Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

[ME VOY] Az asztalon...

...nem szólt semmit, csak némán, mint akik tudnak szavak nélkül is kommunikálni - lehajolt majd megfogta kívülről a combomat, szorosan mégis gyengéden, azután felrakott az íróasztal szélére. Semmilyen zaj se hang nem hallatszott, éreztük egymás lélegzetét. Megcsókolt, először gyengéden, majd hosszabban és erősebben, szenvedélyesebben. Érezni kezdtem valamit, és egyre csak izgulni kezdtem, megfogtam a hátát és simogattam először körmeimmel, majd végighúztam lentről felfelé, simán az ujjaimmal.

Kezével lassan, mint aki nem szeretné, hogy meghalljam vagy megtudjam - félretolta a billentyűzetet, az egeret, ami az asztalon volt pontosan mellettünk, és már-már ártogatott volna. Egy piros nyakbakötős top és egy barna nadrág volt rajtam, amit már félig meddig lehúzott rólam, és most a lábával próbálkozott, hogy még lejjebb és lejjebb tolhassa, amíg én a fekete szürke kockás boxerébe nyúltam, és megtapintottam azt a gyönyörűséget. Kezdeti izgalomba volt, csakúgy mint én, a farka már kemény volt, és az állása is majdnem megvolt, én jöttem. Kikapcsoltam a boxer elején levő gombot, és amíg hevesen csókolt, kivettem a péniszét, s megfogtam a markomba. Mozgatni kezdtem gyűrűbe kulcsolt ujjaimmal. Mikor a makkhoz értem, már éreztem a folyadékot, azt az átlátszó "izgalomcseppet", ami jött belőle. Ő egyik karjával szorosan átfogott velem szemben állva, és ahogy a kezem mozgott, automatikus reflexeit beindítva, teste elkezdett mozogni a ritmusomra. Még mindig nem szóltunk...


...ahogy éreztem egyre gyorsuló lihegését, teljesen benedvesedtem, minden érintését előre vártam.
Majd hirtelen a csókot átváltotta az, hogy a nyelvével elkezdte nyalni a számszélét, haladva a nyakamhoz és körbe egészen a fülemig fel. Igen. A fülemet nyalogatta, fantasztikus bizsergető érzés volt - és ő tudta ezt. 3-4 perc után lejjebb csúsztatta a fejét, és ahogy ültem az íróasztal szélén, magam mellett a képernyővel, a mellbimbómat kezdte simogatni, nyalogatni-hozzáteszem profi módon. Aztán újabb területet meghódítva a hasamhoz, majd a dolog lényegéhez ért. Nem ért hozzá, csak oda ért, hogy az következett volna. De a combomat simogatta és a puncim kornyékét - gyengéden, pont úgy, ahogy azt csak elképzelni lehetett. Az egyik legjobb érzés az volt, mikor felétette kezét, majd nyelvét nagyon-nagyon közel, de nem ért hozzá. Gyönyörű érzés volt, talán az epekedés legfelsőbb szintjén lehettem, alig bírtam magammal Úgy éreztem, mindjárt odanyomom a fejét vagy a kezét vagy akármit, csak folytassa...!

Majd lassan lefeküdtem az asztalra, hátradöntött, és megpuszilt, majd a puncimat kezdte simogatni. Lehajolt és álló farkára mit sem figyelve először a szeméremajkaimat nyitotta szét. A következő lépést már a nyelvével csinálta - lassan elkezdett a csiklóm felé menni, közeledni. Majd csak ott maradt és nyalogatta, a szájába vette, és gyengéden elkezdte szívni. Hmmm - az az érzés leírhatatlan volt, előtte még sosem éreztem ilyet.

...egy kis idő múlva újra felállt és a kezembevettem ismét a még mindig szépen egyenesen álló farkát, amelyen az izgalom újabb cseppjei jelentek meg. Közvetlenül a monitor mellett volt egy krém, amit még mielőtt megérkezett volna, zuhanyozás után használtam és ottfelejtettem. miközben csókolt és ölelt és izgatott, a kezembevettem, lassan és halkan kinyitottam, a kezemre téve kicsit belőle a farkára kentem- a makkra. megütötte orrunkat a dinnyeillat, amely a kezemen és most már az o makkján lévő krémből áradt... Gyűrűbekulcsolt ujjaimmal elkezdtem a makkor majd az egész péniszét simogatni-verni, egyre tempósabban erősebben és szinte éreztem a krémet ahogy szívódik a farkán, miközben az egyre csak keményedik...
...nagy fordulat jött- az első mondatot még szenvedélyesebb csókok előzték meg, olyanok, amilyeneket előtte még sosem kaptam sem tőle, sem mástól és egész testén éreztem a bizsergést miközben egymás fülébe "lihegve" éreztük a másik leheletét.
Már majdnem kész volt, ezért abbahagytam, majd így szólt a szemembe nézve:
" Most már nem mondhatol nemet"- nekem pedig valóban eszem ágában sem volt.
Nem kapott választ, mindössze átöleltem, még szorosabban fogtam magamhoz, miután levette rólam a trikót, én pedig lábammal lerúgtam magamról a nadrágot, róla pedig a zipzáros szürke felsőt.
Rózsaszín csíkos melltartóm pántját kikapcsolta, majd egy laza mozdulattal megszabadított tőle...

Ő lassan magához húzott, és ahogy o állt én meg ültem, megfogta a fenekemet és felemelt, és a vállába kapaszkodtam. Furcsa módon nem az ágyra, hanem a földre fektetett, az asztal melletti puha, vastag szőnyegre. Tudtam, mi következik... most mégsem álltam ellen, csak csókoltam és ő is...

Egyik kezével lassan lecsúszott a puncimig, gyengéden simogatta, majd bedugta középső ujját, hogy úgy izgasson és, hogy megbizonyosodjon, elég nedves e, habár az o farka még mindig dinnyétől-áradó illatfürdőben volt. Először lassabban, majd gyorsítva csinálta, azután kihúzta már benedvesedett ujját.
--amire nem számítottam, most betette azt az ujját a szájába és végignyalta, közben szorosan a tekintete ráfigyelt és a szemembe nézett olyan őszinte vággyal, mint még soha...
Újra lefele indult, most már két ujját használta, a csípőm pedig elkezdett a ritmusára mozogni és egyre fokozódott izgalmam. Közben a nagyujjával a csiklómat támaszotta, úgy izgatott...
...átöleltük egymást, ő is szorosan engem, pedig nem szeretett nagyon ölelkezni, bármennyire is szeretett, majd odatette egyenesen és mereven álló péniszét és körkörösen mintegy simogatva a puncim körül és a csikló tájékán mozgott, majd kezével egy kicsit segítve, behatolt.

Először csak kevésbé, majd egyre mélyebben és mélyebben át a G pontomon! Hmmm... én meg csak feküdtem, és kapaszkodtam kedvesem hátába lábaimmal, a fenekét kulcsolva össze és élvezkedtem. Kicsit fájt, de élveztem, és egyre jobban fokozódott az ő és az én izgalmam is. Gyorsított, így mégjobban fokozva a hatást. Nyögő hangokat kezdtek adni a reflexeim, így mutatva neki, mennyire élvezem a dolgot. Ő csak lihegett, egyre intenzívebben. Egyszer a szemembe nézett, majd némán csókolt. Mindketten a gyönyör kapuja felé közeledtünk. Éreztük egymást. Éreztük egymás tekintetét, levegővételét, testünket a másikén.

...ahhh egyre gyorsabban és intenzívebben nyögtem, nem érdekelt semmi sem akkor abban a pillanatban, és láttam rajta. őt is csak az érdekelte, ami éppen akkor van.
- Ahh ahhh- hangzott el a számból - majd a legmélyebbre hatolva és rámfeküdve mindketten a mennyországban éreztük magunkat! Szoros ölelésben mindketten, élvezkedve éreztük egymás testét és rándulásait...
...majd az ágyra feküdtünk egymás mellé és pihentünk-karjaiba fogott és elaludtunk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
DREAMER ·
Sokáig törtem a fejem, hogy miért is nem tetszik az írás.
Csak címszavakban:

A majd szócskát, e rövid kis írásban 23 alkalommal használod, holott számos szinoním kifejezést írhattál volna helyette.

Nincs semmi felvezetés, rögtön az action. Szerintem szerencsésebb lett volna, valami kis előkészítés.

Ezek a Hmmm, meg Ahhh hangutánzók engem zavartak. Én nem használtam volna őket.

"róla pedig a zipzáros szürke felsőt.
Rózsaszín csíkos melltartóm" Esetleg a gyártót, vagy a vásárlás helyét nem adnád meg.

"Nyögő hangokat kezdtek adni a reflexeim, így mutatva neki, mennyire élvezem a dolgot." Ezt nem egészen értem, milyen reflexeid, mit csináltak? Te kefélés közben színházat játszol, eljátszod mennyire élvezed? Nekem ne játsza meg senki az élvezetet, vagy kisámfázom becsülettel, hogy a hátamról lekarmolja bőrt is, vagy felejtsük el a dolgot.

Nem tetszett.
kiskacsa112 ·
És ezen törted a fejed sokáig?

Charoon ·
dreamer :)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: