Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura kalandjai - 132. fejezet

Laura kalandjai - 132. fejezet


-------------------------------------
Írta: Miranda Mars (m_mars@lycos.com)
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mail-t... :>

A következő kábé három hét olyan volt Laurának, mint maga a Paradicsom. Randivel majdnem minden éjjel szerelmeskedtek, kivéve hetente egyszer, amikor Laura Trinával volt. Trina többet is szeretett volna, de ezt Shawna lehetetlenné tette. De Laura sebei gyógyultak, és képes volt minden Trinával töltött éjszakán olyan szenvedéllyel szeretni, hogy Trina nem volt féltékeny Randire.
Laura tulajdonképpen már nem is emlékezett a fájdalomra. Minden egyes szabad percét ágyban töltötte, a két legszebb nővel, akit valaha is ismert. Mindkettő szerette, noha ez közte és Randi között sosem került szóba, és mindketten keményen szerették csinálni, noha a Trinával töltött éjjeleken Shawna jelenléte a szomszéd szobában mindig korlátozta őket.
Mint általában, Laura most is hibásnak érezte magát, amiért nem éri be csak és kizárólag Trinával. Zavarta a dolog, és mindig, amikor Randivel találkozott, lotyónak érezte magát. De Randi hihetetlenül gyönyörű volt, és ahogy jobban összeszoktak Laurával az ágyban, úgy vált egyre forróbbá és forróbbá. Amikor menstruációja volt, morcossá és ingerültté vált, mintha a Laurával való szeretkezés hiánya élete legnagyobb büntetése lenne.

Épp egy ilyen időszakban történt, amikor Randinek megjött, Trina meg valahogy nem ért rá, hogy Eric felhívta Laurát. Kissé félénk volt, ahogy mindig.
- Csak kíváncsi voltam... tudod - nyögte. - Hogy átjöhetek-e.
Laura csak nevetett rajta.
- És mit terveztél? Nézzünk meg egy filmet? Vagy igyunk egy kávét?
- Az... jó lenne.
- Valami mást esetleg?
Eric hallgatott. Laura tudta, hogy a férfi most zavarban volt. Övé volt a legnagyobb farok, amit Laura valaha is látott, ő volt az a srác, aki a bátyjával majdnem tönkrevágta Laura szexuális életét azzal, hogy egyszerre nyomták be kemény szerszámukat a puncijába, és most úgy viselkedett, mint egy szégyenlős tinédzser.
- Tulajdonképpen... azt akartam kérdezni, áthívhatom-e egy haveromat is, hogy találkozzon veled - mondta Eric nagyon óvatosan.
- Egy haverodat - visszhangozta Laura.
- Tudod... - nevetett a férfi - Szóval... Két hatlövetű jobb, mint egy. Nem igaz?
- Hatlövetű - nevetett mostmár Laura is. - Ugye csak viccelsz?

Az ötlet valójában megdobogtatta a szívét, és bizsergette a punciját. El sem hiszem! mondta magában. Egy kissé fel volt izgulva, annak ellenére, hogy Randivel vagy Trinával minden nap szerelmeskedett. Két srác egyszerre. Kibírná? Akarja egyáltalán? Hosszú-hosszú ideje nem volt már férfivel, főleg nem kettővel.
- Ugye nem csak üldögélni és beszélgetni akartok?
- A neve Danny - mondta Eric félve.
Laura azon tűnődött, vajon Danny épp hallgatózik-e.
- Na és Danny is olyan jól néz ki, mint te?
- Jobban. És nagyobb is - felelte Eric.
Na ne! gondolta Laura. Ericnél senki sem lehet nagyobb! De a férfi felkeltette az érdeklődését.
- Nem hiszek neked - mondta. - Mikorra értek ide?
- Tíz perc múlva?
- Jó.
Te kis nimfós! mondta magának, miközben alsóneműt cserélt, hogy valami provokatívabb legyen rajta.
Ráeszmélt, hogy már az előkészületek is benedvesítették. Vajon tényleg készen állok erre? tűnődött. Emlékezett rá, hogy Eric és Rob hogyan kínozta szegény kis punciját, míg mindketten el nem élveztek, az a kaland annyira fájdalmas volt, hogy el sem élvezett, csak a lélegzetét tartotta vissza, míg vége nem lett. Ezúttal nem történhet meg újra.

Mire megérkeztek, már megint önmaga volt, annak ellenére, hogy kevésbé volt nedves ott lenn. Nem hagyhatta, hogy rájöjjenek, majd’ meghal egy jó kefélésért. Danny aranyos volt, ahogy már Eric is mondta, kigyúrt, szélesvállú, magas, zabolázatlan, bronzszínű hajjal.
- Mit szóltok egy italhoz? - ajánlotta Laura, miközben levették a dzsekijüket.
- Én szódát kérnék - mosolygott Eric.
- Szódát?
- Nem akarom elveszíteni a fejem, te talán igen? - mosolygott.
- A fejed?
Most Eric lepődött meg. Laura mögé lépett. A bőréhez ért, aztán szenvedélyesen megcsókolta. Egyik kezét határozottan a férfi lábai közé fúrta.
- Ez lenne az a fej? - mormolta.

Danny megbabonázva figyelte a jelenetet, mintha nem hinne a szemének. Laura letérdelt, és kicipzározta Eric nadrágját, aztán az alsójával együtt lehúzta a férfi térdéig. A hatalmas szerszám előugrott, határozottan, mint egy mágikus, erőteljes, forró húsrúd. Laura mindkét kezét köré fogta, és apró csókokkal árasztotta el.
- Ne... ne érintsd meg! - kiáltott fel a férfi, és hátralépett.
Laura mosolygott. Ezt már hallotta. A díványhoz terelte a férfit, lenyomta, aztán a lábai közé ereszkedett, és ördögi mosollyal nézett rá:
- El fog sülni, Eric?
- Igen... - nyögte a férfi.
- Nem akarod, hogy segítsek?

A szoba másik végéből Danny figyelte őket. Laura úgy érezte, hogy mindkettőjüknek szerepel. De Eric is szereplővé válik majd.
Úgy tűnt, Eric nem fog válaszolni. Laura mindkét kezének ujjait a forró, vaskemény farok köré fonta, és a gyöngyöző makkot az ajkai közé vette, miközben Eric arcát figyelte. Nyelvét a nedves makk köré tekerte, aztán kétszer-háromszor keményen megszívta.
Eric ráharapott az alsó ajkára, és hangosan felnyögött. Laura épp időben engedte ki a farkát a szájából, hogy láthassa gejzírként kitörni, krémes anyagot lövellni magasan a levegőbe.
- Aunngghh - nyögött a férfi, ahogy a gyöngyöző a levegőn át, Laura karjára, kezére és térdére repült.
Laura tovább pumpálta a vastag, hosszú szerszámot, többet és többet rázva ki belőle, míg Eric teste fáradtan el nem ernyedt. A férfi visszaesett a díványra, elhasznált farka a hasának csapódott.
- A mindenit! - mondta Laura lágyan. - Még csak bele se kezdtem bele rendesen!

A férfi mosolygott, teljesen ki volt elégülve ettől a gyors és vad orgazmustól. Laura csendesen felkelt és kiment törölközőért. Visszajött, és türelmesen letörölte a spermát, megtisztogatta az elernyedt farkat.
- Mindent összekoszoltál - mondta a férfinek.
Eric a szoba másik végében ülő Danny-re mosolygott, aki még mindig nem mozdult.
- Látod... mondtam, hogy gyönyörű! - mondta.
- Ne szédítsd - válaszolta Laura tárgyilagosan, és édesen Dannyre mosolygott.
Felállt, és a férfihez ment. Lenézett a férfi derekára, és egy kemény dudort vett észre. Elkezdte kigombolni a blúzát, és közelebb lépett hozzá. Mire szembekerültek, a nő blúza nyitva volt, szabadon hagyva a szexi fekete melltartót, amit Laura külön nekik vett fel.
- Miért nem jössz ide a székhez, és helyezed magad kényelembe? - mondta, miközben kézenfogta, és a közeli székhez húzta.

Leültette a férfit, aztán teljesen levette a blúzát. Danny még mindig meg volt igézve az előtte álló gyönyörű nő látványától, nagyon úgy tűnt, hogy a farka ugyanúgy fog viselkedni, mint a barátjáé. De Laura ura volt a helyzetnek.
Emlékezett rá, Bernice mennyire szerette, ha a fiúk gyönyörű, kemény mellére élveznek. Mennyire felizgatta! Igaz, nekem nincsenek akkorák, mint az övé, gondolta Laura. De azért nagyon aranyosak. Fogadni mernék, hogy Danny szeretne rájuk élvezni.
Már a gondolattól is izzadni és bizseregni kezdett a puncija.
- Segítenél, hogy levegyük? - kérdezte, és hátrafordult, hogy a melltartó csatja a férfi elé kerüljön.
Miközben Danny ujjai a kapoccsal babráltak, Laura Eric-kel flörtölt. Látta rajta, hogy vár, figyel, kíváncsi a nő melleire. A melltartó végre kinyílt. Laura megrázta a vállait, hogy a pántok lecsúszhassanak. Eric szemei tágra nyíltak. Laura rámosolygott, aztán Danny-hez fordult.
Hozzálátott, hogy kioldja a férfi övét, és kicipzározza a sliccét.
- Na, nem akarod előkapni a hatlövetűdet? - mondta neki, miközben lehúzta róla a nadrágot.

A legnagyobb fasz bukkant elő, amit Laura valaha látott. Egy lila, himbálózó szörnyeteg, hosszabb és vastagabb, mint Ericé.
- Mi történt a normális farkú srácokkal? - tört ki Laurából. - Haver, te ezt nem fogod a szegény kis testembe nyomni.
Danny mosolygott.
- Először mind ezt mondják - mondta. - Aztán beengedik.
- Mmmmm, igazi szépség, az biztos - mondta Laura, miközben ujjaival körülfogta a hatalmas szerszámot, és érezte a kőkemény makkot a vékony bőr alatt.
Közelebb férkőzött, és a forró, remegő rudat meztelen mellei közé húzta. Danny lihegni kezdett, mint Eric, mikor azért könyörgött, hogy ne érintse meg. Laura érezte, hogy a férfi mindjárt elsül.
- Óó... mindjárt elélvezel, igaz? - mormolta. - Az akarom, hogy a melleimre élvezz, jó? Tessék, nyomd a farkad végét a bimbóimhoz... így... és így. Ummm, jó érzés? A bimbóimat baszod! Nézd, hogy keményednek. Magukon akarják érezni a forró spermádat!
- Ungghh! - nyögte Danny, és az arca összerándult.
- Szopjam, hogy kispriccolj? - kérdezte Laura gonoszan. - Szopjam le? Emlékszel, mit csináltam Ericével? Valósággal felrobbant. Azt akarod, hogy neked is úgy csináljam?
Danny nem válaszolt. Hangosan felnyögött, és figyelte, ahogy Laura összenyomja a melleit, közéjük szorítva a farkát. A lány elkezdte fel-le mozgatni a melleit, csapdába ejtve köztük a nedvedző-csöpögő szerszámot.
- Ohhngg! Ohhnngg! - nyögött Danny összeszorított fogakkal.

A farka hirtelen lüktetni kezdett. Az első sugár meglepte Laurát, de gyorsan rájött, mi történik, a melleivel irányította a férfi farkát, hogy a krémes, csöpögő anyag rájuk menjen. A dákó nem csak óriási volt, hanem nagy adag spermát is szétfecskendezett. Laura mellei és mellbimbóit beterítette, csöpögött róluk, a lány pedig rájött, hogy Bernice-nek igaza volt. Nagyon felizgult.
- Fiúk, ti aztán tényleg medvére készültetek, ahogy mondani szokták - mosolygott rájuk, miközben egy törölközővel Danny nedveit törölte le magáról. Megpöckölte a férfi farkát. - Még csak meg se csókolhattam. Úgy tűnt, tetszenek neki a melleim.

Danny csak mosolyogni tudott rá, de Eric farka már emelkedve, növekedve életre is kelt. Laura felállt és hozzálátott, hogy a maradék ruhájától is megszabaduljon, és nézte, ahogy Eric is levetkőzik, és lerúgja magáról a fehérneműjét. A lány a díványhoz ment és a férfire ereszkedett, nedves, izzó punciját a férfi farkára engedte, és érezte, hogy a nagy rúd a testébe nyomul.
- Ohhh! - nyögte. - Olyan nagy! Ungghh! Oh!
Emlékezett még az érzésre, hogy milyen, amikor Eric farka a puncijában van, és azon gondolkozott, hogy bírná ki Danny-t. De Eric nagyszerű volt, pont, ahogy emlékezett rá. Fiatal, tele energiával. A férfi maga mellé húzta, majdnem lenyelte az egyik mellbimbóját, miközben olyan mélyre nyomta a péniszét, amilyen mélyre csak tudta, amitől Laura fájdalmasan felnyögött.
- Hogy tudsz így baszni, hiszen egy perce élveztél el? - kiáltotta, ahogy a rúd mélyen a puncijába süllyedt, és a méhéhez ért. - Auugnnhhh! Lassíts! Kérlek! Ez fáj!
- Sajnálom - nyögte a férfi.

De mindketten tudták, hogy a lány egyáltalán nem bánja a fájdalmat, sőt, éppen az orgazmus szélén táncol. Eric a lány másik mellbimbójához közelített, élénken szopni kezdte, aztán mélyen a puncijába vágta a farkát, és Laura egyszerűen az élvezés területére ért.
- Onngghiieee! - sikoltotta arcát a férfi nyakához szorítva, hogy tompítsa a sikolyt, mély, félig befejezett nyögésekkel, mikor a férfi farka újra és újra lüktető, nedvedző puncijába mélyedt. - Auungghhiieee! Oh! Igen! Oh . . . auugghnnniieee!"
Nem tehetett róla, de sikoltania kellett a növekvő gyönyör hullámaitól. Eric nem hagyta abba, keményen baszta tovább, aztán rögtön a nő után ő is élvezni kezdett, nagyokat nyögött, miközben az anyagot a lányba engedte, aztán mindketten a díványra rogytak.

Percekig feküdtek ott, összeragadva, lihegve, reszketve. Laura finoman még mindig remegett a hihetetlen gyönyör utóhatásaitól. De hirtelen egy meleg, lüktető húsrudat érzett a meztelen fenekének nyomódni, hátrafordulva pedig Danny-t látta rámosolyogni, aki frissen felállt farkát nyomta neki.
Laura valami különös transzba süllyedt, mikor felállt Erictől, hogy Danny-hez menjen. És ez még csak a kezdet! gondolta, és lelkében összekeveredett a félelem és a vad vágy. Ez a két férfi a következő pár órában majdnem a halálba keféli majd. Ezzel tisztában volt, és azzal is, hogy nem állíthatja meg őket, sőt, nem is akarja.
Eric lemászott a díványról, hogy helyet csináljon nekik, Danny pedig gyorsan a hátára fordította a lányt, és a combjai közé mászott. Laura lenézett a hatalmas, izgő-mozgó kolbászra, és egy kis félelmet érzett. Olyan nagy volt. Még sosem gondolta, hogy ilyen nagy is lehet.
- Kérlek... ne bánts - súgta a férfinek. - Óvatosan... jó? Kérlek!
Danny lehajolt és megcsókolta, furcsa, gyöngéd, romatikus szenvedéllyel. Laura a nyelvéhez ért, és meglepetten érezte a férfi nagy kezeit a mellein.
- Nem bántalak, Laura - súgta a férfi. - Olyan szép vagy. Még sosem volt ilyen szép nővel dolgom.
- Ohh... - vette tudomásul a lány, és figyelte, ahogy a férfi kemény farkának erős, gömbölyded makkját nyitott puncijának nyomja.

Természetesen Eric farka is elég nagy volt, máig az volt a legnagyobb, amit valaha is látott, és remekül előkészítette az utat Danny-ének. Sőt, Eric spermája még mindig csöpögött a puncijából, miközben Danny lassan, türelmesen benyomta a farkát, míg a vége el nem érte Laura méhét. Ennél mélyebre már nem mehetett, és a lány látta, hogy néhány centi még így is kimaradt. A francba! gondolta. Ha rákapcsol, pokolian fog fájni.
De legnagyobb meglepetésére Danny nem sietett a dugással. Ehelyett majdnem romatikusan viselkedett, szenvedélyesen csókolózott a lánnyal, miközben masszív fegyvere ki-be járt remegő puncijában, suttogott neki, a mellbimbóit szopogatta, úgy vigyázott rá. Laura el volt varázsolva. Visszacsókolta, és a férfi ritmusát felvéve tolta csípőjét az ellentétes irányban, hogy viszonozza, amit a férfi nyújtott neki.
Mindketten tudták, hogy Eric figyeli őket, de nem törődtek vele. Laura csak Danny hatalmas farka miatt aggódott, mert a férfi olyan alapos munkát végzett, hogy a lány már sarkától a feje búbjáig remegett, csak a férfi jelére várt, hogy végre kitörhessen.
- Jaj, Danny... ez nagyon jó! - mormolta, és belső izmaival megszorította a férfi hatalmas farkát, hogy érezhesse az alatta fekvő test minden csodáját, a testét, amit oly sok nő szeretett már így, de férfi még sosem.
- Annyira gyönyörű vagy... olyan gyönyörű - mormolta a férfi, és kefélés közben a lány melleit csókolgatta és szopogatta.

Laurának már fogalma sem volt, hogy mióta szeretkeznek így, de egy idő után mindkettőjükben kibírhatatlanná nőtt a szenvedély. Danny gyorsabban kezdte baszni, de vigyázott, nehogy fájdalmat okozzon, mélyen a puncijába fúródott, de mindig megállt, nehogy túllépje a lány fájdalomküszöbét, óvatosan, gyengéden, vigyázva, de egyre virgoncabban kúrta.
Mikor végre elélveztek, már egyszerre mozogtak, Laura valamivel hamarabb, bőséges, égető, mindent elárasztó élvezéssel. Danny rögtön követte, nyögve mélyen Laurába hatolt, és hosszú, forró lövésekkel árasztotta el a lány pináját. Együtt mozogtak és sóhajtoztak, testük tökéletesen összehangolt gépezetként lüktetett, amit saját nedveik olajoztak meg.

Laura már el is feledkezett róla, hogy ilyen jó is lehet egy férfivel. Ő és Danny valami mágikus egységbe olvadtak, és azért aggódott, hogy Eric, noha ő volt az első, most nem féltékeny-e.
Mindkét srác kétszer sült el gyors egymásutánban, és most időre volt szükségük, hogy visszanyerjék energiájukat. Laura megetette őket, és magára kapott valami szellőset, hogy anélkül nézhessék, hogy látnák, amit akarnak. Egy török kendőfélét vette fel, ami mutatott annyit, hogy ébren tartsa a fantáziájukat, de nem mindent.
Egy idő után kipihenték magukat. A szerszámuk újra figyelmet követelt. Így hát behívta őket a hálószobába, ahol mindketten megkefélték, megjárva a száját és a punciját. Ezúttal Danny ment el a szájában, míg Eric, mintha megirigyelte volna Laura előbbi nagyszerű kefélését Danny-vel, keményen döngette a punciját, amitől a lány kiabált és nyögdécselt, aztán friss spermát fecskendezett belé.
Laura végül háromszor élvezett el, egyszer, míkor Eric kúrta, és kétszer, amikor Danny. Ezután megint pihentek, de Laurának az volt az érzése, hogy a java csak most jön. Mindkét srác háromszor ment már el, és tudta, hogy ezúttal nehezebb dolga lesz; mostmár keményebben és tovább bírják majd. A puncija máris elfáradt a kezelésektől, amiket a gyönyörű farkaktól kapott, és tudta, hogy a következők még keményebbek lesznek.

Igaza volt. Úgy tűnt, a fiúk elemei újra feltöltődtek, és tíz perccel később mindketten ott álltak erektált, izgő-mozgó szerszámukkal.
- Egyszerre akarunk megkefélni - mondta Eric, miközben közrefogták, mindenhol csókolgatva és simogatva testét.
- Hát nagyszerű - sóhajtott Laura. - Haveri kefélés. Ti srácok csak szórakoztok, amíg én szenvedek.
- Tetszeni fog - ígért Danny.
Laura tudta, hogy igazuk van. Egy részének tetszene, hihetetlenül nagyot kefélne, valósággal kivirulna a két hatalmas szerszám rohamától. De egy másik része végig félne, mert még élénken emlékezett olyan percekre, amikor a férfiak állatias, szexuális ösztöneik miatt elveszítették önuralmukat, és heves, sőt szadista erőszakolókká váltak. A szexuális vágy ijesztő, furcsa és néha fájdalmas volt.
Beleegyezően mosolygott, tudta, hogy úgysem hagyhatja ki, és az éjjeliszekrényhez fordult, hogy a fiókból előkapjon egy kis üvegnyi babaolajat.
- Melyikőtök fog megkínozni? - kérdezte, miközben átnyújtotta nekik.
Danny ragadta meg, noha Eric is értenyúlt. De haverja egyszerűen kicselezte.
- Mélyebb élvezeteket fogok nyújtani neked, mint amit valaha is éreztél - mondta Laurának, és romantikusan megcsókolta, a nyelvét az lányéhoz dörzsölve.
Laura majdnem elhitte.
- Mélyebbet, mi? - mondta lágyan, és visszacsókolta, amivel Ericet megint féltékennyé tette.
Laura egy kissé perverz volt, élvezte, ha féltékennyé teheti a srácot. Eric-kel flörtölt, miközben Danny-t csókolta. Lenyúlt és megszorította Danny hatalmas, mámorító szerszámát.
- Be akarod dugni ezt az óriási dolgot szegény kis seggembe? - suttogta finoman, de ahhoz elég hangosan, hogy Eric is hallja. - És úgy csinálod, hogy hihetetlenül nagyot élvezzek?
- Pontosan - mosolygott Danny, miközben lecsavarta az üveg tetejét.

De mostmár Ericet nem lehetett figyelmen kívül hagyni. Mindkét kezével átölelte Laura meztelen melleit, simogatta, dörzsölgette a bimbóit, míg Laura remegni nem kezdett.
- Aú... ne olyan durván! - nyögte.
- Azt hittem, durván szereted - mosolygott Eric és a lány kezét ezúttal a saját kemény péniszéhez vezette, ami már szintén elragadóan merev és felkészült volt, csak sóhajtásnyival kisebb Danny-énél.
Laura nagyot nyelt. Tudta, hogy bárhová bedugná, ha Danny nem lenne itt.
- Meg akarsz dugni, ugye? - nézett rá. - Csak kefélni akarsz. Újra és újra.
- Igen!
A férfi magára húzta, erőteljes farkát a puncijába vezette, megragadta a derekát, és rövid, forró lökésekkel baszni kezdte. Laura nyögött és hátraengedte a fejét, az alsó ajkába harapott, ahányszor a kemény szerszám csak beléhatolt, miközben a férfi kezei a lány melleit simogatták. Lehúzta maga mellé, hogy szájába is vehesse őket, és a kefélés közben keményen szopni kezdte a mellbimbókat.

Laura valahogy érezte, hogy ezúttal hármasuk pokolian forró, brutális baszásba fog kezdeni, a többi csak ezt volt hivatott bevezetni. Ez a két pasas most szét fogja kefélni, szendvicsben fogják belémártani gyönyörű farkukat. Nem tudom, hogy kibírom-e, gondolta.
És egy része, akit vad, szexvezérelt személyként ismert, aki nem bírja érintetlenül hagyni gyönyörű, fekete nők testét, tele volt várakozással, éhesebb volt, mint a fiúk, alig várta, hogy a csúcsra kerüljön, olyan gruppent akart, amit sosem felejt el. És nem, nem is kellett rá sokat várnia.

Eric már nyögve, fáradva kefélte, de a lány hirtelen Danny vastag ujjait érezte a feneke bejáratánál, aztán egy hosszú gyűrűsujjat, ami belécsusszant.
- Unghh! - nyögte hátranézve a válla fölött.
Az ágy már remegett és rázkódott Eric kemény kefélésétől. Danny pedig a középső ujját is bedugta, mindkettővel ujjazni kezdte a lányt, amitől Laura összeszorította a fogait. Tudta, hogy mi következik, és Danny nem várt tovább.
- Lassíts, te idióta! - mondta a férfi Ericnek. - Túl gyorsan csinálod.
- Gyorsan is akarom! - válaszolta Eric.
De azért lelassított, hogy Danny Laurába dughassa a dákóját, amit meg is tett, a kezeivel széthúzta a lány fenekét, és vaskemény farkának végét a lány kitágult-előkészített hátsó nyílásához illesztette. Laura nagy levegőt vett. A makk a fenekébe csúszott.

- Owwnnggghh! - nyögött fel, ahogy a vastag rúd többi része is teljesen a hátsó lyukába csúszott.

Laura remegett, és olyan fehér lett, mint a fal. Már el is felejtette, hogy ez a fájdalom ilyen szörnyű is lehet, a teste fehér-vörös kínban szegeződött a két kemény kefélőrúdra, anélkül, hogy levegőt vett vagy felsikoltott volna. Csak remélte, hogy csökkeni fog a fájdalom, miközben Danny kihúzta belőle szerszámát, aztán mélyen visszanyomta.
- Oh... unggh! Oh...! - suttogta, a szemeiből könnyek szivárogtak, miközben Eric újra kefélni kezdte, gyors és kemény lökésekkel, Danny pedig tovább mozgatta ki-be a rúdját a fenekében.
Noha Laura átesett már néhány igazán vad szexuális kalandon Karennel, Barbarával, és Ericcel és Robbal, sosem érzett még ilyen intenzív és elsöprő szenvedélyt. Itt volt ez a két fiatalember, a különösen nagy péniszükkel, és kegyetlen tempóban baszták, megosztoztak reszkető testén, egyikük forró hévvel, másikuk mély, határozott lökésekkel gyúrta a testét.
Ahogy a popsija nyílni kezdett, hogy befogadja Danny hatalmas hímtagját, a férfi előrehajolt és magragadta a lány vállait, így mélyebben hatolhatott belé. Egyúttal a fülébe is suttogott.
- Csak lazíts... lazíts... mindjárt elmúlik a fájdalom - bíztatta, és minden alkalommal, amikor Laura feneke megmozdult, és megszorította a farkát, felnyögött.
- Ohhnnn... ohhnnnnn! - nyögte Laura, delíriumba süllyedve a szexuális éhségtől, és az érzéstől, hogy Eric mélyen a puncijába vágta a farkát. - Aiggnnhiee! Ohnngg... agyiee!

Aztán Danny farka mélyen baszni kezdte, amitől némán tátogott. Nem tudta, meddig tart, de egy örökkévalóságnak tűnt. Szétszaggatták a farkukkal, egyenletes tempóban préselték a testét. Eric szája csipeszként szopta és harapta mellbimbóit, közben persze a kezeivel is rásegített.
Danny pedig mélyen a popójába nyomta nagy, kemény farkát, Laura már úgy érezte, hogy az egész teste egy nagy tok, amiben a férfi erős szerszáma nyugszik. A pinája és a feneke közti vékony falon át érezte az egymás mellett munkálkodó két nagy faszt, és ettől majdnem elélvezett. Mindketten őt pumpálták, keményen, mindkét dákót tövig nyomva.
És Laura már tudta, hogy mi következik. A forró fájdalom, ami eddig elárasztotta a testét, különbözött attól a gyönyörtől, ami most várt rá. Lüktető, erős, határozott üzenet volt, ami egyre csak erősödött benne, miközben a férfiak forró, gyors ritmusban kefélték.

Először a srácok sültek el. Danny teste hamarabb kezdett remegni, hangosan felkiáltott, Laura hátára rogyott, és Laura szűk segglyuka mindent kifacsart belőle.
- Ahhh... - nyögött fel, telefecskendezte Laura seggét, és a lány azon tűnődött, hogy vajon hogy maradhatott még mindig ennyi anyag a golyóiban.
Egy másodperccel később Eric a puncijába élvezett, a meleg sperma sugárként áramlott a lányba. Laura már így is a csúcson volt, és a férfiak spermája megadta az utolsó lökést. Az orgazmus mintha vonatként ütötte volna el. Elakadt a lélegzete, a teste csak remegett, nyögéssel keveredett sikolyai a két férfi fülében visszhangoztak, akik még mindig élénken baszták, igyekezve, hogy utolsó csöppjeiket is belépumpálják.
- Auungghhhh! Oh... oh igen... oh ungghh! Auunnggghhh! Oh igen! - kiáltozta, ahogy a hullámok végigfutottak a testén.

Nagyon sokáig tartott, és Laura fenekéből és puncijából csorogni kezdett a férfiak nedve. Mindketten nagyon keményen megbaszták. Mindketten, még Eric is nagyon sajnálták, hogy fájdalmat okoztak neki, és ezúttal Danny hozta be a törölközőket a nappaliból, és feltörölgetett vele, aztán, mikor Laura alá ért, hozott egy újat a fürdőszobából, mert mindent belepett a sperma. A lány feneke és puncija valósággal tocsogott benne, belepte a combjait és feneke gömbjeit is.
- Ti aztán el tudjátok szórakoztatni a lányokat - mondta halálosan fáradtan.
- Ugyan már, neked is jó volt - vigyorgott Eric.
A lány visszamosolygott.
- Hát jobb, mintha egy száztonnás kamion ütött volna el - mondta.
- Azt hittem, sosem lesz vége, akkorát élveztem - mosolygott Danny. - Jó szűk segged van, Laura.
- Ó, köszi. De mostmár nem az.
- Fájt?
Laura bólintott.
- Ugye láttál már olyan nagy ütvefúrót, amivel az utat bontják?
Danny elvörösödött.

Laura úgy érezte magát, mintha valami műtéten lett volna túl, és mikor megnézte magát a fürdőszobai tükörben, elakadt a szava. A szemei alatt táskák voltak, foltok a mellein, ahova Eric az ujjait nyomta. Nem is akarta már megnézni a fenekét, úgy égett és lüktetett a kegyetlen kezeléstől. De hatalmasat élvezett, erős, emlékezetes orgazmusa volt, amilyet csak a hapsikkal lehet átélni. Éppen olyan intenzív volt, mint a Karennel átéltek legerősebbjei, csak másfajta, méghozzá a testében mozgó forró, kemény rudak miatt.
Megtöltött szappanos vízzel egy palackot, és mindkét férfi nemi szervét lemosta, mindkét szerszámmal gondosan törődött, aztán megszárította őket egy puha törölközővel, és végezetül még egy csókot is nyomott rájuk. Dannyé nem tért már magához, de a kezelés felébresztette Ericét, ott állt pirosan és remegve.
- Felébresztettük, mi? - mosolygott Laura.
Az előbbi brutális kefélésekkel ellentétben Eric most gyöngéden elkezdte csókolgatni Laurát, aki örömmel fogadta a közeledést, mivel mindig is kedvelte a pasast. Pár percen belül már szenvedélyesen smároltak, Danny meg a szoba másik feléből bámulta őket.
- Laura... én is seggbe akarlak dugni - nyögte Eric. - Annyira gyönyörű segged van.
- Ó, Eric... - sóhajtott fel Laura. Már megint nagyon felizgult, de egy újabb nagy fenékkefélés gondolatától remegni kezdett a szíve.
- Eric... fájni fog - mondta.
- Gyöngéd leszek. Kérlek!

Laura hagyta, hogy a férfi a hasára fordítsa. Figyelte, ahogy Eric elvette az olajat az éjjeliszekrényről. Nem tiltakozott tovább. A kefélés minél perverzebb, annál jobb.
Engedte, hogy a férfi egy párnát tegyen a dereka alá, hogy kihívóan még feljebb emelje a fenekét. Visszatartotta a lélegzetét, hogy felkészülten várja a behatolást, de legnagyobb meglepetésére Danny hatalmas szerszáma már előkészítette az utat, és Eric farka teljesen fájdalommentesen csúszott be. A lány tulajdonképpen nagyon erős szexuális vágyat érzett, és Eric mindenféle erőszak nélkül kezdett a keféléshez, hosszú, mély mozdulatokkal, olyan mélyen a seggébe nyomva a szerszámát, ahogy csak bírta.
A tény, hogy Eric már olyan sokszor elélvezett, ezúttal Laura javára szolgált. Jobbkezét a combjához csúsztatta, miközben a férfi a seggét baszta, és simogatni kezdte a csiklóját, amitől néhány perc múlva elsöprő orgazmust élt át.
- Unnhh... ó, Eric... elélvezek! - sikoltotta. - Ungghh... igen! Auungghhhhh! Igen... auungghhhh!
A teste összerándult és ellazult, ahogy élvezett. De Eric még nem tartott itt, és Laura seggbekúrásának látványa végre Danny szerszámát is felébresztette. Csatlakozott hozzájuk az ágyon, és Laura a következő percben már csak annyit érzett, hogy Danny hanyattvágja magát, és a lány alá mászik, miközben Laura seggében még mindig ott mozog Eric hosszú farka...
Danny a combjai közé ereszkedett, a lány pedig lenézett, hogy láthassa, ahogy a nagy, kemény szerszám a puncijába csúszik. Danny eleinte ugyanolyan gyöngéd volt, mint korábban, de a helyzet hamar kihozta belőle, amit kellett, és mielőtt Laura feleszmélt volna, mindketten keményen baszták, nagy farkukat mélyen a testébe fúrva.
Laura másodjára is elélvezett, mert a szendvicspóz nagyon felizgatta. A fájdalom, amit az előző alkalommal érzett, most sehol sem volt, a pináját és a popóját egyszerre kényeztette a két fáradhatatlan rúd.
A fájdalom mostmár kezdett visszatérni, mert mindkét férfi egyre durvábbá vált. Laura arra gondolt, a brutális szendvics-baszástól mindjárt az ágy is eltörik, de addigra már a fiúk is elérték harmadik orgazmusukat, ami Laurát is hasonló gyönyörökben részesítette.

Ahogy lecsúsztak róla, kérdezgetni kezdték a lányt.
- Hányszor élveztél el? - kérdezte Danny.
- Úgy érted, ma éjjel?
- Hát igen, ma éjjel. És az előbb is.
- Háromszor, amikor mind a ketten dugtatok - mosolygott Laura. - Hogy előtte hányszor, azt elfelejtettem. Egyszer, tudjátok, még az első barátnőmmel, egy éjjel több, mint harmincszor élveztem el. Persze ő is.
- Nem hiszem el - csóválta Eric a fejét. - Ez lehetetlen.
Laura játékosan összevonta a szemöldökét, és megpöckölte a srác petyhüdt farkát.
- Hazugnak tartasz?
- Bárcsak lány volnék! - mondta Danny. - A nők képesek örökké élvezni, újra meg újra.
- Azt mondják - válaszolta Laura. - Ugye azt mondtátok, hogy hatlövetűtök van. Nem nagyon számoltam.
Mindkét pasas fáradtnak tűnt. A farkuk már nem kelt életre. Laura mindkettőjüket megcsókolta, miközben felöltöztek.
- Egy barátnőm átjön ma este. Ő és én még elélvezünk majd vagy tízszer, mielőtt ti reggel felébredtek.
- Na ne - sóhajtott Danny.
- Jó szórakozást - mondta Eric, és kimentek. - Jó volt újra látni téged, Laura.
- Mmmm, nekem is jó volt - integetett a lány.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

Pavlov ·
Pavlov Uraság néven mostmár a Facebookon és a Google +-on is elérhettek!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: