Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Még egyszer

Már több mint egy éve, hogy szakítottunk. Hiányzott ugyan, de döntésemet időszerűnek éreztem, tele voltam programmal, új ismerősökkel. Csak most, sok evvel később gondoltam arra, hogy lehet, hogy az egész védekezés volt... Többször találkoztunk, már nem is tudom miért.

Felszaladtam most is hozzá, békésen beszélgettünk, jókat nevettünk. Induláskor azonban szétesett a kulccsomóm, és a földön mászva kotortuk elő a szétgurult kulcsokat. Amikor ráfűzte az utolsó kulcsot is a karikára, vidáman átnyújtotta az egészet és én valami furcsa fényt láttam kigyúlni a szemében. Kölcsönös lehetett, mert abban a pillanatban felém hajolt, és újra a számon éreztem a már oly jól ismert szájat. Száraz volt, és forró. Az egész pillanatok alatt történt, és olyan belső hévvel tört ránk, hogy mi is meglepődtünk. A torkomban éreztem a szívemet, éreztem, ahogy az arcomat és fejemet elönti a forróság, és tetteimet már nem az agyam vezérelte...

Képtelen voltam bármiféle gondolkodásra. Percekig csókolóztunk, talán nem is mertünk egymásra nézni. Szorosan átölelt, éreztem ruhámon át minden porcikáját. Közben finoman a hálószoba felé tolt, közben szép lassan megindult keze a testemen. Lassan csúsztatta melleimre, kicsit lejjebb csúszva benyúlt a pólóm alá és már tolta is lefele az immár feleslegessé váló ruhadarabot. Én sem késlekedtem, először nyakát kezdtem csókolni, ettől elveszíti a fejét és ezt látván, persze én is. Lehúztam a pólóját, majd az övével kezdtem babrálni. Addigra persze rajtam mar nem volt szoknya. Az ágyra már meztelenül kerültünk, és éreztem, ahogy forró nyelve végigsimítja testemet. Tiszta libabőr voltam, és alig vártam, hogy végre már magamban érezhessem, teljesen az öve lehessek. De ő mindig szerette, ha pattanásig feszülnek a húrok, ha szép lassan tovább csókolgatott. A melleimmel hosszan elidőzött, finoman harapdálva a mellbimbókat. Markom összeszorult az önuralomtól, éreztem, ahogy ölem mélyen hüvely izmaim összehúzódnak, és szép lassan elindul az a finom hullámzás, bizsergés bennem.

A hasamon csúszott lefelé, és már tényleg azt tehetett, amit csak akart, amikor elérte combomat. Finoman széttárta lábamat, kezével szétnyitotta a szeméremajkakat. Ahogy meglátta a "vörös alagutat" láttam, ahogy elönti a forróság. Rám nézett, és folyamatosan engem nézve csókolni kezdett. Egymásról szemünket egy pillanatra sem vettük le, így még izgatóbb a másik ízlelgetése. Mélyen bedugta nyelvét a hüvelyembe, majd csiklómat kezdte el szopogatni, szívogatni. Ujjait közben bevezette hüvelyembe, és igen ütemesen elkezdte ki-be húzogatni. Ezt mar nem bírtam, és amikor finoman harapdálni kezdett, éreztem, hogy végem. Hirtelen melyről, valahonnan kiszakadt belőlem a gyönyör kiáltása, elöntötte egész testemet, a gerincem megfeszült és beleremegett. Azt hiszem, nagyon élvezte a látványt, de én is szerettem volna nyújtani neki ebből az élvezetből, hát felhúztam magamhoz, és a hátára fektettem.

Az előző élménytől kiszáradt szájjal kezdtem csókolgatni, egyre lejjebb csúszva a hasán. Mellem érintette kíváncsian ágaskodó farkát, és már alig vártam, hogy érezzem a puha bőrt ajkamon. Végre elértem. A finom cseppeket először száraz ajkammal kentem óvatosan szét, majd egész finoman megharapdáltam, és nyelvemmel kezdtem körbe nyalogatni. Oldalán finom harapásokkal csúsztam lefele, majd vissza, míg végül bekaptam az egészet. Közben le nem vettem szemem kedvesemről, akit persze ez rettentően izgatott. Csodálatos volt újra érezni, ahogy farka kitölti a számat. Ekkor honaljam alá nyúlt, és elkezdett felfelé húzni. Mikor elértem ajkát csókolózni kezdtünk, és Ő fenekem alá nyúlva magára húzott. Éreztem milliméterről milliméterre, ahogy hüvelyem bordái kemény farkán csúsznak. Éreztem, ahogy kitölt, birtokol. Egy pillanatig meg sem tudtam mozdulni, aztán szép lassan mozogni kezdtem...

Lefogta csípőmet, megkért várjak még. Tudtam, mire gondol. Játszottuk néha, hogy szinte meg sem mozdulunk, csak izmainkat megfeszítve és elernyesztve izgatjuk egymást. Megfeszítettem, hát hüvely izmomat, és a válasz nem maradt el. Éreztem, ahogy a kemény szerszám megfeszül bennem. A szorítás is és a válasz is egyre erősebb lett, csípőm sem bírta tovább, meglovagoltam kedvesem, tekertem csípőmet körbe, lassan már tényleg csak az ösztönök hajtottak. Hirtelen megragadta vállamat és lefordított magáról, hogy fölém kerekedjen. Megcsókolt, és egyik lábamat a vállára téve elkezdett mozogni, és ekkor mindkettőnkből előtört valami "állati" a szó teljesen pozitív értelmében. Mindenről megfeledkeztünk, csak csapódtunk egymáshoz, hangosan nyögve, az ösztönök erejétől vezetve, míg el nem öntött a fény és érzékek forrósága egy kiáltásba merevedve...

Percekig tartott, míg visszatértünk a való világba, hogy egymást tovább kényeztessük...

Mi így búcsúztunk egymástól. Azóta sem történt köztünk semmi.
Hasonló történetek
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29458
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SlipKnot 666 ·
Picsa

Kry ·
én most olvasom elöször... tetszett... jó kis sztori... nincsenek benne túlzások... egyszerú mindennapi történet... nekem ilyen is kell...

MARVIN ·
Nem hiszem, csak valaki beillesztette a szöveget, (pl. nem is a moderátor cenzúrázott) és mivel Ruppi neve nem regisztrált, az írt be rajta, aki és amit akart.

Átlátszó trükk.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: