Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lázadó pillangó

Lelkemből kitépdesett gondolat-cafatokat raktam eléd, titkos sejtések sóhajait, legszentebb álmaimmal ajándékoztalak meg.
Nincs már, amit adhatnék neked. Most olyan üres ez a léleknek nevezett valami, olyan üres és halott. Néha meg-megújul, mint Prométheusz mája, de csak azért, hogy újra szétmarcangolhassák.
Levettem előtted a ruhát, mely a sebeket betakarta. A ruha gyűrött lett és mocskos, én pedig fázom, nagyon fázom... A magány hideg vasa égeti meztelen bőrömet. Reszkető kezekkel nyúlok a ledobott rongyokért....
Most már értem, miért növesztenek páncélt az emberek. Az őszinte ember a legsebezhetőbb, de én mindig konok lázadó voltam! Ha páncél a divat, én lenge selymet hordok, ha ütnek, én simogatok, ha mások begubóznak, az én lepke-szirmaim kinyílnak és repülök... repülök!... bele a tűzbe.
Hasonló történetek
29458
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

JagerColonel ·
Kedves Ilona!

A ma emberével kapcsolatban oly gyakran jutnak eszemebe Dumas szavai: "Hangya, aki a fűszál tetejéről átkozza Istent!"
Az írásodról meg az jutott eszembe, hogy te vagy a hangya, aki a fűszál tövében ücsörög, és írogat. :) Megsimogattak a szavaid!

Üdv
JagerColonel
P.S.: írj többet! :innocent:
Gall Ilona ·
Valaki egyszer ugyanitt úgy jellemzett, mint valakit, aki \"ha beledöglik se hagyja, hogy megsimogatsd\". Talán igaza volt.
:) Azért köszönöm, hogy visszasimogattál :)
JagerColonel ·
A hasonlat kedvéért írtam a hangyát! :) Ember pedig lehetsz halál nélkül is. :innocent:
Gall Ilona ·
Értem én:) csak néha muszáj játszanom a szavakkal:)
Minden szavad jolesett:), még a hangya is:) Köszönöm:)

Tűzmadár ·
Szépen fogalmazott vallomás. Vagy szomorú önkritika? Esetleg mindkettő? Vagy egyik sem? Veled kapcsolatban mindig tévedek. Vagy mégsem?
Elbizonytalanítottál. :wink:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: