Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél, de kinek?

Csöndes nyári éjszaka... A város felett komor sötétség uralkodik. Akárcsak a lelkemben. Hiányzol... Hiába szólítom neved..., hiába ordítok a sötétben,...nem jössz. Távol vagy és egyre távolodsz. Szívem sajog, és egy sós könnycsepp pereg végig arcomon. Emlékeimből próbállak felidézni, de... minden szertefoszlik, mint egy délibáb. Nem maradt egyéb, mint a száraz könnycsepp, a keserű jelen.
"Miért mindig csak az szenved, aki jót akar?" - teszem fel napról napra a kérdést. Meghallgattalak... megértettelek... segítettelek... SZERETTELEK!! Úgy, mint még soha senkit.
Most már vége...,de én nem tudok haragudni Rád. Meghúzódok, mint egy sebeit nyaldosó oroszlán.
Nem kérem hogy visszagyere... hisz te választottad ezt az utat. Búcsúszó nélkül mentél el és még csak vissza se néztél. Nem érdekelt a káosz, amit magad körül teremtettél.
Elmerülök gondolataimban. Az élet szépségét nem a boldog percek adják, hanem a felemelt fejjel átélt keserű órák. Még nincs itt az ideje, hogy boldog legyek.
De talán majd egyszer...
Csend és magány vesz körül...
Egyre távolodó arcodat látom, de egy hang azt súgja, "találkozunk mi még!"...
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
vkivhol ·
Einsteint is lehülyézték fizikából, oszt mit alkotott.
Átmenet? Ja! Én is átmentem egyszer az úttesten egy ribanctól egy szerelmes csajig. Az volt a bibi, hogy a ribanc nem rám várt, a csaj pedig másba volt szerelmes.
Én meg effektive nem is akartam átmenni a túloldalra....
oldherold ·
hoppá,
minőségi humor.
vkivhol, most fogom magam, és elkezdem olvasni az írásaidat, van benned fantázia. :yum: de jól emlékszem, hogy te csak verseket alkotsz? kár lenne...
üdv, oldherold.
somebody2 ·
Nagyon sok okos hzzászólásod van mindenütt...
Mond, sokat gondolkozol rajtuk?
Üdv. :sleeping:
oldherold ·
he-he.
nem.
ha gondolkodnom kéne rajtuk, nem írnék sehova semmit, minthogy oroszlán létemre, bizony, lusta vagyok. szóval szerencsém van, mert okosnak s intelligensnek születtem, így, nekem, véleményt alkotni bármiről, secc-perc. szinte zéró.
és ma éppen nem volt jobb dolgom, mint szörfözni erre-arra, ezért van, hogy majd' mindenhez hozzászóltam, s mivel itt majd' minden silány, mindenhez BEszóltam. de végre látom, hogy tudsz te frappáns hsz-t is alkotni, tetszett ez a kis szurkálódásod. komoly. csak így tovább, még a végén fejlődsz is valamit.
pusszancs! (mert ugye lány vagy?)

nevem:senki ·
gyereeeek!
számbádi! még ha oldherold gondolkozik is rajta (amit nem tesz meg), jobb a helyzet, mint a te nívós válaszaid. De lehet, hogy te túl sokat gondolkozol oszt ennyire futja...
Félreértés ne essék, nem keltem senki védelmére(nem mintha bárki rászorult volna...), csak azért vannak olyan megnyilvánulások, amelyek harapásra késztetnek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: