Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kultúrák talákoznak, globális világ

Augusztus vége vágyom valakire, egész nap szabad, vezetek föl-alá a környéken, edzőterem, semmi üres, vásárolok, kiöltözött nők az üzletekben. Este van; ülök a könyváruházban, a másik fotelban egy ázsiai lány föl-föl pillantunk, majd egymás szemébe nézünk, aranyos, fészkelődik, beszélgetünk. Örülök, megbeszéltük találkozunk. Várok rá a könyvesboltban, izgatott vagyok, gyere baby, gyere már betoppan, nem igaz, az a lány ilyen jó, büszke vagyok, autózunk keresünk egy appartmant számára. Néhány nap múlva kapok egy ajánlatot a kedves barát lánytól, egy nyár záró bulira. Ő örömmel jön velem, már esteledik, mindenki beszélget, bontok egy üveget, leülünk, eszegetünk, a barátnőm megjegyzi milyen helyes kislány. Később az est leszálltával a hangulat egyre oldottabb köztünk, úgy néz rám, játsszunk egy kis sráccal aki a gyertyákat élvezi, én élvezem, hogy egyre többet mutat magából.

Keverek egy italt. Emi ízlelgeti, tetszik neki ,élvezem hogy egy italt ízlelgetünk. Jó ég ez a fejemben van, lassan ködösebbé válik a külvilág a srácok a beszédek, belülről egyre jobban érzem, mennyire kívánom őt, és annyira szeretném boldoggá tenni. Szemezünk, a szeme mindent elárul. Később egyedül ülök a szobában halvány fények, valakik jönnek, beszéd valaki kimegy, ülök és érzem, mennyire élvezem a pillanatot, nyár vége minden elmúlik, de valaki marad nekem, ebből a forró nyárból.

Egy kis tündéri szempár néz a szemembe, és ad egy halvány mosollyal kísért csókot a nyakamra. Csak nézünk egymás szemébe, tűz van benned, imádom a kis ázsiai szemedet, még nem csókoltuk meg egymást, még nem csókoltam ilyen lányt, bolygó másik felén élt több ezer kilóméter távolságra. Lassan közelítünk egymáshoz ér a szánk ,,,,,,,,,egy kérdést kapok, miért használod a nyelved, izgatott leszek ti nem? Csak csukd be a szemed, behunyom, két kis forró ajkat érzek finoman ráfonódni az ajkaimra, leheletfinoman csúszik az ajkamon, érzem hogy ez az első pillanat amikor kezd a testünk harmonizálni egymással. Kinyitom a szemem, és látom a kis bugyit kivillanni a miniszoknya alól, gyönyörű vagy, visszazuhanunk csak csókolózunk, érzem a kis pánt lecsússzan a vállán, egy kis formás mell kandikál, akarom, akarom látni a kis bimbóidat – közben hangok a konyhából, benyithatnak – fölnéz majd újra bele veti magát harcolunk egymással meg minden olyan korai, de őrülten kívánjuk egymást. Meddig mehetünk el a barátnőm szobájában.

Lassan felfedező útra indul a combjaimon, és finoman végighúzza kis ujját a farkamon, nagy Tibi, ez nagyon jólesik, oroszlánnak érzem magam .Aztán fölcsúszott kis szoknyájával rámül, mozog, az ösztönök mozgatják a kis testét, érzem az illatot, beleborzongok, kicsit megérintem, érzem, hogy a kis bugyi át van ázva, szemébe nézek, mosolygunk. Lehámozom a kis pántot, gyönyörű gömbölyű kis bimbók, élvezem, hogy a számban mozog, magához húz nagyon erősen. Feláll:
- Azt nem, megláthatnak! - próbálok észhez térni, vége.
- Menjünk! - mondja van új apartmanja kilépünk az emberek ránk néznek, mi van. Mi van én is ezt kérdem, elnézést, de mi megyünk, nem érdekel ki mit gondol, akarjuk már nagyon, futás, az autónál még egy csók, követem, nem veszítelek el baby, jól ismerem ezt az utat. Mennyi sötét magányos esős éjszakán küzdöttem itt felfelé Routh 1 North, a mindennapi út, hirtelen a boldogság ösvénye nézem az autóját, látom, ahogy vezet, izgatott, ugyanazt gondolja, amit én, akarjuk nagyon.

Soha nem lesz vége, de lámpa megint, az idő lassú, lassú, gyerünk, nyomjad már neki. Végre ki az exiten megállunk, nyitja az ajtót, felmegyünk, új minden, ragyogó és újszerű, gyorsan átfutunk az egész lakáson, ez konyha, ez a …. Gyönyörű, de belül kit érdekel. Belépünk a hálószobába, már az ágyon vagyok, a következő pillanat, fekszem az ágyban, egy hatalmas ágyban, a félhomályban, és várom, hogy végre jöjjön. Betoppan. Nagyon cseles, azt sem tudom, hogyan nyílik ez a ruha. Friss kis illat, lassan kezdem csókolni a kis nyakát, érzem a tisztaságát, érzem, hogy mindent ideadja, és én mindenem odaadom, lerángatja rólam a nadrágomat. Élvezi, hogy csak alsónadrágon keresztül simogat, nem bírom tovább, kiveszi, lassan simogatja, nagy Tibi ez nagy, én csak iszom a szót annyira jól esik, kemény ez kemény, a szó jobban esik, mint az érintés, önti belém az energiát, hirtelen annyira érzem ki is vagyok.

Érintem, csókolom, csak érzem, hogyan vonaglik az érintésem alatt, nyögdécsel újabb és újabb energiákat ad. Óh megérintettem, érzem, hogy teljes valóságában itt van a kis szerv lucskos sikamlós kis gyönyörűség. Csókolom, körbe-körbe nyalogatom csak az ajkakat, hatolok beljebb, érzem a nyelvem a kis csiklót, cirkál körbe-körbe. Őrülten belezendítek, érzem egyre nagyobb terpeszben van, és egyre hangosabban nyög, dobálja magát érzem, hogy megfeszül, megborzong, mintha áramütés járta volna át a testét. Megáll, megáll, minden öröm jár át, hogy örömet okozhattam neki, fölcsúszom, finoman csókolózunk, érzem hálás, érzem az illatokat újra a test illatát.

Állok, a farkam áll, szétdurranok, kefélni akarom ezt a kis puncit, a következő pillanatban próbálom hátulról betenni, mondja, várj, figyelj, lassan próbál ráereszkedni a farkamra. Lassan csúszik rá, óvatosan meg meg áll. Tibi túl nagy, majd újra csúszik egy kicsit benned vagyok, lassan mozog, majd gyorsan mozog, hevesen mozog, annyira jó. Itt vagy rajtam, mosolyog ez az baby, látni akarom, hogy élvezed, a következő pillanatban már hátulról illeszti be finoman, becsúszom majd mozgunk hevesen, hevesen, egyre keményebben élvezi. Dick me Tibi, dick me, érzem megrándul.Várj, jövök! Bennem az elmúlt 2 óra felhúzott bombája, a következő pillanatban egy melegség önt el, elhomályosul a szoba előttem, ledőlök, kezemben a kis testtel, nem néz rám, az ölemben tartom, érzem, ahogy a farkam meg a combjait érinti, lassan simítja a combokat illatok a test illatai. Élet. Következő pillanatban eszembe ötlik egy gondolat Tibi, Tibi azért gumi, az kellett volna!
Hasonló történetek
29478
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
játékos ·
Néha - nem erotikus történetben, hanem más jellegú szövegben - szoktam töredezetten fogalmazni, mert azt gondolom, alkalmanként nagyon jó stílus-elem.



Itt viszont néhol nekem kicsit elcsúszik. Egy pár résznél lehetett volna másképp, bövebben hogy igazán jó legyen.



Amúgy valami miatt, amit nem tudok megfogalmazni, tetszik.



(Ezzel aztán jól megmondtam. :)) )

ciko ·
Kissé zavartak a kurta,egymásba csu´szo

mondat töredékek,de talán meg inkább a rosszul használt vesszök,amik nehezítették az olvasást.

Ennek ellenére könnyed,a történet a kisfiurol

nagy barátjával:-)(pszichológusok hogy örülnének ennek!)

A csattanó is jó.

Nem rossz,na;és lesz ez még jobb is...

Deakjanika ·
Nemrossz írás.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: