Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mátrix Reloaded & We

(Egy különös történet a WC-től a szerelemig)

Nem is olyan régen történt. A Mátrix 2-t akartam megnézni barátaimmal, de nem tudtam elmenni. Három héttel ezelőtt egyik reggel odajön hozzám az egyik osztálytársnőm, és megkérdezi, nincs kedvem-e vele megnézni a filmet. Mondtam, hogy persze, és meg is beszéltük, hogy a 3 órásra megyünk a Westendbe. Elmentünk, útközben jót beszélgettünk. Hozzá kell tenni, hogy egyáltalán nem voltunk közeli baráti viszonyban, nem is beszélgettünk sokat. Ugyan nem volt csúnya, sőt, elég jó csaj volt, soha nem érdeklődtem iránta. Na, visszatérve, leszálltunk a villamosról, és kajavétel után, beültünk a moziterembe. Egyből megcsapott minket a hideg, hűsítő levegő. Leültünk a leghátsó sorba, egymás mellé, de nem egy székbe. Elkezdődött a film, egymásnak dőltünk, poénkodtunk. Egész jó volt a hangulatunk, ahhoz képest, hogy ez előtt alig társalogtunk egymással. Már kb. a film negyedénél jártunk, amikor elkezdett hozzám bújni. Átkarolt, berakta kezét a pólóm alá. Azt mondta fázik. Nem telt bele sok idő, egyre lejjebb eresztette a kezét, kikapcsolta a farmerom, és rátalált a – nem éppen izgatott – farkamra. Nagyon koncentráltam a filmre, így hirtelen megrándultam, mikor éreztem, hol nyúlkál.

Pillanat alatt rengeteg gondolat villant át az agyamon. Miért csinálja ezt? Miért akarja? Mit tegyek? Engedjem-e? Bár jó csaj volt, tényleg megért egy patront, azért ezt mégse? Ugyan nem volt barátnőm, de akkor is, ő az, akivel megtegyem? Szóval nehéz volt, de a végén mégis úgy döntöttem, hogy belemegyek. Feléfordultam – mivel eddig, mintha észre sem vettem volna, mit csinál, néztem a vásznat -, és láttam, hogy mosolyog. Felém hajolt, és megpuszilt, és odasúgta: Akarom! Olyan szépnek tűnt a film fényében, hogy lenyűgözött. A dákomba éreztem, hogy egyre több vér áramlik, izgatottnak éreztem magam. De mindez pillanatok alatt történt. Tovább húzkodta a szerszámom, már nem törődtünk a filmmel. Kérdésére kisvártatva feleltem: Igen! Egymásra néztünk, mélyen egymás szemébe, majd elmosolyodtunk. Kigombolta ő is a farmerját, és mutatta, hogy dugjam be a kezem. Betaláltam a bugyijába, éreztem megmerevedett csiklóját, majd hamar betaláltam a puncijába, bedugtam az egyik ujjam. Nagyot sóhajtott, az egész teljesen nedves volt. Lejjebb csúsztunk a fotelbe, hogy könnyebb legyen csinálni. Észrevétlenül dolgoztunk a leghátsó sorban, egymásra figyelve, mikor Neo megcsókolta azt a másik nőt. Éreztem, hogy közel a lövés, ő is egyre kevésbé bírta kussban a dolgot. Abbahagyni viszont már nem bírtunk. Fűtött minket a vágy, nagyon akartunk egymást. Mondtam neki, hogy menjünk ki.

Egyetértett, „felöltöztünk” és kimentünk. Mikor betaláltunk az első WC-be - ami azt hiszem női volt, de szerencsére nem volt benn senki – bementünk a legbelső fülkébe. Egymást csókolgattunk, egyre vadabbul, nagyon begerjedtem iránta. Levette a pólómat, majd én is az övét. Kikapcsoltam a melltartóját, és óvatosan levettem róla. Gyönyörű, formás mellei voltak, igazi „remekművek”. Ügyelve, hogy ne kerüljön kívülről látható helyre vettük le egymásról a ruhadarabokat. Először én vettem le a nadrágját, ami alatt megpillantottam a világoskék bugyiját. Nem bírtam magammal, gyorsan lehúztam róla a bugyit. Azt mondta, hogy álljak fel. Mikor ez megtörtént, csókolóztunk, majd egyre lejjebb hajolt, leguggolt, és – ugyan nagy nehezen – levettük a gatyámat. Ott álltam előtte a boxerből eléggé hegyesedő szerszámommal. Nem habozott letolta az alsógatyámat – látszott rajta, hogy csinálta már – és bekapta a faszomat. Leültem a ruhadarabokkal erősen megrakott WC-re, ő pedig szopott. Egyre gyorsabban nyalt, és közben nézett. Látta, hogy egyre jobban fogom a falat, és végül eldurrantam. Minden a szájában landolt, és lenyelte. Most én következtem. Helyet cseréltünk, széttárta lábait, és megláttam a punciját. Először szájjal, majd ujjal hatoltam be neki, nagyon élvezte, bár nem voltam – vagyok – még profi. Mindent beledobtam, és hamar ő is elélvezett. Néhány másodperc után ő is felállt, megint csókolóztunk, majd megint én kerültem ülő pozícióba.

Kicsit szopott, hogy jobban megkeményedjek, ami nem sokára be is következett. És akkor, felállt, én hátradőltem, és belémült. Mondta, hogy szed tablettát, nyugodtan csináljuk. Én pedig behatoltam a nedvességtől lucskos punájába, olyan forró volt, és olyan jó, amilyet még nem ismertem. Rám hajolt, megfogtam hegyes melleit, és csókolóztunk. És ekkor belépett valaki a WC ajtón. Bár nagyon koncentráltunk egymásra, ez mégis megzavart. Valaki bejött, bement egy fülkébe, és elvégezve dolgát távozott. Szerencsére nem vett észre bennünket, pedig nagyon be voltunk indulni, nagyon lihegtünk. Amint kiment rögönt folytattuk. Fel-le, balra-jobbra, körkörösen mozgott a faszomon. Nagyon jó volt, éreztem, hogy nem sokáig bírjuk már, legalábbis ezt láttam rajta, én meg magamról tudtam. Nem tévedtem. Pár másodperc múlva elélvezett, amelyet én is követtem. Nagyon jó volt. Egymásra borultuk, puszilgattuk egymást pár percig. Kicsit „neminedvesek” voltunk, de nem tehettünk más, felöltöztünk. Mire kimentünk véget ért a film, tehát elterveztük, hogy még egyszer megnézzük majd, de nem így :)). Vettünk egy innivalót, aztán hazáig beszélgettünk, és sétáltunk. Kilencre értem haza. Azóta együtt járunk, őt ismerem a legjobban az osztályból. Azóta megnéztük egymással még egyszer a filmet, amit mindenkinek ajánlok, mert szerintem nagyon jó. Már voltunk együtt normális helyen is, nem csak a WC-ben. :)) Nagyon szeretjük egymást…
Hasonló történetek
29451
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
18034
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
SlipKnot 666 ·
Jó volt! Love Niki!

Charoon ·
Tetszik, hogy a választott stílust végig tudtad vinni, és nem laposodott el, mint annyi más esetben. A matrix elsö része jobban tetszett. :)

Csudri ·
Pont a Matrix 2 alatt mi? Az az egyetlen film ami mostanában teltházzal megy, úgyhogy elég feltünö lenne ha valakinek vernék a farkát mellettem lévö székben. Valahogy nem tudom elhinni. De a stílus nem rossz, fejlödöképes. Kapsz rá egy 6-ost!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: