Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Legcsodásabb estém!

- Hú, de fúj ez a retkes szél. - lépett be dideregve.
- Jaj, Móni, azt hittem, kocsival elhoznak! - nevettem barátnőmön.
- Áh, a hó belepte a kocsit, nem szerettem volna a szüleimet ilyesmivel terhelni, csak egy utcára lakok. - mosolygott rám.
- Hát, tény, hogy amilyen idő kint van. - néztem ki undorodva. A hó mindent beborított, a szél dúlt-fúlt, jégeső esett, és már majdnem teljesen sötét volt.
- Na, mire gondoltál, mit csináljunk? - kérdezte Móni, miután leültünk a kanapéra. - Juj, gyújtunk gyertyát? - könyörgött, mire bólintottam, én is imádtam az illatos fényeket.
Behúztuk a függönyöket, már több, mint húsz gyertya égett, a lámpa fénye is csak gyéren világított.
- Arra gondoltam, hogy filmezhetnénk. - rántottam meg a vállam. - Minden romantikusat kizártam Gergő miatt. - tisztáztam le. Gergő Móni exe volt, és hát... Eléggé kínosan szakítottak.
- Kösz. - nézett rám hálásan. - Én elhoztam az Amerikai Pite hetedik részét. - emelgette szemöldökét.
- Hát... - vakargattam a fejemet. - Nem nekünk való. -  emlékeztem vissza a reklámokban látott erotikus jelenetekre. De a kíváncsiság nagyon furdalt, úgyhogy bólintottam.
Az egész filmet végig nevettük, bár a nagyon intim jeleneteknél kínosan mosolyogtunk. Akaratom ellenére nedvesedett be a bugyim, legszívesebben ott helyben magamhoz nyúltam volna!
- Vége van. - fújtam ki a levegőmet a megkönnyebbüléstől.
- Bekapcsoljuk a laptopod? - érdeklődött Móni.
- Persze, addig hozok egy pokrócot. - egyeztem bele.
A következő fél órában felmentünk a neonra, és "Lőketek le!" sztorikat olvastunk.
- Juj de ciki! - röhögtem fel az egyiken.
- Nézd, ez mi? - kattintott egy újabbra Móni.
- Ne, az szex kategória! - hadartam, de túl késő megnyílt az oldal, és éreztem, hogyha elolvasom, lent újra be fogok nedvesedni.
- "Rámnyitottak, miközben a barátom nyalt." - olvasta Móni. - Hm. Kíváncsi vagyok, vajon milyen lehet szexelni. - mondta.
- Én is, de még várni kell, ilyen korban még rossz elveszíteni. - mondtam.
- Te szoktál... ? - nézett rám Móni, a masztizásra célozva.
- Hát... - sütöttem le a szememet. - Már kipróbáltam. Párszor. - néztem a plafont. - És te? - tévedt tekintetem Mónira.
- Szerintem szexmániás vagyok, annyit. - röhögött fel, amivel oldottabb lett a hangulat. - Gergő egész jól csinálta.
- Mi? - emeltem fel a tetőig a szemöldökömet. - Ti lefeküdtetek?
- Nem. - ingatta fejét Móni. - Csak... Ő engem, én meg őt ápoltam le. vagy egymás előtt. - vörösödött el.
- De kis perverz vagy! - löktem oldalba mosolyogva.
- Miért, téged még nem? - lepődött meg, mire nemlegesen ingattam fejemet. - Senki?Hát engem nem a jógaóra tett engem egyik napról a másikra kiegyensúlyozottá.
- Most elképzeltelek titeket. Fúj. - röhögtem el magam kínomban.
- Várj, találtam egy videót egyik nap, amiben tök olyan pózban csinálták, ahogy mi. - vette át a gépet Móni.
A videóban a férfi gyengéden csókolgatta a nő csiklóját, ami a HD felbontással engem csak izgatottá tett. Az ujját lassan tette egyre beljebb a lány puncijába, amitől meg kicsit felnyögtem, annyira elöntött a szexuális vágy.
- Az arcod nem hazudik arról, hogy most mit kívánsz. - emelgette jelentőségteljesen szemöldökét Móni. - Bár jólvan, én is fel vagyok izgulva.
- Kapcsold ki. - suttogtam.
- Oké. - ikszelte ki az ablakot, majd kitörölte az előzményeket. - Hé, baj van? - fürkészett aggodalmas arccal.
- Ha megmozdulok, elmegyek. - szorítottam össze a fogam.
- Hova? Nem értem. - értetlenkedett Móni.
- Odalent. A csiklóm. Teljesen beindultam. Eddig a combomat dörzsölgettem, de ha egy aprónyit is megmozdulok, el fogok élvezni.
- Jó, akkor csináld azt, amit mondok. - állt fel Móni szakértő hangsúllyal. - Vedd le a bugyid, terpeszd szét a lábad, és fújd meg.
- Tessék? Mit? - néztem elkerekedett szemmel, de már a bugyimat el is hajítottam.
- Na, mit? Fújd meg a puncidat!
- Oké. Amúgy nem kell a konyhában lenned, lányok vagyunk, visszajöhetsz. - mondtam neki.
- Kösz, nem. - nevetett Móni.
Elkezdtem fújni, de csak a bársonyos szellőtől még jobban beizgultam.
- Móni, ez nem megy. - szomorodtam el.
- Rosszul csinálod. - rontott be. - Így kell. - térdelt le elém, és rettentő közelről egy hatalmasat fújt a puncimra.
- Hű. - néztem rá. - Kezd múlni. - lepődtem meg.
De Móni csak megbabonázva nézte a nemi szervemet, amitől elszégyelltem magamat, és összecsuktam a lábam.
- Te borotválod? Azt hittem, csak én vagyok ilyen. - kérdezte.
- Nem, én... Szóval sokkal izgatóbb szerintem a csupasz. - simogattam meg a puncim tetejét, szinte a hasamat.
- Nagyon szép. - mutatott a két lábam közé. - Mármint a puncid.
- Azt honnan tudod? - ráncoltam a szemöldökömet.
- Nézd az enyém. - állt fel, és tolta le a naciját, a bugyijával együtt.
- Hű, te aztán nedves vagy! - bólintottam elismerően a bugyiját nézve.
- Hát, igen. Bocsi, de eléggé felizgatott a látványod. - mondta szégyenlősen. - De látod az én puncimat? A tiéd szebb.
- Nekem nagyobb a csiklóm. - méregettem.
Az ujjamat lassan és gyengén a csiklómon végighúztam, majd felsóhajtottam. - Bocsi. Előtted nem fogok maszturbálni. - temettem arcomat a kezembe.
- Semmi gond. Ha itt lenne egy hímnemű, én is úgy vetné rá magamat, hogy csak na. - indult el felém, de mivel le volt tolva a gatyája, elesett benne. Pont az ölembe.
- Jaj, sajnálom! - mondta Móni, de nem mozdult. A kezemet elvettem arcom elől, és Móni kicsit, de gömbölyű mellei mintha könyörögtek volna azért, hogy kényeztessem a számmal őket.
Csak így ültünk, mindketten tudtuk, mi lesz, úgyhogy egymás szemébe nézve vettük le Móni nadrágját.
Barátnőm a trikóját csak úgy letépte, és az enyémmel se volt kegyelmes.
Lassan lefeküdtem a kanapéra, Móni felettem volt. Meztelen puncink egymásnak volt dörzsölődve, amit mindketten gyengéd nyögésekkel díjaztunk.
- Milyen érzés... a mellnyalogatás? - kérdeztem félénken.
- Megmutatom. - nézett Móni huncutul a szemembe.
A melltartómat könnyen kikapcsolta, és vette le rólam. Ezután a mellemhez hajolt, a lehelete kicsit csikizett, de nagyon izgatott volt. Először csak simogatta kemény bimbómat, majd a mellem környékére tért kezével, a szájával meg átvette a bimbómat. Hurrikánként kör-körözött a nyelvével, amitől hangosakat nyögtem. Néha gyengéden harapdálta, miközben a másik kezével másik mellemet simogatta.
- Ez... Oh, nagyon jó! - szorítottam össze fogaimat. - Most te jössz! - fordítottam meg magunkat, így én voltam felül, ő pedig alul. Nagyon hangulatos volt, elvégre kint sötét volt, bent sok gyertya, az illatok mámorítóak, és én éppen a barátnőm bimbóival játszom. Próbáltam nyelvemmel hasonló mozdulatokat elkövetni, mint ő, gyengéd voltam, mégis szenvedélyes.
- Azért te sem vagy... Ah! Szóval te sem vagy rossz. - nyögdösött. Hát, mondjuk annyi pornó után, amit én néztem, órákat át masztizva.
Miután úgy gondoltam, eléggé megunhatta melle kényeztetését, áttértem a csiklójára. A nyelvem gyengéd, mégis gyors mozdulatokkal, mint egy kutya, aki egy forró nyári napon vizet talál, szívtam fel nedvét, ami számomra olyan volt, mint maga az ambrózia.
- Tedd be... Az ujjad! - nyögött egyre hangosabban, én meg engedelmesen a középső ujjamat lassan belehelyeztem, és belülről simogattam, a hüvelyfalát. Szaporán nyalogattam, ujjaimat egyre gyorsabban mozgattam, míg végül egy sikoly (!) kíséretében elment. Pár percig csend volt, majd megszólalt
- Te... - simogatta meg a hajamat. - Csodálatos vagy. - lihegett. - Ezt még jól visszakapod.
- Te is.. Engem? - kérdeztem, mire megint mhelyet cseréltünk, és izgatottan vártam az új élményt.
Most fognak először kinyalni, megujjazni. A puncim bizsergett egy puha nyelv vágyától, és ezt Móni látva lehajolt a puncim fölé, míg a nedvemben beáztatott ujjával a mellbimbómat kényeztette.
- Ah! - tágult kerekre a szemem a nyelv furcsa ámde mámorító érzésétől. Az Amerikai Pitében látott "hurrikán" technikát alkalmazva jétszadozott a csiklómmal. Hihetetlen jó érzés volt, az izgalom, nem mint a kezemnél, mert ott fel voltam készülve a mozdulatokra, itt meg a meglepetés erejével hatott minden.
- Nem tudom, nekem... Oh! az ujjazás nem szokott jól esni, de tehetünk... Ah! egy próbát. Nyögdécseltem, mire Móni a középső és mutatóujját lassan belém helyezte, amitől furcsamód elöntött a gyönyör érzése.
- Még! - kiáltottam. - Gyorsabban! - folytattam lihegve.
Móni felnevetett, ami a csiklómnak méh jobb érzés volt. Ujjait gyorsan mozgatta, a csiklóm remegett, a melleimet kellemes érzés, mintha egyszerre hideg és meleg tengeri vizet öntenének belé, töltötte el.
- Jézus! - ordítottam föl. Elmentem, de még az érzés sok ideig pumpált bennem, amit ujjazással, é csiklósimogatással ki is élveztem, miközben Móni felöltözött.
- Na, megyek. Szia! - puszilt meg nevetve, majd egy utolsót simogatott a puncimon.
- Szia... - töröltem meg a kezem zsepivel.
Miközben Móni becsukta maga mögött az ajtót, felkiáltott:
- Szia, Dani!
- Szia. - köszönt neki Dani, majd bekopogott az ajtón. Daniról tudni kell, hogy régóta csodálom, mert olyan helyes, férfias, mondjuk, 19 éves, de rendes, humoros ember is, olyan kis mókás. Felkaptam az első dolgot, ami a kezembe került (pokróc), magamra tettem, majd ajtót nyitottam.
- Szia, sikoltozást hallottam, minden rendben? - érdeklődött.
- Persze. - fürkésztem görög isten testét, és hátrasimítottam a hajamat. Ez nem volt jó ötlet.
- A melled. - vakargatta nevetve Dani a fejét, mert a pokróc, ahogy lecsúszott rólam, megmutatta fél meztelen testemet.
- Oh, bocs. - sütöttem le szememet.
- Szépek. - kacsintott rám.
- Kösz. - pirultam el.
Dani nem mozdult, csak nézett engem. Lassan elindult felém a keze, és megsimogatta az arcom. Kezét egyre lejjebb csúsztatta, elért a mellemhez, ahol kicsit eljátszadozott, majd ismét lefelé vette az irányt, és nedves puncimba fúrta ujjait.
- Ne. - toltam el kezét.
- Olyan szép vagy meztelenül! - dobta le rólam a pokrócot, majd vadul megcsókolt, simogatások közepette. Ez volt eddig az első csókom, és hihetetlen jó érzés volt. Még alul is beleremegtem.
- Csak hogy ne az emberek szeme láttára csókolózzunk, nem szeretnél bejönni? - kérdeztem mosolyogva.
- Nem kérdés. - mosolygott vissza rám, mire kulcsra zártam az ajtót. - Gyere! - ültettem le a kanapéra, és ölébe ültem, így csókolóztunk. A gatyáját lehúzta, így megcsodálhattam a farkát. Először látok élőben ilyet.
- Hű. Mindenkinek ekkora? - lepődtem meg, mire Dani felröhögött.
- Gyere bárányka! - húzott magához, hogy megcsókoljon. Én nem bírtam tovább, és beleültem, a faszába. Annyira jó érzés volt, hogy a nyakamat hátra szegeztem, így Dani tudta a kulcscsontomat puszilgatni, amitől még jobb érzésem lett.
- Ah! - nyögtem.
Egyhamar Dani is összeszorította a szemét. Úgy rugóztam az ölében, mint aki lovagol, és kitapasztaltam, milyen hullámok kényeztetik Danit.
- Jó ég! - kiáltottam. Az orgazmus úgy töltött el, mintha az ereimben a vér is elélvezett volna. Mivel kicsit elfáradtam, és Dani nem ment el, ledöntött a kanapéra, hogy feküdjek le, ő pedig a szemembe nézve, mosolyogva hatolt belém. Pár percen belül ő is elélvezett, és csókolgatva dőltünk le a kanapéra.
- Itt maradsz? - öleltem át.
- Persze. - simogatta meg a hajamat.

Dani így lett a barátom, aki máig szeretget, és én is őt. Nagyon jókat szexelünk, ahányszor egyedül vagyunk, mert valamelyikünk szülei elmentek, esetleg még napközben.
Hozzászólások
További hozzászólások »
fannyka ·
Egészen kellemes kis történet. A párbeszéd stílusa kicsit tényleg elüt a szereplők korától, de azt leszámítva érdekesen megírt kis sztori. Semmi igazán új nincs benne, de mégis kellemes tud maradni szinte végig. Azért csak szinte, mert a vége egy kicsit összecsapott lett szerintem. Ügyes munka, csak így tovább :)

Petur ·
Kétszer nekifutottam, de nem sikerült végigolvasnom. Az először megkezdett hozzászólásomat is félredobtam. Nem tudok dűlőre jutni ezzel a történettel. Helyenként valóban jó, ígéretes. Máshol meg olyan érzésem támad, mintha egy kicsit ügyetlen fordítást olvasnék. Amikor nincs megfelelő szókincse a fordítónak. Igyekszik elkerülni a szóismétléseket, de kevés szinonimát ismer, vagy a szócikkben feltüntetett első variációt dobja be.
Nem mondom, hogy abszolút nem tetszett. Jó, figyelembe veszem azt, hogy ez első próbálkozás.
Bízom benne, lesz még ez jobb is!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: