Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Májusi eső

Iskola után fáradtan, éhesen, ámde megkönnyebbülten, és a hétvége tudatával mentem fel nagyapámékhoz. Igaz, még csak május volt, a hőséget szinte elviselhetetlennek éreztem az előző, hűvösebb hónapok után.
A párás levegő még kellemetlenebbé tette a magas hőmérsékletet, a dombnak felfelé néha még a levegővétel is nehezebbnek tűnt.
Az akkor nyíló ezerféle virág illata is inkább bántónak érződött, mint kellemesnek.
Ahogy beértem a házba, első utam a csaphoz vezetett, és nem törődve felhevült testemmel, minden intés ellenére egy húzásra megittam egy hatalmas pohár hideg vizet.
Mivel az ebéd még nem készült el, kimentem a kertbe nézelődni. A kerti hinta melletti futórózsa szépen virágzott, mint mindig, a hatalmas tuja ágain halvány színű kékes-zöld termések ékeskedtek.

Kisétáltam az eperfához, amit nagyapám még az én kedvemért ültetett, és elégedetten szemléltem a most növekvő gyümölcsöket.
Már alig vártam, hogy érezzem az édes, talán kissé vizes faeper ízét.
A levegő közben megmozdult, de nem az a kellemes, üdítő tavaszi szellő fújt, hanem erős, forró, balzsamos szél... A zápor hírnöke.
Felnéztem az égre, és láttam: bizony sűrű esőfelhők érkeznek a Karancs felől.
Ezzel nem is igazán törődtem egy darabig, de amikor magamon éreztem az első esőcseppeket, felszaladtam az emeletre. Éppen időben, mert szinte azonnal, ahogy felértem, megeredt a zápor.

Úgy látszott, mintha a fenyőerdő, a kert ködben lenne a sűrű vízcseppektől.
A hőmérséklet érezhetően lecsökkent, de nem annyira, hogy dideregjek, inkább jól is esett a kis hűvös. A levegő is kitisztult, a virágillatban elvegyült a nedves föld tiszta illata.
Kikönyököltem a korlátra, és hallgattam a fejem fölött kopogó esőcseppek monoton, mégis megnyugtató zaját.
Kinyújtottam a kezem, és hagytam, hogy a víz belecsorogjon a tenyerembe. Kellemes volt érezni a langyos esővíz simaságát.

De amilyen gyorsan jött ez a zivatar, olyan gyorsan véget is ért, de én még ottmaradtam nézelődni az új életre kelt tájban.
A tavaszi üde zöld levelek még kellemesebb árnyalatot vettek fel, és a szirmokon gyöngyként ülő kicsi cseppek is meseszép látványt nyújtottak.
Hirtelen valami megvillant a pünkösdi rózsa levelei között. Kicsit előrébb hajoltam, hogy jobban lássam, mi okozza ezt a pontszerű fényt.
A növény egyik levelében összegyűlt egy kevés víz, és az újra előbukkanó Nap fényét visszaverte.
Gyönyörű volt...
Talán csak az akkori hangulatom miatt, de akkor úgy éreztem, egy kisebb csodának vagyok a szemtanúja.

Tudtam, a fénynek ezt a játékát csak én láthatom, az emeletről könyökölve...
Szépnek éreztem, de szomorúnak is... Szomorúnak, hogy a természetnek ezt a kis csodáját nem oszthatom meg senkivel.
Addig néztem a vörös szirmok és a zöld levelek közötti gyémántcsillogást, amíg a Nap arrébb nem haladt az égen, de magamban megőriztem a természet eme kis ajándékát.
Hasonló történetek
6633
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3911
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
Meloe ·
Köszi ismét! :)
A többi hasonló novellám is hamarosan fent lesz
moon-sun ·
Nagyon szép lett,felüditet és még boldogabb is lettem tölle,hogy bele gondoltam hogy az ilyen kis csodák milyen széppé teszik az emberek hétköznapjait...
Meloe ·
Ez, amit leírtam, aznap egészen feldobott. Örülök, hogy másokkal is meg tudtam osztani az érzést. :)

Szelene ·
Kétszer olvastam végig a novellát. Tudod mi tetszett meg benne? Az a nemes egyszerűség ahogyan írsz a természet egy apró kis történéséről.
Müller Péter Boldogság című könyvéből jutott szembe egy gondolat: Úgy voltál abban a pillanatban "ahogy köll."...egy pillanatnyi apró boldogság.Örülök, hogy olvashattalak.
Meloe ·
Én örülök, hogy olvastál :) És persze annak is, ogy tetszett a művem!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: