Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Majdnem

Őrületes dolog esett meg velem a minap! Még nem láttam ilyen kiéhezett férfit, mint akkor éjjel! Már ismerem őt egy ideje, s tudom, hogy bukik rám, hiszen meg szokta említeni párszor, hogy szívesen elszopogatná a nedves puncimat, de eddig mindig nemet mondtam neki, hiszen van egy igaz szerelmem! Sose gondoltam volna, hogy ilyen vadállatiás is tud lenni az említett fiú!

A történet ott kezdődött, hogy a szerelmem elutazott néhány napra, s engem az unokatestvérére bízott. A szórakoztatást ő nem igazán úgy gondolta, ahogy Zoli – az unokatestvér. Elmentünk egy elég nívós diszkóba, ahol kicsit többet ittunk a kelleténél, mivel épp ünnepeltük a névnapját! Voltunk ott jó páran, de mindenki a párjával volt, így mi is csak egymást szórakoztattuk! A buli nagyon élvezetes volt, s a hangulat is lassan a tetőfokára hágott... Éreztem, hogy több sört ittam a kelleténél, és nagyon hív már a természet. Odasúgtam Zolinak:
- Meg ne szökj kedves míg elmegyek és kiadom a felesleget! – erre a válasz csak egy édes puszika volt az arcomra és egy bájos, ittas mosoly...

Elindultam a Wc felé. A lokál furcsaságai közé tartozott, hogy a női és férfi Wc egybe nyílt, s így kicsit be lehetett látni a fiúkra miközben teljes erőbedobással ürítenek! A nőibe persze nem lehetett be látni! Dolgom végeztével spicces kedvemben indultam kifelé mikor hirtelen egy kar megragadott és berántott a fiúk Wcjébe, s közbe halkan suttogta a fülembe:
- Gyere játszunk egyet! Megviccelünk valakit aki bejön ide! – Zoli volt az.
- Persze benne vagyok! – és hangos nevetésben törtem ki. Hallottuk, hogy bejön valaki, erre Zoli kéjes nyögésekbe kezdett. Én is belendültem és eljátszottam, hogy épp az orgazmusok orgazmusát élem át! Nevettünk egy nagyot, és én naívan megindultam kifelé, csakhogy az ajtón a zár már nem nyílt... Elkezdtem nevetni, hogy jó vicc de engedjen ki mert még rosszra gondolnak, de fogvatartóm már nem eresztett többé...

Nevetésem közben megcsókolta a nyakam...
- Úristen honnan tudja, hogy ettől gerjedek be a legjobban?? – gondoltam magamban, miközben élveztem a kedves, de nem várt közeledést... Egyre hevesebben nyalta a nyakam, s nekem egyre nedvesebb lett a puncim! Ekkor közelebb húzott magához és szinte felnyársalt gatyán keresztül is az a kőkemény dákó, amit eddig igen jól rejtegetett... Meg akart csókolni, de nem hagytam magam! Mámoros állapotomban is a szerelmem járt az eszemben... Őrületesen felizgatott a simogatása, ahogy a két kezével mindenemet fogta, s közben nem engedett a szorításából sem! A barátom sosem volt még ennyire heves, soha nem éreztem, hogy ennyire kívánna. Szinte tüzelt a meredező pénisze, miközben keményen hozzám dörgölte azt az óriást! A puncim se maradt alul...hevesen ontotta magából az izgalmának nedvét! Annyira kívántam, mint még soha! Szinte üvöltöttem volna, hogy rakja már be! De ő csak kedvesen szorított magához és megőrjített a csókjaival. A szám szorosan összezártam, hogy ne hatolhasson be nyelvével hiszen ez már megcsalás... De aztán a kéj utat tört magának és olyan mélyen nyomtam a nyelvem a szájába ahogy csak bírtam. Erre ő még hevesebbé vált!

Elkezdett finoman vetkőztetni! A toppom elől kötős volt, amit könnyedén lejjebb húzott, s mikor meglátta a meredező mellbimbóimat, amik szinte már már követelték, hogy némi kényeztetést kapjanak, már nem bírta tovább...
Először csak finoman morzsolgatta ujjaival, de mikor a bimbóim már szinte nyúltak a szája után ő sem tiltakozott és csókokkal borította az immár fedetlen domborulataimat. Nagyon tetszett a dolog, s teljesen megfeledkeztem arról, hogy épp egy férfi Wc-ben ülök a radiátoron... A puncim már tiszta nedv volt... Ekkor futott át az agyamon, hogy mit fog szólni, hiszen nincs rajtam bugyi...Erről teljesen megfeledkeztem, mikor felöltöztem indulás előtt... A farmerom már nagyon átázott... Ő nem törődött semmivel, csak kéjesen a fülembe súgta:
- Nagyon felizgatott az illata, isten kis puncid lehet... nagyon kívánlak... ugye te is akarod...

Erre a válasz csak néhány mélyről jövő sóhaj volt. S ő ezen felbuzdulva folytatta felfedező útját. A kezei finoman a nadrágomba csúsztak, s mikor jól megszorította mindkét felét, észrevette... Felemelte a fejét a mellemről, s azt mondta
- Fantasztikus nő vagy! Ilyet még sose éreztem... ahogy a nedves gatyád a feneked vágatával érintkezik...hmm... - és tovább foglalatoskodott a cickóimmal.
Kezei egyre inkább előre koncentráltak...
- Neeee... - mondtam neki hirtelen!
- Nem akarom mégse! Nagyon kívánlak.... Ahh.... De mégsem.... Ne szabad... Legalább ne így... itt... De ő csaknem hagyta abba a kényeztetést és még be se fejeztem a mondanivalómat mikor az ujjai kibontották a gatyám és könnyedén becsusszantak a kéjbarlangba! A gatya a bokámra került és egyre gyorsabban jártak az ujjai a puncimba.

Isteni érzés volt, de még mindig nem tudtam elszakadni a pasimtól... mit fog gondolni! Ezt ő valószínűleg megérezte, s elkezdett gyengéden izgatóan suttogni:
- Ne félj! Ha nem akarod nem kell... De nem mondom el senkinek... csak egy kicsit engedd... kérlek... imádlak... nagyon szexi vagy... Ezek a mondatok nagyon jól estek és hirtelen teljesen elszakadtam a földtől mikor a hang hirtelen távolodni kezdett s éreztem, hogy két ujja van bennem s a nyelvével akar eljuttatni a csúcsra... Nem is kellett várnia sokáig ... hirtelen a mennyekben éreztem magam, s hangos nyögések és sikítások kíséretében adtam tudtára a világnak, hogy ennyire még nem élveztem nagyot! Nagyon megörült a gyönyörömnek! Éreztem, hogy most én következek. Nem is ellenkeztem, hiszen a gyönyörtől is térdre kívánkoztam. Finoman végig simítottam azt a hatalmas dudort a gatyáján és éreztem, hogy a puncim még mindig bizsereg... AKAROM! Mondtam szinte üvöltve! S lerántottam róla a nadrágot...

Meglepetésemre nagyobb volt a farka, mint amit a nadrág engedett sejtetni! Soha nem láttam még ekkorát! Élvezettel simítottam végig az a dákot, s éreztem, hogy nemsokára magamévá tehetem! Végig nyaltam 3-4szer az oldalát, s éreztem, hogy szinte lüktet a vágytól! A makkot kezdtem izgatni, ami akkorra már szinte alig fért be a számba... Istenem! Csodás érzés volt! Közben halkan suttogott:
- Igen, Édes ezt vártam, mióta... jaj... de finom... mióta... mióta megláttalak... soha nem ... uhh... Én közben a farkát igyekeztem minél jobban magamba préselni, szívni, ahogy csak bírtam, s meg is lett az eredménye... Hirtelen megfogta a fejem és belemarkolt a derékig érő barna hajamba... A kezemet simogatta és teljes erejéből lövelte bele édes nedvét a számba... Én még nem élveztem ennyire az ízét... Éreztem, hogy ezt csak nekem tartogatta... Kellett! Szinte térdre rogyott...
- Nagyon jó volt! Bárcsak érezhetném ezt többször... - és ismét a puncimat simogatta, ami még mindig csöpögött, hiszen nagyon felizgatott maga a látvány is, hogy hogyan élvez el a tiltott srác a számban... Nem válaszoltam neki semmit csak felültem a Wc tetejére és széttettem a lábam...

Hirtelen kéjünket megzavarták...
- Hééé! Haver engedj már be! Megőrülök mi a frászt csinálsz már??? Recskázol??? Kifellééééé – Üvöltötte az egyik ismerősünk! Kénytelenek voltunk befejezni pont a beteljesülés előtt akciónkat! Vigyorogva mentem előre, hiszen még mindig lüktetett a puncim – és amikor megláttam az ismerősünk arcát, még vigyorogtam egy nagyot és nevetve tovább mentünk... Ekkor a fülembe súgta, amitől ismét begerjedtünk mindketten:

...MÉG FOLYTATJUK!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Anna69 ·

Sziasztok! Keresek egy férfit egy kellemes találkozóra. Részletek a honlapon -> www.teensfk.site

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: