Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Márti - 07 - Pamacs

Enikőnél a WC-n ülve elhatároztam, hogy azért mindent nem kötök az orrára.
- Na itt vagyok! - libbentem be a szobába.
- A nudizós barátnődnél tartottunk. Ketten voltatok?
- A bátyám vitt ki - vallottam be.
- A rohadt életbe! Hagyja, hogy gyónjak neki a titkaimról, közben ő meg nudizik a bátyjával!
- Péter unatkozott, és rábeszélt, hogy menjek el vele fürödni, de átrázott, és egy nudista telepen kötöttünk ki.
- Hát elég ciki lehetett!
- Miért, baromira tetszett. Judit az úton stoppolt le bennünket, aztán Péter őt is becsábította.
- A kis nőfaló!
- Szóval ennek a lánynak le volt borotválva, mert állítólag valami szőrbetegsége volt. Hátulról úgy nézett ki...! Apám! ... Szóval nagyon klassz volt a strand, semmi zavaró körülmény, jókat játszottunk, hülyéskedtünk a vízben, aztán kora délután elbúcsúztunk Judittól. Miért is mesélek erről?
- A bozontom miatt. Te figyu! Gyerünk már ki egyszer együtt! OK?
- Ja igen! Nem tudom, hol lehet itt Pesten nudizni.
- Majd óvatosan kipuhatoljuk valakitől. Lehet, hogy Péternek lesz ötlete.
- Nem bánod, ha ő is el akar jönni?
- Hááát... tudod, hogy tetszik a bátyád... Sőt most már Öcsit is vihetnénk.
- Hmmm ... Egyre jobb! De előbb trimmeljünk egyet. Az öcséd borotválkozik?
- Nemrégen kapott egy borotvát, de trimmelőnk nincs. - Behoztuk a kellékeket, csináltunk egy kis habot.
- Judit mondta, hogy először a nagyját érdemes, talán ollóval, aztán a szélét, a "bikinivonalat", ahogy ő hívta.
- Én nem akarok teljesen kopasz lenni! Csináljuk úgy, hogy hátulról meg oldalról csupasz legyen, de felül azért maradjon valami.
- A klitoriszodnál?

Enikő rám meredt.
- Hééé! Most jut eszembe, hogy nem akarom egyedül csinálni. Csak akkor csinálom, ha te leszel a prototípus.
- De én nem is akartam! ... Bár, ha jobban meggondolom, ez a fajta módszer nálam is bejöhet... Na nem bánom, de óvatosan! - mondtam, és kihámoztam magam a ruhából. Felültem egy székre, amit leborítottunk egy törülközővel, és szétterpesztettem, amennyire csak tudtam, mert Enikő közeledett az ollót csattogtatva. Nagyon ügyesen haladtunk, bár néha hülyén éreztem magam, mert legszívesebben jól megdörzsöltem volna lent magam. Viszketett is, meg hihetetlen szexi volt, ahogy Enikő a nyelvét kidugva óvatosan nyesegette a lábam közét, néha felpillantva közben. Én nem mertem odanyúlni, és teljesen kiszolgáltatottnak éreztem magam. Enikő közben megjegyzéseket fűzött a dologhoz:
- "Milyen szép itt oldalt!" "Szerintem nem fogsz ráismerni." "A testvérkéink jól le lesznek döbbenve." "Fordulj háttal, térdelj fel, és emeld meg az egyik lábad."
- Te izgulsz! - mondta egy kis elmélyült munka után. - Tudod, hogy milyen nedves vagy? Alig tudom megfogni az ... ajkaidat!
- És neked miért áll a mellbimbód? Fázol? - néztem hátra.

Összenevettünk, aztán mikor végre elkészült, és lemosta, kaptam rá egy cuppanós puszit.
- Gyönyörű! - jelentette ki. Én is ilyet kérek majd! - Megnézegettem a tükörből, tényleg nem volt rossz. Elkértem a barátnőm bugyiját, és lemeóztuk így is.
- Vaaááúú! Ez az! Ha most látna egy pasi! - búgta tutajos szemeket meregetve rám.
- Nincs valami jó krémed? Judité, baromi vörös lett, ha nem kente be. - Eldolgoztam magamon egy diónyit, és közben majdnem bepisiltem a gyönyörtől. Egészen más érzés volt! "Este kipróbálom." - gondoltam.
- Most te jössz! - vezényeltem hangosan.
- Muti még egy picit! - kérlelt Enikő. A tükörből néztük együtt, ahogy Eni oldalról, és hátulról végigsimogat.
- Ne csinááld máááár! Elélvezek! - nyöszörögtem.
- Te dumálsz a mellbimbómról? Nézz már le egy picit! - Ágaskodtunk mind a ketten, a csiklóm meg nem akart visszabújni a helyére.

Eni elhelyezkedett, és tűrte a dolgot, de mielőtt a borotvára került a sor, megremegett, beszívta az ajkát és eltolta a kezem. Vigyorogva megvártam, míg elélvez, aztán folytattam. Véletlenül becsusszant az ujjam a puncijába, mikor megpróbáltam megfeszíteni a bőrét, ettől megint remegésbe jött.
- Tudod, miben hasonlít a tanga a láncfűrészre? - kérdeztem, miután lenyugodott.
- ???
- Megcsúszik az ujjad, és máris megy a picsába! - Enikő felnyihogott, én meg eltartottam a pengét, nehogy kárt tegyen magában. Pár perc múlva megszólalt:
- Várj egy picit! Ne haragudj, de masztiznom kell! - Képes volt ott csinálni az orrom előtt. Egészen másképpen, mint én, apró, gyors mozdulatokkal, szinte vibrált a keze. "Mindig tanul az ember!" - gondoltam. Én sem bírtam sokáig. Mikor láttam, hogy hátrahajtja a fejét, én is benyúltam a lábam közé. Annyira erotikus volt a látvány, hogy hamarabb elmentem, mint ő.
- Hát így sose érünk a végére! - mondtam bosszúságot színlelve.
- Most már jó kislány leszek - mondta, miután egy pézsével szárazra mártogattam a lüktető puncusát.

Mikor lemostam, tőlem is kapott egy csókot a csiklója, de én egy picit kidugtam a nyelvem, hogy érezzem az érzékeny, kemény hegyét. Az illata is isteni volt! Felnéztem közben, és találkozott a szemünk. Tök komolyan, fátyolos szemekkel nézett rám, egészen elszégyelltem magam. Ő is kigyönyörködte magát a tükörben, aztán kézen fogva kitáncoltunk a fürdőbe, és alaposan leöblítettük egymást, főleg az inkriminált részeken. A szobában hátulról is megcsodáltuk egymást, kedvtelve simogattuk egymást felváltva, mintha csak a minőséget ellenőriznénk. Aztán ott ültünk az ágyon, felhúzva a lábunkat.
- Tudod, mi a szar? - kérdeztem gondterhelten.
- Mi?
- Hogy ezt kéthetente meg kell ismételni! - mondtam komoly képpel.
- Ajaj! - mondta, és kirobbant belőlünk a nevetés.
Hasonló történetek
15333
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
26036
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: