Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megbánás

Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy lány, aki nagyon szerelmes volt vele egyidős barátjába... Kezdhetném így is ezt a történetet, de nem teszem.
Ugyanis ez nem egy tündérmese, és cseppet sem egy álom. Ez a valóság. Rideg-e? Kegyetlen? Azt mindenki maga dönti el.
Világéletemben gyűlöltem a férfiakat, a szüzességemet talán éppen ezért majdnem 20 évesen vesztettem el. Az első igazi barátommal történt.
Hazudnék,ha azt mondanám szerelem volt első látásra, de 4 hónap alatt úgy-ahogy megkedveltem. Tudom,kegyetlenségnek hangzik.
Az élet kegyetlen.
Sosem állítanám, hogy nagyon szerettem valaha is. Kedves fiú, kinézetre sem rossz, de a szexben nem jó. Határozottan nem. Sosem sikerült kielégülnöm még.
Mégsem gondoltam soha arra, hogy megcsalom, addig az éjszakáig....


2012. június 6.


"Megint összevesztem a barátommal... "- írom naplómban. Tovább nem írtam. Talán,mert szégyellem magam, talán, mert nem akartam,hogy megtudja.
Elegem lett belőle. Abból,hogy mindig magamra hagy és bulizik, abból, hogy a haverjai fontosabbak,mint én, abból, hogy még a szex sem jó...
Több,mint egy év után elmentem a barátnőimmel bulizni. Nem terveztem semmit, még csak ki sem öltöztem túlságosan. Egy fekete-fehér pöttyös rövid ruha volt rajtam,és egy farmerdzseki. Hajam sötétbarna hullámos, alkatom átlagos.
A férfiak mégis néztek. Egyedülállónak tűnhettem,akárcsak a barátnőim. De a Morrisons2-ben a fél társaság az, ha nem a háromnegyed rész.
2-3 koktél elfogyasztása után lementünk táncolni. Szédítettem a férfiakat, mindenki táncolni akart velem.
Nem sok nő volt ott, ez barátnőimnek kedvezett. Én azonban semmit nem akartam, csak egy kicsit flörtölni, hogy újra nőnek érezhessem magam.
Ám volt ott egy férfi. Nem az a tipikus minden nő álma, de nem nézett ki rosszul. 175 cm magas lehetett, alig kisportolt, de inget viselt, ami a gyengém.
Táncolni kezdtünk. Tetszett, hogy nem tapizott le egyből.
Egyre közelebb simultunk egymáshoz. Éreztem, ahogy teste egyre jobban felforrósodik, férfiassága megmerevedik. Elkezdtem kívánni, vágytam az érintésére. 20 perc elteltével végre megcsókolt. Lágyan, puhán. Nem volt követelőző.
Barátnőim időközben eltűntek. Megijedtem, mert a táskám náluk volt.
De ez a férfi egy igazi gentleman volt.
Nem használta ki szorult helyzetemet, hanem vigasztalt. Órákig beszélgettünk. Kiderült, 4,5 éves kapcsolata van. Utána én is meséltem neki az én lapos kapcsolatomról. Azt mondta jobbat érdemlek.
Sétálni mentünk. Budapest ilyenkor gyönyörű, tele van turistákkal. Ám aznap este még a város is más volt. Gyönyörű ugyan, de csendes.
A Margit-sziget felé vettük utunkat.
Sétálás közben meg-megálltunk, leültünk egy-egy padra és vadul csókolózni kezdtünk. Remegtem. A szigeten még jobban.
Nem túl romantikus, ami ezután következett.
Bementünk a sötétbe, a fák közé. Vad nyelvcsata következett, és simogatások. Azaz ő simogatott, én meg hagytam. Lejjebb húzta a ruhámat a mellemnél, és a bimbókat kezdte morzsolgatni. Ezután maga felé fordított és a bimbóudvaraim szopogatta. Már fájt, mikor abbahagyta.


Egyszerűen elvesztettem a fejem, főleg, amikor a ruhámat feljebb húzta, és elkezdte a puncimat lágyan simogatni. Nem tudom, hogy kívántam, vagy azt akartam hagyja abba és menjünk haza...
Nem telt el sok idő, egyre gyorsabban simogatta, majd nem is tudom mikor, de kihámozott az apró fehér bugyimból.
Nyelvével kényeztette a számára oly "kedves" testrészem, majd egyszer csak megfordított, egy fához döntött, és hallottam, hogy lehúzza nadrágját. Kértem, hogy használjon gumit, amit meg is tett, majd egyből belém rakta méretes farkát.
Abban a pillanatban elszállt az a csöpp varázs is. Már egyáltalán nem volt jó, és nem kívántam. Vadul dugott, nem törődve semmivel, csak neki legyen jó.
5 percig tarthatott az egész, mégis keserves óráknak éreztem.
Aztán megfordított, lehúzta a gumit, és kérte, hogy szopjam le. Nem kertelt, követelőzött.
Megtettem. Valójában egy picit féltem tőle. Alig fért be a torkomba, mégis durván tövig nyomta és szó szerint baszta a szám.
Miután elsült, gyorsan felöltöztünk. Gecije végigfolyt arcomon, ruhámon.
Gyorsan letörölgettem magam, és alig vártam, hogy a villamosig érjünk. Közben végig azt magyarázta, hogy jó volt, de mennyire megbánta.
Ettől még jobban megalázva éreztem magam.
Csak ekkor tudtam meg a teljes nevét is.
Azt mondta soha többet nem szabad találkoznunk. Nem is akartam.
Hazakísért - nem kis megdöbbenésemre-, adott egy búcsúcsókot, amikor is nyelvét teljesen ledugta a torkomig.
Alig vártam, hogy felérjek a házba...
Másnap átjött a barátom. Sosem meséltem el neki az esetet. Szégyellem magam érte.
A kérdés, hogy megérte- e? Határozottan állíthatom, hogy nem!
Azonban van még valami, ami mindig ott motoszkál a fejemben és nem hagy nyugodni.
Vajon mi nők, csak a férfiak játékszerei vagyunk?

Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Kezdő, igyekvő, távol a kidolgozottól, de nekem tetszett. :innocent:

hörcsög00 ·
Nem gondolkodtatott el és nem volt erotikus sem.Ezt leírni, ha igaz, vér ciki... De nem vagyok én senki,hogy bárki felett is ítélkezzek. A történet viszont nem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: