Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél Zsófinak....

Szia Barátosném!

Nem, nem. Semmi baj velem, csak el voltam havazva. No meg történtek dolgok. Hétfőn egy konferencián voltam Sopronban. Este, amikor megérkeztem, egyből lefeküdtem aludni, mert fáradt voltam. Arra ébredtem, hogy valaki sikoltozik a mellettem levő szobában. Jobban odafigyeltem, odatapasztottam a fülemet a falhoz, és azt hallom, hogy egy párocska szerelmeskedik a szomszéd szobában. Mondanom sem kell, beindultam. Elkezdtem simogatni a melleimet, a csiklómat. Olyan jó érzés volt, hogy én is elengedhetem magam, én is elkezdtem hangosan nyögni a kéjtől. Mit gondolsz, mi történt? Ők is meghallották az én sikoltozásomat. Egy másodpercig csend volt, aztán kitört a nevetés a fal mindkét oldalán. Nem semmi volt. Aztán csend lett. Próbáltam elaludni, de nem ment. Egyszer csak valaki kopogott az ajtón. Álomittasan, egy szál hálóingben nyitottam ki az ajtót, egy hölgy kopogott be hozzám. Érdekes arca volt, kisminkelve, jó illat lengte körül. Miniszoknya volt rajta, átlátszó kék selyemblúz, ami megragadott benne, az volt, hogy a blúzon keresztül láttam, hogy keményen állnak a mellbimbói. Kipirult arcából rögtön megértettem, hogy Ő volt az előbbi hang egyik tulajdonosa.

Kedvesen mosolygott, és elnézést kért az előbbi hangzavarért. Én teljesen zavarban voltam, valamit hebegtem, és szerintem fülig elvörösödtem. A nő sarkon fordult, én pedig becsuktam az ajtót. Nekitámaszkodtam az ajtónak, és gondolkodni kezdtem. Mi a fenét akarhatott ez a nő? Megint én voltam a hülye, és nem vettem észre a lehetőséget? Már régóta érdekelt a dolog, hogy milyen lehet egy másik nővel szerelmeskedni. Ez járt a fejemben, amikor kinéztem a folyosóra. Legnagyobb meglepetésemre a nő ott állt a szobájuk nyitott ajtajában, kedvesen mosolygott, és intett, hogy menjek be. Teljesen magamon kívül voltam a meglepetéstől, de valamiféle mágikus erő vonzott abba a szobába. Bementem. Amikor elmentem a nő mellett, megint éreztem az illatát, ami érzéki és erotikus illat volt. Ő is végigmért engem, éreztem, hogy szinte levetkőztet a pillantásával. Mikor beléptem a szobába, a fürdőszobából hallatszott, hogy valaki tusol bent. A nő leültetett az egyik karosszékbe, és szótlanul töltött nekem az asztalon levő üvegből egy pohárba. Ami feltűnt nekem, hogy egy szót sem szólt a nő. Magának is töltött az italból, és mielőtt ivott volna, az ujját a szájára tette, mint aki azt akarja, hogy egy szó sem hangozzék el.

Rendben. Mondtam magamnak, és én is felemeltem a poharat. Az ital ugyanolyan illatú volt, mint a nő. Megittam az egészet. Finom, édes ital volt. Alkoholt nem éreztem benne, így bátran megittam a második pohárral is, amit a nő töltött nekem. Közben részletesebben végigmértem a nőt. Női szemmel is csodás mellei voltak, a bimbói úgy meredeztek, mint ahogy az enyémek szoktak, amikor a barátom izgatja a nyelvével. Jó érzés volt nézni ezt a nőt, akiből sugárzott az erotika, a szex. Szerettem volna én is ilyen lenni. Közben kinyílt a fürdőszoba ajtaja és egy izmos testű pasi lépett ki, teljesen pucéran. Rám nézett, picit meglepődött, de egy szót sem szólt. A szememet egyből a férfiassága vonzotta. Kemény volt, és állt. Nem volt nagy, de a látványtól és az előbb átélt befejezetlen izgalmak után megremegtem. A nő észrevette ezt rajtam, és odalépett a férfihoz. Megfogta a férfiasságot, és elkezdte simogatni. A férfinak ez láthatóan jólesett, a nő pedig engem nézett.

Mit mondjak, nagyon beindultam. Az ágyékom remegni kezdett, gyorsabban kezdett el verni a szívem, talán el is pirultam. Moccanni sem mertem, legszívesebben felpattantam volna és elszaladtam volna, de a látvány odatapasztott a székhez. Ilyen kettős érzések voltak bennem, amikor a nő levette a selyemblúzát. Hatalmas, gyönyörű mellei voltak. Felém fordult, megemelte a kebleit és elkezdte simogatni. Néztem, csak néztem ezt a nőt. Látszott rajta, hogy izgatja amit csinál. Izgatja az, hogy látja rajtam az izgatottságot. Közben egy erotikus táncba kezdett, elkezdte a csípőjét is mozgatni. A férfi a nő mögé lépett és levette róla a szoknyát. Nem volt alatta semmi. Láttam, hogy a szeméremszőrzete csak egy vékony csík. Én szerettem volna, ha ilyen a szeméremszőrzetem, de nem volt hozzá bátorságom, hogy leborotváljam. Én csak néztem, néztem a nőt és a mellette levő férfit, aki szintén gyönyörködött a nőben miközben onanizált. A nő nem foglalkozott vele, csak engem nézett, de tudta, hogy mit csinál a férfi.

Ekkor már nem bírtam magammal, éreztem, hogy telesen nedves vagyok. Szaporán vettem a levegőt és izegtem-mozogtam a széken. A melleim kemények voltak, a mellbimbóim úgy ágaskodtak, mint a pasi farka. Nagyon kívántam, hogy valaki megérintsen. A nő látta ezt rajtam, és - teljesen kiszáradt a szám- két ujjával szétfeszítette a szeméremajkait. Láttam a duzzadt punciját, láttam ahogy a nedvessége megcsillan az ujjai között. Felsóhajtottam. A nő közelebb jött hozzám, a férfi utána lépett. Látszott, hogy összeszokott pár és nem először csinálják ezt. A nő picit szétterpesztette a lábát, a férfi a nő mögé lépett és hátulról a puncijához érintette a farkát. Eddig a nő szinte rezzenéstelen arca megváltozott és felsóhajtott. Az egyik kezével hozzászorította a puncijához a férfi farkát, a másik kezével hátranyúlt, megfogta a pasi fenekét és magához húzta. A két szeméremajak közt volt a férfi farka, látszott, ahogy a nő nedvessége csillog a falloszon. Én teljesen átéltem az érzést, szinte együtt mozogtam a nővel, hogy jobban simogassa a puncimat a kemény farok. Nem bírtam tovább, levettem a hálóingemet, visszaültem a székre, széttártam a combjaimat a nő felé, és az egyik ujjammal elkezdtem simogatni a csiklómat.

Ez nagyon tetszett a nőnek, mert egy mozdulattal a férfi péniszét a vértől duzzadó, nedves puncijába dugta. A férfi és a nő szinte együtt sikoltottak fel a gyönyörtől. A férfi keményen döfködni kezdte a nő punciját, amit az láthatóan élvezettel fogadott magába. Közben a nő négykézlábra állt, és láttam, hogy azt nézi ahogy én simogatom a csiklómat. Engem is jó érzések öntöttek el és többet is szerettem volna érezni. Ezért én is azt tettem, amit a nő. Két ujjammal széthúztam a szeméremajkaimat a másik kezemmel pedig a csiklómat kezdtem el ütemesen verni. Ezt nagyon szeretem csinálni egyedül is, olyan finom. A nő most olyan hangot kezdett el hallatni, mint amit a falon keresztül hallottam. Szinte sikoltozott a gyönyörtől. Ahogy a pasi hátulról kefélte, egyre közelebb jött hozzám. Amikor már szinte a térdemnél volt, hirtelen négykézlábra állt, úgy, hogy a feje a combomon volt. Éreztem a bőrét a combomon.

Egyre intenzívebb érzések kerítettek hatalmukba, éreztem nem sok kell és én is sikoltozni fogok. A nő kinyújtotta a nyelvét mintha azzal akart volna belém hatolni, de nem tette meg. Ez úgy felizgatott, hogy az ujjammal pótoltam a nyelvét. Bedugtam a puncimba az ujjamat. Felsikoltottam a gyönyörtől. Most egymással szemben lihegtünk, sikoltoztunk. Izgató hatással volt mindkettőnkre a másik kéjes hangja és a látvány. A pasi is elkezdett nagyokat nyögni, nem sok kellett már hozzá, hogy elélvezzen. Nem bírtam tovább a ki nem mondott némasági fogadalmat, és felsóhajtottam: - Kérlek nyald a puncimat Ezzel egy időben lejjebb csúsztam a széken, hogy a nő a nyelvével a puncimhoz tudjon férni. Ő a szájával egyből rátapadt a csiklómra, és nyalogatni, szívni kezdte. Én a kéjtől tekeregetni kezdtem a csípőmet. A pasit nem láttam, de tudtam, a szavaim nagyon jó hatással vannak rá, így folytattam:
- Dugd be a puncimba a nyelvedet. Mélyen. Kérlek! - mondtam követelődzően.

A pasi ettől felüvöltött, kihúzta a farkát a nő puncijából és odaugrott közénk. A farkát egyenesen a puncimra irányította és az összes nedve a csiklómra, a puncimra spriccelt. A nő pedig úgy elkezdte nyalogatni a férfi nedveit a puncimról, mintha az élete függne tőle. Ezek a gyors nyelvcsapások, simogatások nálam is megtették a hatást. Ráadásul az érzés, hogy egy pasi ondóját nyalogatja az én puncimon egy nő.... Hatalmas sikoltással éltem át az orgazmust. Szinte ájultan, de éreztem, hogy a nő bedugja az ujját a puncimba és mintha egy fallosz lenne, gyorsan ki-be tologatja, miközben a pasi a csiklómat morzsolgatta. Nem akart véget érni az orgazmusom. Nem tudom meddig tartott és nem tudom, hogy milyen hangos voltam, de hogy sikoltoztam, az biztos. Szerintem egy másodpercre elájultam, mert arra eszméltem fel, hogy a nő combjait széttárva a szőnyegen ül, kezében egy zümmögő vibrátor, miközben a pasi farkát csókolgatja, és nagyokat nyög. Láthatóan jó hatással volt rá is és a pasira is, mert az alvó fallosz egyre duzzadt és duzzadt.

Ez nagyon tetszett a nőnek, mert egyre szenvedélyesebben kezdte szopni a pasi farkát. A pasi megfogta nő fejét, és egy másik ritmusra váltva úgy mozgatta a derekát, mintha egy puncit baszna. Nagyon tetszett a látvány nekem, de még pihegtem. Hogy segítsek nekik, elkezdtem irányítani Őket. Odaültem melléjük és elkezdtem beszélni:
- Ó, de jó lehet szopni ezt a kemény farkat. A nyelveddel is izgasd - mondtam a nőnek. Hallgatott rám és a bőrt teljesen feltolta a pasi farkáról, kinyújtotta a nyelvét, és körbe-körbe nyalogatni kezdte a falloszt. A pasinak ez nagyon jó érzést okozhatott, mert elkezdett onanizálni. A nő szája hozzá-hozzáért a pasi farka végéhez. Ilyenkor nagyot sóhajtott a pasi. Hogy jobban tudja a nő izgatni a pasit, kivettem a kezéből a vibrátort, és szépen lassan bedugtam a puncijába. A nő átkarolta a férfi popsiját és a férfi falloszát teljesen eltűntette a szájában. Mindketten felnyögtek. a vibrátort egyre gyorsabban kezdtem el mozgatni a gyönyörű punciban.

Láttam, hogy a pasi egyre jobban remeg. A nő is észrevette ezt és gyorsan négykézlábra állt. A pasi szépen lassan a nő popsijába hatolt, amit a nő láthatóan évezettel fogadott. Én a nő combjai közé feküdtem úgy, hogy arcom a puncijánál volt, az én puncim az ő szájánál. Mondanom sem kell, egyből elkezdte nyalni a puncimat, amit hangos nyögéssel jutalmaztam. Én hálából az ő puncijába dugtam a vibrátort. Éreztem, hogy a pasi felnyög, és testén kéjes remegés fut át. Én is egyre gyorsabban, egyre nagyobb döfésekkel bombáztam a felettem levő puncit, aminek az lett az eredménye, hogy ő is gyorsabban nyalta az én puncimat. Szinte egyszerre sikoltottunk, üvöltöttünk, nyögtünk, hörögtünk a kéjtől. Mikor elült a hangzavar, azt hallottuk, hogy a mellettünk levő szobából hangos sikoltás hallatszik. Egy pillanatra csend lett... majd hangosan felnevettünk. A mellettünk levő szobából is hangos nevetés hallatszott.

Puszi Neked Zsófi és írj: Helga
Hozzászólások
További hozzászólások »
Livica ·
Nekem nagyon tetszik. 9-es.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: