Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Leszboszok

Mi a barátnőmmel 17 évesek vagyunk! Nagyon jó és közeli barátságban vagyunk. Sokat gondolkoztunk, beszélgettünk, hogy milyen lehet ugyanazzal a nemmel egy jót Partyzni!

Egyik nap suli után eljött hozzám a barátnőm és ültünk az ágyon, én elkezdtem átöltözni hiszen mindig egymás előtt öltöztünk, meg ebbe szerintem semmi furi nincs! Mire odanéztem ő is levetkőzött és az ágyamban feküdt meztelenül, picit meglepődtem, de valahol örültem! Lefeküdtem mellé és simogatni kezdtük egymást! Levettük egymásról minden egyes ruha darabot és elkezdte a nyakamat majd a melleimet nyalogatni!

Tiszta izgalmi állapotban voltam, utána én is viszonoztam a dolgokat! Most már két hamvas punci van izgalmi és nedves állapotban! Lassan elkezdett lefelé haladni a lucskos puncim felé ami persze borotvált . Ő elkezdte nyalogatni, már a fellegekben éreztem magam, de még tartottam magam, de a nyögést nem tudtam visszatartani! Heves nyögésemre egyre hevesebben nyalt! Majd elkezdett felfelé jönni és az egész testemet végig nyalogatta! Heves csókolózásba kezdtünk.

Szépen lassan elindultam lefelé a testén és közben minden egyes porcikáját nyaltam, majd persze a borotvált puncikáját is nyalni kezdtem! Mindkettőnk lucsogott a nedvességtől, de olyan megváltás és jó érzés volt! Kis pihenés után a barátnőm a hátamra fektetett és rám feküdt és egymáson mozogtunk, tisztára jó és más világban éreztük magunkat! Addig csináltuk még mind a kettőnknek sikerült elmennie!!!!

Azóta ugyanolyan Jó barátnők vagyunk! És már csak lányokkal nyomjuk a sexet, mert jobbak a lányok, mint a fiúk!!!!
Hasonló történetek
29936
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ritakoala ·
Nagyon szep tortenet

Livica ·
Elég gyenge.

nick0922 ·
HOL A BEVEZETES????
sssssssssssssssZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR!!!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: