Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura kalandjai I. rész - Laura ébredése 16. fejezet

Laura két napig alig tudott járni. Kész szenvedés volt, amikor ki akart menni a fürdőszobába. Betegszabadságot vett ki, és ideje nagy részét az ágyban töltötte, újra átélve az élményeit és próbálva elfeledni a testébe maró fájdalmat.
Most már legalább tudom, milyen egy igazi, vad döngetés – gondolta. – Öt-hat férfival sem lehet sokkal rosszabb. Azok ketten olyanok voltak, mint egy kisebb hadsereg. De legalább senki sem mondhatja rám, hogy leszbikus lennék. Mindkétszer elmentem. Aztán engedtem őket is elélvezni a számba és a melleimre.
Mindazonáltal az egész egyszerűen borzalmas volt. Még most is kirázta a hideg, ha visszagondolt rá. Ezek tényleg meg akartak ölni azzal, hogy halálra dugnak, ugye? – kérdezte magától. Alig tudta elhinni, hogy keresztül ment ezen az egészen. Az egész célja azonban mégsem valósult meg.
A harmadik napon, amikor a teste már kezdett gyógyulni, a gondolatai ismét Rina köré összpontosultak. És a kibírhatatlan fájdalom is visszatért a szívébe. A fizikai fájdalmat annak a tudatnak a lelki fájdalma követte, hogy már soha többé nem tarthatja a karjaiban a lányt, nem csókolhatja meg, sosem ölelheti át, miközben mindketten átélik életük legvadabb orgazmusát.

Aznap este, épp csak vacsoraidő előtt, amikor a csengő megszólalt, nem reménykedett semmiben. Úgy nyitotta ki az ajtót, hogy semmi különösre nem várt. Meg sem fésülte a haját és csak egy öreg, foszlott köntöst húzott magára. És ki más állhatott volna az ajtó előtt, mint Rina.
Laura nem tudta megállni, hogy halványan elmosolyodjon.
- Ez már kezd a szokásoddá válni, nem? – mondta erőtlenül.
- Vacakul nézel ki. – válaszolta Rina.
Hosszú, kényelmetlen csend borult rájuk.
- Szóval, csak itt állunk és csevegünk, vagy esetleg szeretnél bejönni? – öltött Laura pókerarcot.
Rina anélkül lépett be, hogy egy szót is szólt volna, és szembe fordult Laurával.
- Nem viccelek. Pocsékul nézel ki. Mi történt veled?
Laura megpróbálta elbagatellizálni a dolgot.
- Ó… semmi. Csak kivettem egy kis szabadságot. Bizonyára hallottad.
- Szeretnél beszélni róla?
- Biztos nem érdekel.
Bementek a nappaliba. Rina a munkahelyi ruháját viselte. Egy szűk, rövid vörös szoknyát, amely látni engedte tökéletes, fénylő lábait és egy krémszínű blúzt, amely lágyan ölelte körül a melleit. Keresztbe tette lélegzetelállítóan gyönyörű lábait. Laura próbálta nem megkívánni őt.
- Próbáld meg! – hajolt előre Rina.
- Előbb te mond el, hogy miért vagy itt! – mondta Laura halkan.
Felsejlettek előtte legutóbbi találkozásuk képei és próbált nem reménykedni, annak ellenére, hogy a gyomra összeszorult az izgalomtól.
Most Rinán volt a sor, hogy elszégyellje magát. Leszegte a fejét és összefűzte az ujjait. Keresztbe tette, majd ismét egymás mellé engedte a lábait. Laura érezte, hogy puncija az akarata ellenére elkezd nedvesedni.
- Én… csak nem akartam, hogy így legyen vége… ahogy a múltkor. – suttogta Rina. Felemelte a fejét és a szemeiből sötét kétértelműség világított. – Érted, mit akarok mondani?
- Igen– bólintott Laura. – Értem. Én sem akartam, hogy így legyen vége.
- Nagyon megbántottál. – mondta Rina lágyan.
A fájdalom könnyei csillogtak a szemében.
- Sajnálom. Nem tudok magyarázatot adni rá. Csak barátok voltunk előtted.
Rina elfordította a tekintetét.
- Értem – mondta alig halhatóan. – Ez olyan volt, mintha egy tőrt döftél volna a szívembe. Gyűlöltelek. Képtelen voltam rá… hiszen tudod. Képtelen voltam… szeretni téged.
- Kimondhatod.
- Pontosan tudod, mire gondolok.
- Szeretkezni velem?
Rina lassan bólintott. Egyszerre volt zavart és izgatott, ahogy beismerte.
- De ez több annál. Legalábbis nekem. Több, mint amit bárki mással átéltem.
- Nekem is. – válaszolta Laura. – Több, mint Karennel. Vagy akármelyik férfival.
- Tényleg?
Kövér könnycseppek gördültek végig Rina arcán. Laura nem tudott tovább uralkodni magán. Felállt a székéből és letelepedett Rina mellé a kanapéra. Átkarolta Rina vállát és rátette a lány gyönyörű kezeit a saját vállára.
- Azt hittem soha többé nem látlak – próbálta Laura visszafojtani a könnyeit.
- Vacakul nézel ki – szipogta Rina halkan. – Mintha átment volna rajtad egy motoros banda.
- Közel jársz az igazsághoz. – kacagott fel Laura fanyarul.
Rina elkezdte mozgatni a kezeit és mélyen Laura szemébe nézett.
- Mond el!
- Miután elmentem tőled, egy férfi lakására mentem, akit ismerek. A bátyja is ott volt. A dolgok egymást követték.
Rina arca megrándult.
- Mindketten?
Laura bólintott.
- Egyszerre. Kétszer.
- Kétszer? Úgy érted, egyszerre csinálták a puncidba és…
- Aztán helyet cseréltek és újra kezdték.
- Kislány, remélem nem volt nekik olyan nagy.
Laura szemei csillogtak a könnyektől. Elmosolyodott.
- A legnagyobbak, amiket valaha láttam. Azt hittem meg fognak ölni.
- Miért nem próbáltad leállítani őket?
- Mindent el akartam követni, hogy ne gondoljak folyton rád – vallotta be Laura.
Rina megrázta a fejét.
- Kétlem, hogy ez bármiről is elterelhette volna a gondolataidat.
- Igazából annyira fájt, hogy néhány óráig nem is gondoltam rád. De aztán megint.
Néma szemeivel könyörgött Rinának. Csókolj meg! Told a nyelved a számba! Engedd, hogy levetkőztesselek! Engedd, hogy lefektesselek! Kérlek!
- Szegény Laurám. – mondta Rina és a hangjának tónusa felkeltette Laurában a vágyat.

Rina közelebb hajolt, és egy pillanat múlva az ajkaik összeértek egy hosszú, lágy és szenvedélyes csókban. Gyengéden felszárították egymás könnyeit az ajkaikkal, majd ismét egymáshoz tapasztották őket. Végül Rina bontakozott ki és visszaült.
- Ne!... Nem tehetjük ezt – szipogta. – Úgy értem… valami különlegeset szeretnék csinálni.
- Én is valami különlegeset szeretnék csinálni – válaszolta Laura visszatartott lélegzettel.
- Nem. El kell mondanom neked valamit. Laura, szeretnék adni neked valamit. Hogy bizonyítsam, mit érzek. És mert olyan… rideg voltam veled. Hogy bocsánatot kérjek. Szeretnék lefeküdni veled. De ez többről szól. Én nem vagyok leszbikus. Nem akarom, hogy megérints. Nem csinálhatom ezt még egyszer. De szerettem volna ezt még megadni neked. Ez az utolsó.
Laura megdöbbent. Hallotta Rina szavait és próbálta megérteni őket. A barátja beszélte ezt be neki. – gondolta. Ez volt minden, amire gondolni tudott.
- Rina…
- Nem. Tudom, hogy mit akarsz mondani. Ne tedd!
- De Rina!
- Ne tedd! – buggyantak ki ismét a könnyek gyönyörű szemeiből. – Mert nagyon erősek az érzéseim irántad és… nem tehetem.
- De ha megteszed…
- Ezért ez az utolsó alkalom. Szeretnék lefeküdni veled. Szeretném megadni ezt neked. Hogy így emlékezz rám.
- Sosem tudnálak elfelejteni.
- Szeretném, ha megígérnéd, hogy nem érsz hozzám. – mondta Rina és a szemei csillogtak a könnyektől. – Oké?
Az egész olyan bájosan ártatlan és furcsa volt, hogy Laura nem tudott mást tenni, csak bólintani. Ez a csodálatos lány! Tényleg azt hiszi, hogy ez működhet? Ki tud elégíteni, eljuttatni a csúcsra, aztán ennyi volt és soha többé nem látjuk egymást?
Laura tudta, hogy ez nem fog működni. Tudta, hogy amikor Rina megérinti őt, már semmi sem lesz képes gátat szabni a végtelen élvezetnek. A legutóbb szinte élve felfalták egymást. Hogy gondolhatja Rina, hogy most más lesz?
De Rina olyan komoly és ünnepélyes volt, hogy Laura tudta, sokáig gondolkozott ezen. Nyilvánvalónak tűnt, hogy belepusztul a gondolatba, hogy titkon ő is leszbikus, amikor ezt a kínzó vágyat érezte Laura iránt. És nyilvánvalóan nem lesz könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Őszintén szólva, az hogy Rina örömet akar neki szerezni, anélkül, hogy ő megérintené, sokkal jobb volt. Több, mint amire számíthatott, mielőtt a csengő megszólalt.
- Megígéred? – sürgette Rina, akár egy kisgyerek. Laura látta a heves tüzet a szemében, amit már korábban is látott.
- Megígérem. – bólintott. – Bemenjünk a hálószobámba?
- Nem gondolod, hogy sokkal jobb lenne itt helyben csinálni?
- Ahol csak akarod, Rina. Szeretnéd, hogy levegyem a köntösöm? Vagy szeretnél te levetkőztetni?
Rina beharapta az alsó ajkát.
- Úgy mondod… nem is tudom, hogyan ridegen.
- Talán meg is csókolhatnál azután.
- Rendben. De ne próbálj sürgetni!
- Nem foglak.
Rina előre hajolt és ismét megcsókolták egymást. Ez alkalommal a csók sokkal gyengédebb, zavarodottabb és lágyabb volt. De ahogy telt az idő, egyre vadabbá vált. Laura próbálta engedni, hogy csak Rina csókolja őt, de nehéz volt megállni, hogy visszacsókoljon.
Rina megcsókolta a nyakát, a torkát, majd elkezdte lehúzni róla a köntösét. Óvatosan szétnyitotta a ruhadarab szárnyait, és végigfuttatta hosszú, érzéki ujjait Laura mellein, a tenyerébe fogva, simogatva, masszírozva, izgatva a lány mellbimbóit az ujjaival.
Az ajkai végigfutottak Laura nyakán, a keresztcsontján, majd át a mellei között. Aztán a tenyerébe fogta a lány egyik mellét és bevezette a kemény mellbimbót nedves, meleg szájába. Laura felnyögött és remegni kezdett.
- Rina… - nyögte, de már képtelen volt beszélni.
Ahogy Rina simogatta őt, sokkal érzékibb volt, mint bármi, amit eddig átélt. És Rina hihetetlenül megfontolt volt. Lassan, gyengéden szívta Laura mellbimbóit, miközben ő sóhajtozva vonaglott a kanapén.
Félt, hogy túl hamar el fog menni. Még mielőtt esélye lenni élvezni ezt az ünnepélyes pillanatot. Rina nyílván tervezett számára valamit. Felült a kanapé párnái közé és a kezei közé fogta a fekete lány gyönyörű arcát.
- Ó, Rina! Belehalok, ha nem lehetek veled. – dünnyögte és a szeme megtelt a vad vággyal.
De Rina megrázta a fejét és gyengéden visszanyomta Laurát a párnák közé. Lehajtotta a fejét és végigcsókolta Laura feszes hasát és hosszú, kemény combjait. Jól megtanulta a leckét, és Laura úgy érezte, falra tudna mászni a gyönyörtől.
Amikor a nyelve elérte Laura nedves, felajzott punciját, a lány megállíthatatlanul elkezdett sikoltozni. Kontrollálhatatlanul vonaglott és belekapaszkodott Rina csapzott hajába, ahogy a lány mellei a lábához dörzsölődtek. Rina nyelve bejárta Laura punciját, lassan, de annál szenvedélyesebben.
Érezte, hogy Rina mindenáron a kezében akarja tartani a helyzet feletti uralmat. De most, csókolva Laura felizgult punciját, Rina képtelen volt féken tartani saját vágyait. Ő is felnyögött, ahogy szopogatta és nyalta Laura tüzelő ágyékát, vad vonaglásra kényszerítve a lányt és heves kiáltásokat előcsalva a torkából.
Rina lejjebb tolta a kezeit és megmarkolta Laura fenekét, hogy közelebb húzza magához a lány ágyékát, méghevesebben csókolva azt. De tudta, hogy fogja vissza magát, és hogy kényeztesse úgy Laurát, hogy végül már majd beleőrüljön a végtelen vágyba.
Laura már a hetedik mennyországban járt. Borzalmas volt, hogy nem érintheti meg és nem simogathatja Rina csodálatos testét, de Rina elvitte őt aszexuális vágy eddig ismeretlen földjeire. Felüvöltött, ahogy érezte, hogy az orgazmus egyre közelebb és közelebb kerül. Végül Rina elengedte a punciját és visszatért a melleihez, gyengéden szívogatva a mellbimbóit. Telt ajkaival csókolgatta a puha félgömböket, míg Laura tehetetlenül fel nem nyögött.
- Kérlek… kérlek, Rina!... ohhhh, kérlek…. ohhhh, kérlek! Gyorsan, csináld! Engedd, hogy elmenjek! – lihegte. – Gyorsan… kérlek!
- Ó, Laura. – nyögte Rina, ahogy magával ragadta az a vad szexuális vihar, amit ő maga kavart.
Saját vágyainak kábult transzán keresztül, Laura látta Rina arcát, látta a lüktetést sötét szemeiben és a vad, kiolthatatlan vágyat. Tudta, hogy Rina épp annyira vágyik rá, mint ő Rinára.
- Ó, Laura! – nyögött fel Rina ismét.
Laura alig tudott beszélni. A szemei Rinára szegeződtek, ahogy a lány arca egyre mélyebben eltűnt a combjai között. Ismét benyúlt a lány teste alá, megmarkolva fenekének félgömbjeit, közelebb húzva Laura ágyékát a szájához. Ez alkalommal megtalálta Laura csiklóját és egy darabig eljátszadozott vele, mielőtt érzéki ajkai közé vette volna.
Laurát betöltötte az orgazmus vad hulláma. Hatalmas buborékok és felcsapó fehér lángok gyanánt hasított az érzés a puncijába, teste pedig megállíthatatlanul vonaglott a párnák között.
- Ahhhh! – üvöltött fel. – Ó, igen! Rina… ahhhh! Ó, igen! Ó, Rina… kicsim! Ahhhh!
És Rina még akkor sem eresztette el őt, amikor már túl járt a legmagasabb csúcson. Ahogy ő is tette vele korábban, Rina ismét belelendült, és belehajszolta Laurát egy újabb, frenetikus orgazmusba, amitől a lány úgy érezte, hogy a teste menten darabokra robban.
Aztán Rina nekifeszítette az arcát Laura feszes hasának, és addig ott tartotta, amíg a lány meg nem nyugodott és a lihegése is alá nem hagyott. Aztán felemelte a fejét. A szemeit betöltötte a szerelem vad tüze. Még egyszer megcsókolta Laurát, aztán felállt, hogy távozzon.
Laura felpattant a kanapéról.
- Ne menj!
- Muszáj.
- Te nem vagy leszbikus! – próbálkozott Laura. – Kívánlak!
A zavar könnyei jelentek meg Rina szemében és végiggördültek az arcán. Gyorsan felvette a ruháit.
- Egy utolsó alkalom. – mondta gépiesen. – Most már így emlékezhetsz rám.
- Nem. – rázta a fejét Laura hevesen. – Nem teheted…
De Rina már az ajtó felé tartott. Laura követte őt, úgy ahogy volt, teljesen meztelenül.
- Kérlek… Rina.
De az ajtó ekkor már becsukódott Rina mögött.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: