Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Marcipánrózsa

Selyemmel kötötte be a szemét, úgy vezette be a szobába. Gyengéden karját fogva irányította maga előtt. Mikor az ágyhoz értek levette a kendőt. A látvány csodálatos volt. Apró mécsesekkel borította be a szobát, az ágyra rózsaszirmokat szórt és marcipán rózsákat. Egyszerűen tökéletes volt. Az ámulattól nem jöttek szavak a torkára. Csak nézte a meglepetést, mintha legszebb álma vált volna valóra. Érezte, hogy hátulról átöleli és csókot nyom nyakára.
- Tetszik? - kérdezte.
- Csodálatos.. - suttogta, még mindig ámultan nézelődve.

A fiú végig fektette az ágyon, és fokozatosan megszabadította ruhadarabjaitól. Lassan előbújtak formás mellei, melyeket csókokkal borított, pici köldöke, formás lábai.Tejfehér bőre csillogott a félhomályban. Kezébe vett egy marcipánrózsát, és végigsimította vele testét. Végig húzta combjain, keresztül a hasán, át a mellei közt, majd az ajkain játszadozott. Finoman szirmonként a szájába helyezte és hagyta, hogy szétolvadjon benne. Simogatta a hasát, s szájával masszírozta kebleit. Följebb csúszott, a nyakát kezdte csókolgatni.

A lány teste már szinte égett a vágytól, sokat sejtető fehérneműje teljesen átnedvesedett, hamar feleslegessé vált. Óvatosan lehúzta róla. Nyalogatni kezdte forró, kéjtől duzzadó szemérem ajkait, majd egy mélyebben, egyre beljebb hatolt nyelvével. A gyertyák halovány fénye szinte teljesen elnyelte az apró sóhajok zaját. Illatuk beterítette az egész szobát. A lány már szinte remegett a kéjtől, hosszú, vékony ujjaival végig simította a fiú haját, majd lassan felhúzta ajkaihoz.

Megcsókolta, finoman segített megszabadulni ruháitól. Csillogó szemekkel néztek egymásra, majd a fiú egy erőteljes mozdulattal beléhatolt. Az apró sóhajokat csendes, de mélyről jövő nyögések váltották fel. Testük szinte egyszerre mozgott, szívük egy ritmusra dobogott. Csak lélegzetük hangjai törték meg a csendet. Egyszerre értek a csúcsra, mint egy álom beteljesedett.
Szorosan összebújtak, majd egymás karjaiban szenderültek álomra.
Hasonló történetek
22483
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29874
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke lány ·
Kár hogy ilyen rövidre sikerült.Ha egy kicsit hosszabb lenne még jobban tetszene... :sleeping: De azért igy sem rossz. :yum: Bár kár hogy nem irtál semmit a szereplökröl...Én szeretem tudni hogy körübelül hogy képzeljem el a szereplöket.

Cirom ·
Szétrágott (Mar) tömörített fájlon (ZIPán) rózsafa (rózsa)


Bársony mellehúsával fűzte befelé a hulladékát, akképpen kalauzolta bele a lakószobába. Lágyan dalárdáját barnítva kormányozta önmaga előtt. Midőn ama heverőhöz láttak lefényképezte ama konyharuhát. A benyomás fenomenálisan történt. Pöttöm mécsekbe öntötte bele a félszobát, a nyoszolyára rózsaszagú ír kávét permetezett egyúttal szétrágott tömörített rózsabokrokat. Tapasztalatlanul, utolérhetetlenül feküdt. A csodálattól semmiképpen sem közelítettek kifejezések a garatjáratára. Dacára kuksizta a meghökkentést, mintha leggusztusosabb délibábja kapcsolt volna használhatóvá. Érzékelte, miképpen a támláról átkulcsolja továbbá pusszancsot nyomaszt nyak csereértékére.
- Imponál? - puhatolta.
- Tüneményes.. - sustorogta, még elejétől végéig hüledezve száját tátva.

A széptevő az egész idő alatt helyezte, igen, ágyikóra, egyúttal apródonként mentesítette gönctöredékeitől. Csigalassúsággal kikászálódtak tetszetősen proporcionált előrészei, amelyeket smárokkal öntött lefelé, pirinyó köldösdöke, szabályos mankói. Tejcihamvas bőrkéje megvillant a borúban. Praclijába vásárolt egy megveszekedett szétrágott tömörített fájlon rózsafát, egyúttal mindvégig karistolta vele fizikumát. Egész idő alatt harangozta sonkáin, át a potrohán, túl a csöcsei között, utána, igen, bagólesőjén szórakozott. Óvatosan kávészemenként a pofájába fektette s örökül hagyta, milyen módon folyjék szanaszét odabenn. Tapizta a pókhasát, egyúttal csőrével nyomkodta szügyét. Följebb mászott, a nyakát indította ölelgetni.

A spinkó testi felépítése előbb részben sajgott a kívánságtól, egy csomóra hivatkozó hamvas genusa tövig keresztül levesedett, nagyjából nélkülözhetővé kapcsolt. Szelíden megitta róla. Szürcsölni látott neki viharos, elragadtatástól kidülledt csipa-plecsni ajkait, utána nyakra-főre mélyenszántóbban, egyre-másra beljebb kívánt érvényesülni tollával. A gyertyák kókadt kivilágítása csaknem csonkig abszorbeálta az aprópénz só-hajók robaját. Bukéjuk bebugyolálta a komplett territóriumot. A bigét régebben valósággal megvette az isten hidege az élvezettől, terjedelmes, hártyás ujjaival mindvégig cirókálta a gavallér bozontját, egyszer lépésben ráerőltette csőrére.

Lesmárolta, lágyan szubvencionált megtisztulni ancúgjától. Fénylő csipákkal szemlélték egymást, majdan a lovag egy árva energikus moccanással beléfúródott. Igen, pöttöm só-hajókat eseménytelen, ámde számtalanszor elkövetkező nyögdécselések cserélték le. Szervezetük valósággal váratlanul fészkelődött, lelkük egy veszett versmértékre dübögött. Bárcsak szuflájuk hangfoszlányai sértették volna meg a némaságot! Egy lélegzetre terjedtek az oromra, akárcsak egy megveszekedett illúzió, másvilágra költöztek.
Passzentosan összebújva, aztán egymás énekegyütteseiben szenderültek másvilágra.

DREAMER ·
Jesszus!
Hova kerültem!?
Pr!ncessOfP!stol!ors ·
Szinonimaországba.
DREAMER ·
Ühüm.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: