Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

MÁV

Van amcsiba egy kint tanulólány ismerősöm. Amikor nyáron itthon volt és feljött a vízumát intézni, nálam szállt meg. Még Csabiéknál laktam. Egy éjszakát töltött fent és másnap együtt mentünk haza. Hát az este nem sikerült valami fényesen, mind a ketten elég idegesek voltunk vagy inkább izgatottak. Egyszóval gyatra volt.

Másnap fagyos is volt a vonaton a hangulat. Az esti vonattal mentünk, ami este 11-re ér Csabára. ez egy nemzetközi gyors és nem volt sok ember a vonaton, így külön fülkénk volt és függöny is volt rajta. Manapság már ezeket is lelopták. Elkezdtem simogatni meg masszírozni, mire ő megkérdezte, hogy ezt még is, hogy gondolom. De hamar megtaláltuk a módját. Egy baromi szűk naci volt rajta és majd eltört a csuklom az izgatás közben.

Levette a bugyiját és egy bő rövidnacit vett fel. Így legalább elé térdelve nyelvel is tudtam dolgozni. A többiről nem is szólva, csak lazán félre kellett húznom. Alig bírtunk leszállni a vonatról. Tök jó volt, ahogy hallottunk amint néha lassítanak a fülke előtt.

Őt ez teljesen felizgatta, engem egyrészt izgatott, másrészt meg gátolt az elmenésben. Így mindenkinek meg volt a saját öröme. Tudom ajánlani mindenkinek.
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30254
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: