Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Matek vagy egy éjjel?

15 éves vagyok, és elmesélném a történetemet.

Tudni kell, hogy elég rossz vagyok matekból. Apa nagyon utálja ezt ezért bármit megtenne hogy jobban menjen a matek. Kb. 6 éves korom óta ismerek egy srácot, Botond a neve. 21 éves, de nem néz ki annyinak. Kisebb koromban szerelmes voltam belé, és éreztem valamit, de akkor még nem tudtam igazából h mi az. most már érzem a szikrát, hiszen ahogy néz, vagy ahogy megölel. De a korkülönbség még most is nagy, ezért nem is számítok már semmire. Mikor apa megtudta a félévi jegyeim, felajánlottam neki, h talán megkérhetnénk a srácot, hogy korrepetáljon, hiszen őt apu is ismeri, megbízik benne, és tudja h jó matekos. Botond Bp. mellett lakik egy kis városban. Megbeszéltem vele, hogy 2000 forintért lead nekem egy matekórát. Szombat este 6-ra beszéltük meg, hogy átmegyek hozzá. Kijött elém a távolsági busz megállójába. Puszi, puszi, ölelés. Rendesen végignézett rajtam nem mondom, de én ugyebár nem nyomulhattam. Milyen gáz lenne egy 15 éves kiscsaj felakarná szedetni magát egy egyetemistával. De azért…éreztem, hogy kell valami ebből a srácból. nem öltöztem ki, de nem is néztem ki rosszul. azért figyeltem arra h tetszem neki. a hozzájuk vezető úton átkarolt, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget a dolognak hiszen mindig átszokott. megérkeztünk hozzájuk a mamája nagyon kedves volt kaptunk sütit, aztán bevonultunk a szobába matekozni. sokat dumáltunk, de azért elkezdtük. mire befejeztük a matekot 9 óra volt. felhítam aput h had aludjak itt majd hnap hazamegyek, mert már nem jár távolsági busz ilyenkor. apa külföldön volt, nem volt más választása, beleegyezett.
Botonddal megvacsoráztunk, aztán még az ágyon ülve 2ig beszélgettünk mindenféléről. nekem persze már járt az agyam, hogy mi lenne ha…. de aztán mondta h aludjunk mert hnap korán kel megy dolgozni. adott egy pólót én meg levetkőztem, persze csak mi után kiment a szobából ő is öltözni. Felajánlotta h szivesen alszik a földön ha zavar engem az egy ágy. elnevettem magam és tájékoztattam h nem zavar. hiszen a fogadott bátyám ha úgy vesszük. erre ő is elkezdett röhögni, a dolog pedig ennyiben maradt. leoltotta a villanyt aztán csak álltunk. most az a rész jön h bemászom az ágyba hátatfordítok és bealszom. de valahogy nem volt hozzá energiám. vagy inkább csak nem akaratam. vagy néztem hogy ő miért tétovázik. de nézett nem nézett rám csak körbe a sötétben. alig láttam őt, csak a sziluett mozgott elöttem. aztán hirtelen az arcomon éreztem a lehelletét. nem láttam de éreztem őt. álltam mint a sóbállvány megmoccani sem mertem. felemelte a kezét a fülemtől végigsimította a vállamig a bőröm az ujja hegyével, a száját pedig az enyém mellett az arcomnál tartotta. beleremegtem az érintésébe, hiszen erre nem számítottam. másik keze a derekamra tévedt. szája már a nyakamnál volt, de nem ért hozzá csak a légzését éreztem. annyira vágytam már arra hogy hozzámérjen, hogy megcsókoljon. azt hittem fél perc és összeesem. de aztán megpuszilta a nyakamat. először finoman, aztán belecsókolt. szájával és kis puszikkal közlekedett a testemen, keze a derekamon. a nyakamtól elindult a szám felé. mikor odaért, még kicsit megtorpant, aztán megcsókolt. nem tudnám elmondani hogy mennyi ideig csókolóztunk, de csodálatos volt és forró. eltáncoltunk a falig, ő nekitámaszkodott aztán csak csókolt. keze szorosan átölelt, gyakolatilag magához szorított. aztán még állva színtén, kezdem érezni hogy ő is már keményen fel van izgulva. majdnem hogy zihált. úgy kívántam hogy már szinte fájt. -ha most nem akkor soha. -gondoltam. . a szemébe néztem. csillogott a sötétben. keze már a fenekemen volt rég a másik pedig a hátamon. . adtam egy puszit a nyakára. erre megfogta a pólóm, és óvatosan áthúzta a fejemen. átölelt, kikapcsolta a melltartóm. mgé mielött eltolhatott volna magától megfogtam a pólóját, és lehúztam. róla. keze elkaladozott, végigsimított a mellemen, a hátamon. a hasamon, végigkövette a derekam. énis simogattam, aztán gyorsítottam. annyira forróak voltunk mindketten, hogy ezt már nem lehetettt tovább ilyen lassan folytatni. kigomboltam a sliccét, miközben ő is az enyémet. egyszerre húztuk le a nadrágokat. átölelt és az ágra fektettett. fölém hajolt végigcsókolta a testem minden porcikáját. . két ujját beakasztotta a tangám gumija alá. aztán meggondolta magát, és a már teljesen átázott anyagon kereszül, apró nyelvcsapásokkal elkezdett nyalogatni. eszméletlen érzés volt. a nyelve forró de miután elvette a bugyi egyből jéghidegre hűlt. aztán viszont tényleg egy rántással levette a tangám, és mélyen belenyalt. két ujját becsúsztatta, a nyelvével a csiklómat izgatta másik kezével pedig a szeméremdombom simogatta. olyan sok volt az inger, hogy már nem tudtam mit élvezek jobban. ujját mozgatta a lyukamban, tágítgatta feszegette néha hirtelen kihúzta majd visszadugta. sosem ujjazott egyenletesen inkább csak játszadozott. viszont a nyelve gyorsan járt. aztán hirtelen abbahagyott mindent. nyelvét nagyonerősen rászorította a csiklómra, ujját betolta tövig, a másik ekzével pedig megmarkolta a fenekem. már rángott a csípőm, nyögtem. ő csak szorította, tartotta csak a két ujjátt mozgatta bennem. hangos zihálással, folyotnos remegéssel elélveztem. addig maradt így amíg le nem csillapodtam. nagyon rég élveztem ekkorát. káprázott a szemem, remegtem. Botond femászott mellém csak mosolygott. mikor verge kinyitottam a szemem, elnevettem magam ráugrottam és összepusziltam az arcát és a nyakát. szólt:-hé kislány nyugi. -erre lehiggadtam, és elindultam lefelé. viszonozni kell…gondoltam. mereven állt a farka addigra. megmarkoltam, hátrahúztam és megpusziltam a makkját. aztán bekaptam. szívtam ahogy tudtam, közpen a nyelvemmel nyalolgattam. a légzése felgyorsult, nyögött. kezemmel a golyóit morzsolgattam. éreztem a számban ahogy lüktet a farka. nem volt túl vastag, nem túl hosszú, úgy pont jó. aztán megjelentek az első cseppek. lenyúlt a hónom alá és felhúzott magához.
-kérlek…. annyira szeretném…. szeretném ha az enyém lennél. -lehelte.
-szűz vagyok-válaszoltam, -de ez nem gond. ha neked sem.
Láttam az arcán és az elhomályosult szemén hogy neki sem túl nagy gond. benyálazta a két ujját és körbe nedvesített. aztán a hátamra fektetett, lejjebb csúszott, és lassan belémtolta a farkát. eleinte fájt, óvatosan csinálta, de aztán 2-3. szorra már éreztem. gyorsítottunk. körülbelül 15 percig mozogtunk egymás válla fölött lihegve, szorosan összeölelkezve. egyszerre mentünk el. csodálatos volt. még bennem maradt kicsit miután elélveztünk. aztán kijött. mellémhemperedett felhúzta ráma pólómat, p is felvette a sajátját. átölelt. csendben feküdtünk így. ő cirógatott, én öleltem. nagyon jó érzés volt, hogy most ő simogat akire annyit gondoltam. aztán csendben elaludtunk. másnap mire felébredtem ő már az ágy szélén ült.
-Mi legyen?mi lesz?lesz folytatás?-kérdeztem. rámnézett. elmosolyodott.
-Folytatás az lesz de nemtudom mi…-mondta.
-sztem…maradjon minden. ahogy volt. csak matekkoreppetálásra hadd járjak többet…-mosolyogtam, és adtam egy puszit a nyakára. megreggeliztünk. végig az ölében ültem, etetett, cirógatott, becézett. fájt hogy nem lesz más, mert ez nem egy közönséges egy-éjszakás valami volt. rég vártunk a pillanatra. régóta áhitoztam utánna. túlságosan vonzódtunk. de értelme semmi sem volt.

Ez volt az egyetlen ilyen éjjel. azóta minden matekóra után nála alszom, de csak átölel megsimogat, megpuszilgat. ennyi. azóta sem volt több, és talán nem is lesz. de azt hiszem job így. hiszen egyetemista. hiszen a huga lehetnék. de valahogy ez akkoris így megmaradt. ez kellett.
Hozzászólások
További hozzászólások »
faithless ·
Makaveli:
Igen,hülyének nézlek. :smile:

Köszi meg minden,legközelebb figyelek.de a storyról írjon már vk,vmt!
sjoci ·
Valakinek bioszból is kéne repeta. Tövig felnyomta az ujját, söt 2-öt is mozgatott benned, és nem vette észre, hogy sz?z vagy?!
Amugy tetszett. Irj még.

kalauz ·
A történet egész jó, mondhatni már tetszetős. Ahoz képest, hogy először írtál meg főleg. Gratulálok hozzá.
A kis hibákat amiket meg írnak mások szortírozzd és amelyiket gondolod fogadd meg.
pl: igaz egy idegen fiúnál alszol, de legalább a melltartót levehetted volna lefekvés elött.:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: