Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Más-világ

Fejem lehajtva lépkedek, lassan. A lábam alatt kopó szürke utat nézem makacsul, összeszorított szájjal.

Kimondta, és én kimondtam, lázadón zakatolnak bennem a szavak újra meg újra, értelmet keresve. Dacosan húzok egyet a kabátom gallérján. Menjél, sikítottak számból a szavak. Ne menj, ismételgeti szívem dobbanása némán.

A folyó korlátjához lépek, leszegett fejjel bámulom a szürke, zavaros, mocskos folyamot. Pont olyan, mint én. Pont olyan, ahogy az életébe zuhantam. Azt mondják, ma nem moshatjuk le magunkról a holnap mocskát. Ö megtette, sterillé szerette a lelkem. Sírni szeretnék. Érzem a ki nem hulló könnycsepp lávaforrósága feszegeti szorosra zárt pillám, utat, rést keres, hogy mindent elégető tüze elpusztítsa lelkem szánalmas vágyakozását. Fázom, a fájdalmam fázlal, hagyom, had tegye, ezzel öt is büntetem. Hiszen tudja, mit tett.

Langymeleg cseppek másznak az arcomra. Ajkam sarkához érnek, meglepetten nyalom le őket. Nem sósak. Felnézek az égre. Tökéletes formájú, törtfehér, lélektiszta hópelyhek hullanak fentről. Valaki megszánta kínlódásom ott fenn. Torkomból feltörő halk nyüszítő szó: Szeretlek! Fohászkodom! Lelkem a mindenséggel eggyé válik, és kitör végre belőlem a megváltó sírás. A sós cseppek elkeverednek a hókristályokkal, feloldódnak, megsemmisülnek, megtisztulnak általuk. Kékfehérré sírom a lelkem. Szeretlek! - szükől lelkemben az állat.

Újra a korlát felé lépek, és tovább indulok, egy MÁS-VILÁG felé.


2005. december 13.
Hasonló történetek
30294
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20912
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Lena90 ·
Ez gyönyörű. Csak gratulálni tudok. Nagyon átjött az, amit érzel.

Tűzmadár ·
Szerintem se.

NSH ·
Köszönöm a hozzászólásotokat.
Megnyugtatásul, csak akkori érzéspillanat megfogalmazása. Megpróbáltam leírni, mennyire bántott, ami történt.
Ígérem, véletlen sem történik meg.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: