Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Labda, vízpart, miegymás

Nemrég egy Balaton parti házibuliba invitáltak a volt iskolatársaim, amit érettségi találkozónak is szántak. Sajnos nem sokan jöttek el, inkább csak a szokásos, régi barátokból megmaradt társaság verődött össze megint, ahogy az újabban szokásossá lett. A nemek aránya megközelítőleg azonos volt, így a hangulat többnyire kellemesen oldott volt, egyik fél túlsúlya sem mérgezte a levegőt. A jelenlévők régi cimborák voltak, nagyjából mindenki tudott mindent a másik nyűgjeiről, éppen feléledő vagy megszakadó románcairól. Az amúgy is nyitott és szókimondó társaság éjfél körül egyikünk szexuális problémáira tért rá - ami igencsak felforrósította a közhangulatot. Hamarosan kitaláltuk - felkorbácsolt érzékeinket csillapítandó - azt az éjszakai fürdőzést, ami végül számomra kevésbé volt üdítő és relaxáló, mint ahogy azt kezdetben reméltem.

Míg a többiek vicces füstkarikákat gomolyogtattak arrébb, én bementem a vízbe Gáborral és Tamással - labdázni. Legalábbis az eredeti koncepció ez volt. Akkor siklott félre ez a terv, amikor Gábor - valószínűleg nem - véletlenül, heves küzdelmében a lasztiért elszakította a melltartóm tartópántját, és az egyik mellem hirtelen feltárulkozott előttük. Ő0 hamarabb észrevette, minthogy nekem eltakarni lett volna időm, így egyszer csak azon vettem észre magam, hogy bár a labdáért való küzdelemben győzedelmeskedtem, valamiben azonban hamarosan alul maradhatok. Megéreztem Gábor forrósodó leheletet a nyakamon, miközben a ujjai félig fedetlen keblemet simították végig, mintegy véletlenszerűen. Mivel jó barátok voltunk, éppen csak testi kapcsolat hiányzott közülünk, meglepve néztem kérlelő szemeibe. Az igazat megvallva nekem is borzalmasan jól esett az az előbbi érzéki mozdulat.

Hátat fordítottam neki, hogy rendbe rakjam a melltartóm pántjait, amikor egyszer csak hátulról átölelt, majd jó erősen magához szorított, két kezével lefejtve rólam a melltartót. A művelet közben nekem préselte férfiasságát, amitől elkezdtek bennem is randalírozni a hormonok. A szemem sarkából láttam, hogy Tamás közben elsomfordált, megsejtve a közöttünk készülődő vihart. Egy pillanatig gondolkozni próbáltam, menekülési terveket latolgattam, de azután a maradék józanságom is semmivé foszlott. A kedves éppen a mellbimbóimat izgatta mozgékony ujjaival és a fülcimpámat harapdálta közben és megnyugtatóan mormogott közben. Valahogy kievickéltünk egy sekélyebb partszakaszra, ahol szomjas csókok közepette fedeztük fel a másik testet, fürgén, kutatóan. Hamar megszabadultunk a fürdőruháktól és én teljes odaadással omlottam a karjaiba, remegve a vágytól, hogy ez a remek srác végre magáévá tegyen.

Végigcsókolta a melleimet, majd a hasamon át az ölemhez vezetett forró nyelvének útja, és hatalmas gyönyör ért, mikor leheletének melegét a csiklómon éreztem. Lábaimat a nyaka köré fontam lassan, és testem ösztönös táncba kezdtem alatta. A nyelvével kóstolgatott, majd izgalmamat megérezve egyre hevesebb mozdulatokkal izgatott. A keze sem tétlenkedett - egyik ujja lassan a hüvelyembe tévedt, s gyorsuló mozgással egyre jobban felkorbácsolta a szenvedélyeimet. Nagyon vágytam már rá, hogy magamban érezzem igencsak éber férfiasságát. Felhúztam magamhoz, pajkosan a szemébe néztem, majd nagy erőfeszítések árán a hátára fordítottam és már-már fölébe kerekedtem, mikor meghallottuk a többiek kiáltásait, ahogy minket kerestek. A mellkasára hajtottam a fejem, hogy teljesen eltűnjenek a sziluettjeink, és pár röpke másodpercig hallgathattam szívének hangos és izgatott kopácsolását.

Lassan lejjebb kúsztam a testén, felfedezve domborulatait, görbületeit, eljátszva aranyos kis mellbimbójával, amit nagy örömömre izgatott fészkelődéssel és elfojtott nyögdécseléssel díjazott. Hamarosan elindultam lefele, a köldökénél megállva egy picit, majd combjának belső oldalát feltérképezve fürge nyelvemmel, mikor hangos sóhajtással közelebb húzta a fejem a legérzékenyebb pontjához, amit végül izzó kíváncsisággal és kaján mosollyal vettem birtokba. Nincs izgatóbb egy izgatott nőnek annál, mint szájába venni a férfit ott, ahol a legforróbb és legkeményebb. Körbenyaltam a makkját, köszöntve az új játszótársat, majd gyorsuló-lassuló mozgásokkal ingereltem újdonsült szeretőm falloszát, amit melyről jövő sóhajtásokkal nyugtázott időnként.
Egyszer csak megállított, s felhúzott magához egy vallomás erejéig, majd határozott mozdulattal megfogta a csípőmet és késlekedés nélkül magára húzott. Ahogy egyre mélyebbre kúszott bennem, forróság öntött el, hatalmasnak éreztem őt magamban.

Szerelmi táncot járt a testünk a homokos parton, élveztem az ölelését, az éjszakát, a derekamra kulcsolódó ujjait és a derekamat simogató hajam hideg érintését. Amikor közeledett a csúcshoz, lassítottam, és egy Pilinszky verset mormoltam a fülébe gonoszkodva, miközben lágyan simogattam azért az érzékenyebb pontjait. Szegénykém. De azért legalább annyira élvezte, mint amennyire szenvedett tőle, ebben biztos vagyok.
Néhány megállónyira a tűzijáték előtt ő állított meg engem.
- Szeretném, ha nekem adnád a feneked szüzességét, mormolta a fülembe, s ujjai már azon a tájékon kalandoztak, miközben én már minden energiámat a bennem lüktető hímtagra, s a saját közelgő orgazmusomra összpontosítottam. Azt hiszem bármiben benne lettem volna, kevés kontrollal bírtam már magam felett. Jóváhagyólag biccentettem, készen akármire. Kicsúszott alólam, mögém kerekedett, és lassan elkezdte a fenekemhez dörzsölni forró és nedves dákóját, majd kis körökkel egyre jobban megközelítve a célt óvatosan, de határozottan belém hatolt.

Nem tudom elmondani, a fájdalom vagy az élvezet volt-e a nagyobb, de a kis idő múltan mindenképp a második uralkodott el rajtam, s a kezemet a számba dugva fojtottam el azt a sikolyt, amit végül is kiprovokált belőlem a gyönyör és a kedves belem áradó forró magja.
Hasonló történetek
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24276
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: