Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Legyen vége

Tükör előtt álok, higgadt vagyok, szép lassan elkezdek öltözni. Először a zoknit majd a nadrágot veszem fel, majd ezt követi az ing és a nyakkendő. Feszültségnek vagy izgalomnak semmi jele, nyugodt vagyok. Felveszem a zakót, szép lassan begombolom, eligazítom, készen állok. Bemegyek a szobámba és leülök az ágyamra, már reggel rendbetettem szépen lassan, nincs rajta semmi gyűrődés vagy ránc. Az asztalon már el van készítve minden, most már csak rajtam van a sor… Megfogom az üveget és lecsavarom a kupakot, majd öntök a pohárba, a gyógyszert a kezembe veszem majd, a nyelvemre helyezem és az alkohol segítségével, lenyelem. Ez így még kevés, öntök még majd újabb tablettákat veszek be, majd megint önötök az üvegből. Elég volt, a poharat leteszem az asztalra, rá egy borítékra, egy levélre. Már tegnap megírtam, nincs benne semmi lényeges, csak valahogy fontosnak éreztem, hogy tudják… hogy miért is? Ismét az ágyamon üllők, szépen lassan oldalra fordulok és lefekszem. Már nincs vissza út, becsukom a szemem és tudom, hogy számomra a holnap nem jön el többé…

2006 okt. 30

„Az emberi lény ugyanis el tud viselni egy hét szomjazást, két hét éhezést, és akár évekig elviseli, ha nincs fedél a feje fölött, de a magányt nem viseli el. Minden kín és szenvedés közül a magány a legrosszabb.”
Hasonló történetek
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
No0oB ·
Ritka az az ember, aki ismeri magát. Ismerni magad ~ismerni korlátaid. Ha ez így lenne, nem beszélne velem a mostani hangnemében pl. apám : D

De ezt hagyjuk.


Tűzmadár, nem helytálló amit írsz. A magány és öngyilkosság kérdése mindig fönnálló probléma lesz, de mivel már lelőtték az összes poént, így csak új mázat lehet kenni a köcösgre, semmi több.
Laller ·
Az igaz, hogy a magány, és az öngyilkosság kérdése, mindig fennál, hisz az emberek hajlamosak ezekre a dolgokra.
Mindazonáltal, megemlíteném, hogy a téma, mint az öngyilkosság felvázolása nem "lerágott csont". Ugyanis a téma, ha ugyan az, két műnél, nem biztos, hogy ugyan úgy van megírva, nem? :wink:(kellemes mázat kenünk a köcsögre) Tehát mindig érdekes lehet, egy másik ember szemszögéből nézni, ítélni meg a dolgokat, mert ott derül ki, hogy melyik író, mit tud kihozni abból a bizonyos témából. Vannak jók, és vannak rosszak, de semmiképp sem lerágott csont.


No0oB ·
Akkor most mondd el, hogy ebben a műben mi volt az egyedi nézőpont.

EGY IDÉZETTEL ZÁRJA, érzed!

Az egész mű mondanivalója és szemszöge nem saját, hanem idézet. Ez úgy lett volna egyedi, ha többet megtudunk az illetőről. Ez elmaradt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: