Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lakótelepi este

Cathy gyakorlatlan buszozó volt. Először ment busszal egyedül, de persze a discmanhez ragaszkodott. Ködös nap volt, és ő ugyan próbált figyelni, de annyi sok új dolog volt körötte.
Figyelte az emberek arcát, és azt vette észre, hogy túlment a megállóján. Gyorsan leszállt, és egy lakótelepnél találta magát. Bement, hogy megtudja valakitől, hol van.
Cathyn egy hosszú passzos farmer volt, és egy rövid ujjú, V-kivágású fehér póló és egy félig összehúzott farmerdzseki. Hosszú barna haja volt, kb. a válláig ért.
A ködtől szinte semmit nem látott. Alapjában véve nem volt ijedős típus, de most mégis egy-egy nesztől kiverte a hideg veríték. Már sötétedni kezdett.

Egyszercsak az egyik sarok után egy kéz ragadta meg. Lihegő hangot hallott, és érezte az alkohol bűzét. Tapogató kezek matattak a testén, míg valaki leszorította.
Érezte, hogy a pólóját lehúzzák róla. Már a melleit fogdosta az idegen. Sikítani akart, ordítani, hogy segítsenek rajta, de képtelen volt rá, csak zokogott és rekedt hangocskákat hallatott.
Egyszer azt érezte, hogy a nadrágot is leszedi róla. Majd a férfi beléhatolt.
Cathy szűz volt, de a testi fájdalmán kívül lelke is iszonyatos fájdalmakat élt át. Zokogott, de hang még mindig nem jött ki a torkából.
A férfi végzett, elengedte, és Cathy összeesett. Pihegve lapult a falhoz, hogy lehetőleg senki ne vegye észre.
Egyszercsak sikítás harsant valahonnan a közeléből. Összeszedte magát annyira, hogy feltápászkodjon, és megnézze mi történt. Mikor megkerülte a háztömböt, már csak annyit látott, hogy a lány melléből spriccel a vér.

Egy kárörvendő nevetés is harsant, valahonnan a közeléből. Abba az irányba nézett, ahonnan a hangot hallott, és egy hosszú hajú, magas férfit pillantott meg, hosszú bőrkabátba öltözve. Felparázsló cigarettája fényénél meglátta elborultan csillogó, zöld szemét.
Rohanni kezdett. Fogalma sem volt, hogy hol van, csak rohant. Futott a lakótelep, a srác, az alkoholista idegen és saját félelmei elől. Egy erdőbe ért be.
A fák között botladozva rohant. Növények tekeredtek a lábára, ágak kapaszkodtak a hajába és a ruhájába. Kétségbeesetten próbált menekülni, de lihegő hangokat hallott folyton.
Egyszercsak két karba futott, melyek szorosan ölelték őt. Szembefordította az erdővel, ahonnan kibontakozott a hosszú hajú, zöld szemű srác alakja.
Odalépett hozzá, és belenézett a szemébe. Mosolygott. Lehajolt, és megcsókolta Cathyt. Finoman, szinte nyugtatóan csókolt, játszott a lány nyelvével, és ő teljesen megfeledkezett a világról.

Egyszercsak éles fájdalmat érzett a hasában, és a srác ajka elvált az övétől. Cathy lenézett, és sikoltott. A forró vér vastag folyamban folyt a hasából.
Egyszercsak egy furcsa, ide nem illő, ideges hangra lett figyelmes, ami ezt mondja:
- Végállomás! Szíveskedjenek leszállni!
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25080
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Hollóhölgy ·
Hmm kissé gyér, de nem rossz.. Az ötlet viszont nagyon tetszett. Hosszúhajú, zöldszemű srác? Csak nem rocker vagy? :wink:
Falatka ·
Nem, nem vagyok rocker, de nagyon szeretem a rockot... nemtudom ismered e a My Chamicel Romance nevű együttest, namost a kevdenc barátnőm hatalmas rajongójuk, és az ő kedvéért írtam bele ilyen srácot :) Köszi a kritikákat mellesleg, nagyon jólestek :) nem csak horrorjaim vannak amúgy, de állítólag azok az erősségeim :)
Nemsokára tervezek ide olyat is felrakni, ami nem ilyen ijesztőses, de most elkészült egy 5oldalas (tehát az én léptékemmel mérve hosszabb) krimim, ami olyan jó lett, hogy a körmüket rágták az emberek mikor olvasták :)
Pusszi mindenkinek :)

Fekete Rózsa ·
Nahát...ez jó...hosszúhajú zöldszemű..ez tetszik..jó a történet, csak kár hogy rövidecske..írj még! :heart_eyes: :wink: :wink: :smirk:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: