amit nem vártam, nem is számítottam rá, nagyon meglepett, de ma már nem bánom. Ott tartottam, hogy előkészültünk. Alibi neki, nálunk sem volt otthon senki, tehát megbeszéltük a szombat estét. Nem akartam semmi különlegeset, hiszen nem a szerelmemet vártam. Mondjuk ki nyíltan: pusztán egy aktus volt az este várható történése.

Laci csengetett, beengedtem, beszélgettünk egy kicsit előtte, majd felálltam, megfogtam a kezét és bevezettem a vendégszobába, ahol már megágyaztam előre. Akármennyire is csúnya dologra készültem, a hitvesi ágyban mégsem volt szívem mással lefeküdni. Nyár volt, egy laza otthonkaszerű hosszú pamut „póló” volt rajtam. Bugyit, nem viseltem, mert otthon egyébként sem szoktam.
- Hogy szeretnéd? – kérdezte Laci.
- Rád bízom, biztos nagyon jó lesz. – biztattam. Egyébként tényleg kíváncsi voltam, mihez kezd velem, hogyan nyúl hozzám egy ilyen fiatal srác, aki a lányommal egyidős. Nem kellett sokáig várnom. Hosszan megcsókolt. Első meglepetésem volt, hogy szenvedélyesen visszacsókoltam. Nem terveztem el előre, de most elhatároztam, hogy figyelni fogom saját reakcióimat. Lehet, hogy nem ismerem magam eléggé?

Laci lassan hanyatt fektetett az ágyon. Nem vette le a ruháját, sőt az enyémet is csak felhajtotta. Azt nem láttam, hogy meglepődött-e a látványon, hiszen nem volt rajtam bugyi és elég dús, fekete szőr borítja a puncimat. Valószínű, hogy nem számított erre, mert hosszú másodpercekig nem történt semmi. Gondolom gyönyörködött a látványban. Én pedig kezdtem begerjedni. A második furcsaság, amit magamon tapasztaltam aznap este. Azután kaptam egy puszit először az egyik térdemre, majd a másikra is. Majd a két belső combomra, egymás után. A végcél egyértelmű volt és a szándék is. Nyalták már a puncimat természetesen, úgyhogy nem vártam semmi különlegeset, azt persze tudtam (reméltem), hogy jó lesz. Laci szája végül ott volt a puncim előtt, éreztem a forró leheletét. Már teljesen benedvesedtem, vártam, mikor választja ketté a rózsaszín ajkaimat a nyelvével. De nem sietett.

Először csak körbe csókolta, élvezte a dús szőrű pinámat. Mélyeket szívott, tetszhetett neki a frissen mosott, idegen, asszonyi illat. Belőlem közben már dőltek a nedvek. Nem számítottam rá, hogy én fogom akarni, hogy csak nyalna már belém. Hirtelen, fél kézzel alám nyúlt, megemelte a fenekem és betolt egy párnát alám. Megint csak meglepődtem, de most már izgatottan vártam, hogy mi lesz ennek a vége. Egész száját rátapasztotta a nyílásomra, de még mindig nem nyalt belém. Egyszer csak éreztem, hogy a nedves nyelve kettészántja az alfelemet, szabályosan végignyalta a fenekemet. Felnyögtem a kéjtől. Soha senki nem ért még így hozzám ott lent. Nem volt időm meglepődni, mert nem állt meg, hanem a mozdulat folytatásaként mélyen belenyalt a puncimba. Elakadt a lélegzetem. Ez volt a sokadik reakció, amit nem vártam magamtól. Elkezdtem ösztönösen a szájához nyomkodni magam, mert annyira kívántam, hogy nyaljon ott lent. Mindenütt.

Nem is volt vele gond. Úgy nyalt a srác, hogy életemben nem gondoltam volna, ilyen jó is lehet, ha csak nyalnak valakit. (Vagy csak eddig nem csinálta jól a férjem.) Megdolgozta nyelvével a fenekemet, mindenhol és a puncimat is. Egyszer csak éreztem, hogy elkezd feltörni az ismerős érzés. De csak ennyi volt ismerős. Az erő, amivel kitört az orgazmusom, olyan elemi erejű volt, hogy felsikítottam és majdnem eltéptem a lepedőt, amibe kapaszkodtam. Hosszú másodpercekig csak kapkodtam levegő után.
- Ne haragudj, nem akartam egyedül elmenni. – szabadkoztam.
- Semmi gond – válaszolta – most te jössz. Összeszedtem magam, levetkőztettem és kezembe vettem meredező szerszámát. Ő volt a harmadik férfi a két férjemen kívül, akinek megfogtam a farkát. Korábban azt hittem, hogy ellenérzéseim lesznek, de azok után, amit művelt velem az előbb, szinte mohón vettem a számba a dákóját, hogy hasonló élményt nyújtsak neki, mint amit ő adott nekem az imént.

Finoman körbenyaltam a makkját, majd elkezdtem cumizni. Úgy szoptam, hogy a vége már a torkomat nyomkodta, de amikor visszafelé a makkjához értem, puhán összeszorítottam a számat, hogy fejjem vele Lacit. Persze a kezemmel is alaposan megdolgoztam. Hirtelen átkarolt, hanyatt fektetett, lábaim közé térdelt és belém nyomta a farkát. Nagyon jól esett, mert kezdtem újra felizgulni. Ritmikusan járt ki-be a farka a puncimban. Nagyon jól csinálta. Közben a szájával a melleimen is dolgozott. Kezdett közeledni a második orgazmusom is. Egyszer csak négykézláb állított és kutya pózban is megdolgozott. Lökéseire a melleim önálló életet kezdtek élni, össze-össze „koccantak” a himbálózástól. Előre nyúlt és egyik kezével elkezdte masszírozni a mellem. Megint közeledett az orgazmusom, de megint nem tudott kitörni, mert elengedte a mellem, kihúzta belőlem a farkát és leszállt rólam.
- Maradj így szólt rám.

Nem mozdultam, vártam, mi fog történni. Megint sikerült megakasztania a lélegzetemet, mert hirtelen, erősen belenyalt a fenekembe. Nem tudtam, hogy megijedjek-e vagy sem, mert ugyan még senki nem érintett és közelített felém így, de tudtam, mire megy ki a játék. Análisan is meg akar kapni, meg akarja dugni eleddig érintetlen popómat! De nem szóltam, hiszen eddig minden olyan jó volt. Gondoltam, ha rossz lesz, legfeljebb nem engedem tovább. Persze ez így leírva hosszú, akkor egy pillanat alatt futott át rajtam mindez. Letettem a fejem az ágyra, így a fenekem még jobban szétnyílt előtte. Nem is váratott most, mint az előbb. Hol gyengédebben, hol erősebben nyalta a fenekem, a nyílásomat. Teljesen beindultam az új érzés hatására. Elkezdte simogatni a fenekemet, és egyszer csak éreztem, hogy az egyik ujjával határozottan elkezdte masszírozni a fenekem nyílását. Egyre jobban és keményebben, mígnem a fenekem szétnyílt és éreztem, hogy becsúszik az egyik ujja. Megállt és várt egy darabig. Nem volt kellemetlen, csak furcsa, új és izgalmas érzés.

Lassan elkezdte ujjazni a fenekem. Éreztem, hogy kihúzza az ujját, majd egy másikkal - valószínű a hüvelyk ujjával, folytatta - mert az már jobban feszített, de egyáltalán nem volt kellemetlen. Végül kihúzta az ujját, mögém térdelt újra, de most a megdolgozott fenekem nyílásához illesztette a farkát. Elkezdte nyomni befelé lassan, de folyamatosan. Éreztem, hogy a nyáltól síkos fenekem lassan szétnyílik a farka előtt. Hirtelen nem volt már ellenállása a záróizmoknak és Laci makkja becsusszant a fenekembe. Egy picit kellemetlen volt, de nem annyira, hogy megszakítsam a dolgot. Megint várt egy kicsit, majd elkezdte belém nyomni teljesen a farkát. Furcsa, de nagyon kellemes érzés volt. Persze az izgalomtól benedvesedtem s a puncim is várt volna valamit, de most nem kaphatta meg, így én nyúltam oda és kezdtem el ujjazni magam. Ez a két érzés fantasztikus volt. Ahogy Laci a fenekemet dugta, és én ujjaztam magam. Hirtelenen, szinte a semmiből feltört aznapi második orgazmusom is, ami addigra már kétszer majdnem megjött, de mindig abbamaradt.

Most az elmaradt kettő energiájával lobbant bennem az érzés. Felnyögtem és élveztem a hosszan elnyúló gyönyört, miközben fenekem is és a puncim is automatikusan összerándult, még jobban fejve ezzel Laci farkát. Ennyi hiányzott neki is, mert éreztem, hogy ha lehet, még jobban szétfeszült a fenekem és valami meleg ömlött belém, Laci ondója. Hosszú másodpercekig pumpálta belém, majd lassan, óvatosan kihúzta a fenekemből a farkát. Nem szóltunk, el is bóbiskoltunk talán. Majd felkelt, felöltözött és elment. Nem szóltam, hiszen amit akartam megtörtént.

Visszaadtam a férjemnek a kölcsönt, Laci se járt rosszul, ha jól sejtem. Lezuhanyoztam és végig gondoltam mit is tettem. Kicsit szégyelltem magam, de azért nem annyira. Azért sem annyira, mert nagyon jó volt. Jobb, mint eddig bármikor. Aznap éjszaka mélyen aludtam és szépet álmodtam. Vasárnap hazajött a férjem, mit sem sejtett (azóta sem, hiszen Laci nagyon diszkrét, persze lehet is, hiszen ő sem adhatja fel magát, több szempont miatt sem). Viszont azóta új vágyak keltek bennem életre, aminek először nem akartam utat engedni, de azután nem bírtam tovább. De nem akartam kockáztatni, biztosra kellett mennem. Olyannal akartam újabb tiltott kielégülést szerezni magamnak, akit jól ismerek, és hasonlóan megbízható, mint Laci. A választásom a vejemre esett, hiszen az ő szemében is régóta ott csillogott már a vágy, amikor csak rám nézett. Legközelebb elmesélem mi történt közte és köztem, sőt azóta már - na de nem lövöm le a poént.
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15370
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Gyöngyhalász ·
Kedves Irén!Nem akarok hosszasan hozzászólni:szerintem ez szép volt, de ha engem kérdezz igenis érdekel a folytatás, bár kétségtelenül kár, hogy a vejével lesz kapcsolatos. :(

PanniP ·
Ez nem volt rossz, tényleg, nagyon valóságosnak hatott, még ha vannak biz. aggályaim is: nem hiszem, hogy a szemet szemért elvet kellene alkalmazni egy párkapcsolatban, pláne, amint írja is a szerzö, hogy a tüske a mai napig ott van. Ergo, nem kell mentsétgeket keresni a megcsalásra, ha bosszú, akkor is megcsalás. Arról nem is beszélve, hogy ha már egyszer visszafogadok valakit, akkor szerintem nem korrekt felemlegetni a múltat. Na jó, persze, nem tudhatom, hogy én esetleg 20 év múlva hasonlóan viselkedni, de remélem, nem lesz rá szükségem!



Ja, és a folytatást ne a vejjel, ha egy mód van rá, mert a családos sztorikból már van egy pár!

alias ·
[link http://www.tortenetek.hu/showuser.php?user=26170&page=about]Jó olvasást.[/link]

alias

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: