Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Maszti otthon

Egy ideje elég sokat jár az eszem a szexen, és egyre jobban kezd érdekelni minden, ami ezzel a témával kapcsolatos. Sokat fantáziálok, és egyre több erotikus történetet olvasok. És mostanában többször is masztizom. Így volt ez az egyik nap, mikor elég rendesen felizgultam…

Mivel nyári szünetem van, ezért nem kell suliba mennem, és azt tehetek, amit akarok. Egyik nap a szüleim nem voltak itthon, ezért gondoltam leülök a számítógépem elé és olvasok valami izgit. Mi mást, mint valami erotikával fűszerezett történetet. Ki is néztem magamnak egy izgalmasat és elkezdtem olvasni… Mondhatom eléggé beindult a fantáziám.
Annyira belemélyedtem az olvasásba hogy teljesen felizgultam és gondoltam kéne egy jót masztizni. Hátradőltem a székemben és elkezdtem fantáziálni. Elkezdtem simogatni magam: először a melleim, a hasam és egyre haladtam lefelé a puncimhoz. Benyúltam a bugyimba és éreztem, hogy nedves vagyok…

Elképzeltem, miközben egy pasi nyal, vagy épp ujjaz. Ó bárcsak igazából lenne – gondoltam. Becsuktam a szemem és átadtam magam az élvezetnek. Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha ott lenne velem most valaki… valaki, aki végigsimogatja, végigcsókolgatja a testem minden porcikáját. Szinte már éreztem a csókokat felhevült testemen, és nagyokat sóhajtoztam. Hirtelen megálltam, mert hallottam, hogy anyumék hazajöttek. De nem érdekelt, mert egyre közelebb éreztem magam az orgazmushoz és csak a csiklómra összpontosítottam, és folytattam tovább. Bal kezemmel a melleimet simogattam, jobbal pedig lent, a csiklómat izgattam. Néha bedugtam ujjam szűz puncimba és ki-be húzogattam. Eléggé nedves voltam. Annyira felizgultam, hogy már nem bírtam magammal. Csak az orgazmus pillanatára vártam, arra a mámorító érzésre, ami megremegteti egész testem. Hangosan felnyögtem és egész testem megremegett. Igen, ez az. Ez volt az amit akartam. Csodálatos érzés volt. Abban a pillanatban teljesen elkábultam és úgy éreztem, mintha nem is a földön lennék. A paradicsomban éreztem magam. Olyan volt, mintha a felhők közt szállnék. Leírhatatlan érzés ez.

Pár másodperc múlva kezdtem éledezni és csak akkor vettem észre, hogy anyum a szobámba van. Ránéztem és hirtelen megállt bennem a vér is. Nem mozdultunk, meg se szólaltunk, csak néztük egymást. Lélegezni se mertem. Anyum a meglepettségtől én pedig az ijedtségtől és szégyentől nem tudtam szóhoz jutni. Teljesen elvörösödtem. Majd anyum kiment én pedig beszaladtam a fürdőbe és rendbe hoztam magam. Kimentem anyumhoz és láttam rajta hogy, ő is kellemetlenül érezte magát, mert rámnyitott. Úgy tettem, mintha mi sem történt volna. Szerintem nem mert mondani semmit, és inkább ő is úgy tett, mintha nem látott volna semmit.

Azóta mindig bezárom az ajtómat, és sokkal óvatosabb vagyok, nehogy megint rámnyisson valaki, miközben masztizom.
Hozzászólások
További hozzászólások »
omgmale ·
Sziasztok lányok! :D
16/f
Valaki camozni, skypen?
Nevem: nonickmale

kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: