Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Még augusztusban történt

Munkatársam, Gábor meghívott minket a balatoni nyaralójába egyhosszú hétvégére..
A meghívást örömmel fogadtuk el. Péntek reggel indultunk el, és kb. 11 óra körül értünk Pálkövére. A nyaralóban Gábor fogadott. Már ott volt a hét eleje óta Gábor testvére Csaba és felesége Ildikó. Tulajdonképpen nászúton voltak, bár már négy éve együtt éltek, de csak most volt az esküvőjük.

Ebéd után lementünk a strandra és a Balatonon megszokottak szerint telt el a délutánunk. Fürödtünk, vízbicikliztünk, játszottunk. Este egy kis szalonnasütés közben iszogattunk, közben beszélgettünk, vicceket meséltünk. Kb éjfél felé feküdtünk le. A nászutas pár külön szobába, mi pedig Gáborral közös szobába kerültünk. Feleségem szeretkezésünk után a fülembe súgta.
– Átmegyek Gábor ágyába, kicsit később gyere te is!
Hanyatt feküdtem és hallgatóztam. Nem halottam mást csak a szomszéd szobából átszűrődő nyögéseket és elfojtott kéjsikolyokat
Nem telt el két perc Éva visszabújt mellém.
– Gábor azt hiszem egy kicsit többet ivott. Elaludt és nem tudom felkelteni – súgta és hozzám bújva aludt el.

Másnap mikor felkeltünk úgy tíz óra lehetett Ildikó Csaba és Gábor már fent voltak. A kis kerti medence partján napoztak. A medence körül díszbokrok voltak, olyan magasak, hogy se ki se belátni lehetett. Egy gyékényt az árnyékba húztam, ráheveredtem valahogy nem volt kedvem napozni. Éva beugrott a medencébe és az ott lévő gumimatracra feküdt. Ildikó egy nyugágyon feküdt a két fiú pedig mellette a füvön. Elnéztem Ildikó alakját. Karcsú magas lány volt. Öklömnyi melleit alig fedte a bikini felsője, összhangban a tangával mert az is alig takart valamit.
Elámbrádoztam. Milyen jó lenne! És akkor hirtelen valaki lefröcskölt. Éva volt az.
Lefeküdt mellém.
– Mit bámulsz, tetszik neked Ildikó. Megdugnád mi!? – súgta. Nekem is jók lennének a fiúk.

Hanyatt feküdt, fejét a mellemre tette és elkezdett szemezni Csabával. Benyúltam a bugyijába, már teljesen nedves volt.
– Várj, segítek rajtad – súgtam neki és felkeltem, magamra kaptam egy pólót és odaszóltam Ildikónak.
– Elmegyek Ábrahámhegyre ebédre vásárolni, nem jössz el velem, egy nő mégis jobban tudja mi kell egy ebédhez
Ildikó igent mondott. Beszaladt a házba átöltözni.
Beültünk a kocsinkba és elhajtottunk.
Ami ezután történt azt Éva mesélte.

Mikor elmentetek elkezdtünk beszélgetni. Lefeküdtem a nyugágyra. Vicceket meséltünk én rátértem az erotikus viccekre. A poénokat szabad szájúan adtam elő. Egy kis idő után megkérdeztem tőlük.
– Ti nem szoktatok nudizni. Olyan jó amikor az ember bőrét csak a levegő éri.
– Ja, persze beszélni mindenki tud. Úgyse mersz levetkőzni! Csak a szád nagy!
– Úgy gondoljátok? Hát tessék!

Leszálltam a nyugágyról és mintha ott se lennének kikapcsoltam a melltartómat ledobtam a fűre, majd a bugyi következett. Elégedetten vettem tudomásul milyen meglepetést okozott nekik a csupasz puncim látványa. Visszamentem a nyugágyhoz és ráhasaltam.
– Na fiúkák. Kinek van nagy szája? Most ti jöttök ha mertek! –mondtam kacagva, alig leplezett
Elsőször Gábor állt fel. Letolta fürdőnadrágját, fasza nagyot csattant a hasán ahogy kiszabadult a szorításból. Megnyugodtam az álló fasz láttán, sikerült felizgatnom. Csaba is megszabadult úszójától. Ott által előttem egy szál faszban, alig bírtam visszatartani a nevetésem.
Megint nekem kellet kezdeményezni.
– Kenjetek be, nem szeretnék leégni nyújtottam oda nekik a napolajom.
Öntöttek a hátamra az olajból, majd lassan, óvatosan kenték szét a hátamon.
– A popsimat is, ott a legérzékenyebb – utasítottam őket.
Nem kellett kétszer mondani nekik, kezelésbe vették a popómat.
Kis idő elteltével hanyatt fordultam, lábaimat szétterpesztem, úgy hogy két oldalt lógjon a nyugágyról. .
– Elől is alaposan kenjetek be adtam ki az újabb utasítást.
Gábor a melleimet vette kezelésbe, fasza kívánatosan lengedezett az arcom előtt, de egyelőre visszatartottam magam. Csaba pedig az alsótestemet kenegette, keze egyre gyakrabban vissza-visszatért a puncimhoz.
Már teljesen beindultam, légzésem felgyorsult. Ezt a fiúk is észrevették, és fokozták a tempót. Nemsokára elélveztem.
– Nagyon ügyesek vagytok, most megjutalmazlak benneteket – és bekaptam Gábor faszát.
Csabát már nem kellet biztatni. Kemény faszát egyetlen lökéssel bevágta a nedves pinámba és baszni kezdett.

Idáig tartott Éva meséje, mert innen már mi is láttuk a történteket.
Szóval ott tartottam, hogy elindulunk Ildikóval vásárolni. Az üdülőtelep szélén lévő vasúti átjáróhoz értünk, ahol a sorompó le volt engedve.
– Nincs szerencsénk – mondta Ildikó – sokszor fél óráig is le van engedve.
Nekem lenne ötletem mivel töltsük el az időt – és nem hagyva időt Ildikónak a kérdésre, megcsókoltam.
Ildikó egy hatalmas pofonnal jutalmazta ténykedésem.
– Nem szégyelled magad, mit képzelsz rólam! Nem vagyok kurva, hogy már az első alkalommal lefeküdjek veled. Különben is friss házasok vagyunk Csabával. Én szeretem őt, mindent megad nekem, nem tudnám megcsalni.
– Te nagyon rendes lány vagy – válaszoltam a dühkitörésre –De nekem más erről a felfogásom.
– Nem érdekel te kurvapecér –dühöngött tovább – mindjárt kiszállok és gyalog hazamegyek, nem akarok veled egy kocsiban lenni.
– Bocsáss meg, ne haragudj! Nem érdemes ennyire dühöngened! De te nagyon jó nő vagy, teljesen felizgattál.
– Nem érdekel, nem tudom akkor is ezt mondod, ha elmondom Évának
– Neki elmondhatod, ő megértő. De mit gondolsz ők, mit csinálnak. Szerintem már régen dugnak.
– Mit mondasz. Nem hiszek neked. Direkt befeketíted a feleséged, csak hogy ledönthess. Ezzel nem érsz el semmit! Én megbízok Csabában!
– Én is Évában. És nagyon szeretem őt. De miért sajnáljak tőle egy kis élvezete. Van egy fogadásom rá, hogy úgy van, ahogy mondom. Ők már dugnak. Fogadjunk. Bármilyen tétet kérhetsz.
– Te ennyire biztos vagy a dolgodban. Jó menjünk vissza, ha nekem van igazam akkor rögtön összepakolsz és hazamész, ha neked akkor…..akkor.. nem tudom. –Bizonytalankodott.
– Tényleg annyira izgató vagyok? - kérdezte most már megenyhülve Ildikó.

Megfordultam a kocsival és haza indultunk. Az utca elején leállítottam a motort és üresben a nyaralóig gurultunk. Ott halkan kiszálltunk és fellopóztunk az emeletre. Bementünk a konyhába, ahonnan pont az úszómedencére lehetet látni.
Mindketten jól láttuk, hogy Gábor feleségem combjai közt fekszik, és élvezettel nyalja Éva punciját. Csaba pedig Éva felett térdel. Faszát a feleségem mellei közé szorítja, onanizál.
– Igazad volt súgta Ildikó – Ezt nem hittem volna róla. Megnyerted a fogadást. Még mindig kívánsz. Gyere.

Pillanatok alatt ledobta ruháját. Ott állt ellőttem meztelenül.
– Azt csinálsz a nyereményeddel, amit csak akarsz.
Letérdeltem eléje, belenyaltam a puncijába, kezeimmel felnyúltam és kicsi mellet simogattam, ahonnan a valószínűtlenül nagyra duzzadt mellbimbói ágaskodtak.
– Gyere, dugjál – lihegte teljesen beindulva, de nézni akarom őket.
Odakönyökölt az ablakra, lábait terpesztette, én nem sokat habozva benyomtam a forró pinába duzzadt faszomat.

Annyira fel voltam izgulva, hogy pár lökés után elélvezetem.
– Csak ennyi, nem baj egy kicsit azért jó volt. De most már felizgattál, gyere, menjünk le, ott folytassuk.
Lementünk a kertbe. Egy kicsit változott a kép. Gábor már Éva fejénél állt, aki buzgón szopta. Csaba pedig éppen befejezte onanizálását és gecit feleségem mellére arcára verte. Éva a gecit élvezettel és kéjjel kente szét a testén.
– Sziasztok. Jó szórakozást! Köszönt rájuk Ildikó – beszállhatunk? Gyere Gábor! Te úgyis mindig odavoltál értem.
– De Ildikó, nem is tudom, félreérted, bár ezt nem lehet, mit fog szólni a tesóm.
– Na jössz vagy nem. Vagy most dugsz meg vagy soha –és magához rántotta a fiút, szájára tapadt.

Egy hirtelen gánccsal a földre döntötte és föléje került. Megfogta Gábor faszát puncijához igazította és beleült, majd lovagolni kezdett. Melleit, csiklóját simogatta. Egyre vadabbul ugrált Gáboron. Nem kellet sok neki hangos sikolyok közben elélvezett. Most már Gábort sem kellet biztatni, faszát ki sem véve hempergett a fövőn sógornőjével. Hátára fektette Ildikót és hatalmas lökésekkel baszta, majd hatalmas hörgések közepette ő is elélvezett.
– Hű ez nagyon jó volt – lihegte Ildikó és a férjéhez fordult – na gyere te Casanova – én nem haragszom, de azt hiszem Attilának igaza van. Más az élvezet és más a szerelem.
Odament a férjéhez, aki borzasztóan zavarba volt. Mint egy kérdőjel állt a nyugágy mellett, még mindig álló fasszal, kérdőn, csodálkozva nézte Ildikót.
– Na, gyere, én csak téged szeretlek. Ugye te is szeretsz?

Végigcsókolta a férjét, aki egy kis tétovázás után viszonozta a csókokat. Lefektette feleségét a nyugágyra szorosan egymáshoz tapadtak és mindenkiről elfeledkezve szeretkezni kezdtek.
Éva megfogta a kezem.
– Ne zavarjuk őket - súgta. - Menjünk fel a szobába. Gyere te is Csaba, folytassuk ott.
Így telt el z a szombat, még vasárnap is folytattuk. Azóta nem találkoztunk velük.
Hozzászólások
További hozzászólások »
J.James ·
Romantikus dolog úgy "szeretkezni" a feleségeddel hogy közvetlenül előtte két férfit már boldoggá tett... (legalább nem kell síkosító :blush:)
Mirrmurrka ·
na ne. nekem ez nem egy és ugyanaz...
rollscroll ·
MER 1. ÖNZŐ VAGY !!!

2. MER NEM A SZEXET SZERETED HANEM AZ EMBERT!

ÉS VAGY MERT

3. MAGADAT HISZED ANNAK




CHÖCHÖ!


Mirrmurrka ·
hát na ne, azér ez ennyire nem igaz, ná általánositsunk már!!!!!
1. nem vagyok. sose nem is voltam. Ha tudnád...
2. ez sem igaz. mondjuk úgy hogy 50-50.
3. na ezt nem értem.


4. (bónusznak) itt nem rólam,a zegyedülállóról, hanem egy házas emberről van szó! Kicsi különbség, lekottázzam, kőbe véssem, eltáncoljam a különbséget?????

valaky50 ·
Bárcsak az én feleségem is ilyen lenne!!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: