Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lefeküdtem a tanárommal

Én egy 17 éves fiú vagyok, a tanárom pedig egy gyönyörű nő, aki még a 30-at se töltötte be. Már régóta tetszik nekem, amikor nem figyelt, akkor csak őt bámultam és ezt valószínűleg észre is vette. Egyik nap éppen mentem hazafelé, amikor összefutottam vele. Megkérdezte, nincs-e kedvem átmenni hozzá egy kicsit beszélgetni. Gondolkodás nélkül rávágtam egy igent csak mondtam, hogy felhívom a szüleimet, hogy ma később érkezek. Kb. 20 perc buszozás és sétálás után elérkeztünk a lakásához. Bent megkérdezte, hogy hozhat-e valamit? Egy pohár víz jól esne, köszönöm. Hozott egy pohár vizet. Néhány perc beszélgetés után megkérdezte, hogy miért bámulom tanórákon a seggét? Azt hittem elsüllyedek szégyenemben, nem tudtam, mit mondjak. Gondoltam,hogy ennél rosszabb már úgyse lehet, ezért úgy döntöttem, hogy elmondom neki az igazat: Andi, én már régóta szeretem önt, csak féltem elmondani, mert azt hittem, ha ezt megtudja, nagyon pipa lesz rám. Remélem, hogy most ezt tudja, továbbra is a megszokott Andi marad nekem de láttam rajta, hogy ez meglepte. Csak annyit mondott: Tamás, először is nyugodtan hívj Andinak, másodszor pedig, nem tudom megígérni, hogy a régi Andi maradok. Ezt hallva elszomorodtam. Andi mondta, hogy csukjam be a szemem. Becsuktam, ő pedig szájon csókolt. Milyen volt, kérdezte? Andi őszinte leszek veled: Ez csodálatos volt, ugye kaphatok még? Persze, hogy kaphatsz csak gyere velem. Megfogta a kezem és bevezetett a hálószobájába. Van kedved hozzá, kérdezte? Én csak ennyit mondtam: ANDI,PERSZE, HOGY AKAROM, EZ A LEGFŐBB VÁGYAM!! Erre lefeküdtünk a francia ágyra és vadul csókolózni kezdtünk. Én levettem róla a pólóját, majd lejjebb haladtam, kigomboltam a nadrágját és lehúztam. Erre Ő is megszabadított minden ruhámtól, bekapta a már felrobbanni készülő farkamat és elkezdett szopni. Nem telt bele 3 perc és elélveztem. Akkora adag sperma jött ki, hogy nem is bírta mind lenyelni, jutott szinte mindenhova. Felkeltem és ezt mondtam: Andi, ez csodálatos volt, ezt muszáj viszonoznom! Hanyatt fektettem az ágyon, kicsatoltam a melltartóját, majd elkezdtem nyalni kicsi de gyönyörű melleit. Először nagy körökkel az egész mellét nyalogattam, majd egyre kisebb köröket írva le a nyelvemmel, elértem a mellbimbójához. Elkezdtem szopogatni, nyalogatni,a szabadon maradt kezemmel pedig a másik mellét gyúrtam, masszíroztam. Hangosan nyögdécselt, innen tudtam, hogy jól csinálom. Pár perc mell-masszírozás után elkezdtem egyre lejjebb haladni, majd lehúztam a bugyiját és elkezdtem nyalogatni a már kéjnedvben úszó csiklóját, közben kezemmel hüvelyét ujjaztam. Csodálatos íze volt a pinájának, ami már olyan nedves volt, hogy a kéjnedveit már kisebb kortyokban lehetett inni. Egyszer csak teste megremegett és egy hangos üvöltéssel elélvezett. Tamás, ez csodás volt, hatalmasat élveztem! Igen Andi, vettem észre. Na de elég a pofázásból, folytatjuk? HÁT PERSZE!Ő hanyatt feküdt, széttárta lábait és mondta: Na most mi lesz, berakod végre vagy sem? Én ezt meghallva letérdeltem elé és szép lassan behelyeztem neki a már megint felrobbanni készülő farkamat. Kicsit fájt neki, de megnyugtatott, hogy nagyon élvezi és hogy folytassam. Elértem a méhfalát, és mondta, hogy már nem bírja tovább, basszam már meg végre! Ezt meghallva én beindultam és őrült tempóban dugni kezdtem Őt! Nem csináltuk 3 percnél tovább és úgy éreztem el fogok élvezni. Ő mondta,h ogy nyugodtan élvezzek bele vett már be fogamzás gátló tablettát. Megnyugodtam és már ordítva beleélveztem. Nem sokkal később ő is hatalmasat élvezett. Mondta, hogy ma már elég lesz és menjek haza. Felöltöztem és már az ajtóban álltam, mikor megkérdeztem: Ugye lesz még folytatás? Válaszként csak ennyit mondott: Persze, hogy lesz, ha a jegyeid is olyanok lesznek év végén. Ha jók lesznek, jövőre akár havonta többször is jöhetsz!

Ezt én szem előtt tartva megfogadtam magamnak, hogy jövőre különösen jól tanuljak, hogy megkapjam "méltó jutalmam" !
Hozzászólások
feketemen3 ·
Várom a megjegyzéseket!
Petur ·
Nos, ha még mindig várod a megjegyzéseket, akkor nekem lenne egy.
Nagyon-nagyon kíváncsi vagyok azok véleményére a történet pozitívumaival kapcsolatban, akik a hét "zöldet" adták.
Kedves szerző!
Nagyon sokat kellene még tanulnod, és sokat gyakorolni az írást. Másoknak is tanácsoltam(és nem csak én mondtam ezt), hogy érdemes a sok olvasással kezdeni.

Petur ·
Azért írjak, hogy aztán kitöröld, mert nem tetszik az igazság?
feketemen3 ·
De hát én nem töröltem ki
Petur ·
Akkor bocsánat! De ki moderálta ki az első két hozzászólást? Mert rögtön a (3) kezdősorszám.

feketemen3 ·
Semmi baj.
Egyébként nem tudom,ki volt.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: