Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Medencés rosszalkodás

Kinéztem az erkélyen, egy szál rózsaszín csipke és selyem babydollban álltam ott, és láttam amint két férfi jött be az udvarra. Mind a ketten jól kigyúrt izmos, barna férfiak voltak, fekete hajjal és észveszejtő testtel. Az egyik fecske alsóban, a másik combhoz tapadó térd fürdőruhában. A szemem rögtön megakadt azon a részen. Nagy szerszámmal jártak, az biztos. És akkor az anyám beszólt a szobámba: - Vegyél magadra valamit ! - Gondolhattam volna, hogy arra céloz, hogy a két férfi biztosan engem fog bámulni. Mint utólag rájöttem, a medence tisztitók voltak.
Engedelmeskedtem jó anyám akaratának, és becsuktam a szobám erkélyének ajtaját. Nagyot nyögve dőltem az ajtónak. Egyre csak az járt a fejemben: Akarom... Mindent akarok... ! Hallottam, ahogy a Mercedes elhajt, és a kis spánielem, Jonny, megugatja azt, mint mindig, amikor az anyám távozik. Rögtön előbújt bennem a kisördög. Már betöltöttem a 18-at. Nekem aztán senki se mondja meg, hogy mit tegyek !


A szobám - az én csodálatos birodalmam - ablakát újra kinyitottam, és lenéztem. Azok a görög istenek még mindig ott voltak, és azzal voltak elfoglalva, hogy lehullott leveleket szedjenek ki a medencénkből. Újra befordultam, és kinyitottam a gardróbszobám ajtaját. Elkezdtem "ásni", míg végül ráakadtam a legszexibb bikinimre - zöld, finom kis darab, tangával - , és felvettem. A tükör előtt felborzoltam a hajam, feltettem egy napszemüveget, és magammal vittem egy kis napolajat.
Ahogy leértem, a hatás nem maradt el. A két fickó lazán, nagyot nyelve köszönt, és folytatták tovább a munkát az én testem figyelésével együtt.
A gumimatracot rádobtam a vízre, és lassan, érzéki mozdulatokkal áttettem a combom a túl oldalára. A tenyerembe fogtam egy kis vizet, és a kulcscsontomba locsoltam. Hátrahajtottam a fejem, és élveztem, ahogy a hideg víz a két mellem közé gördül... Kéjesen felnyögtem egy kicsit, és kinyitottam a szemem. Mindkét pasas engem nézett. Az egyik a farkát dörzsölte, a másik csak nézett. Az első odajött, és megkérdezte, bekenhet-e. Én bólintottam egy cinkos mosollyal., és azt mondtam, csak akkor, ha a másik is jön. Erre mindkettő ott termett, és mindketten csorgattak rám egy kis olajat. A merészebbik rögtön a melleimet kezdte el masszírozni, a másik a combomat. Nagyon jól esett, ahogy a napfény simogatott, és ez a két 25 körüli férfi kényeztet. Elkezdtem mozgatni a csípőmet. A matrac a vízzel együtt hullámzott. A mellbimbóim úgy megkeményedtek, hogy egy érintés, és elélvezek. Éreztem, hogy a tangám már tiszta lucsok. Nyögtem, és kipirultam. Amikor a merészebbik pasi felnézett, megcsókolt. A másik pedig megérintette a bugyimat. Le- föl húzogatta az ujját a nedves nyílásomba be-be hatolva a vékony anyagon át. A csiklóm már úgy feszült, mint még soha.

A csókolódzós térített észhez. A hónom alá nyúlt, és felemelt a matracról, így most már a vízben álltam. Újra megcsókolt, a nagy nyelve a számba siklott. Az egyik kezével kihúzta a bugyim pántját, a másikkal benyúlt, és a csiklómat izgatta. Addig amaz pasi levette a nadrágját. Én már ekkor is a plafonon voltam, de amikor a medence partjára fektettek, és lekerült rólam a melltartó, és a bugyi is, majd meghaltam. A csókolódzós a nagy nyelvével, mint egy hűséges kutya, úgy kezdte el szárazra nyalni a lucskos puncikámat. Amaz a hasamra ült, és összefogta a melleimet. Úgy kezdett el közéjük dugni. Majdnem elvesztettem a fejem. Nyögtem nagy kéjesen. Az a finom nyelv úgy cikázott ott lent, mint valami fickándozó eleven hal. Amannak pedig akkora fallosza volt, mint egy lónak. Nagy, vastag, és királyi. A nyelvem utána kívánkozott. Meg is kaptam, amikor már majdnem elélvezett. Körbenyaltam a makkját, és szívtam, szívtam, míg végül lenyeltem az egészet. Használtam a nyelvemet, és a nyelőcsövem játékét, és éreztem, ahogy a forró sperma lecsorog.
Kihúzta a számból a péniszét, és a másikkal együtt felállítottak kutyaállásba. A finomnyelvű behatolt hátulról. Úgy éreztem, majd szétfeszít az a nagy fallosz. Amaz újra a számba tolta a kukiját, és én újra, kéjes nyelvcsapásokkal szoptam felnyalva minden mézét.
Ekkor élveztem el először. A kezeim összerogytak, én meg sikítottam a gyönyörtől. A nyalós egy mozdulattal lökött rajtam, és tövig hatolt. Akkora orgazmusom volt, amekkora még soha.
Éppen hogy vége lett, és mindkét fickó elélvezett, amikor láttam, hogy még mindig kívánnak. Most egyszerre mindkettőt szoptam, és hagytam, hogy rámcsorogjom a sperma. A nyaldosós a puncikám közé csúsztatta a falloszát, hogy elég nedves legyen, és kitágította az ujjával a fenekemet. Egy lökéssel már tövig is merült bennem. Nem mondom, kicsit fájt, de ami ezután következett!

Leültetett magával együtt, és hátra dőlt velem együtt. Amaz pedig végignézett rajtam. Szép látvány lehetett. Egy pasi fölött fekszem, akinek a farka a fenekemben van. Majd ő is rámhajolt, és behatolt a hüvelyembe. Úgy kezdtek el egyszerre dugni. Akkorát élveztem, hogy majd szétszakadtam. A csiklóm hatalmasat spriccelt, a pasi mellkasára.
Amikor már befejeztük (szorított az idő) a nyaldosós vizet vett a szájába, ás beleköpte a puncimba. Két ujjal dörzsölgetett, hogy kimossa a spermát. Mondanom sem kell. Elélveztem újból.
Nagyon jó volt. Azóta, ha medence tisztítás van, úgy intézem a dolgaimat, hogy senki ne legyen otthon..

Aphrodithe
Hozzászólások
További hozzászólások »
Robin 1 ·
Kedves Aphrodite!

Olvastam a tanárbácsis storyt is, a 'Pálámásat' is meg ezt is. Meg nem akarlak sérteni, ne szívd mellre, de szerintem Te egy elkényeztetett, gazdag, kefélnivaló cicusnak állítod be magad. Ezek a történetek, melyek szerintem nagy valószínűséggel képzeleted szüleményei, leginkább egy pornófilmből kiragadott részlethez hasonlít. Kissé hihetetlen elemeket használsz, ja, és ha Levi tanár úrnak 8 centi széles farka van, nem tudom, hogy fért be a szádba... Jó nagy szád lehet, az biztos...

Üdv.: Robin

gaboka ·
A történettel semmi gond,csak a fogalmazás néha kicsit ellentmondásos!
Elöször "királyi" méret aztán csak simán "kuki"?!
Meg aztán a csiklo tényleg nem spriccel...de egyébként a story az rendben van.Szerintem nem gáz ha kicsit elrugaszkodsz a valóságtól!
Hajrá!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: