Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Második édeshármas - full extra

Előző írásomban, melynek címe „Első édeshármas” leírtam az élményemet, élményünket, amit életemben először éreztem. A történet itt is olvasható. Sajnos az az esemény nem volt teljes mindhárom fél számára, de szerencsére az élet (mondhatom, hogy ez esetben) igazságos volt, mert egy második esélyt is kaptunk, hogy rendbe hozzuk a dolgokat.

Miután az első alaklom után elváltunk azt gondoltuk, hogy nem lesz folytatás. Kati nem akarta Zsoltit magában érezni, nem érezte annyira közel magához. Mégis mikor a levelezésben említettük az aktust pozitívan reagált. Teltek a napok, a hetek, a levelezés megmaradt, és egyre inkább éreztem, hogy újra össze kellene hozni a hármast. Említést tettem Katinak, aki nem zárkózott el, sőt nagyon pozitívan fogadta. Azt éreztem a leveleiből, hogy tartozik a Zsoltinak, hogy valamit nem adott meg neki, amit most megadna. Megbeszéltük az időpontot, hogy mikor utazik hozzánk. Mi fiúk jó előre elkészültünk. Kerestünk lakást, vettünk enni és főleg innivalót, és persze készültünk a második, az igazán nagy durranásra.

El is jött a várva várt nap. Napközben a városban sétálgattunk, beszélgettünk, iszogattunk, és persze néztük Kati formás testét, ringó nagy melleit, formás lábait, és fenekét. Képzeletben levetkőztettük, és vártuk az estét, mikor a képzeletből valóság lesz. Már sötét volt, mikor a kisházhoz értünk. Bementünk, levettük a téli ruhákat és hangulatos zenét tettünk be. Majd Először a Zsolti és és végül Kati ment a fürdőbe fürdeni. Nem kellett álcázni, nem kellett takargatni semmit, hiszen mindhárman tudtuk, hogy miért vagyunk ott, hogy mit akarunk. Már egy jó fél óra is eltelt, amit Kati a fürdőben töltött. Kezdtük hiányolni. Mi fiúk már túl voltunk egy üveg boron, míg ő csak a mosdóban szépítkezett. Aztán egyszer csak belépett a szobába egy olyan 168 centi magas fekete hosszú hajú, iszonyatosan gyönyörű kívánatos nagy mellű nő. Olyan finom, olyan testhezálló, olyan izgató ruhában, amit rá öntöttek! Egyből megállt bennem az ütő. Erre nem számítottam. Nyelni alig tudtam, küszködtem a szavakkal, de nem is volt szavakra szükség, csak élveztük a látványt. Kati elmosolyodott és kicsit zavarba is jött, mert ekkora meglepődésre nem számított. Lassan leült az ágy szélére és mosolygott.

A néma csendet a halk zenét, a mozdulatlanságot ő törte meg, mikor lassan felénk jött és megérintett minket. Egyik kezével engem, a másikkal a Zsoltit kezdte simogatni. Közben mosolygott, szemében ott égett a tűz! Tudtam, hogy ez a bombanő most föl fog falni bennünket. Csókolóztunk, hogy engem, hol a Zsoltit csókolta, miközben a kezével megállás nélkül simogatott. Engem sem kellett bíztatni, simogattam a melleit, a nyakát, a kezét. Lassan de határozott mozdulatokkal levette rólunk a pólót, majd az ágy szélére ült és egyenként lehúzta a nadrágunkat. Mindketten ágaskodtunk a látványtól, hogy előttünk egy bombanő „térdel” és vetkőztet minket. A haját simogattuk, túrtuk, bújtuk a gyönyörű fekete hajat. Kati arcát az ágyékunkhoz tolva szívta be illatunkat. Izgató volt, ha egyedül lettem volna férfi úgy is rendkívüli élmény lett volna, de oldalamon az egyik legjobb barátommal kimondhatatlan volt. Kati lassan kiszabadította ágaskodó hímtagomat és finoman megpuszilta, majd körkörösen nyalogatni kezdte.

Közben Zsolti farkát is elővette, és kezével simogatta, kényeztette. Éreztem forró leheletét a makkomon, miközben nyalogatta, éreztem, hogy ő is nagyon élvezi, intenzíven éli meg ezt az élményt. Alig várta már, hogy bekapja, hogy a szájába vegye, de nem akart egyikünket sem elhanyagolni, ezért az én farkam kényeztetését kézzel folytatta, és a Zsolti szerszámát kezdte puszilgatni. Kezdetben ő irányított, de jól ismerte a férfiakat, ezért úgy intézte, hogy lassan átvegyük az irányítást. Kezével Zsolti fenekét fogva húzta a szájába a farkát. Majd hagyta, hogy Zsolti húzza ki, és ismét a kezével húzta magába. Láttam Zsolt arcán, hogy élvezi a játékot, és egyre mélyebben tolja farkát Kati szájába, már már a torkát ostromolja. Szeme csukva volt, teljesen az érzésre koncentrált. Majd Kati ismét váltott és az én farkam vette a szájába. Én nem vártam meg míg átadja az irányítást, kezemet a fejére tettem és finoman, de határozottan betoltam a farkamat a szájába. Nem toltam be végig, nem akartam, hogy rosszul essen neki, de mikor másodszorra toltam be a fenekembe markolt és teljesen tövig magába húzta a szerszámom. Letoltam a torkába teljesen. Éreztem, hogy élvezi, hogy kívánja. Imádom az orális kényeztetés ezen formáját. Két kezemmel fogtam Kati fejét és egyre ütemesebben nyomtam szájába a farkamat. Szerencsés nő, mert nem zavarja, ha a férfi tövig hatol a torkába. Csak nyeli a méretes szerszámot. Teljesen elvesztettem a lélekjelenlétem. Nem foglalkoztam Zsoltival, akit most „hanyagolt+” Kati, hanem csak dugtam a száját, ahogy én szeretem. Ő is ezt akarta.

Már nagyon közel voltam, hogy elmenjek, de nem akartam még. Így kivettem a szájából és halkan megköszöntem neki az élményt. Mindenképpen viszonozni akartam a dolgot, ezért lefektettem az ágyra, és a lábai közé hajoltam. Zsolti beindulva az általam elkövetettek után Kati fejéhez térdelt és folytatta amit én elkezdtem. Kati puncija nedves volt, és forró. Finoman puszilgattam, nem akartam ajtóstul rontani a házba. Körkörösen nyalogattam a punciját, de nem értem még a csiklójához. Hagytam, hogy kívánja, hogy akarja. Majd finoman a csiklóját kezdtem nyalogatni, hol beszívtam a számba, szopogattam, harapdáltam, és nyalogattam. Ujjammal a hüvelyét kezdtem izgatni, majd szépen lassan bedugtam egy ujjamat, miközben a nyalogatást, a kényeztetést nem hagytam abba. Kati teste mozgott, remegett, egyrészt ahogy élvezte a kényeztetésemet, másrészt ahogy Zsolti dugta a száját. Kati keze az ágyon volt, támaszkodott, hogy jobban hozzáférjen Zsolthoz, feje Zsolt kezében. Nagy mellei ringtak minden egyes lökésnél, és csak nyelte a Zsolt szerszámát. Közben, mikor alkalma volt nagyokat sóhajtozott.

Annyira izgató volt a látvány, hogy nagyon felpörögtem. Szerettem volna felnyársalni Katit, miközben Zsolti dugja a száját, de nem akartam az események elé rohanni. Tudtam, hogy van időnk, hogy miénk az egész éjszaka. Alig bírtam már, hogy szerszámom csak lóg. Abbahagytam Kati puncijának nyalogatását, és amit már régóta készültem megtettem. Melleit összeszorítva közé tettem farkamat és mozgattam. Kati nem ellenkezett, nem is nagyon tudott volna, mert Zsolti ütemesen tolta farkát a szájába. Olyan finoman vette puha melle körül a farkamat, hogy nagyon kellemesen csalódtam a dologban. Előtte senkivel nem próbáltam ezt. Kati melle szép nagy volt, és szerszámomtól már nedves is. Csak föl-le ki-be húzogattam szerszámomat és szorítottam a melleit, nehogy kicsússzon. Kati segíttet a kezével, és ő fogta össze a melleit. Nem telhetett el hosszú idő, mert annyira izgató volt a helyzet, hogy majdnem elélveztem. Kivettem a farkam Kati mellei közül és kimentem a konyhába.

Nevetséges, de azért mentem, hogy hideg víz alá tegyem hímtagomat, hogy ne menjek még el, mert akkor kimaradok, lemaradok, fölbomlik a hármas. Mikor visszaértem a szobába Zsolti már abbahagyta Kati torkának ecsetelését. Nem értették miért mentem ki. Természetesen jót nevettek a történetemen, és folytatódott is a hancúrozás.

Kati levette a ruhájának maradékát és hanyatt az ágyra feküdt. Mivel én kint voltam hímtagom elvesztette korábbi merevségét. Zsolti viszont izgalmi állapotban volt. Az ágy végéhez ment és finoman Kati lába közét kezdte csókolgatni. Csókjaival elhalmozta Kati ölét, lábát, majd nyalogatni kezdte finom punciját. Közben kezével simogatta, illetve segítette tartani Kati lábát. Én csókolóztam Katival, és a melleit halmoztam el szeretetemmel. Körkörösen „felmásztam” nyelvemmel a melleire, és a mellbimbóját szívogattam, finoman harapdáltam. Kati nagyon élvezte a dolgot. Maximálisan ki volt szolgálva. Kéjesen nyögdicsélt, hol lassabban, hogy gyorsabban vette a levegőt. Gyúrogattam nagy melleit, csókolgattam mellbimbóit. Szerszámom már ágaskodott újra, Kati kezével simogatta, finoman, nagyon finoman. Zsolti lassan abbahagyta a szájjal történő kényeztetést. Kati arcán látszott, hogy kívánja a következő lépést. Lábait széttárta, kívánatos öle hívogatóan szétnyílt. Zsolti ágaskodó szerszámát Kati puncijához nyomta, de nem hatolt be. Csak összedörzsöltél szerveiket, csak simogatták egymást, de izzott a levegő, szikrákat vetett mindkét ember úgy kívánták a behatolást. Kiválóan felizgatott állapotban voltunk. Majd Zsolti behatolt. Lassan, de teljesen tövig bedugta farkát Katiba, aki kéjesen felnyögött. Nem bírtam tovább, kívántam, hogy én is „eltűnhessek” a nőben, hogy kivehessem a részem a jóból. Kati szájához térdeltem és benyomtam a szerszámomat a szájába. Nyögött. De ezek a nyögések olyan izgatóak voltak. Ahogy torkának remegése farkamon lecsapódott rendkívül izgató volt. Zsolti ütemesen dugta Katit. Minden lökésnél egy picit jobban, egy picit nagyobb erővel tolta. Kati mellei szépen ringtak, simogattam, gyúrtam őket. Nagyon izgató volt, hogy a barátom keféli a nőt, akinek a szájában a farkam. Kati is élvezte a dolgot, nyögött és kezével fenekemet markolászta, húzta a szájába hímvesszőmet. Zsolti egyre hevesebben mozgott. Kati teste minden egyes lökésnél hullámzott. Nyögött, farkammal a torkába, melleit a kezemben tartottam. Zsolti csak pumpált ahogy erejéből telt. Láttam, hogy közel a csúcs, és tudtam, hogy ő sem fog elmenni, mert szeretné, ha tovább, ha örökké tartana ez az este.

Az utolsó pillanatba kivette péniszét, és elillant a konyha irányába. Tudtuk mindketten, hogy hova megy. Kivettem a farkamat Kati szájából. Kértem térdeljen föl, és hátulról belé hatoltam. Puncija forró volt, szinte szívta a szerszámomat magába. Ott folytattam, ahol Zsolti abbahagyta. Teljes testemből mozogtam, olyan mélyre toltam Katiban, amilyen mélyre csak tudtam. Nagyon jó volt. Forró, nedves, sikamlós volt puncija. Bár volt már gyereke, nagyon finom, szűk volt a hüvelye. Finom puha és meleg. Mellei úgy ugráltak, ahogy én mozogtam, előre-hátra ringtak. Fejét lehajtva, arcát a párnába temetve lihegett. Megérkezett Zsolt a konyhából. Szerszáma veszített merevségéből, de nem konyult le. Kati alá feküdt és melleit csókolgata, gyúrogatta, simogatta, csókolózott a nővel, majd ugyanúgy, ahogy előbb én Kati szájába tette szerszámát és mozgatta ki-be. Nagyon kéjes érzés volt. Épp olyan, mint Zsoltnak lehetett az előbb. A látvány, hogy ott dugja előttem a száját, annyira felizgatott, annyira felpörgetett, hogy mint egy gőzgép kezdtem dugni Katit. Fogtam a csípőjét és belehúztam a szerszámomba az egész testét. Mellei ugráltak, fejét Zsolti keze fogta és húzta a farkára. Kati nyögött, és élvezte a hármas szex semmihez nem fogható kéjes érzését.

Dugtam Katit, de még mindig nem akartam elmenni. Ám a sors kifürkészhetetlen. Nem tudtam abbahagyni, nem tudtam időben észrevenni, hogy túlmentem azon a ponton, ami után már nincs visszaút. Hátulról számomra sokkal izgatóbb, mint elölről, ezért hamar a csúcsra jutottam. Közben Kati teste is rázkódott néhányszor, jelezvén, hogy orgazmusa van. Ilyenkor kicsit finomabban bántunk vele, de mikor jelezte, hogy újra kész folytattuk ugyanolyan intenzitással. Felpörgetett állapotomban és tudván, hogy mindenképpen elmegyek azt akartam, hogy Katiban menjek el. Folytattam a vehemens mozgást, és magom teljes tartalmát Katiba fröcsköltem. Magamhoz húztam a testét, és amilyen mélyen csak tudtam beleélveztem. Érezte, hogy mi közeledik, és Zsolt is látta, mert néhány másodperccel utánam Kati fejét, ahogy én a testét, ráhúzta péniszére. Megremegett, és Kati torkába élvezett. Kati nyelte amennyit csak tudott, de szája szélén kicsit kicsordult a sperma.

Tudtam, hogy szereti a férfiak kényeztetését így befejezni, és tudtam, hogy neki is éppolyan élvezetes volt, mint nekünk. Lenyalogatta Zsolti szerszámát. Én is kivettem péniszemet és mentem a mosdó irányába. Lemostam péniszemet. Zsolti nem jött utánam. Vártam, hogy kijön, de nem jelent meg. Gondoltam Kati úgyis lenyalogatta a farkát. Mikor visszaértem a szobába váratlan látvány fogatott. Kati térdelt és Zsolti hátulról kefélte. Nem értettem,hogy hogyan tudott ilyen gyorsan erőre kapni, de nem is kellett mit értenem. Csak néztem a két hullámzó testet és örültem. Leírhatatlan érzés volt két szeretkező embert ilyen közelről, élőben látni. Láttam már pornó filmet, de a közelébe sem ér ennek a látványnak. Éreztem az illatukat, hallottam a kéjes, halk nyögéseket, hallottam az ágy huzatának súrlódását. Sokkal sokkal intenzívebb élmény volt, mint bármilyen film, amit eddig láttam. Megértettem, hogy miért tölt el sok embert kéjes érzés, mikor szeretkező párt lát, vagy miért kérik a férjek, hogy lássák, hogy egy másik férfi hogyan keféli a feleségüket.

Leírhatatlan kéj fogott el. Olyan erekcióm lett, hogy félelmetes. Nem is gondoltam, hogy ilyen hamar újra „harcképes” leszek. Zsolti kivette péniszét és a konyha felé ment. Már tudtam miért. Oda léptem Katihoz, de nem tettem be neki. Más tervem volt. Simogattam punciját, ujjamat hüvelyébe dugtam, majd finoman, nagyon lassan a középső ujjamat a fenekébe dugtam. Tudtam, hogy nem csinálta még, ezért nagyon finoman csináltam. Egyre mélyebbre dugtam, de nagyon lassan. Kati hagyta, de nem tudom élvezte-e. Lassan egyre ütemesebben kezdtem huzogatni az ujjamat. Közben néhányszor meg megnyaltam punciját, ahol másik ujjammal csúszkáltam ki-be. Majd a másik ujjamat is bedugtam a fenekébe. Éreztem, hogy eleinte szűk a hely, de szép lassan tágult, engedett. Már két ujjammal voltam bent, amikor péniszemet Kati puncijába dugtam. Felsóhajtott, és felém tolta fenekét. Egyszerre volt bent az ujjam a fenekében és farkam a puncijában. Nem akartam a puncijába élvezni, csak farkamat akartam benedvesíteni, hogy majd a fenekébe becsússzon. Kivettem és lassan, finoman a fenekéhez tettem. Egész testemből toltam befelé, de milliméterről milliméterre haladtam. A makkom nagyon nagy volt, nem ment be. Kati jelezte, hogy fáj neki.

Fölszisszent. Nem is erőltettem a dolgot. Talán túl nagy most a péniszem, talán túl szűk Kati feneke, hogy betegyem. Nem akartam erőltetni, nem akartam neki fájdalmat okozni. Váltottam. Kati alá feküdtem azzal a nem titkolt szándékkal, hogy egyszerre ketten tudjunk a vaginájába hatolni. Én alulról egy kicsit nehézkesen, de betettem Kati puncijába a farkamat. Közben mellei az arcomat simogatták, közéjük temettem arcomat és csókolgattam, puszilgattam. Zsolti hátulról, állva akarta betenni Kati fenekébe a farkát. Mondtam neki, hogy nekem nem sikerült, és ne okozzon fájdalmat fölöslegesen Katinak. Majd Kati fölszisszent, és rám mosolygott, a fülembe súgta: „neki sikerült”. Szemét becsukta és élvezett.

Olyan különleges érzés volt Zsolti péniszét érezni belülről. Éreztem, ahogy a saját ritmusába, lassabban, mint én ki-be tolja vastag farkát Kati fenekében. Én pedig kicsit gyorsabban dugtam Kati punciját. Az egész nem tarthatott tovább 5 percnél, mert annyira inzenzív élmény volt. Kati már az elején elment, sikoltott egyet és összerezzent a teste. Persze ez nekünk csak olaj volt a tűzre. Még inkább finom érzés volt, hogy tudtuk neki is jól esik. Majd éreztem, hoyg el fogok menni. Mélyen benyomtam Katiba a farkamat és beleélveztem, ezzel szinte egy időben Zsolti is betolta farkát és Kati fenekébe élvezett. Másodszorra már nem jött ki annyi sperma, mint előzőleg, nem csordogált ki. Kivettük mindketten, szépen lassan, finoman és egymás mellé feküdtünk. Mögöttünk tudhattunk egy három és fél órás maratoni szeretkezést, amit bárki megirigyelhetett volna. Mindent kipróbáltunk, amit csak szerettünk volna. Zsolti megkapta, ami az előző alkalommal elmaradt, és Kati is úgy nyugtázta az éjszakát, hogy megérte leutaznia, mert életre szóló élmény volt és jó élmény.

Feküdtünk, halkan beszélgettünk, nem volt kedvünk a hangos szóhoz. Simogattuk Katit, ő meg minket, de nem kéjesen, csak barátságból. Zsoltinak mennie kellett, mert korán reggel dolgozott. Felöltözött megköszönte a valóban tartalmas éjszakát elbúcsúzott Katitól és elment. Mi lefeküdtünk az ágyba és beszélgettünk. Megbeszéltük neki milyen volt, nekem milyen érzelmek futosgáltak az agyamban. Örültem, hogy Katinak is legalább olyan izgalmas, olyan kellemes, kéjes emlék lesz az éjszaka, mint nekünk. Örültem, hogy semmivel nem okoztunk neki fájdalmat. Néha elragadott bennünket a hév, de ezt ő is úgy kívánta akkor. Beszélgetés közben hozzám bújt, teste meleg volt, mellei kemények. Izgalomba hozott, majd ismét egymáséi lettünk, és reggel is még egyszer, de az már egy másik történet, nem is illik a gruppen rovatba. : )

Remélem ezúttal élvezetesebbre sikerült a történet, mely igaz történet. Igyekeztem nem elragadtatni magam, igyekeztem csak a valóságot leírni, de olyannyira különös élmény ez, hogy leírni nehéz, ha nem lehetetlen. Ezt át kell élni.
Azóta nem voltunk együtt. Terveztük, de túl messze vagyunk egymástól. Gondoltunk más lányra, más nőre, de nem olyan egyszerű ez, hogy hip-hopp bárki lefekszik két fiúval, még ha mi tudjuk, hogy rendes tiszta emberek vagyunk, és csak a közös élmény a cél.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pigi ·
Hm mit ne mondjak igen csak érdekes volt. Lány vagyok és hazudnék ha azt mondanám, hogy én nem szoktam álmodozni hármasokról. VAgy 2 lány vagy 2 fiú még mellém vagy egy fiú egy lány :yum:
Valahogy mindig így képzelem a történetet, mint ahogy itt leírtad. :stuck_out_tongue:
Kisslaci ·
Szia!

Köszönöm, hogy hozzászóltál az irományomhoz.

Az eset valóban megtörtént. Elnézést kérek ha stílus nem tetszik. Nagyon gyorsan írtam be, szinte szigorúan a lényegre törekedtem, idő hiányában meg lebukás veszélye miatt nem foglalkoztam a stilisztikával. Sorry.
Legközelebb szakítok időt a szép fogalmazásra.


Köszönöm a hozzászólásodat.

Laci

Kisslaci ·
sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat.
Az esemény valóban megtörtént. Elnézést kérek azoktól, akiknek a stílus nem tetszik. Nagyon gyorsan írtam be, szinte szigorúan a lényegre törekedtem, idő hiányában meg lebukás veszélye miatt nem foglalkoztam a stilisztikával. Sorry.
Legközelebb szakítok időt a szép fogalmazásra.


Köszönöm a hozzászólásokat.

Laci
libra ·
Szia Laci!

Nekem - személy szerint - nagyon tetszett a történet. Pontosan olyan, aminek olvasásakor nem tudok foglalkozni a nyelvtannal vagy a KISEBB stilisztikai hibákkal. Egyszerűen beindul a fantáziám tőle. Nekem pont erre van szükségem. Csak így tovább! Ha tényleg foglalkozol vele, kifinomul a stílusod is.
Az én agyamat már most is megbizsergetted :hushed: a többiről men is beszélve.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: