Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Love story - másként, avagy az extrém is lehet romantikus I.rész

- Ne csináld! - hangzott az éppen aktuális \"nyuszifiúm\" válasza.
- Most mit rinyálsz? Félsz? - kérdeztem kissé letörten és arra gondolva, hogy ebből sem lesz semmi.
- Itthon van az egész család. Mi van, ha benyit valaki? - kérdezte kisfiúsan félénk hangon.
- Mi lesz, ha leszakad az ég? - kérdeztem. -Ha nem hát nem. Nem erőszak - tettem hozzá. - Én most megyek. És egykedvűen kisétáltam a szobájából.
Íme ez lennék én és a mostmár csak volt barátom. És a szexuális életünknek nevezett gyenge próbálkozás. Nem akart velem ágyba bújni, mert félt, hogy ránknyitnak. Érdekes, engem felpezsdít a lebukás veszélye. Mindig ez van. Elismerem, talán kissé perverz vagyok és szeretem az extrém dolgokat a szexben. Nem is igazán a \"dolgokat\" hanem a kissé szokatlan helyeket és helyzeteket. Az a baj, hogy sok pasi megijed a kissé beteges ötleteimtől, és szinte egyik sem válik valóra. Na ez van!

Marad az egyszerű és sablonos ágyakrobatika a megszokott forgatókönyv szerint. Heves vagy gyengéd csókcsata, ruhákat letépős vagy szépen levetkőztetős, gyors vagy elhúzott előjátékos és végül maga az aktus egy szimpla és fantáziátlan ágyban. Hol marad a pezsgés? Magamról annyit elárulok, hogy kissé \"zizzent\" csaj vagyok, erre a középsuli 4. osztálya is rátesz egy lapáttal, és benne vagyok minden őrültségben. A minap is épp a barátaimmal ültem a buszon és irdatlanul nevettem valamin. Természetesen az egész busz engem nézett, na de ez van, ha az ember jól érzi magát. Kis idő után észrevettem egy kisebb fiúkból álló társaságot. Nem is igazán a társaságon akadt meg a szemem, hanem egy srácon,aki jóízűen nevetett valamin. Nemsokára észrevette, hogy figyelem és rámmosolygott. Valami bizsergető vadság volt a tekintetében. Egészen beleborzongtam. Igyekeztem úgy intézni, hogy utoljára szálljak le a buszról és „véletlen” beszélő távolságba kerüljek vele. A tervem sikeresen be is jött. Ő is hasonlóan tervezte a leszállást. Megszólított.
- Látom, te is élvezted az utat. A busz hátuljából jövő nevetésből legalábbis így gondolom.
- Itt a hétvége. Nincs okom panaszra - válaszoltam egy kacér mosoly kíséretében.
- Mit szólnál, ha felmelegítenénk az estét? - kérdezte.
- Tessék? - kérdeztem meglepetten. - Ezt hogy értsem? - és próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra abban a tudatban élve, hogy megtaláltam „Mr. A Farkam Után Megyek Urat”.
- Hogy értettem volna?- reagált meglepetten. - Én egy teára esetleg egy forralt borocskára gondoltam.

Na bammmmm! Ismét én voltam a perverz, aki félreértette eme békés szituációt. De azért a szeme sarkában láttam, hogy magában mosolyog a „szendeszűz kérdésemen”. Természetesen belementem a játékba. Időközben kiderült, hogy Olivérnek hívják és 19 éves. Nagyon jól éreztem magam, valósággal pezsgett körülöttünk a levegő. Telefonszámot cseréltünk és közös megállapodás után úgy döntöttünk, hogy még fogunk találkozni.

Telt-múlt az idő. Sokat voltunk együtt. Élveztük egymás társaságát. Egy délután éppen nála vendégeskedtem. A lakásuk teljesen üres volt, csak mi ketten voltunk otthon. Megint elkalandoztak a gondolataim. Ne nézzetek szexmániásnak, de ez az „édeskettesben” szituáció kihozta belőlem a legrosszabbakat. Pár percre eltűnt és mikor visszaért egy nagy flakon tejszínhab és egy doboz vaníliafagyi volt a kezében. Na vajon azzal mit akar?- kérdeztem magamtól.
- Mit szólnál, ha nassolnánk egy kicsit? - kérdezte.
- Persze! Jöjjenek a kalóriák!
- És mit szólnál, ha te lennél a tányérom és a nyelvem lenne a fagyiskanál?

Heuréka! Végre! Valami élet! Haladás! Végre valaki, akinek van egy „fagyiskehelynyi” fantáziája. Egyből igent mondtam erre az igencsak csábító ajánlatra. Megszabadultam a pólómtól. Odalépett hozzám, adott egy csókot és kikapcsolta a melltartóm. Én is megszabadítottam a pulcsijától. Kidolgozott teste volt a hasa közepén egy kis szőrcsíkkal. Pont olyan amilyet szeretek. Lefektetett az ágyra, a hasamra. Végigpuszilgatta a hátam. Nagyon jól esett! Elkezdett tejszínhabbal írni és rajzolni a hátamra, nekem pedig ki kellett találnom, hogy mit „alkotott”. Ez igencsak vicces játék volt. A játék végeztével a hátamra fordultam. Így végig tudta mérni a testem szemből. Ha jól vettem ki a tekintetéből tetszett neki a látvány. Belemártotta a fagyiba az ujját és elkezdte vele bekenni a melleim. A bimbóim, mint két kis babszem meredtek felfelé. Mikor elvégezte a vaníliás „krémezést” jött a „fagyiskanál.” Vagyis a nyelve. Őrjítő érzés volt egyszerre élvezni a hideget és a forróságot.

Teljesen bezsongtam. Az egész testem bizsergett. Nem akartam teljesen beleélni magam a dologba, gondoltam ezek után ő is megérdemel egy kis törődést. Hanyatdöntöttem és megszabadítottam a farmerjától. A szerszáma már meredezett felfelé. Levettem róla a boxert is. Először csak a kezemmel izgattam. Aztán rájöttem, hogy miért is ne édesíthetném meg mindkettőnk számára a helyzetet!? Belemártottam a merev farkát a vanília fagyiba és a számba vettem. Nagyot szuszogott és beleremegett. Ezt a kis mutatványt párszor megismételtem. Kis idő múlva én is megszabadultam a maradék felesleges ruhadarabomtól. Egy ideig még élveztük a vanília fagyi társaságát, majd felkínáltam magam a számára. Gyengéden, de határozottan belém hatolt. Elkezdett rajtam mozogni. Isteni volt! Értette a dolgát! A vanília illata teljesen betöltötte a szobát. Nem kellett sok idő, hamarosan óriási orgazmusom lett vele együtt. Össszerándultam alatta, és pár másodpercig mozdulni sem tudtam. Fergeteges élmény volt. Mikor kissé magunkhoz tértünk kaján vigyorral megkérdezte:
- Hogy ízlett a nasi?

Folyt. köv.
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Ha nem lene szar a vége, ez jobban tetszene mint Velvet történetei (még így is jobban tetszik).

Nekem azok túl rózsaszín-sziruposak, vagy túl éteriek. Ízlések és pofonok.

Charlotte baby ·
A történet szerintem a régi elcsépelt vaniliafagyi+tejszínhab dolog...
Engem nem hozott lázba! De azért ne add fel!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: