Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Masszázs

A lány már nagyon várta szeretőjét. Mindig ilyentájt találkoztak, és ő minden alkalommal várakozással nézett elébe a fantasztikus szeretkezéseknek. Amikor hazaért gyorsan összekapta a lakást, lezuhanyzott. Egy kis smink, gyönyörű, izgató fehérnemű és egy kevés parfüm. Fölvett egy lenge ruhát is, ha véletlenül valamelyik szomszéd kopogtatna be, ne egy szál fűzőben, bugyiban nyisson ajtót.
Bekészítette a kávéfőzőt, hogy ha megjött szeretője, csak meg kelljen főzni. Akkor már nem akart ezzel pepecselni, jobb tervei voltak. Minden pillanatot ki akart használni, amikor kedvesével lehetett.
Éppen elkészült, amikor kopogtattak, és belépett a férfi.
Egy könnyű csókkal köszöntötték egymást. A lány megvárta, míg a férfi lepakolja táskáját, és megszabadul kabátjától. A következő pillanatban már a falnak lökte, és letérdelt elé. Egyik kezével máris a férfi övét nyitotta, másikkal pedig a nadrágon keresztül simogatta.

Egy másodpercnyi döbbent csend utána férfi megkérdezte:
- Mit csinálsz?
A lány huncutul ránézett:
- Szerinted? Vagy annyira ártatlan vagy már, hogy nem tudod, hogy szoktalak leszopni?
- Ja, de - mosolyodott el a férfi is.
A lány közben megszabadította nadrágjától, és alsógatyájától is. Örömmel vette kezébe párja már meredező szerszámát. Finoman végigsimogatott rajta, majd egyetlen gyors mozdulattal bekapta. Finoman kezdte szívni, közben kezei sem tétlenkedtek. A férfi nekidőlt a falnak, csípőjét előretolta, hogy a lány még jobban hozzáférjen.
- Imádom, ahogy szopsz. Olyan finom a szád.
A lány felnézett a férfira, pillantásuk találkozott. Mindkettejüket izgatta, ha beszéltek szex közben, kölcsönös ki játék volt ez köztük.
A lány élvezettel kényeztette partnerét, egyre erősebben, gyorsabban szopta, szívta az immár teljesen merev farkát.
Hagyd abba, mert nem bírom már sokáig - mondta a férfi.
- Miért, nem akarod?
- De, de akkor mi lesz veled, te okos?
- Az már az én gondom. Kapsz mindjárt egy forró feketét, lepihensz bent a kanapéra, megiszod, én addig megmasszírozom a vállad. Aztán ha van „kedved” akkor jöhet a következő, ha meg nem, akkor segítesz nekem máshogy. Azt is szeretem.
- Tudom.
- Akkor ne kéresd magad - mondta a lány, és újra szájába vette párja meredező férfiasságát. A férfi becsukta szemét, ismét hátradőlt a falnak, csípője egyre gyorsabb iramban mozgott. A lány is rákapcsolt.
A férfi megfogta a fejét, és még jobban ráhúzta magára. Farka teljesen kitöltötte a lány forró száját, de az mohón szopta tovább, tartva a ritmust. A férfi teste megremegett, farkát még beljebb tolta és teleengedte forró magjával a lány száját. Az nem mozdult, csak szívta, szívta az utolsó cseppig. Amikor végzett, megtörölte a száját, és felállt. A férfi még mindig csukott szemmel pihegett.
Úgy látom, azért nem volt ellenedre a dolog - nevetett a lány.
- Nem szokásom.
- Tudom. Kedves tőled, hogy hagyod magad.
- Az a drága jó szívem, az.
- Az. Az a nagy…szíved.
Mindketten fölnevettek.
És hol van az a fekete? - Kérdezte a férfi, miközben megpróbált fölöltözni.
- Felteszem, és mindjárt készen is van. Addig pihenj le. Csokit kérsz? Még van a múltkoriból
- Egy kicsit.
- Oké, adom.
A kanapén üldögélve megitták kávéjukat, majd a lány levett a polcról egy flakont. -Akkor megmasszírozzam a vállad?
- Az jó lenne, köszi.
- Akkor vetkőzz neki drágám, nem szívesen tenném tönkre a szép kis ingedet.

A férfi nemsokára félmeztelenül ült a kanapén, a lány mögötte térdelve gyakorlott mozdulatokkal dolgozta át megfáradt izmait.
- Emlékszel? Pont így kezdődött akkor is.
- Persze, hogy emlékszem. Nem felejtelek el, ne aggódj.
- Jó. Ha megtennéd, hogy kicsit feljebb ülsz, akkor pózt válthatnánk.
- Hmm. Azt szeretem.
- Szeretnéd - javította ki a lány nevetve.
A férfi ölébe ült, és előröl kezdte el masszírozni a vállát. Nagyon közel voltak egymáshoz, a férfi hamarosan átölelte a derekát, és a nyakába csókolt.
- Nagyon finom, amit csinálsz.
- Akkor jó, szeretném, ha élveznéd.
- Én meg azt szeretném, ha te is élveznél végre.
- Tudod, hogy semmi jónak nem vagyok az elrontója.
- Akkor én is kérek szépen egy kis olajat.
Levette a lány fehérneműjét, és a kezében felmelegített olajjal finoman elkezdte simogatni a melleit.
- Hmm, ez nagyon finom.
- Remélem is.

A lányt lefektette az ágyra, és melleiről áttért a hasára, majd a combjaira. Gyengéden masszírozta, simogatta testét, a lány pedig egyre jobban sóhajtozott a kezei között.
A férfi felemelte a lány combjait, közéjük hajolt, és nyelvével finoman izgatni kezdte a lány csiklóját.
A lány teste megremegett, torkából sóhaj tört fel.
- Óhh. Ez nagyon finom drágám. Csináld még.
A férfi nyelvével ügyesen izgatta, nyalogatta, majd előbb az egyik, majd másik ujját is a lány puncijába csúsztatta.
- Jaj, Istenem, ez nagyon jó.
-Ezt akartad nem?
-Igen. Nagyon kívánlak.
- És mit szólnál, ha odaadnám neked?
- Tudod, hogy szeretem.
A férfi a lány feje mellé térdelt, és majdnem teljesen merev farkát a lány szájához tette.
A lány egyből megfogta, és nyelvével a makkot kezdte nyalogatni. Majd beljebb vette a szájába, és szopni kezdte.
Jó pár percig kényeztette így a férfit, miközben ő a lány csiklóját izgatta kezével.
A férfi odafeküdt a lány mellé, és megkérdezte - Bele akarsz ülni, vagy inkább megbasszalak?
- Is - nevetett a lány, de máris a férfi fölött volt. Kezével a puncija bejáratához igazította a férfi farkát, és lassan beleült. Pontosabban csak ült volna, mert közben a férfi tövig belényomta szerszámát. A lány felnyögött a kéjtől, és teste ösztönösen mozogni kezdett. Nem kellett sok idő, hogy elélvezzen. A férfi azonban nem hagyta abba, felült, átkarolta a lány derekát, felemelte, majd a hátára fektette.
Ő maga feltérdelt az ágyra, a lány lábai közé, és így folytatta tovább. A lány, ha lehet, ezt még jobban imádta. Imádta nézni szeretője mozdulatait, az arcát, ahogy egyre jobban közel kerül a boldog beteljesüléshez.

Ám ő hamarabb elélvezett, hangos sikoltozások közepette. Mit csinálsz velem, te?! – lihegte kimerülve.
- Megbaszlak. Ezt akartad, nem?
- De igen, ezt akarom, basszál meg nagyon. Még – kérlelte a lány. A férfinak nem kellett kétszer mondani, hatalmas farka ki-be mozgott a lányban. Egyre gyorsabban, és erősebben mozogtak, testük szinte egybeforrt. A lány ismét hatalmasat élvezett, de pár pillanat múlva a férfi is követte. Miután beleélvezett a lányba, melléfeküdt, és csöndesen pihegett, miközben a lány finoman simogatta a mellkasát.
- De gonoszak vagyunk.
- Igen. De milyen jó érzés, nem? - mosolyodott el a lány. Jól esett néznie partnere kielégült, mosolygó arcát, becsukott szemeit.
- Ezt gyakrabban is el tudnám viselni. Mondtam neked, itt hagyhatnál pár inget, és akár itt is alhatnál.
- Ja.
- És kapnál finomébresztőt. Kávét, reggelit. Egy könnyű kis szopást…
- Majd meglátjuk.
Ennyiben maradtak.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

ambpro ·
Jó volt ez!

A vége kicsit össze lett csapva, de 7-7-7 azért bőven megvan.

:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: