Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Luca ismét

Azóta az este óta nem találkoztunk, és már két hét telt el. Nagyon hiányzott, nem telt el úgy egy óra, hogy egyszer ne gondoltam volna rá. Fogalmam sem volt róla, mit érzek, és mit szabad éreznem. Csak egy dolgot tudtam, hogy vágyom a lányra, a hajának illatára, a csókjának ízére, vagy csak az egyszerű közelségére.

Reménykedve mentem be a munkahelyemre, tudtam jól, ma Ő is dolgozni fog. Az elmúlt egy hétben szabadságon volt az Álomlány, az azt megelőző héten pedig én nyaraltam vidéken. Mint már hónapok óta, ma is egy fél órával korábban értem be a melóhelyre így volt időm átmenni hozzá a szomszédos boltba. Mikor megláttam, nem tudtam és nem is akartam megszólalni. Luca épp a kirakatot nyitotta ki, hosszú kék szoknyában állt a rácsok előtti párkányon, és a felső zárral bajlódott. A szél meglengette az egyébként nem bő szabású szoknyáját, így láthatóvá váltak a térdei is. Csak álltam ott, és néztem, és teljesen belefeledkeztem a látványba.
-Jaj, bolond, ahelyett, hogy ilyen feltűnően bámulnád a lábaimat, inkább segíts nekem kinyitni ezt a vacak rácsot!
-Ő...igen, persze, azonnal. - Lányos zavaromban hírtelen nem is tudtam mást kinyögni, odaléptem a hozzá, a kezét nyújtotta felém, és lesegítettem a kirakatból.

Hamar felpattantam, és gyorsan kinyitottam a rácsokat. Mikor leugrottam mellé, az azonnal egy puszit nyomot az arcomra.
-Tetszenek neked a lábaim? Múltkorában több időt töltöttél el közöttük, mint amennyit velük foglalkoztál.
-Nagyon szépek a lábaid, de nem őket néztem, nemcsak őket. - A kezeim szép lassan megérintették a csípőjét, és lecsúsztak a combjára, elkezdtem simogatni a lábait.
-Ne, ne itt, gyere be, ne az utcán az ilyet te őrült!! Bementünk az üzlethelyiségbe, és azonnal nekiestem. Sietve szedtem a levegőt, átöleltem, és ajkaimmal az ajkait kerestem. Kicsit ellenkezett, csakhogy jobban felizgasson, majd engedett, és visszacsókolt. Megőrültem tényleg, mint ahogyan azt ő feltételezte korábban. A pultnak nyomtam, és csókoltam őt. Az arcát, a nyakát, a blúzán keresztül simogattam a melleit. Megfogtam a fenekét, megemeltem és a pultra ültettem. Nem érdekelt semmi csak érezni akartam őt, és nemcsak kívülről, de nemcsak a testemmel. Tudtam, hogy szeretem, és nagyon kívántam. Simogatni kezdtem a combját, a lábai közé álltam, így kénytelen ő volt kicsit szétnyitni terpeszteni.

Kezem combjának belső ívére tévedt, és szép lassan közeltettem ágyékához, lassan cirógatva lábát. Hallottam, hogy gyorsan szedi a levegőt.
- Megőrültél tényleg. Hagyd ezt abba, bármikor jöhet valaki, fejezd be! Nem vettem tudomásul amit mondott, csak simogattam a mellét, a lábát, és éreztem, ahogy megremeg.
- Ha lebukunk engem kirugnak, és nem tudom hol kapok munkát - nyögte - és akkor nem lehetsz a közelemben mindig - súgta a fülembe, és lassan elnyomott magától. Ez már kicsit hatott, remegő lábakkal kicsit hátrébb térdeltem. Ő lecsúszott a pultról, és egy pillanatra megláttam rajta az átnedvesedett alsóját. Ez csak jobban felizgatott, de erőt vettem magamon, kifújtam az összes levegőt magamból, csakhogy nyugodjak kicsit. Elém lépett, és átölelt. Nagyon jól esett érezni, és nyugtatólag hatott rám, ahogy a kezeit a nyakam köré ölti.
- Most menj te szegény fiú! Nyitnod kell. -ezzel a mondattal kibontakozott az ölelésből, kicsit hátrébb lépett, és határozottan végigsimított nadrágom legdomborodóbb részén. Önkénytelenül is egy nyögés tört fel a torkomból.

Próbáltam volna elkapni, de tudván tudva mennyire felizgatott csak cinkosan mosolygott, és belépett a pult mögé.
- Ezt még megkapod -mondtam neki, és elindultam én is nyitni.
- Rendben, majd este jól megadod nekem, megengedem! -mondta már nevetve, és bennem megint azonnal felszökött a pumpa. Nagy nehezen átbotorkáltam, és kinyitottam. Bár ne tettem volna. A percek óráknak tűntek, csak nem akart telni az idő, annyira vártam az estét. Napközben néhányszor átjött, elszívtunk együtt néhány szál cigarettát, de az estéről nem beszéltünk. Csak mikor elkaptam a pillantását olykor, láttam rajta, hogy izgul. A nap nagy nehezen eltelt, és mire bezártam, várt rám az utcán.
- Na szia -mondta-, milyen napod volt?
- Hosszú, és gyötrelmes. És várakozással teli.
- És mire vártál?

Annyi pajkosság szorult ebbe a pár mondatába, hogy megőrjített. Láttam rajta, hogy tudja mit gondolok, és mire vágyom, és csak azért annál jobban incselkedett velem. Elmosolyodtam. Hát jó, játszunk.
- Az estére, hogy veled lehessek. – mögé álltam, és elkezdtem csókolgatni a nyakát simogatni a hátát, kicsit hozzáérve a melléhez. Felsóhajtott, meg akart fordulni, de nem hagytam. A kezeivel hátranyúlt, de megfogtam őket, és a mellkasa előtt leszorítottam, hogy ne mozgathassa. Így átölelve ácsorogtunk. A nyakát pusziltam, majd a tarkóját karcolgattam a fogaimmal, és gyengéden harapdálni kezdtem. Éreztem a nyelvemmel, hogy libabőrös lesz a nyaka, válla, és gondolom az egész háta is. Újra felsóhajtott.
- Ne, ne csináld, menjünk haza, kérlek, akarlak... -szó szerint nyögte a fülembe.
- Sajnálom kicsim, de én éhes vagyok. Ennem kellene. -mondtam, és elnevettem magam.
- Te szándékosan csinálod velem ezt! -kiabálta, majd megfordult, és megcsókolt. Nagyon hevesen, és nagyon mélyen, és ekkor már én sem bírtam, és csókoltam. Szerencsére nem lakott messze a bolttól, így azonnal indultunk. Szörnyen izgatottak voltunk, szinte az egész utat végigcsókolóztuk. A lakásajtóban babrálni kezdett a kulccsal, mögé álltam, átöleltem, és ahogy előrehajolva a zár fölé a megfelelő kulcsot kereste kidomborodott a feneke. Ekkor már én is nagyon izgatott voltam, és ő megérezte ezt domborodó nadrágomon. Az ajtó kivágódott, én betuszkoltam őt rajta.

Helyes kis nappalijában találtam magam, kettesben vele. Kint már sötétedni kezdett, a helyiségben már félhomály uralkodott. Egyikünk sem indult a villanykapcsoló felé. Csak álltunk ketten, szorosan egymáshoz simulva, és csókolóztunk. Nem tudnám mire hasonlítani az ajkai ízét. Nagyon finom csókja van, és nagyon izgatóan használta a nyelvét. Elkezdtem kigombolni a szoknyáját, és az hamarosan lehullott róla. A csókolózást csak egy pillanatra hagytuk abba, mikor kibújt a blúzából. Éreztem magamon a kutakodó, türelmetlen kezeket, ahogy kifejtenek az ingemből. Ennek néhány gomb látta igazán kárát, halkan koppanva értek földet a parkettán. Nem akartam elengedni az ajkait. Ott álltunk a nappaliban, rajta csak egy bugyi és egy melltartó, én félmeztelenül, de már kigombolt nadrágban. Simogatni kezdtem a vállát, hátát, fenekét, és lassan elkezdtünk betipegni a hálószobába. Megérintettem az ágyékát, és éreztem hogy az azt takaró kis ruhadarab teljesen átnedvesedett rajta.

Érintésemre kissé összerándult az egész teste, kicsit beleharapott az ajkamba. Benyúlt a nadrágomba, megérintette, majd megmarkolta már merev férfiasságomat, és elkezdte masszírozni. Megőrjített ezzel, mert határozottan fogta meg, de nem szorosan, és egyre gyorsuló tempóval izgatott. Végre elértünk az ágyhoz, és lefeküdtünk. Az egész napos izgalom és várakozás itt teljesedett ki bennem. Nem bírtam tovább várni rá, most azonnal akartam magamnak. Lemeztelenítettem hát teljesen, és én is kibújtam minden ruhámból. Folytattuk a csókolózást, én pedig elhelyezkedtem a lába között, és beléhatoltam. Figyeltem a szemeit, látni akartam a szép arcát, és neki sem voltak csukva a szemei. Elmerültem azokban a pillantásokban. Egyikünk sem mozdult, és egyikünk sem szólalt meg. Lassan apró kis puszikat adtam az ajkára, fülébe súgtam mennyire szeretem. Megint láttam azt a kis csalfa mosolyt a szája sarkában bujkálni.

Elsőre nem tudtam mire vélni, de utána megéreztem. Nem mozdult egyikőnk sem, de ő elkezdte hüvelyizmait összeszorítani és elernyeszteni. Ilyet még sosem éreztem. Nagyon felizgatott, minden önuralmamat elveszítettem. Mozdulni akartam, de átkarolta a nyakam, és nyugtatni kezdett. Arra kért, ne tegyek semmit. Csak figyeltem megint a szemeit, kihasználva önuralmam utolsó szikráit. Lassan elkezdte mozgatni a csípőjét, közben nem hagyta abba egy percre sem a belső izomösszehúzásokat. Éreztem a mellkasomhoz súrlódó melleit, figyeltem gyöngyöző homlokát, és megőrjített az izgató-gyorsuló tempó, és ez a különleges, általam eddig sosem tapasztalt technika. Láttam az arcán, hogy kezd élvezni, és nem bírtam tovább. Átvéve a már eleve gyors tempóját, elkezdtem mozogni rajta. Hamarosan nyilvánvalóvá vált számomra, hogy orgazmusa van. Az egész teste remegett, az izmai magfeszültek majd elernyedtek, és halkan nyöszörögni, lihegni kezdett. Gyorsítottam a tempón. Az ágy elkezdett lassan mozogni alattunk, a lepedő átnedvesedett kettőnk izzadtságától, és mire kint teljesen besötétedett, éreztem, hogy közeleg a vég számomra is. A testem összerándult, kiáltottam egyet, és elkezdtem egy utolsó, remegő vad futamot. Ő állta a rohamomat, magába fogadott, ahogyan csak tudott, és figyelte, ahogy kielégülök. Az utolsó lökéseim után leborultam mellé, és ő elkezdett puszilgatni. Megszorítottuk egymás kezét, és csókolózni kezdtünk. Így ért utol akkor minket az álom.

Arról az estéről később csak összefolyt emlékképek maradtak meg bennem. Nagyon szeretem őt a mai napig, de Valaki azt akarja, hogy ne lehessen az enyém soha.
Hasonló történetek
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Ajnozs ·
Nem a történet fogott meg igazán, hanem az, ahogy leírtad.Az esemény mondhatni szinte hétköznapi, hiszen nem egy ilyen esetről hallottunk már, de ahogy ábrázoltad...Nos, engem elvarázsoltál vele...
Gratulálok:)

Elementhale ·
Szépen írsz, érezni a szerelmet. Lejön. Gratu.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: